Originally posted by Misha
Zlatno doba auto industrije
Collapse
X
-
Ma tu je u pitanju zelja za sve vecim ustedama zbog konkurentnosti cena, a dobavljaci se izgleda biraju samo po tom kriterijumu!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
slazem se, danas se gleda kako da se ustedi (ja bih rekao zakine) koliko moze a da se ne vidi ocima prosecnog kupca.
Toyota je sinonim za kvalitet globalno, ali ipak i oni su poceli da prave kikseve. prvo je bila korozija koja je opet pocela da napada japance a mislilo se da je ta bolest trajno izlecena.
na aktuelnim Korolama pojavljuju se cesce nego uobicajeno (za taj nivo kvaliteta) problemi sa elektrikom a to kod japanaca nije bilo maltene ni poznato.
konrketno, crkava sistem internog osvetljenja kabine, sijalica traje do 100 dana u proseku, neka je specijalna ili je njena ugradnja specijalna tek sam vlasnik ne moze da je zameni vec mora u ovlasceni servis.
vec samo saznanje da 3-4 puta godisnje auto mora na popravku ne deluje optimisticki.
Mercedes je imao problema sa kocnicama (elektro, nova tehnologija) koje je uveo serijski i koje je na kraju napustio jer su se stalno kvarile. (prakticno nisu mogle da se popravljaju toliko cesto).
ako Mercedes i Toyota ne mogu da se izbore sa kvalitetom, ako Honda ima problema sa limarijom u 21. veku sta tek sa ostalim proizvodjacima koji nemaju takvu tradiciju kvaliteta.
mozda strah od kineske mas produkcije i sadasnjeg nezavidnog kvaliteta i nije tako neosnovan s obzirom na razliku cene proizvodnje i ocekivani skok kvaliteta Kineza generalno.
jeste da su auti danas postali komplikovani sto se raznih elektro sklopova tice ali se danas javljaju kvarovi koji nisu bili poznati decenijama i to sa daleko losijom tehnologijom, npr alternator je vazio za nepokvarljiv /tesko kvarljiv uredjaj nekada.
sto vise saznajem sve sam skloniji uverenju da je danas prioritet usteda materijala koliko god se moze sve dok se ne dodje do same granice rada-funkcionalnosti nekog dela.
kao neka konfekcija, kupis skupo vozis 2,3 5 godina i na otpad jer postaje preskupo servisiranje da se odrzi u ispravnom stanju.
pa ponovo novi ciklus potrosnje, samo da se okrece..
mozda mi se samo pricinjava, Kinezi su bas za taj konfekcijski masovni nacin proizvodnje i prodaje pravi majstori.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
25k na 5god - 5k godisnje...450dolara\eura mesecno.Ako stavis nesto "money down"..onda se taj mesecni iznos jos smanji.Pa posle 5 godina kad ga otplatis..i kad on recimo vredi...12-15k (sad sma lupio , ali orijentaciono)..onda odes sa tim autom i doplatis jos 10k (ili 200 $\E mesecno - na 5 godina) za nov...ili nastavis sa otplatom od 400-500 mesecno za neki autic koji kosta 35-40k..itd itd...zasto ti treba neki poseban standard za to.
Comment
-
-
I nemaš ništa pametnije u životu nego da celog života daješ 200 do 500 doalra za auto? Zato da Detroit i ostali detroičići ne bi crkli..?
Uglavnom kola su postala blagi užas i više nego konfekcija ali skupa konfekcija.
Nekad se znalo kad platiš više da si platio kvalitet sad se utrpa sve i svašta samo da se opravda potreba za kupovinom novog a ni starom ništa ne fali ili je napravljen da mu fali da bi se opravdala kupovina novog. U krug...
Zanima me šta se dešava kad virtualni gas otkaže prilikom preticanja kamiona... Može i sajla da pukne kad ne treba ali da imam djostik umesto gas pedale ili čak volana, uopšte mi se ne svidja...
Comment
-
-
A tome doprinos i nase zakonodavstvo, bezrazlozne carine, tupava politika, ali to nije tema. (OFF).
Kako rece Dora, nekad su automobili bili automobili, manje su se kvatili ali su bili i mnoooogo jednostavniji. Sad zelimo mali i jak motor, klimu, podizace, pa one skracenice ABS, ESP i kojesta jos.. da malo trosi, da izgleda lepo, da ima 55 airbagova, 78 zvucnika, grejanje bulje u prohladnim uslovima.... i ekologiju na to!! Pa mislim, to kosta!!
A materijali sve skuplji, a automobili sve veci i da ne kosta ?! Danas se i mnogo vise vozimo, moj otac nije presao u zivotu koliko sam ja za poslednjih 10 godina, a on se saobracajem bavio profesionalno...
Comment
-
-
Originally posted by MishaHehehe, pa da se vi pitate nova kola se vise ne bi ni pravila!
I takvi primeri, na to sam mislio kad kažem da su ono bili automobili. I onda se pravilo novih modela pa ih je kupovao onaj ko želi lepši oblik ili bezbedniju vožnju.
Airbag ok, ABS relativno ok za većinu prosečnih vozača korisna stvar, sigurnost karoserije ok... Takve stvari su sigurno bolje na novim automobilima i spašavaju mnoge živote i tu dajem prednost i to veliku novim vozilima. Ali da menjam auto svake tri godine....
Ovo danas je nonstop rata celog života.
Meni to ne treba, kome treba njegova je stvar. I da imama milion evra za srce bi me ujelo da dam za popravku par hiljada evra. Dobrim muzikantima ne bih žalio, svako ima svoj prioritetKum i ja smo slupali pola kuće za jednu noć u kafani, sećaju nas se i danas posle 20 godina
Comment
-
-
Jednostavno uživam u tome da ja svojom vozačkom veštinom(al sam skroman) činim auto superiornim, a ne da automobil napucan elektronikom to čini u moje ime!?
Jedan od razloga što volim motocikle je i to da je tu čovek nezamenljiv i da on vlada mašinom i situacijom.
Kada elektronika u ime opšteg interesa preuzme sve funkcije u vozilu, prelazim na javni prevoz.Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
Comment