Uz rizik da zvucim glupo.... pojasni prvo sta je CAI ?
Zlatno doba auto industrije
Collapse
X
-
Mislim ima i sa tim ali govorimo o novim kolima i istom gorivu
Comment
-
-
-
Originally posted by monkey@tetak:
moguce je izmjeriti snagu sa ram-airom na bilo kojem motociklu (sad ga koriste svi proizvodjaci u supersportskim modelima) ali za to je potreban posebni mjerni stol koji je opremljen ventilatorima koji upuhuju zrak u sistem na motociklu, isto kao sta bi zrak ulazio da se motor stvarno krece...Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
-
Kawasaki je imao model GPZ 750 naravno od 750ccm sa turbo punjačem.Honda je mislim na CX 650 imala turbo kao i Yamaha sa modelom Seca......Ni jedan od ovih modela nije postigao ništa posebno na tržištu!
Interesantno je da se sve ovo dešavalo u 80-tim!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
postoje i danas kitovi za ugradnju turba i mehanickih kompresora na motore, samo sta je to puno popularnije u americi nego kod nas... osobno (kao vlasnik motora ovo govorim iz iskustva) ne vidim neku potrebu za ugradnjom turba na motor od 180kg koji seriski daje nekih 175ks na radilici... sory na off-u
Comment
-
-
Pokazalo se da su mašine na motociklima u medjuvremenu odlično napredovale i bez turbo punjača.Uzgred ni motociklisti se nisu nikad posebno palili na turbo!
Na motociklu snaga treba trenutno, a tu turbo ne pomaže!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Oko paljenja na turbo - pa sta ce im? Oni su ionako vec u raketnim vodama, ako je motor tezak recimo 300 kg, a ima recimo 180 KS, to je vec odnos kg/ks od (300:180) 1,67 kg/ks. Kada bih ja u Yugu pozeleo isto, sa masom od 820 kg takav Yugo bi morao da ima (820:1,67) 491 KS. Golf 5 GTI od 1.400 kg bi morao da ima (1.400:1,67) 838,3 KS.
Ni ovo sto imaju nemaju gde da upotrebe, bar ovi kod nas, obzirom na drumove.
Sto se turba tice, cak i da im treba takva snaga, uvek umesto klasicnog turbo punjaca mogu da ugrade kompresor. Jeste da on nema bas onakav efekat kao propisan turbo sa varijabilnom geometrijom krilca, ali je zato pogonjen elektrircnim motorom i ima trenutni odziv, po definiciji nema turbo rupe, radi od lera pa dokle treba.Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
Comment