Zlatno doba auto industrije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    Uz rizik da zvucim glupo.... pojasni prvo sta je CAI ?
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • AreOut
      CBC Senator XXL
      • 22.07.2006
      • 590
      • Zabjelo

      Mislim ima i sa tim ali govorimo o novim kolima i istom gorivu
      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

      Comment

      • AreOut
        CBC Senator XXL
        • 22.07.2006
        • 590
        • Zabjelo

        CAI je dovod hladnog vazduha.
        http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

        Comment

        • NemaN
          CBC Senator XXL
          • 29.11.2004
          • 1560
          • munze

          cold air intake
          I'm not caucasian, I'm championship white

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            Skontah, hvala...
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              Originally posted by monkey
              @tetak:
              moguce je izmjeriti snagu sa ram-airom na bilo kojem motociklu (sad ga koriste svi proizvodjaci u supersportskim modelima) ali za to je potreban posebni mjerni stol koji je opremljen ventilatorima koji upuhuju zrak u sistem na motociklu, isto kao sta bi zrak ulazio da se motor stvarno krece...
              Logično!
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                Neki hrabriji ugradjuju i turbo na MC.
                Kazu ide fino.

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  Cuj ide
                  Gledao sam dokumentarac kad je lik uzeo motor od motorcikla 1300ccm, stavio turbinu i dobio 400 ks!! i to u nekom Miniju...
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • AreOut
                    CBC Senator XXL
                    • 22.07.2006
                    • 590
                    • Zabjelo

                    Na pojedine motore se i fabricki stavljao.
                    http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      Kawasaki je imao model GPZ 750 naravno od 750ccm sa turbo punjačem.Honda je mislim na CX 650 imala turbo kao i Yamaha sa modelom Seca......Ni jedan od ovih modela nije postigao ništa posebno na tržištu!
                      Interesantno je da se sve ovo dešavalo u 80-tim!
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • monkey
                        CBC Senator
                        • 14.11.2006
                        • 286
                        • Porec, Hrvatska

                        postoje i danas kitovi za ugradnju turba i mehanickih kompresora na motore, samo sta je to puno popularnije u americi nego kod nas... osobno (kao vlasnik motora ovo govorim iz iskustva) ne vidim neku potrebu za ugradnjom turba na motor od 180kg koji seriski daje nekih 175ks na radilici... sory na off-u

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          Off opet :
                          Nema smisla ni stavljati mlazni motor u motorcikl, pa je i to uradjeno....
                          Snage i kocnica nikad dosta, ali nikad...
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            Ti modeli sa turbom iz 80-ih imali su problema sa velikim vibracijama u ramu, tako da su ti motori bili jako opasni, a uz to i neizdrzljivi po trajnosti.

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              Pokazalo se da su mašine na motociklima u medjuvremenu odlično napredovale i bez turbo punjača.Uzgred ni motociklisti se nisu nikad posebno palili na turbo!
                              Na motociklu snaga treba trenutno, a tu turbo ne pomaže!
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              • DejanV
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2005
                                • 682
                                • Beograd

                                Oko paljenja na turbo - pa sta ce im? Oni su ionako vec u raketnim vodama, ako je motor tezak recimo 300 kg, a ima recimo 180 KS, to je vec odnos kg/ks od (300:180) 1,67 kg/ks. Kada bih ja u Yugu pozeleo isto, sa masom od 820 kg takav Yugo bi morao da ima (820:1,67) 491 KS. Golf 5 GTI od 1.400 kg bi morao da ima (1.400:1,67) 838,3 KS.

                                Ni ovo sto imaju nemaju gde da upotrebe, bar ovi kod nas, obzirom na drumove.

                                Sto se turba tice, cak i da im treba takva snaga, uvek umesto klasicnog turbo punjaca mogu da ugrade kompresor. Jeste da on nema bas onakav efekat kao propisan turbo sa varijabilnom geometrijom krilca, ali je zato pogonjen elektrircnim motorom i ima trenutni odziv, po definiciji nema turbo rupe, radi od lera pa dokle treba.
                                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                                Comment

                                Working...
                                X