Jedno pitanjce u vezi Octavie...
Collapse
X
-
e sad, da kazem malo onima koji hvale ove automobile za penzice i tetkice :-)
i dalje stojim iza izjave da ma koliko imaju tvrd ovjes, uopce nisu stabilna vozila.
i dalje stojim iza izjave da im potrosnja sa ukljucenom klimom nije bas u rangu ekonomicnijih vozila
i dalje stojim iza toga da su barem mogli izbaciti kurble za prozore na zadnjim vratima
i dalje stojim iza izjave da imaju cudan mehanizam za otvaranje zadnjih vrata izvana. moras 2 puta povuci rucicu da bi u stvari otvorio zadnja vrata (ne smeta, samo sto zivcira)
i mogli su napraviti malo veci klirens. definitivno je dramaticno parkati prek bankine.
enivej, nikad ga ne bih privatno kupio. to je moj stav."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
pa ne znam sta se ti zalis.
vozis novu oktaciju a ona je mnogo mekse podesena nego stara. prosto je za neverovati kakvu su promenu napravili. pa verovatno ti se i zato cini da lose lezi. ova stara je dosta tvrdja....
inace to za zatvaranje vrata prvi put cujem. to se jedino desi ako su vrata zakljucana pa ih prvi put povuces ona se otkljucaju pa drugi put i ona se otvore. ako vozis sa otkljucanim autom onda nemas tih problema.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
ma ne zalim se :-)
samo me malo nazivcira fama oko fauve i fauve klonova. nisam impresioniran, i jos k tome vjerujem da octavia i fabia nisu bas jeftina vozila. tak da jedini razlog za kupovinu ostaje servisiranje. ako nemas servisera za japosa, skoda je jos i razuman izbor. ali fauve nikako.
inace, nisu kola za "jurit" vec su za laganini. esdei je slab, tedei je oke ali je i neopravdano skup. i razlog tome sto se zalim je i sto sam navikao na hondu :-) dok vozim skodilaka, imam osjecaj da mi je auto pod rucnom.
ma nije los autic ali ne bih. od dizela bih izabrao sam ak moram i to hondu (naravno) ili mazdu 2.0 ditd (generaciju prije ulaska forda u mazdu)"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
To za brave na vratima prvi put ?ujem.Uklju?ena klima veoma malo pove?ava potrošnju goriva.Moja Oktavija ima elektro podiza?e i na zadnjim vratima, a pošto sam svojevremeno vozio Hondu Civic tvrdim da i Oktavija jako lepo leži u krivinama i prati putanju, naravno u skladu sa svojom težinom i veli?inom.
Na kraju kad poželim na magistralnim putevima jako lepo po?istim konkurenciju oko sebe, a što je najlepše od svega maksimalni obrtni moment postiže ve? na 1900 rpm.
Motori u Oktaviji su orginalni VW agregati, razlika je samo u smeštaju i plasti?nim pokrivkama!
Primedba u vezi sa visokim trotoarima stoji, jer zaista mora da se pazi prilikom savladavanja istih!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Originally posted by TETAKMotori u Oktaviji su orginalni VW agregati, razlika je samo u smeštaju i plasti?nim pokrivkama!"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
sutra idem na mali servis (49 000 km) pa cu vam javiti cijenu u ovlastenom servisu za mali servis. trebala bi biti samo izmjena ulja i filtera te zamjena (opet) sijalice za poziciju."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Originally posted by TETAKNa kraju kad poželim na magistralnim putevima jako lepo po?istim konkurenciju oko sebe, a što je najlepše od svega maksimalni obrtni moment postiže ve? na 1900 rpm."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Originally posted by SrdjanSta mislite za iste pare oko 7-7.5k eur jel bolje uzeti passat b5 1997-98 ili Octaviu 2001-2002godiste?
može sigurno da se nađe za te pare. ma i b5 je bolji izbor od oktavije koja se meni lično nije svidela.
Comment
-
-
Originally posted by cocosutra idem na mali servis (49 000 km) pa cu vam javiti cijenu u ovlastenom servisu za mali servis. trebala bi biti samo izmjena ulja i filtera te zamjena (opet) sijalice za poziciju."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
Comment