izmjena ulja (castrol txt), filter ulja, zamjena pozicije(lampe) i nadosipao je tekucinu za pranje shajbetine. za 15 000 km imam mali+velki servis pa cu vam javiti cijenu. tam bi mi trebali mijenjati remen-spaner-kocione plocice-ulje-filter-kociono ulje-ulje u getribi-qratz-palatz......
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Mazda 3 mali servis znaci isto ulje i filter(bez sijalice ) u ovlascenom servisu 6k dinara. Veliki servis na 240k(lanac) naravno dotle sam jos daleko, i posle kazu skupo odrzavanje japanaca.
Pa ne mere se troskovi odrzavanja po ceni filtera vazduha i ulja.
Probaj da uporedis cene amortizera, zglobova, letve volana, diskova i slicno, pa ces videti i sam da li je skuplje ili nije skuplje. A da ne pricamo o dostupnosti delova i servisa.
Motori u Oktaviji su orginalni VW agregati, razlika je samo u smeštaju i plasti?nim pokrivkama!
sto i nije bas neka sreca :-)
...nece biti da su bas originalni, moje je iskustvo ovako bencinac 1.6 nem aveze sa wv i audijem, otvarao sva tri !
...recimo oktavijine klipnjace nemaju nista na sebi, serijski broj ni ime firme a za lezajeve nema zub da upadne i da ih teze okrene oko radilice ako ostane bez ulja !!! audi klipnjace iz istod motora su dosta teze, mnogo tvrdje deluju kvalitetnije i imaju seriski broj i natpis audi ! ...i naravno zub za lezajeve !!! ...ista je situacija i sa ostalim delovima iz motora !!! ...a bogami i sire ! (jedino sam na nekim delovima na unutrasnjosti nasao natpis wv !!!
...ovo garantujem za 1.6 motore za ostale ne znam ! =]
Pa ne mere se troskovi odrzavanja po ceni filtera vazduha i ulja.
Probaj da uporedis cene amortizera, zglobova, letve volana, diskova i slicno, pa ces videti i sam da li je skuplje ili nije skuplje. A da ne pricamo o dostupnosti delova i servisa.
Nego po cemu se mere troskovi odrzavanja, ja sam uzeo novi auto kao i on, znaci moji svi troskovi su samo redovni servisi, menjacu ulje i filtere kad i on mene ce da kostaju duplo manje, onda ce on da uradi tri velika servisa a ja jedan. I to oko delova za japance pa ima ih svuda, proslo je vreme kada nije bilo japanaca,znaci u svom okruzenju(sto kod kuma sto kod brata itd..) japanaca koliko hoces, i jos se nijednom nije desilo da nije nadjen deo koji treba, naravno nov.
I to oko delova za japance pa ima ih svuda, proslo je vreme kada nije bilo japanaca,znaci u svom okruzenju(sto kod kuma sto kod brata itd..) japanaca koliko hoces, i jos se nijednom nije desilo da nije nadjen deo koji treba, naravno nov.
bila mi tlaka pisati ovo sto si ti napisao. potpisujem i slazem se :-) sad je lakse naci novi dio, sto orginal - sto zamjenski za recimo civic-a iz 90tih nego za pola iz 90-tih. barem kod nas u hr.
P.S.
identican servis u hondinom ovlastenom servisu za moju CRX-icu kosta isto. osim sto je u skodu stavljeno TXT castrol, a u hondu RS.
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Nego po cemu se mere troskovi odrzavanja, ja sam uzeo novi auto kao i on, znaci moji svi troskovi su samo redovni servisi, menjacu ulje i filtere kad i on mene ce da kostaju duplo manje, onda ce on da uradi tri velika servisa a ja jedan. I to oko delova za japance pa ima ih svuda, proslo je vreme kada nije bilo japanaca,znaci u svom okruzenju(sto kod kuma sto kod brata itd..) japanaca koliko hoces, i jos se nijednom nije desilo da nije nadjen deo koji treba, naravno nov.
izvinjavam se za off, necu vise
Ja nisam ni pricao o autu pod garancijom, menjanje ulja i nekoliko filtera sveukupne vrednosti 10 evra ne smatram nikakvim servisom.
Prvi put cujem da se po ceni ulja meri koliko je neki auto skup ili jeftin za odrzavanje
Po toj logici odrzavanje kamiona je jos jeftinije i od mazde i od skode - zamenis ulje jednom u sto hiljada km i miran si (dok je pod garancijom).
Da se ogradim odmah - Ako nameravas da vozis auto samo dok je u garanciji onda ok, u tom slucaju nisam u pravu.
"menjacu ulje i filtere kad i on mene ce da kostaju duplo manje"
Eh sad, duplo manje, pa ta cena koju je on naveo vazi za jedan servis. Ne znam odakle je on, ali konkretno u Beogradu cene i malih i "velikih" servisa u ovlascenim servisima variraju samo tako, pa me ne bi cudilo da ima i neki gde je taj mali servis duplo jeftiniji nego za tvoj auto.
"i jos se nijednom nije desilo da nije nadjen deo koji treba, naravno nov."
Pa naravno da nije, ne pricam o tome, ali ajde realno koliko ovlascenih servisa ima za mazdu a koliko za Skodu? Samo to, da ne pricamo o svim neovlascenim varijantama
Da se razumemo, ja nikad ne bih vozio skodu, mazda je daleko bolji auto, ali realno gledano dostupnost delova i servisa (pa samim tim i manjih cena) je na strani skode, barem u Srbiji.
hm, servis i servis nije isto. bez obzira sto mi honda nije pod garancijom, a iz iskustva sa raznim tzv. servisima za japance furam u ovlasteni servis. u konacnici 250 kn je cijena recimo stelanja ventila u ovlastenom servisu (cca 35 eura, mislim). kod majstora fushera sam platio 150 kn (20 eura) i onda nakon 2 dana otisao u ovlasteni servis jer mi je fuser pretegnio ventile (cim sam ga kod fushera upalio, skuzi osam da cudno radi, al mi je bila fjaka raspravljati se da je zahebao inace jednostavno shtelovanje). dakle, ipak se isplati otici u ovlasteni servis. jos ako dodamo tome da je japanezer manje kvarljiva roba......bas me zanima kak ce skodilak raditi u 17-toj godini :-)
a da se vratim na topic - nevjerojatno kak se na skodilaku osjeti kad je ulje razbijeno i kad je usipano novo ulje. sad mirnije radi (koliko to fauveova mashina moze).
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Cena odrzavanja podrazumeva i jedno i drugo - i redovni servis i delove. Ulje je ulje i tu nema velike razlike, ali ima u ceni norma sata rada i koliko za neki posao zaracunavaju taj norma sat vremenski.
Kada kupujete neko glasilo koje se bavi polovnjacima tu imate navedene prosecne cene redovnog servisa, kao i cene delova. Ali, Nemci koji su po mom misljenju najpedantniji po pitanju racunanja troskova odrzavanja gledaju koliko kosta dnevno i godisnje automobil tako sto uracunavaju sve troskove koje ima vozac, pocevsi od goriva, osiguranja, raznih drugih davanja, parkinga, adac... i tu ulazi prosecna cena redovnog servisa, ali ne i delova. Delovi se navode posebno. Mislim da je ta metodologija ispravna.
Ok, ok jasno da servisa i radjni za Skodu i grupaciju ima mnogo vise, ali nije ni za japance katastrofa kao pre par i vise godina, sasvim je ok situacija sada. A sto se tice odrzavanja lepo rece starac i zamena ulja i filtera su troskovi. Evo ja posto sam uzeo novi auto cu da otvorim topik i ima da pisem sledecih par godina sto se tice cena i kvarova, pa cemo da vidimo koliko kosta japanac. Inace pisem sve. Imam racune za svo gorivo sto sam dosad sipao, relacije koje sam presao znaci sve zivo.
Comment