Jedno pitanjce u vezi Octavie...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #76
    Nije nikakav problem posedovati i održavati japanski automobil u Beogradu.U ostatku države sve je druga?ije.Ja li?no, imao sam svojevremeno problem da pronadjem akumulator za moju Hondu Civic, iako moja gospodja vodi specijalizovanu prodavnicu za acu.Jednostavno, Slovenci su mi, na kraju balade, poslali odgovaraju?i, ali sam izostao sa tada dogovorenog skupa CB-a!Kada smo posle ove omaške nabavili izvestan broj acu za japanska vozila morali smo ih posle 6 meseci vratiti jer ih niko nije tražio!Problem je bio i sa ostalim potrošnim materijalom.
    Kada sam kasnije prodavao Civic-a, javljali su mi se likovi skoro isklju?ivo iz BGD-a, gde je vozilo na kraju i otišlo!
    Na kraju pri?e, ilustrovao bih koliko sam zadovoljan Škodom, ?injenicom da Oktaviju posedujem ve? dve godine, što je za mene skoro nezamislivo, jer sam u ranijem periodu automobile menjao na godišnjem nivou.
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • coco
      CBC Senator XXL
      • 24.10.2004
      • 476
      • i`am from the land that is placed nowhere

      #77
      Originally posted by TETAK
      Nije nikakav problem posedovati i održavati japanski automobil u Beogradu.......
      Na kraju pri?e, ilustrovao bih koliko sam zadovoljan Škodom, ?injenicom da Oktaviju posedujem ve? dve godine, što je za mene skoro nezamislivo, jer sam u ranijem periodu automobile menjao na godišnjem nivou.
      vjerujem da je japosa lako odrzavati u bg-u. isto kao sto je vag vozila lako odrzavati u bih, jer im je to tzv. domachi auto. isto kao sto zastavine dijelove kupujes na kiosku u knez mihajlovoj :-) nismo nerazumni. bitno je da nisi u tripu takume sato za volanom esdei fauvea :-)

      namjena, isplativost i cijena. ako ti je skodilak u tim gabaritima, onda je razumno razmisljanje o njoj.

      sad opet dolazimo na trip: 10 godina star passat (sa 100 000 km do 150 000 km) ili 6 godina stara octavia (sa 50 000 km do 70 000 km). biram skodilaka.

      tetak, kuzim tvoju pricu i vjerujem da bih isto rezonirao kao i ti u tvojoj situaciji. cak stovise, po novinama se prije mogao naci usporedni test primjer polo 1.6 vs seat mislim cordoba 1.6. isti agregati, isti ovjes a seat s manje tvornickih gresaka. zato mi je octavia oke izbor mada u nedostatku novaca, gledao bih na opciju fabije, sto novije sa manje kilometara :-)
      "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

      Comment

      • JNC
        CBC Senator XXL
        • 19.12.2006
        • 1332
        • Beograd

        #78
        Ok, ok jasno da je u BG lakse, nemam ja nista protiv skode, kad sam birao auto oktavia mi je usla u uzi izbor posto je kostala odprilike koliko i ova mazda sto sam uzeo, imala je ono sto sam hteo.

        Comment

        • observer
          CBC Veteran
          • 06.10.2005
          • 196
          • Novi Sad
          • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

          #79
          Iz ovoga sto sam procitao ovde i na drugiim mestima moglo bi se zakljuciti da se u Skodu ugradjuju jeftiniji delovi i materijali, ali da je sam auto pedantnije sastavljen (Cesi navodno drze do ugleda Skode i odnos prema poslu je na visem nivou nego u ostatku V.A.G...) te je u ukupnom zbiru Skoda pouzdaniji auto od ostalih iz familije.

          Ispravno?

          Comment

          • coco
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2004
            • 476
            • i`am from the land that is placed nowhere

            #80
            ispravno. naveo sam primjer seata, gdje je kod pola bio problem curenja semeringa a kod cordobe (nisam siguran ili toleda) nije bilo problema sa semerinzima.
            skoda ima samo jedan problem a to je sto nema znak fauvea na haubi. inace je u globalu isti q za manje novaca. a to je vec problem u glavama kupaca fauvea :-) da se razumijemo, meni je skoda isto toliko losa kao i fauve. znaci nema ulogu dali imam na haubi znak od fauvea ili skode vec kompletan auto tipa skode/fauvea nije za mene tj moj ukus tj moj stil voznje. nisam probao njihovu r seriju, tak da..moze biti da je skodina r serija i oke ali postavlja se pitanje moze li konkurirati japanezerima u tom segmentu i za koje nofce.
            "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

            Comment

            • coco
              CBC Senator XXL
              • 24.10.2004
              • 476
              • i`am from the land that is placed nowhere

              #81
              "Misko M"motori isti kao wv i audi, samo razlika u kvalitetu delova, jedan motor progurao klipnjacu kod drugara pa smo dobro prostudirali delove i na kraju upasali sve od audija !
              a vidis, moj kolega iz bivse firme, stavlja dijelove za octaviu na audija 4ku. kaze da je razlika u cijeni relativno velika, a ne zali se na trajnost dijelova. zadnje je stavio remen/spaner od oktavije.
              "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #82
                mali OT...

                dok je Škoda bila firma za sebe do pre II svetskog rata, nije bilo dileme gde je ko. Škoda je duplo starija firma od VW, imala je modele kroz istoriju sa mnogo više pedigrea i mnogo više kvaliteta od VWa, imala je naprednija tehni?ka rešenja, a ?eška je stara evropska mašinsko metalna tradicionalno industrija koja je bila lokomotiva industrijskog razvoja Evrope. i kasnije motor isto?nog bloka.

                od oružja, lokomotiva, termo reaktora, hidro centrala, lakih aviona-jedrilica, itd ?esi decenijama unazad važe za veoma sposobne, za veoma visoki nivo mogu?nosti izrade bilo ?ega.

                automobili su mala sporedna sitnica u celoj pri?i, sasvim je druga stvar što je u vreme real socijalizma politika države bila okrenuta vojnom programu kao prioritetu gde su ulagani resursi.

                Tatra je pravila automobile koji su bili pojam kvaliteta, brzine, dizajna za bilo šta što je VW napravio decenijama (Buba, K70 i sli?no).

                ho?u da kažem da ?esi nisu odju?e u mašinskoj industriji i uopšte u automobilskoj i da imaju jaku tradiciju tehni?ke kulture pa niti danas ne iznenadjuje na?in kako se bave tim poslom.

                za razliku VW kao paradržavna firma sklepana dekretom nastala na ledini zapošljava koga stigne i gde stigne (najviše gastarbajtere) bez mnogo filozofije uzdaju?i se u veli?inu sistema i nema?ki smisao za procedure i pravila. to je funkcionisalo neko vreme dok je para bilo iz državne kase po želji, danas kada je VW izašao na tržište i kada budžet više nije tako lako dostupan nema ni para a sa parama je otišla i motivacija za kvalitetan rad.
                VW se pravi i sklapa danas po celoj planeti, samo se lepe bedževi po želji prema tržištu a podosta VW se pravi izmedju ostaloga i u Slova?koj (gde je isti mentalitet ljudi kao u ?eškoj).

                davno, pre 30 tak godina kada je VW prešao na Golfa, Pasata po kvalitetu se izdvajao godinama brazilski ogranak koji je u svemu šišao nema?ke pogone i nema?ke radnike (bilo je i onih našeg porekla tada zastupljeno poprili?no).

                danas, verujem da bi Škoda mogla da pomogne VWu treningu završne obrade i posve?enosti poslu.

                ali, problem i sa Oktavijom i ostalim Škodama je isti kao i sa VWom generalno- u startu su konstrukciona rešenja odabrana sa zakašnjenjem od 5-10 godina što uz mršavu postavku opreme pozicionira modele kao pogodne za zemlje sa nerazvijenom tehni?kom kulturom/ sevisnom podrškom kao što je naša a gotovo potpuno isklju?uje sa tržišta tehni?ki razvijenih i naprednih zemalja poput Japana, Koreje i sli?nih.

                nažalost, ?esi su originalnu Škodu morali da zatvore, da predju na mas produkciju za druge i time odustanu od inovacija i naprednih tehni?kih rešenja po kojima su bili poznati po?etkom 20. veka.

                pa Škoda ima više od 100 godina tradicije samo u automobilima, u rangu sa Mercedesom, Pežoom, itd sa samim startom automobila u Evropi.


                što se VWa ti?e, pre neki dan je objavljeno da se sada ( i u vrhu države) razmišlja o definitivnom gašenju ovako organizovanog VWa jer dalje ne ide i pored truda, Porše menja naziv firme (dopunjuje) i preuzima komandu nad posrnulim džinom.
                i povratak VW malim, jeftinim, masovnim narodnim automobilima i napuštanje kvazi guranja u visoke klase preskupim modelima.

                Škoda je bila ponudila Octaviju (mk1) Lorent i Klement još 90tih, prili?no luksuzno izradjenu verziju koja je u svemu šila Pasat po izradi enterijera. i od toga ništa, VW je brže bolje pogasio svetlo i ukinuo taj i sli?ne Škodine izlete. sedeo sam u tom autu, zaista prijatan ambijent odabira materijala, boja, završne izrade, ose?aj nalik engleskom na?inu uredjivanja unutrašnjosti vozila.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  #83
                  Fabrika u kojoj se proizvodi Oktavija je u momentu starta produkcije bila najmodernija u Evropi,a mislim da je u samom vrhu i danas!
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #84
                    vrlo mogu?e, a kakve to veze ima sa odabranim tehni?kim rešenjima pri konstrukciji vozila i sa obimom, vrstom i kvalitetom rada ugradjene opreme vozila ?

                    lako je kupiti najmoderniju fabriku bilo ?ega, taj sport je bio vrlo razvijen u ex SFRJ gde su se masovno kupovale licence.
                    kona?an rezultat, sam proizvod, je daleko bitniji sa svojim karakteristikama.

                    kada je Lada po?ela da se proizvodi u Toljatiju, to je bila tada ubedljivo najmodernija fabrika automobila u Evropi, uklju?uju?i i zapadnu.
                    pa opet, Lada nije bila najmoderniji auto ve? licenca 5 godina (za) starelog modela.

                    kao što je sada slu?aj sa Zastavom, gde se kupuju nove (kako oni kažu najmoderniji roboti) mašine za velike pare (naše pare) na kojima ?e se šrafciger metodom sklapati sada ve? blizu 10 godina star tehni?ki model automobila. i to za nekoliko hiljada komada samo, godišnje.

                    ono što sam hteo da izrazim kao stav, je da je Škoda trenutno ograni?ena VAG poslovnom politikom i da može mnogo više i bolje.

                    uostalom po poslednjim JD Power analizama zadovoljstva kupaca Škoda je daleko ispred VWa.

                    izuzimaju?i VW koji je baziran u Wolfsburgu (ex naci komandni štab) ve?ina nema?ke auto industrije sa sedištem je locirana na jugu i jugozapadu zemlje- Mercedes, BMW, Porše, Opel, Audi u krugu od 300km.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Marko001
                      CBC Senator XXL
                      • 09.09.2006
                      • 1070
                      • Belgrade

                      #85
                      Originally posted by brick
                      izuzimaju?i VW koji je baziran u Wolfsburgu (ex naci komandni štab)
                      Mamicu im fasisticku... Mozda zato i ne volim fau ve

                      Comment

                      • Ji 4Tze
                        CBC Senator XXL
                        • 04.05.2006
                        • 806
                        • bg
                        • Honda CR-V 4WD

                        #86
                        ali volis svog opela?

                        Comment

                        • Misko M
                          CBC Senator XXL
                          • 17.03.2007
                          • 652
                          • BG Vozdovac

                          #87
                          Originally posted by coco
                          "Misko M"motori isti kao wv i audi, samo razlika u kvalitetu delova, jedan motor progurao klipnjacu kod drugara pa smo dobro prostudirali delove i na kraju upasali sve od audija !
                          a vidis, moj kolega iz bivse firme, stavlja dijelove za octaviu na audija 4ku. kaze da je razlika u cijeni relativno velika, a ne zali se na trajnost dijelova. zadnje je stavio remen/spaner od oktavije.
                          ...pa to sam i rekao sve dimenzije pasu ali kvalitet i naravno cena su proporcionalni !!!
                          ...naravno za neke delove nije bitno koji je kvalitet i moze da se upravlja prema ceni ali sa nekim se ne bih igrao ni u ludilo i nije mi bitna cena !!!
                          ...to remenje, spaneri, elektronika i ostala boranija ok ali lezajevi, klipovi, karike, ventili... sa tim se ne bih igrao !!!

                          ja sam imao dve oktavije potpuno iste .98god 1.6 motori jednoj je zveknuo motor na 160k, greskom majstora a i bio je pri kraju a druga je izdrzala oko200k i zrela je za generalnu !!!
                          ...a sa wv i audijem nikad nisam imao ni slican slucaj !!! ...ne znam ni jednog koji nije ubio 300k - govorim o benzincima !!!

                          ...i mogu slobodno da tvrdim (posle otvaranja i jednih i drugih motora) da se skoda namerno pravi da ne dostigne kilometraze istih motora iz wv koncerna !!! ....sto je i logicno posto onda wv ne bi mogao da opravda prilicno veliku razliku u ceni !!!

                          Comment

                          • coco
                            CBC Senator XXL
                            • 24.10.2004
                            • 476
                            • i`am from the land that is placed nowhere

                            #88
                            Originally posted by Misko M
                            ...i mogu slobodno da tvrdim (posle otvaranja i jednih i drugih motora) da se skoda namerno pravi da ne dostigne kilometraze istih motora iz wv koncerna !!! ....sto je i logicno posto onda wv ne bi mogao da opravda prilicno veliku razliku u ceni !!!
                            teorija zavjere :-)
                            "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #89
                              Mamicu im fasisticku
                              prošlo je mnogo vode Dunavom, istorija...ne vredi danas truda sa srdžbom.

                              bio sam tamo, video, prošetao se kako fabrikom tako i obišao spomenik u samom Wolfsburgu...
                              hint, kod nas su i školskim knjigama zvali lokaciju Vu?ja jama, glavni komandni bunker ratne ekipe. (Wolf-vuk).
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Marko001
                                CBC Senator XXL
                                • 09.09.2006
                                • 1070
                                • Belgrade

                                #90
                                Originally posted by Ji 4Tze
                                ali volis svog opela?
                                Pa on nije iz wolfsburga nego iz riselhajma a tamo ne znam da je bio naci stab ali ko zna

                                Comment

                                Working...
                                X