Sta je najbolje za Alexov Porsch; Dosta price o turbu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miljan3
    CBC Veteran
    • 10.12.2005
    • 156
    • under my car

    Znam zato sam i ja reko da vidimo sta ima Boost da kaze u svakom slucaju sta god odlucis javi pa da uporedimo cjene,taman za razliku mozes jos neki dio kupit
    05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
    03' inf. G35-Greddy TT narucen
    95' M3 turbo-Prodat
    97' M3-4 vrata automatik
    95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

    Comment

    • Alex-bgd
      CBC Senator
      • 27.03.2005
      • 270
      • Beograd

      Taj sajt sam naveo cisto da neko ko ne zna moze da pogleda karakteristike... a turbinu nabavljam iz gareta u italiji...
      Naravno, po mnogo boljim cenama od ovih gore ...
      Mislim da znam koliko ne znam

      Comment

      • duxducis
        CBC Senator
        • 19.10.2004
        • 207
        • Beograd

        Originally posted by BOOST
        Sve u cilju jurenja sto boljeg spoolup-a, ide se uvek na sto visociju temperaturu na izduvu. Svakom tuneru je cilj da pod kontrolisanim uslovima visi na ivici bola sa temperaturom izduva ocekujuci responz sistema.
        Jer to znaci da i smesa treba da bude na toj granici? Da li je temperatura izduva direktna posledica A/F ratio? Da li to onda znaci da mu treba dati tek onoliko goriva da nema samodetonacije?
        Res non verba!

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Upravo tako. Paljenje se pomeri koliko moze unapred i das goriva da drzi taman toliko da sve to ne detonira. Drzis temperaturu pod kontrolom kolicinom goriva.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            Paljenje je relativno mrtva stvar sa overloadom, skoro da nema nekih izmena u tachki paljenja kontra RPM i kontra pritiska.
            Cim je pritisak presao nekih 0,3-0,4 bara ide se kao standardno na oko 10 najmanje na 6 stepeni sa paljenjem.

            Dakle, cim pocne da se gura sa turbinom odma se ide na drugi range sa paljenjem na kasnije, skok moze da bude i za citavih 20 stepeni i vise.

            Sve se radi u cilju da se dobije jedan RAP motor sa karakterom zivotinje koja cheka da se lupi po gasu

            Alex.. Nira resava probleme "prevelike turbine".
            Nepostoji prevelika, samo premala

            http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 245#110245
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Alex-bgd
              CBC Senator
              • 27.03.2005
              • 270
              • Beograd

              Vidim ja da se vi ovde dobro zabavljate, a ja ni turbinu ni ubrizgavanje jos nemam...a kao imam auto...
              Inace, danas sam gledao video nekog m5 iz svedske sa duletom...Ide 8.8 sekundi do 250 i sve to za 402 metra...uzas...A mi kao nesto ovde radimo...Jad i chemer...
              Mislim da znam koliko ne znam

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Jel ovde sta radjeno?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Alex-bgd
                  CBC Senator
                  • 27.03.2005
                  • 270
                  • Beograd

                  Zar ova tema jos postoji...
                  Malo sam umoran od srafljenja...
                  Novo na autu je:
                  Kompletan prohromski auspuh (laksi jedno 35 kilograma od fabrickog sa skracenjen puta gasova sa maksimalnih 1,8 metara na najduzoj putanji na 70 cm ...
                  Olaksan zamajac i set kvacila za 700 nm...
                  Nove dizne...
                  I promenjene bregaste osovine,stavio sam malo vise street varijantu,one extremne su bile ipak samo za trke a to mi niie cilj sa ovim autom...
                  Eto,to je novo od kad sam zadnji put " prijavljivao" sta sam radio...
                  Mislim da znam koliko ne znam

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    Naravno da postoji tema, sto nebi postojala?

                    OK.. vidim da si ipak nesto radio, umoran od srafljenja, znam o cemu pricas, nekad zna da bude previshe.

                    Samo me interesovalo dokle se stiglo sóbzirom da si se nedavno bio na izduvavanju

                    Ostao na istoj TuRbini?

                    BTW: Tvoj auto nije nimalo neinteresantan da nebi postojalo interesovanje o svakoj pa i najmanjoj izmeni koja se desi na njemu, te molim bez
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      jel to i dalje k-jetronic ?
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • Alex-bgd
                        CBC Senator
                        • 27.03.2005
                        • 270
                        • Beograd

                        Da, i dalje je stari "dobri" k-jetronik ili ti CIS ...
                        Dzigericu mi jede lagano ali sigurno...Stavio sam skoro sve novo vezano za ubrizgavanje ali traziti perfekciju u radu motora sa tim sistemom je ravno samoubistvu...
                        Nasao sam dosta firmi koje rade kompletnu prepravku sa CIS-a na EFI ali trenutno sam zadovoljan ovim performansama tako da cu sacekati s tim...
                        Inace u planu je zamena cilindara i klipova,stavicu cilindre i klipove sa malo vecom kubikazom a sto je najbitnije sa stepenom kompresije 7.5 a trenutno je 7.0 ...Turbina je stara ( hibrid kkk27/29) sa nekim mojim modifikacijama na usisu i vise sam nego zadovoljan njome...Naravno,kad se bude radio EFI i klipovi ici ce GT 35 R BB koji sam kupio i stoji konzervirana i ceka svojih 5 minuta...
                        Naravno,kad sve to budem radio, moracu da stavim i veci interkuler da ne bi imao preveliki povratni pritisak na turbinu i moracu da dodam extra hladjenje motora i turbine i...
                        Alo, ZADOVOLJAN SAM KAKO MI IDE AUTO BRE
                        Necu za sada nista da diram,jel to gore pomenuto je u sferi naucne fantastike kad su performanse u pitanju...
                        Mislim da znam koliko ne znam

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          gde si radio hibrida ? na mom autu je kkk 26#6, kad dodje vreme za remont sigurno ce ici neki hibrid ili kkk 27#8.

                          kakav efi/ecu planiras, samo gorivo ili gorivo+paljenje?

                          na koju kubikazu ides ? kolika je sada? (znam da sigurno pise negde, ali predugacak je topic )))
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • Alex-bgd
                            CBC Senator
                            • 27.03.2005
                            • 270
                            • Beograd

                            Turbinu mi je radio Sloba "Servis Mikron" kod brodogradilista...A kad i ako budem stavljao efi bice kompletan...Paljenje,gorivo sve...Kubikaza nije bitna toliko,ici cu na 3,4 umesto 3,3 ali je bitan stepen kompresije...Bolji spool up i odgovor na gas,veci obrtni moment itd...
                            Inace,malopre sam oterao auto na farbanje...bilo je tu i tamo ogrebotina a i sirio sam krila zbog vecih zadnjih tockova pa je to trebalo srediti
                            Nadam se da me je farbar ozbiljno shvatio kad sam mu skrenuo paznju kako treba da ispadne
                            Inace,ne gine mu
                            Svraticu na prepad za koji dan da vidim kako radi
                            Salim se, super je lik i siguran sam da ce biti ok
                            Mislim da znam koliko ne znam

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              kad si radio turbinu, da li si obradjivao postojeca kucista da bi smestio vece turbinsko/kompresorsko kolo, ili su skroz zamenjena kucista sa propelerima ?

                              btw, odlicna ti tablica, , mislim da sam video taj auto jos pre 10-ak godina, tj. taj broj.
                              da li za dobijanje slicnih tablica (da pocinju sa 9) treba neka specijalna procedura, veza i slicno, ili se to odvija najnormalnije, kao i inace kad ljudi traze naki poseban broj ?
                              ima i jedan 911/993 cabrio i cini mi se da ima table koje pocinju sa 993...
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              • *Egon*
                                CBC Senator XXL
                                • 31.12.2004
                                • 1232
                                • Beograd, Dorcol, N 44

                                Pa kuciste od kkk27 se zadrzava, a na njega se dodaje 29 kompresorski deo, normalno na osovinu se slazu 27/29 propeleri.
                                Garaza
                                1996 SAAB 900 NG Cabrio

                                Comment

                                Working...
                                X