ako ih je vec metnuo, treba puno vremena za takav ozbiljan zahvat
Z-Koral Nitro In - Iz pocetka
Collapse
X
-
muko moja predji na drugoga,
one tanjirace sto smo namontirali neko vece uopste nisu funkcionalne, izgleda je rikavela glavni kocioni, u sistemu nema vazduha a pedala udara tek kad pritisne zadnje, prednje ko i da nemam...
grozno...
Sto je najcrnje ne znam od cega pashe glavni kocioni, danas pravim neku redukciju da metnem 24mm cilindar od lancie theme, pa da vidimo ....
do tad sam manji od makovog zrna
xe da, stigle su i 2 male malecne alu bocice
lalalla
Comment
-
-
Gumetina
Sta si stavio od kocnica?
Broj klipova po celjustima.
Promer klipova?
Promer Yugo klipa je?
Napred, nazad, sve podatke, davaj ako oces da resis to jos koliko nocas
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
XA!
Tanjiraca profercerala !
Namontirali smo glavni kocioni od Theme, na nosace od m22 srafova kvaliteta 10.9 (Hvala mome tati) sad malko lebdi u vazduhu ali je beton cvrst
bilo je i malo petljanja sa bocom za tecnost, al i to se nekako namestilo (vezali paljenom zicom)
Elem, otkida trap kako kopa.... stvarno dobro radi...
evo i slicice namontirane opreme:

Sto se one dve lepe alu boce tice, nazalost samo jedna je za kiseonik (200bar) a druga je za acetilen (15bar) pih...
ali svakako uskoro.....
P.S. Sliku glavnog kocionog necete dobiti, jako ruzno izgleda...
Comment
-
-
Yugo kocnice:Originally posted by BOOSTGumetina
Sta si stavio od kocnica?
Broj klipova po celjustima.
Promer klipova?
Promer Yugo klipa je?
Napred, nazad, sve podatke, davaj ako oces da resis to jos koliko nocas
disk fi 240mm solidni, klesta girling klip fi 40mm broj klipova po klestima = 1, glavni kocioni fi 19mm
stavljeno:
klesta od lancie theme bendix broj klipova po klestima 1, precnik klipa 54mm, vent. diskovi fi 257mm (fiat bravo 1.8), glavni kocioni fi 24mm
hod glavnog kocionog je isti kao na starom, sa izmenom da je jedan izvod imao vishka ovaj novi te smo isti zapushili
zadnje kocnice su ostale skrnave dobosh
Daj molim te reci mi kako bi to resio bez menjanja glavnog cilindra ?
Comment
-
-
Sad jos da izmenjash sva sreva i da postavis oblozena sa chelichnim buzirom da izgubis svo disanje sistema .. bice to dobar avionicic jednog dana
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
EEEeee tata, tako je, a shta cemo sa trapom ?
Da , jos jedna najava, pre nitra najverovatnije tj sigurno dolazi sper. za koji jos nisam pitao koliko bi bilo potrebno da ima optimalno zatvaranje ?
Nego cenim da cu uskoro tj vrlo uskoro bataliti juga... pa me sve nesto mrzi...
creva idu pancirna vrlo brzo na auto...
Comment
-
-
Pazi, sa Yugo originalnim kocnicama imas 4,5:1 odnos hoda napred klip na celjustima vs hod glavnog cilindra.
Kad si stavio ove druge celjusti promenio si taj odnos na 8:1
Dakle, previse ulja ide napred izbacis sve ulje a jos nisi uspeo da blokiras tocak a kad stisnes do kraja preko opruge u glavnom cilindru pocinju da koce zadnji tockovi.. ako je neka zdrava konstrukcija glavnog kocionog.
Opcije postoje samo treba sagledati sta imas , ima li igde na netu slika preseka glavnog kocionog od Yuga?
Ovaj drugi glavni kocioni sa 24mm klipom ima odnos 5:1 i to je to sto je u sustini isto kao i na Yugu.
Znas li koliki je hod Yugo glavnog cilindra?Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
ne bi da lupim, danas sam ga rasturao, ali nisam merio, hod je oko ako ne i tacno 50mm
bio je apsolutno zdrav i kao nov, i da, gurao je zadnje a prednje nije jos ni ustinuo posteno...
slika preseka cini mi se da ne postoji ...
(svasta trazis u ovo doba)
mislim , ako ce mi ovaj raditi posao, necu ga ni dirati. samo nisam jos posteno izluftirao zadnje posto je cilindar bio prazan, pa sam lepo nabio vazduh u zadnje, a dobose da skidam bogami necu, oteracu majstoru....
Ipak moram ujutro sliku budza da postujem, stvarno je jedinstvena budzologija
JOs je themin cilindar imao osovinu koja vidi napolje, a jugov je bio ravan, pa je to sve lepo 50mm odmaknuto od serva
ma uzas.... ali radi
Comment
-
-
Pa sa tim od 24mm ti je odnos hoda slave cilindra na tocku skoro isti kao sa Yugo original.
A za zadnje, znas li kakve su zadnje kocnice na tom autu sa kojih je taj master cilindar?
Isto dobosi ili?
Yugo ima 3 kola, 2 napred i jedno nazad ili?
Kakav je ovaj drugi?Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment