Z-Koral Nitro In - Iz pocetka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saby
    CBC Senator XXL
    • 25.11.2004
    • 408
    • Horgos

    ako ih je vec metnuo, treba puno vremena za takav ozbiljan zahvat
    Fun starts @ 3000 RPM
    Alfa Romeo 146 1.8 Ts

    Comment

    • dr cosworth
      CBC Senator
      • 07.08.2006
      • 242
      • Beograd
      • Ford Sierra Cosworth

      Sta da ih metne ili da ukoci?

      Comment

      • Saby
        CBC Senator XXL
        • 25.11.2004
        • 408
        • Horgos

        i jedno i drugo, ne znam dali zamenio glavni kocioni, nije nesto hte da koci uopce ...
        Fun starts @ 3000 RPM
        Alfa Romeo 146 1.8 Ts

        Comment

        • Gumetina
          Banovan
          • 12.12.2004
          • 1082
          • Novi Sad

          muko moja predji na drugoga,

          one tanjirace sto smo namontirali neko vece uopste nisu funkcionalne, izgleda je rikavela glavni kocioni, u sistemu nema vazduha a pedala udara tek kad pritisne zadnje, prednje ko i da nemam...

          grozno...

          Sto je najcrnje ne znam od cega pashe glavni kocioni, danas pravim neku redukciju da metnem 24mm cilindar od lancie theme, pa da vidimo ....

          do tad sam manji od makovog zrna

          xe da, stigle su i 2 male malecne alu bocice lalalla

          Comment

          • Lord_o21
            CBC Senator XXL
            • 29.04.2006
            • 494
            • Novi Sad

            i kako napreduje utakmica sa Gremlinima??
            ...technology is the only Replacement for Displacement.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Gumetina

              Sta si stavio od kocnica?

              Broj klipova po celjustima.
              Promer klipova?


              Promer Yugo klipa je?

              Napred, nazad, sve podatke, davaj ako oces da resis to jos koliko nocas
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                XA!

                Tanjiraca profercerala !

                Namontirali smo glavni kocioni od Theme, na nosace od m22 srafova kvaliteta 10.9 (Hvala mome tati) sad malko lebdi u vazduhu ali je beton cvrst

                bilo je i malo petljanja sa bocom za tecnost, al i to se nekako namestilo (vezali paljenom zicom)


                Elem, otkida trap kako kopa.... stvarno dobro radi...

                evo i slicice namontirane opreme:



                Sto se one dve lepe alu boce tice, nazalost samo jedna je za kiseonik (200bar) a druga je za acetilen (15bar) pih...

                ali svakako uskoro.....

                P.S. Sliku glavnog kocionog necete dobiti, jako ruzno izgleda...

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  Originally posted by BOOST
                  Gumetina

                  Sta si stavio od kocnica?

                  Broj klipova po celjustima.
                  Promer klipova?


                  Promer Yugo klipa je?

                  Napred, nazad, sve podatke, davaj ako oces da resis to jos koliko nocas
                  Yugo kocnice:

                  disk fi 240mm solidni, klesta girling klip fi 40mm broj klipova po klestima = 1, glavni kocioni fi 19mm

                  stavljeno:

                  klesta od lancie theme bendix broj klipova po klestima 1, precnik klipa 54mm, vent. diskovi fi 257mm (fiat bravo 1.8), glavni kocioni fi 24mm

                  hod glavnog kocionog je isti kao na starom, sa izmenom da je jedan izvod imao vishka ovaj novi te smo isti zapushili

                  zadnje kocnice su ostale skrnave dobosh

                  Daj molim te reci mi kako bi to resio bez menjanja glavnog cilindra ?

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    Sad jos da izmenjash sva sreva i da postavis oblozena sa chelichnim buzirom da izgubis svo disanje sistema .. bice to dobar avionicic jednog dana
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      Oces da ostavis glavni kocioni od Yuga koliko sam te razumeo?
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        EEEeee tata, tako je, a shta cemo sa trapom ?

                        Da , jos jedna najava, pre nitra najverovatnije tj sigurno dolazi sper. za koji jos nisam pitao koliko bi bilo potrebno da ima optimalno zatvaranje ?

                        Nego cenim da cu uskoro tj vrlo uskoro bataliti juga... pa me sve nesto mrzi...

                        creva idu pancirna vrlo brzo na auto...

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          Originally posted by BOOST
                          Oces da ostavis glavni kocioni od Yuga koliko sam te razumeo?
                          DA, tj tako nije htelo da radi ?

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Pazi, sa Yugo originalnim kocnicama imas 4,5:1 odnos hoda napred klip na celjustima vs hod glavnog cilindra.
                            Kad si stavio ove druge celjusti promenio si taj odnos na 8:1

                            Dakle, previse ulja ide napred izbacis sve ulje a jos nisi uspeo da blokiras tocak a kad stisnes do kraja preko opruge u glavnom cilindru pocinju da koce zadnji tockovi.. ako je neka zdrava konstrukcija glavnog kocionog.

                            Opcije postoje samo treba sagledati sta imas , ima li igde na netu slika preseka glavnog kocionog od Yuga?

                            Ovaj drugi glavni kocioni sa 24mm klipom ima odnos 5:1 i to je to sto je u sustini isto kao i na Yugu.

                            Znas li koliki je hod Yugo glavnog cilindra?
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              ne bi da lupim, danas sam ga rasturao, ali nisam merio, hod je oko ako ne i tacno 50mm

                              bio je apsolutno zdrav i kao nov, i da, gurao je zadnje a prednje nije jos ni ustinuo posteno...

                              slika preseka cini mi se da ne postoji ... (svasta trazis u ovo doba)

                              mislim , ako ce mi ovaj raditi posao, necu ga ni dirati. samo nisam jos posteno izluftirao zadnje posto je cilindar bio prazan, pa sam lepo nabio vazduh u zadnje, a dobose da skidam bogami necu, oteracu majstoru....

                              Ipak moram ujutro sliku budza da postujem, stvarno je jedinstvena budzologija

                              JOs je themin cilindar imao osovinu koja vidi napolje, a jugov je bio ravan, pa je to sve lepo 50mm odmaknuto od serva

                              ma uzas.... ali radi

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Pa sa tim od 24mm ti je odnos hoda slave cilindra na tocku skoro isti kao sa Yugo original.
                                A za zadnje, znas li kakve su zadnje kocnice na tom autu sa kojih je taj master cilindar?

                                Isto dobosi ili?
                                Yugo ima 3 kola, 2 napred i jedno nazad ili?

                                Kakav je ovaj drugi?
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X