Z-Koral Nitro In - Iz pocetka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    TO! Uporedni podaci

    Sad mi je dosta stvari jasnije

    Imam samo jos par pitanja pre nego sto kazem, da idem da zasucem rukave

    1. Koliko visoko ce da odu ti maximalni obrtaji za max snagu ? Imam hidropodizace za koje svi kazu da su preteski za bilo sta preko 6500rpm

    2. Cekam da sa sigurnoscu ustanovim status uljnih mlaznica.

    206:
    koristi ...
    evo copy/paste (print screen) iz fabrickog uputstva:



    M:

    Na slikama se ne vidi lepo, a potkrala se i slika jednog potpuno drugog TB-a koji nema tu sta da trazi.

    Slikacu jedan normalan TB pa cu da posaljem, jer,

    mi smo skinuli suzenje u levku neposredno ispred leptira i napravili od njega okrugao levkas oblik. a za osovinu i ostalo znas...

    leptir je isti

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Kombinacija senzora. Mozda MAP senzor nema dovoljno dobru rezoluciju, ili signali MAP i TPS dolaze malo u "sukob"? Signal sa TPS-a ocekuje jednu vrednost MAP-a na odredjenom opterecenju i obrtajima, a dobija drugu (zbog promena na motoru), pa se malo buni.

      Obrtaji za max. snagu koliko ce visoko da odu, niko ne moze sa sigurnoscu da ti kaze, samo nagadjanje. Ali, pretpostavimo da uzmes 4 leptira po 38mm, odrzis neku normalnu duzinu usisne grane, recimo da ce max. snaga da se preseli jedno 1000-1500 obrtaja vise. Zaista ne nezahvalno nagadjati, ali eto, recimo toliko.

      Hidropotiskivaci, u zavisnosti od toga kakvi i koliko su jaki, obicno drze do 7500, 6500 je ipak dosta malo...Ali generalno kada se rade konverzije da motor pravi snagu na visokim obrtajima, obicno se potiskivaci menjaju oprugama (ili ako su opruge vec na motoru, stavljaju se jace) jer pri velikoj turi potiskivac nema vremena i snage da zatvori ventil, pa sam ventil gubi kontakt sa bregastom, pojava poznata kao "valve float" - ne bi valjalo

      U svakom slucaju, gledaj, ako mozes, da stavis obicne, mehanicke potiskivace. Znam jednog decka koji je radio upravo to iz istog razloga
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        U svakom slucaju plinski map ima bolju rezoluciju

        Sto se obrtaja tice recimo da cu i sa te strane biti miran

        Sto se hidropodizaca tice, ko kanda je doslo do malog nesporazuma, podizac tj potiskivac se nalazi izmedju bregaste i kraja ventila. ventili na kraju imaju kape ispod kojih su opruge tj 2 komada, manjeg i veceg precnika Hidropotiskivace su ljudi po stranim forumima menjali zbog "njihove mase" tj radili su konverziju na mehanicke podizace sa plocicama za stelovanje. To na mom motoru skoro pa ne moze da se uradi.

        Naime svaka bregasta ima svoje kuciste koje nema deklu, nego cim se otpuste srafovi brega "otpada" sa sve podizacima u kucistu...

        Stelovanje dakle ne bi moglo da se uradi ako se kuciste ne isece da bi moglo da se pristupi. ali opet i to je toliko tesno i uzasno da bi svako normalan konstatovao da je nemoguce

        stoga hidropodizaci ostaju svakako...

        Jos samo da vidim sta ce biti sa uljnim mlaznicama i bacam se na posao

        pozz i hvala veliko

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Pa dobro, ja samo govorim kakav potencijalno problem mozes da imas, a ti ako mislis da to ne bi trebalo raditi zato sto je komplikovano za izvedbu, tvoj izbor

          To sto je komplikovano trebalo bi da znaci da ces da se namucis da bi resio taj problem, a ne da trazis izgovor u tome, lenstino Znas kakvo sam ja majmunisanje prosao da uradim konverziju mog motora sa hidro na mehanicke potiskivace? Operacija krajnika kroz ****...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            a jao...

            pa ti pravis hipohondricnog pug-a a ja drtavog fiata

            pazi sad:

            set novih podizaca 100e

            nova usisna bregasta 50e
            nova izduvna bregasta 50e

            ako bude vozilo godinu dana , isplatilo se

            p.s. hoces da kazes da si i ti sekao kuciste bregaste ? jok ti imas deklu

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Pa vidi, ako tom logikom krenemo, ceo motor te ne kosta vise od, lupetam, 700-800E? Znaci li to da ga ne treba uraditi kako treba jer, eto, nije skupo ni celog da ga zamenis ako zatreba?

              Uopste nije poenta koliko sta kosta nego hoce li da radi kako treba ili ne.

              Nisam sekao kuciste bregaste, ali zato ostatak glave jesam, ne pitaj...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                Pa ja sve izbegavam taj posao iz razloga sto ce auto dugo biti u ne voznom stanju. a treba mi svaki dan... isto tako nije bas jeftina operacija..

                A proletos sam bio kod doticnog Steve Dozica u curugu koji je isti ovaj motor spakovao u juga samo sa 2x dcoe 40 i sportskim bregastim (pitaj boga gde ih je iskopao), i taj njegov je zategao 147ks ali tamo negde na preko 9000 rpm (po njegovim recima) e sad posto je covek malo dosta toga napricao, treba uzeti sa rezervom sve , ali, kaze da mu se cudan zvuk sa podizaca cuo samo posle teranja u 10 000rpm te da je posle menjao podizace, ali da nista nije postigao, i sad kao hoce da metje mehanicke ali prodaje motor itd. trazio je 1300e za motor i naravno dan danas nije ga prodao...

                Ja na mom sam povukao blokadu na 8000 rpm tj 7994rpm koliko maximalno deozvoljava mapa tj ecu. dakle vise ne moze...

                opusteno isteram 1. 2. 3. za malo i 4. do blokade bez ikakvog cudnog zvuka pri a i posle , dakle sve je ok, pitanje da li je i unutra ok

                te ako ce mi se max snaga preseliti sa 5500 na 7-7500 rpm to me uopste ne uzbudjuje, pogotovo sto se ne desava bas cesto da ga teram toliko

                zato hidropodizaci ostaju

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  OK, to vec zovem argumentovanim pristupom
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    Sve je to super, ali snaga ti se nece bitno pomeriti ako odradis sve kako treba


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      zate ste vi tu da bi ja odradio kako treba

                      NEgo, koja mi je preporucljiva duzina grane ?

                      I da, pouzdana informacija je stigla od ville vieri-a, kaze covek da 1.6 16v nema nikakve uljne brizgaljke za klipove, kako kaze na nesrecu

                      sto potvrdjuje moje pipanje po bloku (iskusno sam ispipao) nije mi promaklo...

                      vracamo se na temu brizgaljki , i da li smem da ih stavim ispod radilice ? tj u visini spoja bloka i kartera ?

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        Prskace po radilici.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          ok znaci batalim prskalice

                          napravio sam napokon normalnu mapu, sve je ok

                          auto ide kao mecava, samo sto mi je pre 5 minuta ponovo otkazao poslusnost

                          daklem nema struje da okrene starter...

                          crce akumulator

                          od nove godine samo havarije... sta ce biti sledece ne smem ni da razmisljam

                          Comment

                          • BMW 325i
                            CBC Senator XXL
                            • 25.06.2005
                            • 338
                            • Novi Sad

                            Ja sam sebi stavio u polutke radilice.

                            M43 (1.6 motor u mom kupeu) i M50 (24v motori) imaju fabricki te brizgaljke,pa sam izvadio iz jednog 24v napravish odmah alat i mirna bachka

                            i naravno kod mene su klackalice tako da se sad motor sa ovom konfiguracijom vrti na 8000 rpm bez problema... (6 cilindara )

                            sta da ti kazem.....

                            kupi bmw-a ili se preseli iz italije u nemacku....u italiju se ide po odelo i cipele a ne po auto


                            mala sala naravno


                            a jesam ti rekao da ti fale dva klipa?

                            nisam?

                            hm....
                            Doris je vozila mini moris.

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              E Gogo, opet potpr*kujes...

                              Samo da ti kazem da je Turbo Daily model jednog poznatog italijanskog proizvodjaca kamiona....

                              Sledeci projekat je shvabo-napravio, ovo pravimo za "daily" usporabu !!!
                              (da imam sta da popravljam preko vikenda)

                              A koliko ti ono bese kupe ima cilindara ?

                              Nego jel imas koju izvadjenu prskalicu da naletim da pogledam, ja imam neke goleme, ustvari nemam vise, dao sam Dori.... A u bloku mesta ni za leka...

                              Kad cemo na crtu ?

                              Mir boziji Hristos se rodi!

                              Comment

                              • ale944
                                CBC Senator XXL
                                • 20.03.2006
                                • 1457
                                • Beograd

                                ma ne fale njemu cilindri nego turbina

                                sorry, moram i ja malo da palamoodim jerbo se bas u leptire ne razumem...skupljao sam kao mali bube i stonoge al nikad leptire
                                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                                Comment

                                Working...
                                X