Z-Koral Nitro In - Iz pocetka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Signal odgovara za direktan input u zvucnu kartu
    Rez frekvencije osciliraju u zoni koju sam ti vec dao, tako da tu ces ga naci...

    Uzmi i sa jedne strobolampe, skini zavojnicu, klesta koja se kace oko VN kabela svecica.
    Sa njim u drugi kanal zvucne karte.

    Tako da mozes da identifikujes cilindar zeza
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      eeee pitanje koji input ? obicni linijski ~1v ili osetljivi mikrofonski ~10mv ?

      Isto tako ne znam koliko sme da bude dugacak kabel i koji tip kabela ugraditi?

      Ide pretpostavljam debelo oklopljeni mikrofonski kabel, a koliko sme da bude dugacak ?

      Jel sam poceo da smaram sa potpitanjima ?

      CIni mi se da je ovo jako korisna tema, a isto tako uvidjam koliko sam postao pametniji ovde za samo 15min. Ubi me taj podatak....


      I da, GOD BLESS THE SOUNDBLASTER !

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        Line in
        Do 2 m duzine nije prolem
        Dobar oklop, koristi kabel sa twisted paricom + oklop za profi mikrofone ..
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Gumetina
          Banovan
          • 12.12.2004
          • 1082
          • Novi Sad

          znaci na paricu vezem nozice senzora, s tim da na ulazu u uredjaj jednu od te dve vezem na masu sa sve oklopom kabla zajedno ?

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            jupps, i ako nastavimo veceras neces moci da spavas imaces nocne more .. ajd.. laku noc , imas dovoljan input sad da uradis nesto konkretno
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              Tata neizmerno hvala, sutra rabota laku noc

              Comment

              • Memphis_Raines
                CBC Član
                • 07.12.2006
                • 99
                • NBG Blok 30

                E a sada jedno potpuno glupo i debilno pitanje, cenim da nije, al reko ajde. Ako ti to cak, cak cujes samo u kabini, kad je motor pod opterecenjem, tj kad auto ubrzava da nije neka druga glupost? Mom ortaku se culo neko caktanje takodje, a ispostavilo se da mu se razvalio kraj sajle koji ulazi u cajger, i naravno jace se cuje kad ubrzava jer treba da podize kazaljku. znam da je glupo, al reko ajd da kazaem, ipak je to jugo.
                The time you enjoy wasting is not wasted time
                Growing old is mandatory, growing wise is optional

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  Imam digitalnu tablu i davac brzine na menjacu , tj nema nikakve sajle...

                  ipak pitanje je bilo u dobrom pravcu...

                  cuje se i na leru, tj kad se iz lera doda gas, ali samo delic sekunde 2-3 puta cak i odma prestaje, posto opterecenja skoro i da nema...

                  pozz

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    Pogledaj moju temu isti su simtomi



                    Ne znam kod mene je verovatno nesto do ventila.

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      Procitao, imam iste simptome kao i ti, samo sto se kod mene dogadja i na samom leru, ne stalno ali, cas ga ima cas ga nema... cini mi se da vremenom zvuk postaje sve glasniji ...
                      Samo su kod mene nove karike, sveze uslajfovani ventili, novi tefloni, nov dihtung, kompresija jednaka po svim cilindrima, boje svecica iste na svim cilindrima...


                      Danas bio u auspuh servisu, nisu nasli nikakvo curenje, tj rupe... kazu ako je rupa, prosirice se za neko vreme a onda cemo da je i nadjemo i zakrpimo, ovako nista....

                      Trazio mesto za kacenje noka, nema sanse da ga stavim bilo gde osim na davac za pritisak ulja.... sutra cu da probam sa slusalicama doktorskim da oslusnem motor, a onda ako nista ne nadjem idemo dalje sa senzorom...

                      sve vreme molim boga da ne detonira iz nepoznatog razloga....

                      nisam pokusao da skidam kablove od svecica jedan po jedan...

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        ucitaj neku mapu sa veoma retardiranim paljenjem, da vidimo da li ce i dalje da lupka.....cisto da znas da li je knock ili nesto drugo u pitanju...
                        mada pored sve dernjave tvog motora (ko se vozio u gumi-jugu zna o cemu pricam ) , ako je knock toliko jak da uspes da ga cujes, ne bi imao do sad svecice, klipove itd...
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          definitivno nije knock...

                          cuje se i u cut-off-u kad se pusti gas niz most...

                          znaci nema veze sa sagorevanjem...

                          tehnikom srafciger na uho sam trazio izvor buke, najjaci je izmedju 3-4 cilindra ili 1-2 kako god, na izduvnoj strani, znaci udara mi podizac ili 2. na 1. ili 1. na 2. cilindru...

                          ne gine mi skidanje brege i menjanje podizaca...

                          ne znam da li moze biti do podizaca ili do ventila ili do otkud znam cega vec, dakle povezano je sa opterecenjem....

                          dodjavola

                          Comment

                          • Saby
                            CBC Senator XXL
                            • 25.11.2004
                            • 408
                            • Horgos

                            uzmi slusalice medicinske, i umesto onog na kraju zabodi bakarnu cevcicu pa ima sve da cujes
                            Fun starts @ 3000 RPM
                            Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              Dakle, moraces da se zanimas nekom doktorkom jer te slusalice nisu tako ni jeftine Sto se drugog kraja tice, mozes probati bakarnom cevcicom, ali i drugim varijantama, drugim cevcicama, pa i samom membranom sa stetoskopa. ALi to mora biti neki mnooogo los stetoskop jer ces ogluveti ako je membrana vrhunska.
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • civi
                                CBC Senator XXL
                                • 26.07.2005
                                • 1492
                                • Pozarevac

                                Sto bi reko moj cale, nek kucka dok kucka(on ionako nista ne cuje), salu na st5anu el si probao da zamenis ulje meni je to resilo slican problem na bravu
                                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                                - Kako to misliš, kočim?

                                Comment

                                Working...
                                X