Shasija i upravljanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    Napravio sam jedan kraj osovine volana , onaj koji ide na letvu ( Yugov deo , plus metalna cev fi 22 mm ) Drugi kraj ne mogu da napravim dok tacno ne pozicioniram volan , jer ne znam duzinu . Inace samo treba da skratim cev i navarim na kraj kardanski zglob za volan , 15 min posla . I onda moze nizbrdo . Mada za tu akciju tebaju i neke kocnice , pa sam u nedoumici sta da stavim , taunusov glavni kocioni , ladin , ili neki veci ? Treba i kociona creva da montiram , lak je to posao ali ima mnogo sitnica i treba vremena . Hocu da mu stavim i motor i menjaca , pa stvarno da ga probam , tj . da krenem napred , nazad . Ne mogu da ga testiram po nekom putu posto jos nema prednje coil-over . Na slici se vidi jedna sipcica koja glumi oslanjanje . Napravo sam neki crtez u cad-u kako da ladnine prednje amortizere pretvorim u coli-overe . Amortizer je 800 din , strugar treba da mi napravi stvarcica za jedno 1000 din i covek da mi napravi opruge za 800 din . Za oko 33 e po komadu imam coil-over-e. Kad njh montiram e to je vec nesto
    Opruge na slici su pravljene , ali sam se zajebao ( citaj bacio pare ) , pa moraju nove . Blatobran je od prikolice , samo je skracen da ima duzinu kakvu treba . Metalni su , i mnogo su teski , tako da je ovaj samo model , sa koga skidam kalup , pa ih pravim od fibera . Nos na slici je taj cuveni i neprezeljeni model , koji tu jos nije bio finisiran , ali kada sam ga zavrsio bio je stvarno strava . Sada je ostao samo stiropor i to oko 90 % . Sve sto je nabaceno da se dobije oblik je otislo u k... Nadam se da cu uspeti da sklopim kalup od parcica koje sam skinuo sa modela inace .
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • manijac
      CBC Veteran
      • 30.03.2005
      • 109
      • Bor

      Super samo nastavi i ne odustaj.
      Ovo za amortizere mi se svidja kao ideja , a da nema gotove opruge tih dimenzija da se kupe sa nekih modela automobila ili motorcikla.

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        Pitao sam u Monroe-u , oni nemaju coil-over amortizere . Prepravka ladinog amortizera se sastoji iz jedne cevi na kojoj je navoj sa spoljne strane i koj aima zavareno dno sa rupom i to se sve navlaci preko amortizera . tu su jos i donja pecurka sa navojem koja se navija na cev i koja sluzi za stelovanje visini i goranj pecurka koja je oslonjena na gornji kraj amortizera . Jedini problem tu je opruga , njenu jacinu moras da ubodes odokativno posto ne mogu da mi oprugu sa specificiranim otporom . Sto ti se be svidja , pa to ljudi rade . Pravi coil-over za stelovanjem amortizera je 100 funti min i to bez opruge koja je jos 25 , pa to kada kodje ovde sa prevozom i carinom bude 200 pa jos puta 4 pa ti vidi koliko je to . Odmah ce ti se svideti moja ideja
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • kobacbobac
          CBC Senator
          • 21.12.2006
          • 229
          • bg. sremcica

          Van .......

          //////u vezi kocnica moj ti je savet kocioni i serevo komplet od fieste 3 ke ima je dosta po odpadima i nisu skupi a auto za to godiste super koci ////////

          /////// dali si razmisljao o " pushrods' naizgled je komplikovano ali nije toliko i netraba ti coil-over jer se onda nevide oprugr i amortizeri //////

          Comment

          • g60
            CBC Senator XXL
            • 20.10.2006
            • 1011
            • Vrachar je majka ;)

            Sta fali taunusovoj kocionoj mehanici
            Predimenzionirana, vecna... Nepokvarljiva
            Jedino sto bih umesto dobosha pozadi stavio neke manje diskove ali...
            Pozz

            Comment

            • Van
              CBC Senator XXL
              • 16.02.2007
              • 1425
              • Nbgd


              Nemam sada vremena da pisem sta sam uradio , sutra cu . Iduce nedelje proba !!!
              ...zivi , Franjo je ziv !!!

              Comment

              • g60
                CBC Senator XXL
                • 20.10.2006
                • 1011
                • Vrachar je majka ;)

                Cestitke ali samo ako je usrafljen na nosache... A ako ste ga utovarili zbog slikanja

                A ako je usrafljen, to na kanticu moze da krene za neki dan

                Comment

                • Van
                  CBC Senator XXL
                  • 16.02.2007
                  • 1425
                  • Nbgd

                  Nema potrebe da mi persiras , posto sve radim sam . Usrafljen je menjas i jedan nosac motora , drugi nisam stigao da napravim . Najveca zezancija je bila oko postavke volana ; gde treba da bude . Stvarno je super osecaj kada sedis , rucica menjaca ti je jedno 10cm od sredine volana .
                  Ostaje mi da nakalemim pedale i da vidim kako da postavim servo , posto mu smeta stub volana . Stvarno ima jako malo mesta , ko krene da radi ovo bilo bi dobro da jos u fazi izrade sasije ima motor i menjac i prilagodi dizajn onome sta ima od delova , da ne bi bilo nakandnog secenja . Dobro je sto mi je tu i auto sa koga skidam delove , posto uvek fale neke sitnice .
                  ...zivi , Franjo je ziv !!!

                  Comment

                  • manijac
                    CBC Veteran
                    • 30.03.2005
                    • 109
                    • Bor

                    Evo kako to drugi radi

                    Comment

                    • kobacbobac
                      CBC Senator
                      • 21.12.2006
                      • 229
                      • bg. sremcica

                      dali neko zna koliko bocno ubrznje ili ti g silu u krivinama pravi s 7

                      Comment

                      • g60
                        CBC Senator XXL
                        • 20.10.2006
                        • 1011
                        • Vrachar je majka ;)

                        Idi gledaj na yutube klipove pa ce ti sve biti jasno
                        G sila ti ide proporcionalno onome koliko para ulozis u auto...

                        Comment

                        • Van
                          CBC Senator XXL
                          • 16.02.2007
                          • 1425
                          • Nbgd

                          Pa to tesko da moze neko da ti kaze jel to zavisi od mnogo faktora , vesanja , guma ... A da mnogo dobro lezi u krivinama , to stoji . Veoma nisko teziste i dobar balans , i auto je veoma neutralan u krivinama sto je veoma bitno . Gledaj malo klipice na you tube pa ces se oduseviti . Ponasa se kao veliki karting . Gledao sam kako sije u krivinama 911 ,BMW-a , razne prototipove .
                          Kljuc je mala masa i motor pristojnih performansi . 2.0 16 v od 150 ks , a takvih imas da biras za relativno male pare . Nego jel si ti nasao tog varioca ****m mu lebac ?
                          ...zivi , Franjo je ziv !!!

                          Comment

                          • kobacbobac
                            CBC Senator
                            • 21.12.2006
                            • 229
                            • bg. sremcica

                            van@

                            ha ha ha bas si se iznervirao oko " varioca " mozda da skoknes do mene da na brzinu to zavrsimo sa varenjem

                            problem je vreme bas ...bas..ali nikako nemam vremena

                            takav je posao jednostavno neznam gde cu sutra biti i koliko dugo otsutan

                            G ubrzanje u krivinama mi je palo bas zbog tih klipova kada na nirburingu s7 sa spoljne strane obilazi porse 911 koji se vozi na samoj granici proklizavanja a s7 ga obilazi vrlo opusteno pa sad ako nepostoji porse koji ne postize bar 1G ukrivinama koliko pravi s7

                            g60

                            taj cikica ispod haube ima hajabusin motor

                            Comment

                            • Van
                              CBC Senator XXL
                              • 16.02.2007
                              • 1425
                              • Nbgd

                              Meni to sa G nista nije jasno . Koeficijenat trenja ne moze da bude vise od jedan , tj maksilmalna sila trenja je jednaka tezini . Ostatak sile pritiska pravi aerodinamika ( koje kod s7 nema ) i neki cudan efekat lepljenja guma za put . Guma kao da se kaci za kukicama za asfalt .
                              Ne znam da li si gledao onaj klipic kada tip tera lotusa u nekom takmicenju u upravljanju kolima , ono kreni stani , udji u garazu u rikverc , oko cunjeva itd . Meni je bilo fascinanatno koja su njegove mogucnost ... odusevio sam se . Dajte ljudi ide leto , nije moguce da ce svi da bleje na odmoru , niko nista neca da radi . Najteze je pokrenuti se

                              p.s. Kobac , ja bi majstoru odneo "buksnu" pa nek' zavari
                              ...zivi , Franjo je ziv !!!

                              Comment

                              • Van
                                CBC Senator XXL
                                • 16.02.2007
                                • 1425
                                • Nbgd

                                Nego gde je tata-Dacha ?
                                Samo trazi neke izgovore da nista ne radi , a mogao je do sada da se vozi niz Golsfortijevu ...
                                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                                Comment

                                Working...
                                X