Shasija i upravljanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    #16
    Ja se izvinjavam ali tek danas sam ukapirao da i ti pravis Super 7.
    Moj majstor Uki iz Sremcice sto mi je pravio sasiju za Dijanu, radi sebi Super 7. Oces telefon?
    Što više za što manje

    Comment

    • Dutchman
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 741
      • Vracar centar sveta

      #17
      moze telefon

      samo kao shto rekoh neznam da li da idem na prednju vuchu ili na zadnju... prednja je Sierra ili zadnja Lada pa neki fiat motor ...

      shta je bolje reshenje.... mada mi je filing zadnja vucha u 600kila....

      poenta izrade super 7 je moje lichno upoznavanje sa mehanikom auta, tj motor dosta dobro poznajem ali veshanje i shasija su mi shpanska sela... ali je knjiga tu da pomogne...
      Prevelika slika u potpisu!

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #18
        Pa i sierra ima zadnju vucu.
        Obrni okreni sta god izaberes ide zadnja vuca
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • Dutchman
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 741
          • Vracar centar sveta

          #19
          jao al sam glup... chek bre znachi li to da kod nezavisnog zadnjeg veshanja i pogona na zadnje tochkove katichki imam isto kao i prednja vucha samo shto su tochkovi fixirani da nemogu levo desno...
          Prevelika slika u potpisu!

          Comment

          • milannik
            CBC Senator XXL
            • 23.12.2004
            • 1455
            • Niš

            #20
            @Dutch, nisi mi odgovorio jesi li knjigu kupio na netu, ili u nekoj knjizari?

            Comment

            • Ivvan
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1574
              • Nis
              • SAAB 9000

              #21
              Originally posted by Dutchman
              jao al sam glup... chek bre znachi li to da kod nezavisnog zadnjeg veshanja i pogona na zadnje tochkove katichki imam isto kao i prednja vucha samo shto su tochkovi fixirani da nemogu levo desno...
              Pazi,vidi,mislim pogledaj,nisam siguran kako da ti odgovorim


              DA

              Turbos make torque,and torque makes fun

              Comment

              • Dutchman
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 741
                • Vracar centar sveta

                #22
                glup sam pa shta zalegao sam ispod sijere sad mi je jasno kako funkcionishe... nisam ni znao da tako neshto postoji , bash sam blup za te mehanichke sklopove...

                Da kupio na netu i to iz australije http://www.pitstop.net.au/pitstop/page/kit_cars.html

                ima mnogo zanimljivih knjiga ... pretpostavljam .... jedino shto su cene za nashe uslove ali polako od nekuda se mora pocheti ... srecom te se Seven pravi josh od 60tih tako da resursa ima na internetu veoma dosta chak i link koji sam ostavio za shasiju je prepravka iz knjige ... poshto u knjizi nisu date neke mere precizno, a gornje planove je napravio pre dve godine ludi Amer koji nije verovao da to moze tako da se napravi od 80kila gvozdja pa je prvo nacrtao sve u nekom CAD programu za mashince i proverio jachinu strukture , zatim izvezao svaki komad shasije sa tachnim milimetarskim merama i uglovima ... realno shasija moze da se uradi za 7 dana iako nemate mnogo iskustva...

                jedini problem je naci Ford Eskort do 79te godine... da bi sve ishlo prema knjizi... ako neko zna neki eskort nek javi... mada moze i lada malo treba da se mucne glavom ali je princip isti...
                Prevelika slika u potpisu!

                Comment

                • milannik
                  CBC Senator XXL
                  • 23.12.2004
                  • 1455
                  • Niš

                  #23
                  A mozda da se iskoristi neka granada, cini mi se da ona ima slicno resenje kao i eskort?? A mozda kadet b?

                  Comment

                  • Dutchman
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 741
                    • Vracar centar sveta

                    #24
                    pa moze svashta ali treba naci neshto dostupno na duze staze ako odluchim praviti sledeci odmah nakon ovoga treba imati u vidu i tu opciju...

                    mislim da ce biti Lada ukoliko ne iskrsne neki eskort u medjuvremenu... ako neko chuje nek javi ... mislim za eskorta...
                    Prevelika slika u potpisu!

                    Comment

                    • itza
                      CBC Senator XXL
                      • 28.12.2004
                      • 658
                      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                      • -

                      #25
                      ima li negde u tim knjigama koliko je teshka cela shasija .. ?
                      da li je to 600 kg + motor ili je to 80 kg + motor ..

                      planiram da pravim neshto slichno na fitji .. a ovi linkovi sa geometrijom trapa su od velike pomotji .. pogotovo prednjeg ..
                      kao i fora sa amortizerima i oprugama od harlya .. .. to mi nikada ne bi palo na pamet ..
                      a ja se ubijao da nadjem reshenje za coilovere ..
                      honda prelude ima nehsto slichno napred ali je to mnogo jako za mojih 600 kg ... iako prednji deo ne verujem da ima vishe od 200 ..
                      "Brano sine , vozi POLAKO..."

                      Comment

                      • Dutchman
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 741
                        • Vracar centar sveta

                        #26
                        Ceo auto sa sve motorom od 2000ccm je oko 600kila, kompletna shasija je 80kila bez prednjih viljushki, trapa itd ... znachi 80kila je samo u zavarenim cevima....
                        Prevelika slika u potpisu!

                        Comment

                        • Dutchman
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 741
                          • Vracar centar sveta

                          #27


                          elem shasija uz pomoc prijatelja foruma dovedena maltene do kraja...

                          jedno pitanje za Boost-a koliko opterecenje trpi u ovako laganom autu zadnja osovina i diff , pretpostavljam manje nego u klasichnom vozilu , i da li to znachi da moze da izdrzi veci momenat i snagu nego shto je bio oreginalni motor i koliko ... prichamo o live axel sa ford escorta iz 70tih
                          Prevelika slika u potpisu!

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Jasno da opterecenje ima direktnu propociju prema masama koje treba da gura... pa, po mojoj proceni neces imati dovoljno jak motor da sa tom masom dovedes pod pitanje izdrazljivost transmisije.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              #29
                              tako sam i mislio ... poenta za sad je ici sa oreginalnim nacrtima i naci Escort iz 70tih .. pa za sledecu sezonu ubaciti neshto jache mada zbog totalne neaerodinamichnosti i nemogu daleko da idem sa krajnjom brzinom ali vec sa skracenim diff i 130HP moze da se dodje do 4,5sec do 100kmh barem tako englezi tvrde ... videcemo...
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              • miljan bl
                                CBC Član
                                • 19.02.2006
                                • 31
                                • Banja Luka

                                #30
                                Originally posted by Dutchman
                                tako sam i mislio ... poenta za sad je ici sa oreginalnim nacrtima i naci Escort iz 70tih .. pa za sledecu sezonu ubaciti neshto jache mada zbog totalne neaerodinamichnosti i nemogu daleko da idem sa krajnjom brzinom ali vec sa skracenim diff i 130HP moze da se dodje do 4,5sec do 100kmh barem tako englezi tvrde ... videcemo...
                                1. da li si razmisljao da u tu sasiju ubacis masinu od nekog sportskog motocikla. 1000ccm i 150ks recimo. masina postavljiena uzdusno naprijed, lancanik spojis direktno na kardan pa na diferencijal i imas pogon na zadnje tockove... samo je problem sto mozda nece odgovarite prenosni odnosi sa motocikla, koje bi morao sam praviti.

                                2. da li si zainteresovan da mi prodas fotokopiju te knjige?

                                Comment

                                Working...
                                X