Amortizeri su rucne izrade. Opruga,amortizer i strugarski radovi oko 100e. Rezervoar je najbolje napraviti od aluminijuma, a za probu je odlicna i plasticna kanta
Prednji amortizeri su od lade sa oprugom od manove kabine,zadnji su od moskvica sa oprugom od fapove kabine. Silen blokovi su od fiat croma. Licno bih voleo da se skupimo na prolece ali se posao tek otvorio. Daca je kod mene kupio gotovu sasiju proslog proleca, eto koliko treba za laksi deo posla. Svoj pravim od nove godine ali to je materija koju odlicno poznajem.Sad predstoji tezi deo koji ne mogu da odradim bez pomoci prijatelja koji kubure sa slobodnim vremenom kao i ja. Elem, da li neko zna gde mogu da se skinu nacrti sasije za kobru-hitno su mi potrebni.
Motor i kocnice su od MOCE, kao kod mojeg LOTUS-a. Predpostavljam i menjac i diff. Po meni, licno, to je bolji izbor nego LADA. Ajde, Urose, kazi neku dobru o Moci, svi me napadaju sto sam se odlucio za njega, a ja sam sa njim prezadovoljan.
a) ne moze da ne upali
b) bez "budzenja" vrti 7500 u prve tri
c) sa kratikim ausuhom zvuci kao da ima 2,5L min.
d) full aluminijumski motor, nije tezak, termicki je stabilan
e) delovi su dzabaka
Kontaktirao me je decko koji poseduje nacrte chasije na bazi lade.Chasija se sastoji od 2 kutije 40*80 i prima kompletnu mehaniku lade.Takodje ima kompletnu karoseriju od fibera.Kaze da su chasiju konstrujisali ing. iz NS i na koju su dobili atest i odobrenu proizvodnju od 25 kom godisnje.
To ne moze da prismrdi originalnom space frame resenju shasije , sro se voznih karakteristika i krutosti tice . To mu dodje replika , replike S7 .
Ne kritikujem takva pristup , samo vise volim originalni koncept Kolina Cepmena . Interesuej me kako su odradjene plastike na njemu
Comment