Shasija i upravljanje
Collapse
X
-
uglavnom u nedostatku novaca i svega ostaloga sam uspio skupiti novaca za oko 30m cjevi ukrajinskog projekla. kupio sam najobicnije cjevi 25/25/2mm .
uglavnom, nisam se jos odlucio za donora. lada ili ford sierra.
s kojim planom mi preporucate da krenem, McSorley?? koji??
sta vi mislite koji je od ova dva donora "zahvalniji" i jeftiniji /jednostavniji/ za napraviti?
zapalio sam se za super seven nevjerovatno, krecem u to bez obzira koliko to trajalo.
Comment
-
-
ako krenesh sa starim delovima tj sa totalnim iskorishcenjem donora i jedna i druga varijanta su slichne po ceni ako opet krenesh sa novim delovima opet je slichno , obrni okreni sve zavisi shta zelish na kraju ...Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
hem. prvi faktor cjena. dakle treba da bude sto jeftnije. u toj situaciji predpostavljam da je LADA rješenje.
ma fora je u tome sto me zanima koliko je bitno da znam DANAS kakav cu donor kupiti SUTRA radi sasije koju krecem (jos koji dan (petak)) raditi,... a onda tko zna kad ce bit para za donora (na kraju ljeta vjerovatno nastavak)... dakle radim sasiju sad kad imam vremena pa ono,... da nebi kasnije skuzio da mi mjere nepasu...
stoga, zanima me s kojim planom sasije da krenem.
inace sam kupio knjigu ali u njoj su planovi za escort koji ne dolazi u obzir zato sto je preskup, DANAS
e da,... s kakvim ste vi momci čelikom radili svoje šasije, koliko vidim da tu već ima par skoro gotovih projekata. ja sam bio u situaciji kupiti samo najjeftiniji šavni ukrajinski čelik. neznam njegove karakteristike (č.****) i ostalo,...
Comment
-
-
Ako hoces po knjizi , onda lada . Motor posle moze od nekog fijata .
Siera je veci auto i zahteva vecu shasiju i pravljenje zadnjih viljuski i rukavaca posto ima nezavisno oslanjanje pozadi . Mozes da ukomponujes i sierine viljuske zadnje , ali su to vec velike prepravke , koje zahtevaju da imas sve delove pri sebi da mozes da iz premeris , pa da napravis crtez prepravke shasije . Sve u svemu ako , nisi upucen CAD i baratas sta moze da pase od kojih delova i gde , drzi se osnovnog McSorly plana + lada . Za ford ti trebaju delovi od razlicitih modela ili da prepravljas dizajn viljuski prednjih , sto ti ne savetujem , ako ne znas sta radis i sta ces da dobijes . Sto se tice celika , nema problema , 2mm debljina zida je sasvim oko 200+ks , to nemoj da te sekira . Vise se brini kako zavarujes . Tu su potencijalno slaba mesta na shasiji .
Poz....zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
Jedno pitanje. Slučajno sam naleteo na ovo, i pročitao sve. Ide poruka 21.12.2007 pa sledeća danas, 30.04.2008.
Jeste li svi prešli na neki drugi forum (može i pravate poruka sa odgovorom), ili ste se svi pritajili, ulenjili?
15.02. 2006:
Originally posted by Dutchman...zato shto ako uspem za par meseci da napravim od Sierre kao donora jedan mozda krenem u pravljenje josh jednog sa jachim motorom itd itd...Je li ko završio? Kako stoje stvari sa atestom?
Ja sam lično vrlo zainteresovan, još pre 4-5 godina sam se zainteresovao, ali mislim da je to veliki posao, pogotovo ako moram da skupljam delove sa više donora. Trenutno se nosim mišlju da krenem u pravljenje neke vrste bagija od peglice, ali me brine atest. Ima li tu kakvih konkretnih POZITIVNIH novosti?
Comment
-
-
hmm realno izrada je trajala 15dana sa dva majstora 110% posvecenih poslu i josh 5-6 mislioca, donosioca delova koji zafale, soka i chipsa a bogami i krem bananica i naravno snage kad je t5rebalo neshto teze da se digne tipa motor i menjach
e sad problem je bio shto je od dana 1 do dana kad je shasija bila gotova proshlo 2meseca razmishljanja i 1 dan rada , zatim potraga za aregatom i ostalim delovima josh dva meseca i 2 radna dana, zatim potraga za CO2 i na kraju kupovina istog 7 meseci , zatim 2 dana posla i postavljeno veshanje, i onda josh 7 meseci pauze i razmishljanja usput nabavljenje po nekog dela i napokon josh jednog motora , zatim odlazak na mesec dana na more , zatim 5 dana psihichkog maltreta od mog Druga Gorana i 9 dana za pakovanje motora , zica , kochionog sistema , sistema upravljanja , prepravke veshanja dva puta , izduvne grane , pedala , varenja poda , nosacha, kracenje kardana i josh milion sitnica do probne voznje ... e sad to izgleda ovako od septembra 2007
tj ovako izgleda kad odesh na mashinac
tamo ti kazu da se oni pitaju ferari nikad nebi mogao da registrujesh zato shto je nizak , lezi se kad vozish i pogreshni su uglovi za pritiskanje papuchica u tom polozaju ... i onda kazesh chinjenice i shvatish da sujeta dr.nauka mashinca koji za zivota osimliterature nije stvorio nishta shto se pokrece a kamoli auto , (fica nije auto , struchno mishljenje od strane dr.nauka tj spada u kategoriju bolju od ferarija poshto ipak moze da se registruje) , dakle na mashincu necu dobiti atest nikada a ostalima sa srecom ...
elem posle josh 8meseci stiglo se ovoga u 3D-u a u praksi tek juche uradjeno oko 4,5% ovoga
i da nece biti klasichan S7 , bice modernog dizajna koji prilichi 160 konja koji ga teraju do 120 za oko 6 sec i manje , kratka mi ulica nemogu vishe da probaminache u ilegalnoj voznji gradom , do mashinca , krug oko zgrade i slichno vec predjeno 100km tako da se mashina pokazala kao ispravna iako josh uvek nije obuchena u fensi ruho
u principu ko ima pare na gomili i oce klasichan izgled dva choveka od pochetka do kraja laganim radom urade sve za mesec dana i to vikendom odmaraju , uslov kesh na gomili i to nikako ispod 1500eura u najjeftinijoj razumnoj varijantiPrevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
Aha, tu si
Lepo izgleda, svaka čast! Svako prema svom ukusu, ja sa više za originalni look.
Ali sve to džaba ako ne može da se uradi atest! Ja nisam tip koji može / ume / ima živaca da se posle svog rada zaje*ava sa mitom i korupcijom da bi mogao da se vozi... To me najviše i sprečava da krenem... Mislim, pored činjenice da nisam siguran da bih doterao do kraja
A jel' znate za nekog ko je završio i atestirao nešto što je sam napravio sem onog tipa iz NS-a sa locost-om od Moskviča od pre sto godina, mislim neki taze atest?
Comment
-
-
Originally posted by VanAko hoces po knjizi , onda lada . Motor posle moze od nekog fijata .
Siera je veci auto i zahteva vecu shasiju i pravljenje zadnjih viljuski i rukavaca posto ima nezavisno oslanjanje pozadi . Mozes da ukomponujes i sierine viljuske zadnje , ali su to vec velike prepravke , koje zahtevaju da imas sve delove pri sebi da mozes da iz premeris , pa da napravis crtez prepravke shasije . Sve u svemu ako , nisi upucen CAD i baratas sta moze da pase od kojih delova i gde , drzi se osnovnog McSorly plana + lada .
Originally posted by VanZa ford ti trebaju delovi od razlicitih modela ili da prepravljas dizajn viljuski prednjih , sto ti ne savetujem , ako ne znas sta radis i sta ces da dobijes . Sto se tice celika , nema problema , 2mm debljina zida je sasvim oko 200+ks , to nemoj da te sekira . Vise se brini kako zavarujes . Tu su potencijalno slaba mesta na shasiji .
Poz.
kakave ste vi cjevi koristili? ove najobicnije ukrajinske? imam MIG aparat za zavarivanje i tatu koji je radio u BRODOGRADILIŠTU kao mlad.
Comment
-
-
Evo jednog linka ka sajtu nekog tipa iz Portugalije koji je slikao korak po korak šta je i kako radio... Interesantno za nas "mislioce" i "planere" koji stalno planiramo a nikako da nešto konkretno uradimo
Comment
-
-
ovish sajtova tipa "my building diary " ima koliko ocesh , mc sorley book pashu po shirinai za ladu , taunusa itd , +442 ti je za sijeru . mada nemora da znachi uvek mozesh na +442 da stavish ladinu osovinu i stavish distancere ...
ako je verovati Mashinskom fakultetu , Book chassis po njima nemoze da dobije atest zato shto mesto za sedishte nije dovoljno da bi stalo fabrichko sedishte , nisam siguran mislim da su rekli da je 46 ili 48cm najuze fabrichko sedishte ( to je jedan od idiotizama koji su meni pomenuli )Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
Daca napisao:
ako je verovati Mashinskom fakultetu , Book chassis po njima nemoze da dobije atest zato shto mesto za sedishte nije dovoljno da bi stalo fabrichko sedishte , nisam siguran mislim da su rekli da je 46 ili 48cm najuze fabrichko sedishte ( to je jedan od idiotizama koji su meni pomenuli )
Izvinjavam se sto se mesam, ali pored toga sto si ti imao problema sa tim #@!##@ na masinskom fakultetu u BG.
Bora sa fakulteta u NS (verujem da znas o kome govorim, Bobica je pre par dana isao da se upozna sa njim) kaze da nema pojma o tako necemu cak mi je poslao a i ovde okacio
http://rapidshare.com/files/71013662/Pr ... ma_itd.doc
Koji sam iscitao nekoliko puta i nigde nisam pronasao tu minimalnu sirinu sedista!
Znaci ako u BG prave frku oko toga raditi atest u NS!
Jedino sto ne moze da se atestira home made ogibljenje! Za sasiju nema frke, procedura dosta jednostavna ako nekoga interesuje lako cu napisati detalje!All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
-
Originally posted by Optimistacak mi je poslao a i ovde okacio
http://rapidshare.com/files/71013662/Pr ... ma_itd.doc
Koji sam iscitao nekoliko puta i nigde nisam pronasao tu minimalnu sirinu sedista!
Znaci ako u BG prave frku oko toga raditi atest u NS!
Jedino sto ne moze da se atestira home made ogibljenje! Za sasiju nema frke, procedura dosta jednostavna ako nekoga interesuje lako cu napisati detalje!
Kao što rekoh meni je to velika prepreka, ne počinje mi se rad, pa da se posle nerviram gledajućigomilu gvožđa u dvorištu
Znači još niko nije stigao (ili ga možda prošao) do atesta.
A postoji li mogućnost da se uzme jedan donor (npr. Lada) i da se sve koristi samo sa njega? I pogon, upravljanje... ? A da auto posle liči na nešto. A ne sa sto donora, ovo mi zvuči jednostavnije.
Comment
-
Comment