kako to da SAD NE UVEDU EURO NORMU 8 pa da NIJEDAN njihov proizvodjac automobila nemoze da je ispostuje...A
u SAD sigurno nece uvesti EURO normu, ali jeste uvedena ULEV ultra low emission vehicle norma koja vazi za SVE njihove i SVE strane proizvodjace automobila. u pocetku sa primenom samo u Kaliforniji a kasnije sa sirenjem i na ostatak.
i to vec od 2.007 godine a ULEV je veoma strog kriterijum, prakticno jedino hibridna elektro benzin vozila mogu da ga ispune, kako danas stoje stvari.
i da, u SAD je obavezna ekoloska kontrola mnogo rigoroznije nego kod nas, katalizatori uvedeni jos davne 1977.godine kao obavezni u Kaliforniji a to je ujedno i glavni kriterijum pri registraciji vozila- ekologija je USLOV.
ko ne veruje da automobili zagadjuju vazduh, neka provede samonekoliko dana van centra gradova negde u prirodi pa ce osetiti razliku, drasticnu razliku.
ah da, verovatno je razvijeni svet blesav pa uvodi ekoloske norme i ogranicenja stetnih emisija iz obesti i hira, vise vole zdraviju okolinu i zdrave umesto bolesnih ljudi....sram ih bilo sto su zastranili pa misle i na buducnost svoje dece..
svi su oni imali svoje "Yugice" i "fice",pa ih nepljuju nego prave od krseva mitove.
kada, u koje doba, koja je godina danas ?
danas niko ne pomislja da proizvodi kao najnoviji hit niti Bubu, niti Spaceka, niti Ficu, niti R4 niti ostale modele koji su davno davno motorizovali Evropu, o tome pricamo.
nije problem sto Jugo postoji, ja problem vidim u tome sto se buducnost zeli graditi i dalje na Jugu, 101 a sto je svuda oko nas samo deo istorije razvoja auto industrije, nikako aktuelni top model jedne fabike u 2005toj godini.
btw, pre 15+ godina, Zastava je mogla da proizvodi Jugo koji zadovoljava ekoloske standarde i da ga prodaje u SAD, znaci mogucnosti postoje.
Comment