Ja ne znam da li VW planira neki takav model, ali znam da on sada ne postoji. Nema ga nigde.
A posto se ja bavim onim sto jeste, a ne onim sto ce tek mozda da bude, ko zna kada (nije se jednom dogodilo da neko najavi neki model na nekom sajmu, pa posle od toga nista ne bude), mogu samo da konstatujem da taj model trenutno ne postoji.
Ne volim da pricam o moz' biti, al' ne mora da znaci.
A ako bude, nema problema, moze se ukljuciti u diskusiju onog trenutka kada VW pocne da ga prodaje, tj. kada mu bude poznata i cena, i parametri.
Zivotni vek motora zavisi od puno parametara, nevidim razlog za uznemirenje oko toga. Danashnji materijali (a i jucherashnji ) lako nose 200KS na 1000ccm i to uz relatvno standardne zahteve, dakle mariginali sigurnosti jos uvek postoje.
Live Draw HK adalah situs Live Draw HK tercepat, resmi dan terpercaya se-Indonesia. Situs ini Sah dan Resmi untuk para togellovers untuk melihat Live Draw HK Malam Ini, Data Keluaran HK, Result HK dan Keluaran angka togel hongkong wla yang keluar dari TOP HK 4D
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Zanimljiva koncepcija. Potpuno se uklapa u moje duboko ubedjenje da ce se do 2007. godine, kada stupaju na snagu Euro 5 norme, najveci broj proizvodjaca okrenuti manjim zapreminama potpomognutim turbo punjacima.
Ova koncepcija, kompresor + turbo, se meni jako dopada, jer u njoj vidim prakticnu aplikaciju starog tehnickog nacela - koristi sta koristis, ali uradi to pametno, tako da sta god koristio radi u zoni optimalnosti. Kada projektujem elektroniku, upravo tako se trudim da radim.
Ocekujem pozamasnu cenu, ali nema sumnje da ce ona kliziti nadole sto se serije bvise budu povecavale.
Bogami, vise nisam siguran da nikada necu ugraditi turbo u Yugica ... Kad je beg bio cicija?
kanda si zaboravio i 2 najmnogoljudnije zemlje sveta..eh ta geografija
posto vidim da se brines za moje zdravlje i sekiras oko upotrebe LPGa pretpostavljam da ti kao iskusan si prevazisao i to gorivo pa koristis maglu za pogon, cega bese, mislim iz koje decenije
Človek ne jezi se... Ne pratiš fabulu radnje, naportiv, te mnogoljudne zemlje spadaju u one koje se bore za egzistenciju pa time u tu grupu koju zabole za euro 5 jer voze euro -3 kao i mi, a ne zna se dokle će...
Drugo, nisam rekao ništa protiv toga na šta voziš nego na auto koji voziš a taj auto je jako daleko od tvojih ideala koje si napisao i koje se dalo naslutiti da bi svi trebalo da prihvatimo.
Ja sam po opredeljenju mehaničar i vrlo dobro znam šta je motor i kako to radi i da se nije promenio zadnjih 200 godina.
Vozim 30 godina star krš jer mi je ćef da izadjem iz kola i blebnem vrata onako ladovinski i ostavim ga sa sve ključevima na sred ulice ko u filmovima. Niko se ne trca na njega.
Šta sam teo da rečem... Imaš znanje, znamo se godinama, možeš puno ljudima da pomogneš ali zadrviš brate pa te ljudi preskaču u čitanju. Nije bilo namere za ništa loše ili lično, samo sam hteo da malo pecnem ne bi li se vratio u kolosek gde si mnogo korisniji.
Moraš prihvati da neko želi drečavoružanlepnadrndan auto jer mu to predstavlja zadovoljstvo, to što nije kompatibilan sa tvojim poimanjem vrednosti ili upotrebljivosti (sa kojim se u većini slažem ali ja imam 50 godina) ne znači da moraš svima dokazati da si u pravu.
Posle svega, namece se pitanje - da li je uopste moguce, i ako jeste kako i posto, recimo stari 128 blok prebaciti na Euro 4 norme?
Tehnicki, mislim da je to sasvim moguce. Ne kazem ni da je lako, ni da je brzo, a za cenu ne znam tacno, ali verujem da bi bila poprilicna. Za pocetak, bez uvodjenja ubrizgavanja i katalizatora, nema posla. To opet znaci da bi taj motor trebalo prvo lepo naviti, pa kada mu uleti katalizator, da ne ostane opet bez snage kao sada.
Negde sam procitao, mislim da je bila revija AUTO ali nisam siguran, da su ljudi iz DMB-a uspeli da motor od 1.372 ccm uteraju u Euro 4 norme, a da je to zahtevalo preko 120 izmena sve u svemu. Autor je bio posten, pa je lepo priznao da je taj broj izazvan pre svega nebrigom, odnosno odsustvom razvoja u medjuvremenu, tako da kada je doslo da se radi, moralo je sada da se odradi ono sto je odavno trebalo da bude gotovo. Koliko se secam, sa ubrizgavanjem su dobili 80 KS u osnovnoj verziji. Bio taj tekst pre nekoliko meseci, i od onda nista.
Posle citam da je Zastava poslala 3 Yugica i 2 Floride u Cesku na testiranje za Euro 3 norme. Navodno, sa motorima nije bilo problema, ali je problem bio sa vratima, koja su bila isuvise mekana i podlozna nedozvoljenom stepenju gibanja i uvijanja. Naravno, svi su sa ubrizgavanjem i katalizatorima, ali to je sve sto je receno. To sam procitao u Politici pre recimo mesec dana, ili tako nekako. Negde oko sredine.
To niko nikada nije sporio. To vazi i za Yuga - ako hoces performanse iz njega, najveci deo tjuninga se odnosi na uvodjenje savremenih tehnologija, pocevsi od ubrizgavanja.
indirektno ubrizgavanje nije nikakva savremena tehnologija, koristi se jos od pocetka 70tih godina kao D Jet (EFI) i u kasnijim raznim EFI verzijama.
Jugo ima ubrizgavanje vec 15tak godina, modeli iz tog doba na vrhuncu Zastave.
pricamo o godini 2005, i o tome sta je danas savremeno, ne sta je nekada bilo.
o karburatoru ne bih ni pricao, to je tek muzejska tehnologija.
odavno ozbiljni auto proizvodjaci nemaju u proizvodnji aute sa karburatorom.
Nema, kao sto ni ostalih bar 95% automobila na trzistu nema direktno ubrizgavanje
sto ukazuje na sta, da modernu tehnologiju jos mnogi ne primenjuju, i kako sto ti rece trude se da uvaljuju stara i losija tehnicka resenja jer donose vecu zaradu.
problem kupaca je ako su spremni da daju velike pare za staru (citaj polovnu) tehnologiju iako postoji nova koja daje bolje rezultate.
ono sto jeste sigurno je da tehnologija za novu modernu generaciju GDI motora postoji i da je sazrela, otklonjene kako se cini decje bolesti.
Zato je "domaci zadatak" koji sam ti dao u stvari jako jednostavan, jer je spisak dosta kratak.
nisi mi nikakav zadatak dao, jasno sam naveo sta podrazumevam pod za 2006tu godinu ( a ta je u toku u auto industriji) modernom tehnologijom za benzince.
Ne, ti si naveo svoj spisak zelja
nikakav spisak zelja, serisjki motori i auti koji se vec prodaju.
nikakve zelje, realnost !
To je kratak spisak, veruj mi, nema ih mnogo, a i oni koji ga koriste imaju ga na samo nekim motorima i modelima.
dakle, postoji u prodaji i dostupno svakome ko odvoji pare.
to sto je malo podrucej primene, ne znaci da tehnologija ne postoji.
i ranije je bilo X primera koliko se tesko probijala nova tehnologija u automobilima kroz birokratske i finansijske lavirinte u biznisu gladnom profita per se.
koliko je decenija trajao prelazak na disk kocnice ( na sva 4 tocka), pa prelazak na upotrebu katalizatora, ....i mnogo raznih tehnologija.
ako pricamo o razvoju, onda se ne ugledamo na one koji kasne na repu dogadjaja vec na onima koji stvaraju novo.
GDI je Mitusbishi pustio negde (bese ?) davne 1997.godine u serijskom modelu Carisma, sa 1.8 litara motorom.
eto prodje skoro 10 godina, a to se jos nije probilo potpuno, za to razlozi sigurno nisu tehnoloske prirode jer to zaista daje novu dimenziju benzincima.
ako nije bilo kristalno jasno, tehnologija postoji a koliko brzo ,obimno i ko ce je primenjivati ne spada u tehnicka pitanja- vec sasvim druge domene razloga za i protiv svake pojedine fabrike.(citati profitne).
ima vec sad kod "Sveda"...udjes u auto salon i kupis auto EURO 5 norme.
nema, samo za prodaju u Kaliforniji, i to samo V8 sa 650 KS ili onaj slabiji sa bese 400 konja.
niti jedno niti drugo mi uopste ne odgovara ovde.
btw, taj motor je Yamaha potpisala pa koliko je svedski nisam siguran ali su Svedi testirali i taj je motor prosao zahteve Euro 5.
Ekologija nemoze da ceka,jel da.?
da, koliko god se moze ispostovati sada i odmah.
LPG sam po sebi je nenadmasan u odnosu na bilo koji benzin, nema niti aldehida, niti sumpora, niti asfalta, niti pepela, niti cvrstih cestica, i ostaloga sto sadrzi izduvni gas svakog benzinca u manjoj ili vecoj meri.
najveci greh LPGa i mog auta je kolicina CO2, isto kao i svaki SUS motor na bilo koje mineralno gorivo to postoji i proporcionalno je potorsenim litrama goriva.
btw, i sa ovim starim Volvom moze se na LPG glatko uci i voziti po gradovima Evrope tamo gde je zabranjen ulaz benzincima...
u Londonu ne bih placao taksu za ulaz u grad na primer jer zadovoljava najstroze ekoloske zahteve koje je postavio grad London.
ili voziti po Rimu, gde je par nepar sistem pocesto zbog zagadjenja, ali svaki dan u godini.
znaci nisam bas zapostavio ekologiju.
koliko sam mislio o tome mozda ti pomogne podatak da sam razvijao sistem/konverziju tako da prastari dizel moze da radi uz LPG kao dual fuel, pre nekih 4 godine. doduse na papiru, nije stiglo u realizaciju ali se dobro mislilo (i) o tome.
Dalje, Golf V GT ne postoji, ponavljam, NE POSTOJI u nemackim katalozima koje ja ima, a koji su vrlo detaljni oko nemackih proizvoda. Dakle, za taj podatak ces morati da navedes proveriv izvor, ovako on je samo plod tvoje maste.
vrlo si uporan, a ne zelis (ili ne uspevas ne znam razlog) da proveris.
ili menjaj te detaljne kataloge za novije, ili poseti sajt VWa gde se nudi i prodaja, ili poseti autobild.de gde su ga testirali, ili pogledaj ponekad VOX nemacku TV gde su ga takodje uzivo testirali i sve prikazali kamerama, ili poseti Porse SCG i zatrazi prodajni katalog, ili ....bolje se raspitaj.
a bas taj Golf V GT od 1398 kubika i 170 konja je bio (jedna od) vruca tema upravo proteklog salona automobila u Frankfurtu.
dakle, proveri pre nego (opet, po koji put) optuzujes za nesto, ovaj put mastu.
proverljivih izvora ima koliko hoces, samo ako se potrudis, pa ovaj internet je cudo
priznajem, nisam imao jos prilike da ga vidim uzivo, ako ti to nesto olaksava tvoje uverenje o nepostojanju iako se nalazi u zvanicnom VW cenovniku, prodaji kod dilera.
Nigde nisam nasao ni pomen od Golfa V GT. Ne cudi me, posto postoji verzija 2.0 FSI, sa 2 llitra i 150 KS, pa ne znam sta bi sada izmedju nje i TFSI verzije od 200 KS radila neka cudna verzija sa 1.4 litra i 170 KS. No svejedno, ako mozes da navedes izvor, ucini to.
necu nikakav izvor da navodim jer apriori ne verujes, apriori odbacujes, kada protekne vreme sam ces saznati a ja nemam motiva da te ubedjujem u ocigledne stvari.
zadovoljicu se strpljenjem dok informacije pristignu i do tebe preko tvojih izvora.
ali cisto da ti zagolicam mastu, postoji test tog "nepostojeceg" testa napravljen u Zagrebu pre par meseci, na portalu autogodine.hr opisani utisci.
Znaci, nemas izvor? Ti si to tako zamislio, i prema tome, to je sada tako?
Nece da moze
bas me veseli sto si tako uporno jednosmeran, pogresna pretpostavka, tvrdi zakljucak. neka, sacekacu dok doputuju novosti (vec stare) do tebe, meni se ne zuri nigde
Golf GT ne postoji, ponavljam, NE POSTOJI
vidim da ponavljas, vec te uhvatila pomalo panika (sala mala) pa si presao na velika slova da se bolje cuje.
izvor, pa izvor, hoces jedan a najprostiji za primenu -google.com
Comment