Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    Re: Idemo iz pocetka...

    Izvini...
    koliko si imao pritisak bez turba?
    koliko je normalan pritisak?
    Po tvojoj rachunici, koliko ima ulja u motoru? SAD VIDEH OKO 8L...

    Da ga nema malko vishe... Samo misao...

    da li je ispravan Redukcioni ventil ( Ventil Pritiska Ulja )?
    Da li je uzeto ulje pre ili posle njega?
    Sorry sad za ova pitanja, znash da citam, ali sad nemam vremena, nego mislih da postavim pitanja na jedno mesto, p da sumiramoo, ako se neko ukljuchi sa pametnim predlogom.
    Meni se slichno deshavalo na 9000, B234 motoru, otisao glupi Redukcioni ventil. Posle toga sve bilo OK.
    A za Turbo...
    P mislim da 3.4-3.6 pritiska ulja je OK, ali preko toga... Ima da slini, da baca ulje i u Turbinski deo, i U kompresioni a bogami i Van kucishta Turba... Barem je meni tako radio...

    Pozdrav
    Igor

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Re: Idemo iz pocetka...

      Pumpa ulja ima redukcioni ventil u sebi, jedino ako je on zveknuo ili je lose kalibrisan, pa daje vise od 4.5 bara na koliko bi TREBAO da je podesen. Mada, pumpa i taj ventil su novi...

      Sve i da ima 1088l ulja u motoru, kakvu bi to razliku sa pritiskom napravilo?

      Ulje ne moze da se uzme PRE redukcionog ventila, ne znam da moze na bilo kom motoru da se izvede tako nesto.

      Evo kako to otprilike izgleda, i koliko u stvari prolazi ulja kroz restrikovanu liniju - ulje je putem Accusumpa pod pritiskom pusteno u motor, odatle pritisak a motor ne radi:

      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Re: Idemo iz pocetka...

        A ako zanemarimo ovaj gore navedeni problemcic, koji istini za volju nije ne znam ni ja kolika prepreka, auto izgleda otprilike ovako:









        I mali video za kraj:

        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Vocko
          CBC Senator XXL
          • 25.04.2005
          • 4556
          • nBGd

          Re: Idemo iz pocetka...

          Plinska instalacija je lepe plave boje
          Imas li neki link odakle si uzeo IC ili ako znas dimenzije ? Interesantan je sto su mu ulaz i izlaz sa iste strane, mnogo lakse i bolje za provlacenje cevi.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Re: Idemo iz pocetka...

            Lakse za provlacenje cevi, malo manje efikasno resenje nego ono uobicajeno...

            IC je pravljen po narudzbi, a odakle je covek nabavljao core pojma nemam, pregledaj malo sta ima po eBay-cu, vorovatno ces pronaci ponesto.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Player
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2006
              • 458
              • Novi Sad
              • Alfa Romeo GTV V6 TB

              Re: Idemo iz pocetka...

              Zlo kako je sve upakovano

              Koja je benz. pumpa? I jesi video neshto za mapiranje?
              Objects in the mirror appear
              TO BE LOSING !!!

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Re: Idemo iz pocetka...

                Bosch 044. Mapiranje ili Italija, ima neka firma koju su preporucili iz NIRE, ili DP Engineering.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Re: Idemo iz pocetka...

                  Nesto razmisljam danas...koliki god da je pritisak, 1,2,ili 6 bara na ulazu u turbo, nije problem u pritisku nego u kolicini ulja koja (kao posledica tolikom pritiska) udje u turbo. A kad se naplavi dovoljna kolicina ulja, ceo problem je u stvari u odlivu, jer se turbo puni brze nego sto moze da odlije ulje. Da je odliv dovoljno dobar i brz da gravitaciono odlije visak ulja i time rastereti kolo, nebitno je da li je pritisak na ulazu 3 ili 13 bara, ulje na vreme obrne krug po lezaju i izadje kroz odliv.

                  Sto bi u prevodu znacilo da gravitacioni odliv, iako je precnika 15mm i iznad ulja u karteru - jednostavno nije u stanju da dovoljno brzo odlije ulje. Sto opet znaci da ako bih mu nekako pomogao da odvede ulje, znaci da se umesto gravitacionog napravi aktivni odliv, ne bih ni imao problem

                  Stoga:



                  http://www.turbowerx.com/Scavenge_Pump/ ... -Pump.html

                  Pumpa ulja koja ce vuci ulje iz odliva i gurati ga u karter. Moze da radi na konstantno visokim temperaturama, sa zupcanicima, i ne mora da ima konstantan dotok da bi radila, sto znaci da nije neophodno da postoji konstantan priliv ulja vec moze da radi i na prazno, i sa aerisanim uljem, itd.

                  Osim toga, restriktor mogu i da skinem, jer koliko god ulja da udje u turbo visak ce izaci. Ako nekad i zafali ulja, pumpa ce ga kroz odliv uvuci onoliko koliko treba, tako da ulja uvek ima, a visak ce se uvek odliti, te nema sta da poplavi lezaj.

                  Videcemo da li ce to resiti problem.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    Re: Idemo iz pocetka...

                    Tvoja rjesenja problema me odusevljavaju (Nece da se sliva? Stavi jos jednu pumpu!)
                    Jedno od skupljih, ako ne i najskuplje, ali bi po svakoj logici trebalo da bude najefikasnije. Svidja mi se taj tok razmisljanja

                    BTW Kakav ti je ovo izduv? Pravljeno nesto novo ili je i dalje stari? Posto vidim da je tu i srednji lonac a ima i nesto ispod DP. Nije valjda da i katalizator stavljas?
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Re: Idemo iz pocetka...

                      Izduv je novi, 3", sa katalizatorom naravno Sto da smrdi kad moze da mirise, jel...Metalni sportski katalizator, ne pravi skoro nikakvu restrikciju.

                      Umesto da danima zamaram mozak zasto slini ulje, koliki restriktor, sta ce se desiti ako dam jaci gas, da li ce preliti, nece preliti, ovako onako...resenje jednostavno, ako izvuces visak nema sta da se prelije, ako visak nece da ode sam, pomoci cemo mu A nekako ne volim jeftina resenja, jer treba mi dovoljno pouzdana pumpa koja se nece buniti cak ni na suvo da radi, niti joj smeta temperatura, niti konstantan rad, metalna je, itd...Uzmi najbolje sto nadjes i ne boli te glava hoce li "umreti". I resen problem, idemo dalje.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        Re: Idemo iz pocetka...

                        pozdrav matori..

                        evo ovako stoje stvari sto se tiche austrije:
                        trenutno je ovde mrtva sezona.od onih za koje znam da nesto znaju,ni jedan nije imao posla sa NIROM!!!e sada sta da ti dalje kazem,jedan tip koji radi japose i koji je aktivan u austrijskom reliju,najvise radio sa Hondama,Mitsu,Nissanima,i sa pratecim DIY ECU-ma za ove marke.U njega imam najvise poverenja,jer zna sta radi i skucao je zadnjih 40 godina u motosportu.i on je rekao da ako pristane(s) da radi da ce se prethodno naoruzati sa svim podacima od nire.druga strana medalje je da tip nije jeftin.kroz razgovor sam mu malo samo objasnio sta i o cemu se radi jer ni ja sam ne mogu znati sta ti hoces,rekao mi je sam od tri dana pa nadalje rada.isto sto je kod njega ok,je da je staza blizu "radionice" pa se moze probati ..ako odes na youtube ja sam postavljao neke klipove sa merenja mazde i on je tada bio prisutan,i vrsio merenje za nas klub.lik je gotiva,jes da je svaba,i verovatno bi ti trebao neko da prevodi jer ne prica engleski(osim ako ti cepas nemacki).ostala dvojica koje sam pitao su audi-vw-bmw tjuneri,koliko bi oni dorasli poslu ne znam..i ako bi matori pristao mogao bi tek u aprilu ili maju da ti to odradi.toliko od mene
                        poz
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          Re: Idemo iz pocetka...

                          a bez zike nista brate... negooo...koje firme bejahu lonci, isto je i na aeru jel da?
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Re: Idemo iz pocetka...

                            Pa od Zike dobijemo takve ideje da je covek neprocenjiv

                            Lonci su isti kao na Aeru, da - Simons
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • ///M_Power
                              CBC Senator XXL
                              • 05.05.2008
                              • 335
                              • Beograd - Minhen

                              Re: Idemo iz pocetka...

                              Lepo, lepo...
                              Jel cev auspuha pravljena kod nas (materijal, secenje, sastavljanje, varenje...), ili je sve od preko?

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Re: Idemo iz pocetka...

                                Pa i vazduh na koji motor radi je uvozni, dosao u boci

                                Dal' si bre normalan, sto bih uzimao od preko kad se isti takav materijal i krivine kupe kod nas za 5x manje para i ceo auspuh zbomba za par sati?
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X