Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Ma ne radi mi mozak...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Nasao sve sto mi treba u katalogu, thanx
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        kakvo je paljenje imao pug u stock varijanti ? ako su viskonaponski kablovi dolazili do svecica umesto sadasnjih CoilOnPlug, koliki je problem da se to ponovo nakaci, cisto da bi se sa strobom moglo videti sta se desava sa paljenjem (obelezis na remenici na radilici neki marker u te svrhe), i nira da se natera u wasted spark ili sta vec...
        nekako mi se cini da bi sve ovo lakse islo da su postepeno radjene modifikacije...
        sistem da se isprogramira u alphaN umesto speed/density zbog velikih problema sa map-om, cisto da proradi, da se krene od najjednostavnijeg ?
        verujem da bi alpha N + WB sonda sasvim lepo odradili posao ovde s obzirom na namenu auta i to da potrosnja i ekologija su ovde ipak stvari na poslednjem mestu
        takodje za pocetak i ubrizgavanje da se setuje na batch umesto sadasnjeg sekvencijalnog....

        trenutna situacija sa ostrim bregastim osovinama, cilindar identifikacije bpreko jonske struje, nemogucnosti da se prekontrolise tacka paljenja, nestabilnim signalom sa map-a je suvise zayebana mozda
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Paljenje je bilo preko CoilOnPack-a, sa 2 bobine - 1 bobine za dve svecice, dakle wastespark. Kacenjem toga nazad ne bih resio apsolutno nista, jer bih morao NIRU da ucim potpuno iste stvari kao i sa ovim CDI bobinama - razmak do missing tooth-a, i slicno...To sto je menjano 10 stvari uopste ne igra nikakvu ulogu, sve i da je sve ostalo standardno a promenjen samo kompjuter - imao bih potpuno iste probleme i zafrkanciju...Pravi se potpuno custom konfiguracija, ECU se uci od pocetka, tako da je jedina razlika sto sam za sve ove nove stvari morao da trazim odgovarajuce podatke o karakteristikama. Sad kad ih imam uopste ne igra ulogu sto je promenjena kompletna koncepcija celog motora, sasvim je svejedno...

          Sistem nema apsolutno nikakav problem sa paljenjem i radom zbog oscilacija MAP-a jer:

          1) i sa ovakvim oscilacijama, auto jako mirno radi na leru, na oko 700rpm, u Lambdi 1, MAP signalom na oko 78kpa, i uglom predpaljenja od oko 12 stepeni.
          2) pokusao sam da na leru i malim obrtajima eliminisem signal MAP-a i radim preko Alfa-N, takodje sasvim lepo radi.

          Tako da MAP iako ima oscilacija, ne postoji preterano veliki problem oko dobijanja ocitavanja. Doduse, ipak cu da napravim restriktore na creva vakuuma od 0.7-0.8mm radi peglanja pulseva, nece da skodi. Toliko, dakle, sto se tice MAP-a.

          E sad, probao sam da izmerim i diferencijalni pritisak u trubicama kako bih izjednacio protok vazduha kroz sva 4 leptira, ali su oscilacije toliko velike da je jednostavno nemoguce dobiti bilo kakav smislen podatak. Moracu da pokusam ponovo posto stavim restriktore na creva, i to, ipak, mehanickim manometrom. Digitalni je lepa stvar (thanx Ale944 ) ali ipak na analognom vizuelno mozete utvrditi odakle dokle igla skace i odrediti gde je otprilike sredina - na digitalcu nemate tu mogucnost, gledate brojeve koji se smenjuju i nemate nacin da "vizualizujete" gde bi bila sredina.

          Sto se tice ubrizgavanja, tu takodje ne bih rekao da postoji neki veliki problem. Da li je sekvencijalno ili batch ne pravi razliku nikakvu, ako ECU zna kad treba da aktivira injektor, okidao po jedan ili sva 4 odjednom potpuno je svejedno, radice OK. Ako ne okida kad treba, da li radio preko batch-a ili sekvencijalno svejedno je, nece raditi pa nece.

          Problem je u tome sto ja pretpostavljam da imam problem sa podesavanjem ugla predpaljenja za start motora, odnosno tajmingom. Ovo sto kaze Ale, trebalo bi da se konacno ECU podesi na 0 stepeni, i da se pomocu markera i stroba vidi da li je fizicki ugao paljenja doveden u nulu ili ne, odnosno da li je pogodjen ugao od 117 stepeni izmedju hall davaca i nedostajucih zuba, ili ne. Auto se jako cudno ponasa, iskreno, nema pravila kad ce upaliti a kada ne...Desi se ponekad da okrenem kljuc i on posle 5 sekundi upali i radi normalno - nekad sa potpuno istim podesavanjima nece da upali ni posle 15 minuta verglanja...

          E sad, ja mogu jedino napamet da pogadjam ugao paljenja, sto mi se bas i ne radi da ne bih nesto terminalno zajebao, tako da cu najverovatnije da resim jos par sitnica (vakuum servo kocnica, regulaciju ventilatora, i jos par sitnica), da natovarim auto na prikolicu i oteram do Zagreba na dinamometar, da to nastelujem i odradim kako Bog zapoveda, ovako napamet stvarno vise ne vredi, em prolazi vreme, em se ja nerviram oko gluposti, tako da auto pre kraja meseca ide na finisiranje
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            Kakva je fizicka konfiguracija remenice na radilici? Ima li dovoljno prostora za oznaku i vizuelni kontakt za stroboskop? Ako su svjecice u sredini glave, nebi trebao biti problem sa pribliznim odredjivanjem GMT.

            Ako si apsolutno siguran da su iskra i gorivo prisutni pri palenju, onda mora biti neka dinamicka promjena. Izmedju 5 i 15 sec. je velika razlika.
            Kad nece, dali je totalno mrtav, ili pokusava upaliti no ne do kraja. Moras biti siguran da ne dolazi do pomaka fizickih komponenti koje su vezane za signal radilice isto kao da je odnos polozaja klipa vjerno odrazen na remenici i zubcaniku koji okida sensor.

            Mozes li opisati sto si radio / provjeravao kad vergla 15 sec. i nece upaliti.
            Mozes li simultano mjeriti pritisak goriva, puls ubrizgavanja i iskru

            Bez visekanalnog osciloskopa ja se nebih usudio uci u ovakav projekt.

            Comment

            • *Egon*
              CBC Senator XXL
              • 31.12.2004
              • 1232
              • Beograd, Dorcol, N 44

              Valente, nije u pitanju 15 sec, vec 15 minuta.
              Garaza
              1996 SAAB 900 NG Cabrio

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                Komparatorom se odredi GMT. Zatim se naprave oznake na remenici.
                Sljedeci problem je kako aktivirati stroboskop. Umetne se komad VN kabla izmedju COP (bobine) i tu se skopcamo. Takodjer se moze ispitati intenzitet iskre za vrijeme tih 15 sekundi. Pardon, 15 minuta. Pa tu ima dovoljno vremena za bilo kakav test.

                Kad se potvrdi tocan kut paljenja i motor nece i dalje upaliti, nahrani se gorivom izvana tek toliko da se dobije dijagnosticki pravac. Staro pitanje,
                dali na vrijeme dobiva gorivo i iskru, jos uvijek vrijedi.

                206:
                Problem je u tome sto ja pretpostavljam da imam problem sa podesavanjem ugla predpaljenja za start motora,
                Kljucna rijec = predpostavljam. Kazu da je predpostavka majka svih zajheba. No opet, ako se nema cime.............................................. ..

                U ovakvim situacijama vazno je vidjeti i mjeriti ulazne i izlazne signale
                PCM-a. Ne mali zadatak bez odgovarajuceg alata.

                Za podesavanje baznog ugla predpaljenja dinamometar nece biti potreban.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Konfiguracija remenice na radilici...? Sta ti je remenica na radilici, mislis tocak sa zubima za hall davac, ili bas na samu remenicu sa kaisem na njoj...?

                  U svakom slucaju, nijedan tocak/remenica se ne vidi odozgo, jedino da gledam sa strane, kad namotam tocak, onda vidim remenicu radilice sa kaisem na njoj...tako sam i radio merenje ugla izmedju klipa i nedostajuceg zuba - zalepio kruzni uglomer sa oznacenim stepenima na remenicu, klip u GMT, pa meri E sad, ovde ima mala zabuna, odnosno nejasnoca - NIRA uputstvo kaze da se meri ugao izmedju sredine hall davaca i "trailing edge" od ndostajucih zuba - kako sam ja razumeo trailing edge je dakle dalja ivica od centra hall davaca: tako mereno ugao je 131 stepen. Medjutim mereno od centra davaca do ivice gde pocinju 2 nedostajuca zuba, ima 117 stepeni. Na 131 stepen autop ne radi uopste. Na 117 stepeni kad upali, radi. Medjutim, palio je i na 111 stepeni, radio sasvim fino...malo sam zbunjen, iskreno...Ja licno mislim da je problem BAS u ovom delu podesavanja, a zatim i u nedovoljno dobro odredjenom uglu paljenja kod verglanja...

                  Sto se tice pomaka fizickih komponenti sistema za davanje signala, apsolutno se ne pomicu.

                  Kad kazes da merim pritisak, ok, to razumem, pritisak je prisutan celo vreme verglanja, pumpa daje sasvim dovoljno. Medjutim nisam siguran sta mislis pod "pulsom ubrizgavanja" - sirinu pulsa injektora? Zavisi, koliko pritisnem gas ili da li je aktivna neka od mapa enrichmenta goriva, ali, eto recimo da se krece od 3.5-4ms.

                  Iskra je prisutna i to JAKO debela iskra Ravnomerna, okida po redu, bez izuzetka, svaki puls (vadio bobine, kacio svecice, omotao zicu kao uzemljenje oko bobina, odmakao se i verglao Svetli ko bozicno drvo

                  Sta se desava? Pa evo, recimo prikljucim akumulator posle 7 dana mirovanja, kontakt par puta da budem siguran da imam dobar pritisak u rampi goriva, i verglaj verglaj...tako recimo 10 minuta. Sa pauzama, naravno Ono sto me budi je da nema pravila, ponekad se cuje da posle 15 sekundi motor uhvati takt-dva, stucne, ponovo nastavi da vergla "na prazno", pa uhvati par puta, stucne i na kraju upali, i dalje (uslovno receno) normalno radi. Ponekad nece da uhvati ama bas nijedan jedini takt ni posle 10 minuta verglanja. Kad ga opet ugasim posle kratkog rada, isto bez pravila, ponekad upali maltene posle par sekundi uz par kasljucanja, ponekad opet treba po 10 minuta...E onda krenem da se ********m sa pretpaljenjem i uglom, setam gore dole i pokusavam da ukacim sta mu prija a sta ne po tome da li neki od onih "zivih" taktova detoniraju na usisu ili izduvu, i prema tome trazim gde, otprilike da mu stavim ugao paljenja. Sve je to naravno jako frustrirajuce jer nikako ne mogu da ukacim pravilo ako takvo postoji, kad ce da vergla minut a kad pola sata...

                  Upravo iz ovih razloga, odnosno mog neznanja i nesigurnosti sta u stvari radim, sta bi trebalo da radim i sl. auto i vozim nekome ko ima dosta iskustva sa podesavanjem aftermarket ECU-a od nule, kao i pravi "rolling road" dyno. Ne vredi ovako da ja pogadjam stepene predpaljenja i setam proizvoljno, ne bih da zeznem nesto sad na kraju pa da placem posle...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    OK, procitah u medjuvremenu poslednji Valentov post.

                    Odredio GMT, u GMT na remenici zapisao gde se nalazi 0 stepeni. 117 stepeni odatle, nalazi se prva ivica prozora nedostajuceg zuba - pretpostavljam da je ovo mesto gde hall davac pocinje davati signal jer je induktivan, zar ne, tako da sam 99,9% siguran da je ugao koji sam i napisao, 117 stepeni, zaista onaj pravi. Kako ja to kapiram, ako je u NIRI taj ugao podesen na 117 stepeni, 0 stepeni predpaljenja je dakle tacno u GMT. Ovo bi koliko sam shvatio trebali proveriti strobom, odnosno da li se, recimo, 12 stepeni predpaljenja u NIRI poklapa sa fizickom oznakom od 12 stepeni na remenici? Ako se poklapa, fizicki podaci koje senzor salje i podaci koje ja imam i unosim u ECU su identicni. OK, provericu ovo. Aktivacija stroba takodje nije problem.

                    Ono sto sam mislio kod ovog "pretpostavljam" je zato sto, iskreno, nista drugo mi nije palo na pamet, a podesavanje ugla predpaljenja makar za start motora ili bilo kakav rezim rada, je za mene totalna nepoznanica.

                    Za dobijanje iskre na vreme, to cu proveriti. Kako testirati da li dobija gorivo na vreme? Da li je indikacija lambda sonde dovoljna, odnosno ako auto na leru radi mirno i u lambdi 1, na primer, da li to znaci da svo gorivo poslato u cilindar dodje tamo na vreme, i na vreme i sagori? Ako ne, koja je indikacija za to, "na vreme dobija gorivo"?
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      Hall sensor nije induktivni sensor. Proizvodi on-off signal slican onom na mom avataru.
                      Ovdje ima toliko detalja da je tesko znati gdje poceti. Ako kazes da su gorivo i iskra prisutni kad nece upaliti onda je pitanje timinga validno.
                      Najzbunjujuce je da naizmjenicno pali i ne pali na istom fizickom polozaju sensora. Postoji mogucnost da nesto nije u redu sa elektricnom instalacijom, spojevima. Hall sensor dobiva napon koji se prekida u sensoru. Ako je napon koji dolazi do sensora recimo 5V, onda ce povratni signal prema PCM-u mjeren voltmetrom dati vrijednost od 2.5V.
                      Kazes da imas jaku iskru, no dali si provjeravao dok nece upaliti.

                      Sekvencijalno ubrizgavanje se navodi preko sensora bregaste, ili u tvom slucaju preko CDI sistema. Posto PCM odredjuje ubrizgavanje na osnovu iskre jednog od cilindara, onda ce neadekvatan timing iskre automatski pomjeriti i timing ubrizgavanja. Sihronizaciju aktiviranja ubrizgavaca je nemoguce vidjeti bez 4-kananalnog osciloskopa. Jedino sto se moze napraviti kad motor nece upaliti da se preliminarno odredi dali postoji veliki nedostatak goriva. Start sprej, acetilen iz boce itd. Ako sumnjas na gorivo mozes raskopcati sensor za temperaturu i simulirati hladni start pri niskim temperaturama gdje je povecan puls otvaranja ubrizgavaca.

                      Kad smo vec kod alternativnih metoda, kako izgledaju svjecice nakon nekoliko minuta anlasanja? Suhe, mokre? Takodjer mozes potraziti zarulju koja ima otpor slican ubrizgavacu, spojis se na kabl i imas vizuelnu potvrdu aktivacije ubrizgavaca. Na koji nacin mjeris puls ubrizgavanja, duzinu aktivacije ubrizgavaca?

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        I mene zanima sta se dogadja sa gorivom ako verglas po 15min. Ako je cilindar pun goriva logicno da nece da upali......ako sacekas i slije se u karter onda kazes ponekad posle 10-tak min. upali.

                        Da li smrdi gorivo? da li ga ima u ulju? da li ga ima zivog na izduvu (tebi je otvoren izduv? I kada sastavi kazes odmah rali lepo i mirno? Kako ako je svih 15 min. pre toga zalivao gorivom?
                        Glavno pitanje. Imas li ti uopste goriva? Mislim na diznama...da li brizgaju?
                        Izvadi rampu sa sve diznama na njima stavi u 4 epruvete i verglaj. vidi sta se desava?
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Greska u izrazavanju, naravno Mozda ne znam tacno kako se zove efekat, ali znam da bi Hall trebalo da generise signal (ne znam tacno da li generise signal smanjivanjem napona ili generisanjem napona, ali nije ni bitno...) kad naidje na prekid, odnosno nedostajuce zube je li tako?

                          Sto se tice goriva, hajdemo redom: pumpa daje sasvim dovoljan pritisak i kolicinu goriva, proverio sam, pumpa nabije pritisak pre verglanja u rampi, i radi za vreme verglanja, probao sam da otkacim crevo, gorivo pumpa najmanje 3x jace nago sto je bio slucaj sa standardnom pumpom - dakle gorivo dolazi do rampe. Dalje, pri davanju kontakta NIRA jako kratko aktivira injektore. Ako dam kontakt par puta zaredom, u usisnoj grani se nakupi sasvim dovoljno goriva da, ako zaverglam, auto uhvati par taktova (verovatno upali visak goriva u usisnoj grani) i onda nastavi da vergla na prazno. Pokusacu opet i da iscupam rampu sa injektorima i vidim da li injektori bacaju gorivo, ali ne postoji ni jedan razlog da to ne cine posto dobijaju aktivaciju, imaju goriva, a auto posle nekog vremena ipak upali iako ja nista ne menjam - logicno je dakle da injektori daju gorivo. NIRA doduse posle nekog vremena ima i funkciju da stiti motor od "plavljenja" gorivom, ali ovo sam sve redom poiskljucivao. Takodje, probao sam i sa i bez enrichmenta za hladan start, maltene ista stvar. Dalje, probao sam i sa povecavanjem vrednosti extra goriva samo za start (maltene 200% enrichmenta), takodje nema razlike. Dakle koliko sam ja mogao da vidim, gorivo dolazi do cilindara, u dovoljnoj meri, ali nema sta da ga upali, odnosno ne pali ga kad treba.

                          Sto se tice navodjenja paljenja, rade oba nacina i CDI i crank senzor, bez razlike u efektu. Sto se tice pomeranja tajminga ubrizgavanja ako je nedaekvatno navodjenje za paljenje, potpuno se slazem, zato i kazem da je prva stvar sto cu sledece da probam mehanicko stelovanje paljenja na nulu strobom, pa onda dalje. Mislim da je ovo srz problema, da NIRA ne dobija dobar podatak o "nultom" stepenu (iako sam ja poprilicno siguran da sam ga dobro izmerio, ali strobom se i to da proveriti...), i odatle krece da pomera i tajming paljenja i injektora, i pravi zbrku...

                          Rekao sam vec, nema potrebe da simuliram hladan start ili fizicki sipam gorivo u usis, rekao sam sta se desava pri paljenju ako par puta aktiviram injektore, a NIRA ima opciju i da, ako je pottrebno, "cranking enrichment" podesi i na 1000% ako je potrebno.

                          Svjecice su posle par minuta maltene potpuno crne, sa ogromnim naslagama garezi odnosno nesagorelog goriva, moze se obrisati rukom sa svecice - cak i sa takvom svecicom, bobina daje jaku i debelu iskru, probao sam.

                          Duzinu pulsa ubrizgavanja meri NIRA i izbacuje to kao podatak koji mozes da pratis, dat joj je bazni kapacitet injektora izrazen u potrebnom vremenu da se izbaci 1gr goriva (konkretno injektorima treba 206ms/gr), sto bi znacilo da na verglanju rade sa, koliko, 2% kapaciteta, odnosno pri svakom pulsu izbacuju po 0,02gr goriva, tako dodje...?
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • mirdza
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2005
                            • 2437
                            • Katowice (PL) / Banja Luka
                            • AGP / W126

                            mozda je glupo ali da probam...
                            imas veoma agresivne bregaste a koliko se sjecam i kompresija je dosta visoka. mozda su obrtaji anlasera premaleni? (gledao sam paljenje F1 - odmah je krknu nanekih 4000rpm) mada, to nema bas nekog smisla ako ponekad pali i radi na 700rpm
                            i jedno pitanje - kad verglas da li se ista desava (puca, trza, ...)?
                            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              OK...sad smo konkretni.

                              Gorivo imamo definitivno.

                              Ono sto meni bode oci je to sto ti ne mozes da upalis motor u prvih 5 sekundi podesio bilo koji ugao paljenja. Imas pojacanu kompresiju, gorivo i varnicu dakle sve uslove za to.

                              Ocu reci ako uzmem bilo koji motor sa dobrim zaptivanjem i ubrizgavanjem goriva Ja cu uspeti da upalim motor bez obzira koliko pomerio paljenje (zakretao razvodnik na pr. s tim sto motor jedino nece raditi lepo i nece odmah upaliti.
                              Cak na nekim motorima skroz da pomesam kablove redosled paljenja cilindara motor ce upaliti uz lupanje detoniranje ali ce barem pokusati da upali.
                              Pricam ovo jer mi je totalno ne jasno da ma koji ugao paljenja imao izmedju ta 2 koja pominjes motor ce se barem truditi da upali, kasljati ili davati neke znakove za razliku od tvog koji se ponasa kao da nema varnicu uopste.

                              Sad ne bih dalje da kakim, da li si probao ovo ili ono jer si sigurno sve probao i daleko si ispred nasih (mojih) bezveznih pitanja.

                              Ne znam stvarno...ali ja imam utisak da kada nece da upali nema uopste varnicu jer da ga ebem ma koji mu bio ugao paljenja upalice ovako ili onako ili se barem muciti a ne ko mrtav konj a onda odjednom upali i sve je kao u redu radi mirno
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                A jesi probao sa kalibrom 12.7??

                                Ea sad, pratim ovo danima kao i mnogi drugi ali nemam šta pametno da dodam
                                Uglavnom se slažem sa kolegom MPowerom da su ta tri elementa bitna za paljenje motora i da mora upaliti makar na dva cilindra sa dva skinuta kabla, pogotovo tvoj motor koji je nov.

                                sad malo da lupam teoriju. Neki element izostaje...
                                Svećica posle bezuspešnog paljenja od par minuta ili verglanja, mora biti mokra, ne garava i čadjava nego mokra, curi benzin iz nje. Ako namestiš to čudo da zaliva i ne štiti motor od viška, onda pogotovo. Meni ta čadj pre govori da nema dosta benzina. Govori se o paljenju motora a ne o kasnijem radu kad bi čadj ukazivala na loše sagorevanje.
                                Siguran sam da znaš prepoznati višak benzina i miris kad ga ima previše jer neće da upali.

                                Kompresija... Ako je nema opet će teško upaliti ali bi trebalo da upali. Tu dolazimo do onoga što je Mirdža rekao da nema brzine. I kilav motor bez kompresije će upaliti ako se zavrti dovoljno brzo. Pošto su bregaste malo drugačije može se desti da ventili ne zaptivaju kako treba i da nema komprsije u trenutku paljenja. To se opet vidi po zvuku verglanja, ja to zovem veselo vergla to jest brže nego normalno. Možda tajming uzupčavanja nije dobar. Mada opet, trebalo bi da puca napred ili nazad u tom slučaju.

                                Varnica, ako prineseš svećicu koja radi nekoj konzervi napunjenoj benzinu moralo bi da upali sem ako je uroniš u benzin. U cilindru je to drugačije, prva iskra je teška posle se svećica isušuje i sve bolje pali i motor od trokiranja prelazi u mirniji rad. Tebi upali na mah i ugasi se odmah.

                                Ili ipak nemaš varnicu u trenutku paljenja ili Nira ne daje impuls diznama ili ventili ne dihtuju kako treba u trenutku paljenja.

                                Ne znam koliko je pametno povući auto i paliti na "gurku" ....
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X