Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Cekaj, ako je predvidjen da radi na 12V, a ja ga konstantno drzim na 24C, nesto, nekad mora da pukne, zar ne? Mozda nece puci na kratke staze, ali opet, kratkorocno resenje opet nije neko resenje...

    Sad koristim Bosch Silver, koji li je vec, crna kutija, srebrn odozgo, 55Ah.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      Ne tupsone... ne mislim na Ah nego na voltazu.....nece anlanseru nista biti.

      Podrezumeva se da to odradis kratko i vidis da li ce odmah da upali a ne da ga verglas tako duze. Ako mu fali koji obrtaj vise upalice tako posle par sec. a ako ne upali ni posle 5-sec skini....nije do toga.

      Cisto da eliminisemo problem da li sporo vrti za paljenje
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        A da sipam ja neko od onih tvojih FUSH-KRSH ulja pa da probam, da nije do toga?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          sipaj u cilinar

          PS: I nema vise fusha....nestalo svi ga traze! Bice sledece sezone
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Dolazi u kompletu sa MUDRICA, SHELENYA, SHALL, BALBOLINE i ostalim uljima iste fele, je li?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              Cekaj, ako je predvidjen da radi na 12V, a ja ga konstantno drzim na 24C, nesto, nekad mora da pukne, zar ne? Mozda nece puci na kratke staze, ali opet, kratkorocno resenje opet nije neko resenje...
              namotaji anlasera nemaju pojma o naponu amumulatora, sve sto oni "vide" i ostete je struja od 100 i vise ampera (u tvom slucaju sigurno je potrebno 200 ampera), opet svaki akumulator ima definisanu max struju koju moze da isporuci (obicno pise na akumulatoru).
              druga je stvar kako fizicki izvesti da se anlaser na autu koji ima masu preko bloka spoji na 24v a da sva druga elektronika ostane na 12 v da ne bi bilo belaja i xxxx eur stete....bolje ne pokusavaj to ako nisi apsolutno siguran u ono sto radis..
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Ne pada mi na pamet, ne brini
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  Ovo mo podseti na jedno drugo pitanje opet oko HALL davaca. HALL generise signal kad naidje na nedostajuce zube, je li tako? Zanemarimo na trenutak kakav je taj signal, sada to nije bitno. E sad, posto taj tocak na kome su zubi jeste nazubljen sam po sebi, tako da pretpostavljam da HALL signal stalno malo oscilira gore dole, dok ne dodje do nedostajuceg zuba, i tada generise signal koji salje ECU-u, zar ne? E sad, posto i nazubljenja i udubljenja na tocku na radilici imaju odredjenu sirinu (trebalo bi da je 5.8 stepeni), i nedostajuca 2 zuba imaju odredjenu sirinu, pretpostavljam da HALL daje signal tek kad to udubljenje nedostajucih zuba predje neki prag tolerancije, kad HALL pocinje da ga razikuje od ostalih uzubljenja na tocku. E sad, KAD tacno HALL generise signal kad naidje na nedostajuce zube?
                  ajd i ovo da razjasnimo, kod tebe nije HALL senzor nego Induktivni, iliti VR - Variable Reluctance senzor, a izlazni signal je napon. Ecu uvek cita signal sa njega, a ne samo kad naidje na missint teeth, missing teeth je identifikacija da je 1 cilindar u gmt , dok a nakon toga broji zube i odredjuje trenutni polozaj radilice. ovaj signal je sam po sebi dovoljan da motor radi sa batch ubrizgavanjem i wasted spark ili sa klasicnom razvodnikom... zbog ovoga sam te i pitao da li bi se mogao vratiti na coil packove i wasted spark, da eliminises cam signal preko CDI bobine.. jedna stvar manje za pocetak.
                  slican tip VR senzora imam na porsheu, i imao sam podosta muka sa njim ,kad to krene da ******** , pa malo ima signal, pa malo nema, pa malo pali, a malo nece... bez osciloskopa je tesko utvrditi pravo stanje stvari. Prost nacin za proveru , na porsheu jeste da prilikom verglanja posmatras obrtaljku, da li se pomera ili je skroz mrtva, ukoliko se pomera, signal sa VR senzora je prisutan. neznam da li se ovo moze primeniti na pug-a , ali nije lose obratiti paznju.
                  takodje i samo odstajanje vrha senzora od 60-2 tocka je bitno, obicno je u opsegu 0.5-1 mm.
                  prilikom verglanja napon sa senzora kod mene je oko 2-2.5 v, ali se nemoze meriti klasicnim voltmetrom naravno, vec je osciloskop neophodan. kako rastu obrtaji, tako raste i napon za VR senzora.
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Sve mi je to jasno, ali i sam kazes, generise signal kad naidje na nedostajuci zub - koji DEO nedostajuceg zuba (malo zvuci neobino, ali upravo tako? Da li na sredinu praznine, pocetak, njen kraj...? Razlika je u par stepeni.

                    NIRA kupi signal i sa CAM senzora, sad trenutno i koristim CAM kao signal da eliminisem makar jednu nepoznatu, ne moram da vracam coil pack zbog toga. Dakle CDI bobine trenutno sluze samo za paljenje smese, ne i za sinhronizaciju paljenja.

                    Obrtaljka skakuce celo vreme verglanja, bez razlike u skokovima, dakle ravnomerno.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Originally posted by ale944

                      namotaji anlasera nemaju pojma o naponu amumulatora, sve sto oni "vide" i ostete je struja od 100 i vise ampera (u tvom slucaju sigurno je potrebno 200 ampera), opet svaki akumulator ima definisanu max struju koju moze da isporuci (obicno pise na akumulatoru).

                      Ocu reci imace jacu struju, jel tako? Opste je poznato kada dizel zimi nece da upali da ga povezes kontra kablovima i zavrti kao lud, jel te.

                      Da ne bi zaebao nesto zato sam i predlazio da ide direktno na anlaser a ne preko svoje instalacije.

                      Ma stavi jaci anlaser
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        VR(induktivni, pick-up...) senzor generise signal ne samo kad naidje na nedostajuci zub nego svo vreme, a nedostajuci zub je samo identifikacija gmt. sad, sta se desava kad naidje na prazninu, na sredini praznine bi signal trebalo da je max jer, kako se zub priblizava/odaljava od senzora, to menja se magnetno polje, a u trenutku kada je zub poravnat za senzorom signal je 0v. na sredini praznine, tj podjednakom rastojanju od dva susedna zuba signal je max, a na nedostajucim zubima frekvencija se menja(veci interval prelaska iz + u -) i tako je signalizirana gmt. sad posto u niri vec postoji definisan standard za 60-2 nazubljeni tocak, verujem da ga ona sasvim lepo razume uz definiciju ugla koju si uradio prema uputstvu...ne verujem da tu ima neke greske... pogotovo sto obtaljka skace....ima signala sa senzora...
                        opet, tu jeste najcudnije sto rece M da se motor makar malo ne nakaslje prilikom verglanja...tacno da mu sipas benzin iz flase u usis i ako postoji varnica moralo bi da negde pali, usis, izduv ili cilindar....
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          Ocu reci imace jacu struju, jel tako? Opste je poznato kada dizel zimi nece da upali da ga povezes kontra kablovima i zavrti kao LUD, jel te.
                          da al dizel ima od struje samo svetla i migavce ))
                          zajebancija je sto anlaseru bi trebalo odvojiti masu od motora i onda direktno na 24 v... pa kolko rotor izdrzi ))
                          ma najbolje vezati ga sajlom za x5 pa vuci dok ne upali )
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Da vezem ja tvoj 944 na X5 pa ga vucem dok ne upali ili prezupci? bez'te bre, a meni kazu da sam JA kvarisa

                            Elem, zvao sam NIRU, odnosno tehnicku podrsku, i dali mi par sugestija, pa evo redom, da uporedimo na cemu smo:

                            - prvi predlog, naravno, kao sto ste i sami rekli, je verifikovanje da li se stvarni i ugao diktiran u NIRI zaista i poklapaju - stroboskopom. Ovaj nacin eliminise pricu oko momenta kada Hall, VR, koji li je vec - daje signal, da se proveriti.
                            - drugi je da se proveri rad svih senzora, osciloskopom ili posredno, naravno ovo je vec vise puta uradjeno, ali "practice makes perfect" tako da idemo iz pocetka, lepo kaze tema
                            - mogu da probam da injektore stavim na pocetak usisne grane da se eliminise "lag" koji gorivu treba od vremena brizganja do momenta kada udje u sam cilindar. Posto usisna grana ima rupe za injektore blizu glave, probacu i ovo, ne bi trebao biti problem. Ima i varijanta za kompenzaciju ove udaljenosti, ali ako se ispostavi da je to problem, onda cu se baviti time, ako nije to u pitanju, ne vidim razlog da gubim vreme na to.
                            - postoji i vrednost kojom se zatvara injektor u odnosu na usisni ventil, koristi se upravo za kompenzaciju pulseva u usisu, moram malo da se igram s ovim...
                            - i na kraju, postoji vrednost koja odredjuje kad CAM senzor daje signal, da li u prvom ili drugom okretu radilice u odnosu na GMT prvog cilindra (posto radilica pravi 2 okreta za svaki okret bregaste). Ako je ovde stavljena pogresna vrednost, desavalo bi se otprilike ovo sto se i sada desava, dakle ponekad motor uhvati, ponekad ne...

                            Ajde sad za vikend da idem redom, proveravam jedno po jedno, nesto MORA da upali
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              Originally posted by 206
                              Da vezem ja tvoj 944 na X5 pa ga vucem dok ne upali ili prezupci? bez'te bre, a meni kazu da sam JA kvarisa
                              Nisi ti sine čudovište lažu deca i pomilova ga po svim trima glavama...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • ale944
                                CBC Senator XXL
                                • 20.03.2006
                                • 1457
                                • Beograd

                                Da vezem ja tvoj 944 na X5 pa ga vucem dok ne upali ili prezupci? bez'te bre, a meni kazu da sam JA kvarisa
                                hvala drugaru, zovem te cim budem imao problema sa paljenjem hohohho nisi ni svestan kakvu si obavezu navukao sebi na vrat ))
                                salim se, ali evo, kad tebi x5 ne bude palio, mogu sa 944 da te slepam )
                                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                                Comment

                                Working...
                                X