Nisam spomenuo da je visok nego nizak. I znam savrseno dobro od cega moze biti visok ili nizak, ali ti ili ne znas ili konstantno zaboravljas sledecu stvar:
Ako je EGT konstantno nizak, razlog je obicno visak goriva. Ako je EGT visok zbog manjka goriva, on je konstantno visok, recimo 850-900c i vise. Obratiti paznju na kljucnu rec, konstantno, a ne momentalni skok.
Auto kad detonira, temperatura sagorevanja skace daleko preko tih 850-900c, recimo 1200-1300c, i to skace momentalno, u jako kratkom roku, i ne moze da taje dugo posto pri tim temperaturama klipovima ne treba dugo da popuste. Kada bi EGT i mogao da meri toliko, i kada bi imao vremena da pokaze da je temperatura sagorevanja toliko visoka jedan konstantan period, znaci da je proslo vec sasvim dovoljno vremena da se klipovi odavno istope. Posto se to ne desava, dakle nemam spajkove u rastu EGT-a, vec imam konstantnih 900c, razlog je manjak goriva. Zato se visok EGT i "leci" kompenzacijom putem dodavanja goriva.
Prilicno je neverovatno dakle da imam EGT od recimo 900c a da je uzrok tome lose paljenje.
Naravno, nista od ovoga se ne desava, hipoteticka prica, EGT je sasvim dobrih ~800c.
Mogu da napravim takav log, ali nisam ni blizu auta niti cu biti do vikenda.
@Nikola
Savrseno razumem sta pricas, ali nazalost nemam nacina da zakacim niti AMM, niti bilo sta drugo sto bi mi pokazalo eventualne peakove. Ono sto mogu da uradim je da RPM tacke stavim sto je blize moguce, i pomno pratim EGT - koji je prilicno brz kad se stavi na max. sampling rate, odnosno dovoljno brz da primeti promenu brze nego sto motor "nabija" obrtaje
Naravno, pomaze i sto NIRA radi ekstrapolaciju vrednosti celija izmedju 2 RPM tacke, ali ne kao prostu aritmeticku vrednost, linearno, nego prateci trend rasta koji mozda nije linearan, tako da prilicno dobro moze da pogodi sta i kako da ekstrapolira.
Ako je EGT konstantno nizak, razlog je obicno visak goriva. Ako je EGT visok zbog manjka goriva, on je konstantno visok, recimo 850-900c i vise. Obratiti paznju na kljucnu rec, konstantno, a ne momentalni skok.
Auto kad detonira, temperatura sagorevanja skace daleko preko tih 850-900c, recimo 1200-1300c, i to skace momentalno, u jako kratkom roku, i ne moze da taje dugo posto pri tim temperaturama klipovima ne treba dugo da popuste. Kada bi EGT i mogao da meri toliko, i kada bi imao vremena da pokaze da je temperatura sagorevanja toliko visoka jedan konstantan period, znaci da je proslo vec sasvim dovoljno vremena da se klipovi odavno istope. Posto se to ne desava, dakle nemam spajkove u rastu EGT-a, vec imam konstantnih 900c, razlog je manjak goriva. Zato se visok EGT i "leci" kompenzacijom putem dodavanja goriva.
Prilicno je neverovatno dakle da imam EGT od recimo 900c a da je uzrok tome lose paljenje.
Naravno, nista od ovoga se ne desava, hipoteticka prica, EGT je sasvim dobrih ~800c.
Mogu da napravim takav log, ali nisam ni blizu auta niti cu biti do vikenda.
@Nikola
Savrseno razumem sta pricas, ali nazalost nemam nacina da zakacim niti AMM, niti bilo sta drugo sto bi mi pokazalo eventualne peakove. Ono sto mogu da uradim je da RPM tacke stavim sto je blize moguce, i pomno pratim EGT - koji je prilicno brz kad se stavi na max. sampling rate, odnosno dovoljno brz da primeti promenu brze nego sto motor "nabija" obrtaje

Comment