Auto prebacen na TPS, uz koristenje DTA mape paljenja. Problem je bio to sto sam kao pocetnu tacku u MAP-TPS korelacionoj tabeli, stavio prenisku vrednost MAP-a, koja iako nista ne znaci jer je virtuelna, izmisljenja, NIRA je imala umemorisano 40KPa kao MAP Min. vrednost - meni je MAP na leru bio 35KPA
Dakle i to je reseno...
Elem, vozili se jedno 3 sata po Reperu iza Surcina, izmapirali dooobar deo VE mape bez bilo kakvih enrichmenta, i dobili da se target lambda mapa prati u 95% slucajeva i polja. Plocice su otisle u vecna lovista, sto govori kako smo otprilike radili mapu
Auto radi u svim rezimima sasvim lepo, uz par maaalih knedli, ali sredicemo i to. Sad se malo treba igrati enrichment mapama i naci pravu vrednost za target lambda mapu, jer ima nesto sto mi nije jasno. Naime, u 3. brzini, recimo, pri 5500rpm, odnosno odrzavanju konstantne brzine na 5-5500rpm, dakle nekih 15% TPS-a, vrednost EGT-a lagaaano raste, dok ne dodje preko 820c, i nastavi i dalje, do 850, kad je vec sece kompenzaciona mapa za EGT. Napominjem da je lambda celo vreme dok se tako vozi, oko 0.9. Zasto to? OK, znam da je mozda moguce da 0.9 nije bas odgovarajuce, ali sta jeste? Const. gas na 5500, nije NEKO opterecenje, a opet EGT skace vise nego sto bi trebao? Svi ostali rezimi, ne prelazi 800-810.
E da, dok smo isli do repera, maaalo sam jace drzao gas u 5. - do nekih 7800-7900. Po gear ratio calculatoru, to ispada nekge oko 245 km/h. I ima jos maaalo lufta da ide dalje - doduse nisam ga probao kako treba u povratku, klepio me radar
Odoh spavati, makar malo, sutra par logova cisto da se vidi razlika.

Elem, vozili se jedno 3 sata po Reperu iza Surcina, izmapirali dooobar deo VE mape bez bilo kakvih enrichmenta, i dobili da se target lambda mapa prati u 95% slucajeva i polja. Plocice su otisle u vecna lovista, sto govori kako smo otprilike radili mapu

Auto radi u svim rezimima sasvim lepo, uz par maaalih knedli, ali sredicemo i to. Sad se malo treba igrati enrichment mapama i naci pravu vrednost za target lambda mapu, jer ima nesto sto mi nije jasno. Naime, u 3. brzini, recimo, pri 5500rpm, odnosno odrzavanju konstantne brzine na 5-5500rpm, dakle nekih 15% TPS-a, vrednost EGT-a lagaaano raste, dok ne dodje preko 820c, i nastavi i dalje, do 850, kad je vec sece kompenzaciona mapa za EGT. Napominjem da je lambda celo vreme dok se tako vozi, oko 0.9. Zasto to? OK, znam da je mozda moguce da 0.9 nije bas odgovarajuce, ali sta jeste? Const. gas na 5500, nije NEKO opterecenje, a opet EGT skace vise nego sto bi trebao? Svi ostali rezimi, ne prelazi 800-810.
E da, dok smo isli do repera, maaalo sam jace drzao gas u 5. - do nekih 7800-7900. Po gear ratio calculatoru, to ispada nekge oko 245 km/h. I ima jos maaalo lufta da ide dalje - doduse nisam ga probao kako treba u povratku, klepio me radar

Odoh spavati, makar malo, sutra par logova cisto da se vidi razlika.
Comment