Gle kad hoces sto bolji odaziv i spool onda si trebao ic na twin scroll gt30....i to sa hta verzijom kompresora (570 ks sposoban turbo) koji bi se ponasao skoro isto sto se tice spoola,a odaziv bi cak i bolji imao zbog twin scrolla.
Po meni je 38mm wg u ovom slucaju mal zato sto ce vec on dosta morat progurat kad bude to na 400 ks ,jos kad mu sutnes 150 ks nitra mislim da ce mu bit previse ,ali mozda se i varam...
Ali posto imas kontrolu koju si rekao nema problema soim sto se moze desit da ne moze iskoristit puni potencijal.
Posto si ti FWD mislim da ti preran spool nije pozeljan.
Jedan momak u HR se isto dvoumio ,ali sam ga uspio odgovorit od 2871R i uzeo je Gt3071R sa tial turbinskim kucistem i prezadovoljan je na volvu 1.8t...
Da ne filozofiram vise, kad ti dosadi ovo sto ces sad napravit ,sljedece nek ti bude neka twin scroll verzija.
Takoder vrijedi i za aera
Po meni je 38mm wg u ovom slucaju mal zato sto ce vec on dosta morat progurat kad bude to na 400 ks ,jos kad mu sutnes 150 ks nitra mislim da ce mu bit previse ,ali mozda se i varam...
Ali posto imas kontrolu koju si rekao nema problema soim sto se moze desit da ne moze iskoristit puni potencijal.
Posto si ti FWD mislim da ti preran spool nije pozeljan.
Jedan momak u HR se isto dvoumio ,ali sam ga uspio odgovorit od 2871R i uzeo je Gt3071R sa tial turbinskim kucistem i prezadovoljan je na volvu 1.8t...
Da ne filozofiram vise, kad ti dosadi ovo sto ces sad napravit ,sljedece nek ti bude neka twin scroll verzija.
Takoder vrijedi i za aera

Comment