Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    Re: Idemo iz pocetka...

    Kad smo vec u off-u, imas isti sat ko ja

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Re: Idemo iz pocetka...

      Pa sad, ovi FWD sto im se volan otima iz ruku, sumnjam da voze na novim slikovima.

      Jesu komercijalne gume, ali niti je Tokohama AVS polovna, niti plastikaner Uostalom, ide napred, nije bas da stoji i vrti u mestu, cupajuci levo desno.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • TOKYO
        CBC Senator XXL
        • 17.07.2006
        • 1696
        • Beograd- NBGD

        Re: Idemo iz pocetka...

        Tema je diskutabilna...

        Trebao si bar na tren da pustis volan pri prvom potapanju gasa, pa bi se onda videlo da li ima bar malo torque steer-a..., mada ne znam ni zasto bi ga bilo kada vozis sa rol barom, ozbiljnim vesanjem i ozbiljnim diferencijalom??

        Jes da me ova nus pojava od auta ne interesuje ( ma koliko nm/ks imala ) kao ni taj budjavi pogon..., a`l morao sam malo da se ukljucim!
        MY ex RWD Alfa
        Drift & Donuts & Track

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Re: Idemo iz pocetka...

          Vidi, krajnje je nebitno koliko torque steer-a ima pri pustanju gasa (malo, mora da ga bude, ali zanemarljivo u odnosu na ono sto bi neko pomislio), jer je PRAVI problem koji torque steer pravi - nemogucnost upravljanja i odrzavanja pravca. Jednostavno, stisnes gas, auto se otima i skace po metar u stranu, sta god ti radio na volanu.

          Btw, sto je sasija cvrsca torque steer je veci. Isto vazi i za diferencijal, sa LSD-om je veci nego sa otvorenim diffom.

          Znam da te FWD i ove igrackice ne interesuju, mada mislim da bi radikalno promenio misljenje posle par krugova
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            Re: Idemo iz pocetka...

            Ne znam kako utice krutost karoserije ali znam da najveci uticaj imaju razlicite duzine poluosovina, uglovi pod kojima su resene i gume tj. tvrdoca bocnih zidova.
            Vidjao sam, doduse ne i iskusio, ozbiljno otimanje volana prilikom potapanja gasa tako da mi je jasno zasto ljudi o tome pricaju, nije bez osnova.

            Ne znam da li je Peugeot tome posvetio posebnu paznju, mada me to ne bi cudilo obzirom da ova fabrika ima ozbiljno iskustvo na takmicenjima, ili ih je prosto "ukakilo" no to nije ni vazno, pretpostavicu da Pug 206 ima zahvalnije resenje prenosa snage na pogonske tockove te je pojava malo do nimalo izrazena.
            U svakom slucaju sigurno je da neki automobili pate od toga, dok verujem da neki i sa ozbiljnom trocifrenom konjazom imaju manje izrazen torque steer.
            work in progress

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Re: Idemo iz pocetka...

              Opsteprihvaceno je da je automobil sa preko 300KS i FWD maltene nemoguce voziti. Poenta ovog klipa je da se pokaze da, iako je torque steer i dalje tu, savrseno moguce upravljati autom sa daleko vise od tih 300KS.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • TOKYO
                CBC Senator XXL
                • 17.07.2006
                • 1696
                • Beograd- NBGD

                Re: Idemo iz pocetka...

                Netacno bar za jedan detalj....

                Causes :
                Unequal driveshaft length (or more accurately, unequal driveshaft angles, also caused by body roll or single wheel bump)

                Mislim logicno je da uvijanje sasije ne moze pozitivno da utice na geometriju, a kao sto znamo ona je vrlo bitna za upravljivost!

                Sto se tice misljenja, ne sumnjam..., mada imao sam prilike da se provozam u fwd turbo masinama, nisu pug-ovi ali idu odlicno, a sto se tice osecaja, svi idu kuci pored E30 M-a sa malo dopunskog power-a!
                MY ex RWD Alfa
                Drift & Donuts & Track

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  Re: Idemo iz pocetka...

                  Olabavi malo
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • TOKYO
                    CBC Senator XXL
                    • 17.07.2006
                    • 1696
                    • Beograd- NBGD

                    Re: Idemo iz pocetka...

                    Prespavao sam celo po podne i popio dva boostera, ne mogu oka da sklopim...

                    Ali ako direktor tako kaze..., RAZUMEO!!!
                    MY ex RWD Alfa
                    Drift & Donuts & Track

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Re: Idemo iz pocetka...

                      Vozio se ja u par tih drugih FWD turbaca, i osecaj je krajnje...glup.

                      A u koliko si se tih E30 M-ova sa dodatnim power boostom vozio?
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        Re: Idemo iz pocetka...

                        Sale reci mi jesi li pravio sa Pugom neki Track day ili tako nesto?zivo me interesuje kako se ponasa u krivinama,tj. pri promeni opterecenja.znam da ona staza na Adi nije bas najsrecnija,ali kako je se ponasao tamo ako si ga probao?
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • mirdza
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2005
                          • 2437
                          • Katowice (PL) / Banja Luka
                          • AGP / W126

                          Re: Idemo iz pocetka...

                          U jednoj od posljednjih epizoda Top Gear-a testirali su Focusa RS500 (350KS). I pored spere i revoknuckle pri svakom naglom dodavanju gasa skrece u desno (po 1-2m)...
                          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Re: Idemo iz pocetka...

                            Originally posted by X9
                            Sale reci mi jesi li pravio sa Pugom neki Track day ili tako nesto?zivo me interesuje kako se ponasa u krivinama,tj. pri promeni opterecenja.znam da ona staza na Adi nije bas najsrecnija,ali kako je se ponasao tamo ako si ga probao?
                            Po krivinama lezi kao i pre samo sto se sa gasom mora biti jako obazriv. Teze je fino dozirati gas, jer kad krene da puni, krenuo je, i ako se ne drzi na "vagi" da ne ubrza previse, svasta se desava Kao i svaki turbo motor, ali nije dramaticno. Nema potapanja gasa i izvlacenja na sper kao ranije, sad je skok snage mnogo veci i brzi, pa se lako pretera. Dok god se malo pazi na doziranje gasa, sper odradi posao, uvuce nos u krivinu - cim se malo pretera, krece da vuce napolje, mnogo jace nego na atmosfercu sto je i normalno, je li, ali tada se ide vec ozbiljno brzo.

                            Malo je teze naci ritam, jer prvo na pravcu ides sa punim gasom, pa puna kocnica, pa je malo teze iskulirati i kontrolisati gas kroz krivinu - mnogo vece promene nego na atmosferi, ali sve u svemu svidja mi se
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • TOKYO
                              CBC Senator XXL
                              • 17.07.2006
                              • 1696
                              • Beograd- NBGD

                              Re: Idemo iz pocetka...

                              Originally posted by 206

                              A u koliko si se tih E30 M-ova sa dodatnim power boostom vozio?
                              MY ex RWD Alfa
                              Drift & Donuts & Track

                              Comment

                              • 24v
                                CBC Senator XXL
                                • 11.12.2004
                                • 479
                                • Beograd, Karaburma

                                Re: Idemo iz pocetka...

                                Moje misljenje je da brzo kroz krivinu moze da ide turbo auto ali samo sa 4 vuce...sve ostalo je nekontrolisano!!!
                                I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                                Comment

                                Working...
                                X