Originally posted by 206
Isto važi i za felne a o branicima da nepri?am





). Ocigledno je da se uprkos toj masi auto vrti bez problema do 8500, medjutim savrseno je moguce napraviti ga da radi mirno na leru bas zato sto motor ima dosta inercione mase koja pegla pulseve na leru. Izmedju ostalog to i jeste razlog sto je zamajac ostavljen kakav jeste, jer mora da postoji nesto sto ce da odrzi momenat koji motor napravi, kao i odredjena masa koja ce da upija udar koji nastaje dodavanjem velike kolicine snage N2O sistemom. Smanjivanje rotacione mase na drumskom motoru kao posledicu ima motor koji lakse nabija obrtaje, ali teze odrzava postignutu brzinu motora, i mnogo je manje otporan na fizicka opterecenja. Osim toga, zamajac nije deo koji mozete olaksavati kako vam se cefne, sto vidim da mnogi rade. Zamajac, korpa i radilica su jedan rotacioni sklop. Ako je radilica projektovana da sa jedne strane ima "kontrateg" u vidu zamajca odredjene tezine, sta mislite da se desi sa balansiranjem celog sklopa kada sa jednog kraja skinete 2,3 kg mase? Ok, par grama ili par desetina grama se mozda i mogu popeglati, ali par kg, tesko. Radilica jeste ucvrscena lezajevima, ali opterecenje zbog debalansa postoji i pre ili kasnije ce se pokazati. Ja takve probleme nisam hteo da pravim, a sudeci po tome kako auto lepo ide i sada, nisam pogresio.
Ima jos dosta faktora koji mogu da "pokvare" ler i uopste kultivisanost celog motora, koje jos nisam dotakao jer iskreno ne znam kako da ih podesim a da nesto ne pokvarim - to je cisti trial&error, tako da traje...ali bice 
Comment