Posto mene sad jako mrzi da se zavlachim po nekim delovima podruma da proverim,reci mi taj diff ti je sa M535i? jel on sperovan? posto ja imam isti takav i cim malo ozdravim planiram da ga stavim sebi... sad sam se toga setio i kopka me
Diff iskreno pojma nemam od cega je...Imam par kucista i od E30 sestaka, i od ete, i od E28 M5 - nijedan nije sperovan svi su pakovani od najmanje 2 druga diffa, prenos od jednog, kuciste od drugog, itd...Mada, koliko znam M535 bi trebao da ima sper. Nego, jel' bi ti prodao taj M535 diff? Koji prenos je unutra?
The difference between men and boys is the price of their toys
Rok za zavrsetak (ovaj put rekao bih da je realan posto napokon imam i mesto i alat i majstore da radim na miru) je pocetak sezone 2007, uz eventualno par proba i mooooozda jednu trku pred kraj 2006.
Cisto da poguram
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Hej M-e.. mosh da gurash koliko ocesh, koncept je izmenjen xXx puta od tada , od pochetnog projekta je ostao samo POR
btw: bolje sto je tako radjeno vec da se prepravlja sve vreme nesto na dalje, znash da onaj djavoljak u 206-ici nikad nespava
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Svakako...sve je vrhunski....tako i treba kada vec moze.
Kostace ko Svetog Petra kajgana ili ko (206-ticu 206 ) ali se isplati..... za 20-30k ce imati kompletno sredjen auto po najstrozijim cannon standardima hehe. Ovoga puta pametno igra i bice najnajbrzi od najbrzeg
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Pocetni plan je bio ~400KS i budzet od ukupno 10K, ukljucujuci originalni auto, sve prepravke i motornu grupu.
Sada smo (trenutno... ) na 550-600KS na originalnom ECU-u i motoru i transmisiji koji je pravljen da trpi jos 200+ KS a prvobitni budzet ne pokriva ni samo motornu grupu, ni izbliza...a kamoli ostalo...
Rollbar je konacno gotov, i sada izgleda ovako:
Dakle, sada iz X ide jos jedna sipka (pored jos 2 sa zadnjih koseva) koja se veze za plocu zavarenu za pod gepeka, koja ce dodatno da drzi diferencijal i korpu za ojacavanje nosaca rezervnog tocka. I to je to sto se tice rollbara i ojacavanja sasije.
E sad, sto se tice rokova, jes' da mrzim da se vezem za datume, jer obicno slazem, ali za sada bih rekao da ne postoji neki problem koji bi odlozio drasticno zavrsetak projekta. Rekao bih da ce najvise vremena oduzeti plasticar (za prilagodjavanje panela, table itd...) i tapaciranje (za sta ce auto verovatno morati do Temerina), kao i struja, cisto zbog obimnosti posla. Jos od vecih zahvata (pored sklapanja motora) ima da se zavrsi struja i pravljenje creva i vodova kocnica i goriva.
Sve u svemu, u kakvim se uslovima radi, odnosno u kakvim se uslovima radi ovako ozbiljan projekat, sve ide prilicno dobro.
The difference between men and boys is the price of their toys
Ovoga puta pametno igra i bice najnajbrzi od najbrzeg
E bas bi to voleo da vidim...
Nisam siguran kako se ovo citira ali ovaj poslednji pasus me zaitrigirao...najblablabla
Jedva cekam da sklopimo frankestajna pa da me najzad neko odere...Svi samo obecavaju,prete...
Jedva cekam da me oderes pa da imam razlog da se pozabavim malo ozbiljnijim tuningom
Postalo mi je malo monotono i dosadno...
Ako sam siguran u jednu stvar na ovom svetu onda je to cinjenica da na x5 nece raditi nikakav tuning... Pa ovaj menjac jedva izdrzava i ovo a kamoli da se poigramo sa motorom... A menjac kosta 6500 eura...i to na bazi zamene staro za novo...
Aero je njegov penicilin...
Izgleda nisam najbolje skapirao sta znaci ono xxx5...
Comment