@ 206
moze jedno priglupo pitanje - zasto si isao na 18" tockove? koliko vidim sa slika diskovi bi usli i na 17". planiras nesto vece ili cisto estetika?
A zasto da ne idem? Nasao odlicne felne sa odlicnim gumama, staju na auto bez problema, precnika sa gumama su maltene istog kao i fabricke 17" - zasto ne?
The difference between men and boys is the price of their toys
Neverovatno, jednom da pocnem neke radove na vreme, odnosno taman kada sam i rekao
Dakle, M3 je kod farbara, slajfovanje, peglanje rupa, zastita, secenje svega nepotrebnog...dakle, picanjenje pred farbanje. E da, dovukli smo ga ubedljivo najvecom prikolicom koju sam ikad video, mogao sam jos 2 auta da natovarim, komotno
Nastavak sledi...
The difference between men and boys is the price of their toys
Sam servis u kome se radi kompletna priprema i sve vezano za farbanje, kao i komora, jesu u RS, da. Farbar mi je drugar koga cu da dovucem iz Bg da ofarba auto kad sve bude spremno.
The difference between men and boys is the price of their toys
Realno, 10 dana za ONOLIKI posao, je knap - obrada skoljke koja vec ima 10 kila gita, priprema unutrasnjosti, ravanje neravnina, krpljenje rupa...stvarno obiman posao, i ako i zavrse za 10 dana, bice sasvim OK
The difference between men and boys is the price of their toys
Pitanje za upucene - da li je, zbog cega i po cemu, Alu git bolji od obicnog, za radove po karoseriji, tipa gitovanje krila i body panela? Obican git znate kako izgleda, oker boje, ko i svaki drugi - ovaj Alu je tamno sive boje i ima sitne ljuspice aluminijuma u sebi, kao metalik farba.
Navodno bolje drzi, na debljim nanosima teze puca, elasticniji je itd...
Ima li smisla, potrebe i nekog merljivog dobitka koristiti taj Alu git umesto obicnog?
The difference between men and boys is the price of their toys
ako ce limarija da bude ljudski uradjena i ne bude potrebe za debljim slojem gita radi sa obicnim. ako ce da bude "malterisanja" stavi alu
aha - alu je otporniji na mehanicka ostecenja, ako ti to sta znaci.
Comment