HHO - znamo li nesto o tome ?

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boba83
    CBC Član
    • 21.01.2012
    • 36
    • Beograd

    Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

    Ako bi neko mogao da mi dgovori. Povecanjem temperature elektrolita povecava se njegova provodljivost samim tim i amperaza koju on vuce. Moje pitanje je na istoj amperazi a na razlicitoj temperaturi da li je ista proizvodnja HHO-a.

    Comment

    • darkoarf
      CBC Član
      • 29.01.2012
      • 44
      • bgd

      Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

      pozdrav svima prvi put sam na ovom forumu.od pre mesec dana ozbiljno razmisljam da napravim hho generator.radio bih elektrode 316 100x 100 1 mm 11 ploca +nnnn-nnnn+ oring gumice 3 mm 12 komada 80 mm precnik elektrolit koh 10 do 20 posto ako bude vuko malo struje dodacu na 20 procenata do 10 ampera. 2 poliamid ploce 10 mm ulaz vode sa dve strane to sam video na slikama kod zajecarca ljubise markovica na njegovom generatoru .dva izlaza gasa prema bableru spojena u jedno crevo t recvom koje ide ka bableru od bablera na usis motora pre protokomera kod filteru za vazduh ulaz f 8 mm unutrasnji precnik.elektrode bi busi na dnu 3mm naizmenicno na vrhu ploca jednu rupu 8 mm.auto je alfa romeo 164 2.0 ts 90 godiste na gas.nekoliko stvari mi nije jasno da bih sve ovo zavrsio po planu.

      1.na trzistu ima u ponudi razne destilovane vode demirelazovane dali ima razlike u kvalitetu destilovane vode u zavisnosti od proizvodjaca .
      2.dali se kondicioniranje elektroda moze uraditi u plasticnoj kanti tako sto bi se napravila 2 cesalja koji bi drzali ploce dole i gore da se ne dodiruju dok se vrsi kondicioniranje da ne bih morao da rastavljam i sastavljam generator vise puta dok ne uradim kondicioniranje.
      3.dali ulaz tecnosti moze da bude 20 cm vislji od generatora u visini haube (posuda za ulaz vode bi bila od posude za kocionu tecnost alfa romeo 33 zapremine oko 300ml.
      4.dali generator moze da se montira na traverzni i dali ce mu smetati sto je na 20 30 cm od zemlje (kisa sneg prljavstina leti prasina itd.)
      5.zvao sam ljubisu markovica iz zajecara covek krije svoj pronalazak nece nista da kaze o njegovom generatoru ali mi nije jasno on tvrdi da njegov generator ne trosi vodu a proizvodi samo vodonik.voda i elektrolit se ispustaju posle 1000 km i sipa se nov elektrolit u generator .on tvrdi da se njegov generator ni malo ne greje apsolutno nema zagrevanja jer da ima zagrevanja to nebi bio vodonik nego para sa manjim procentom vodonika i kiseonika.vuce 10 do 15 ampera maksimalno salje i cd sa upustvom.
      5. koliko veliki babler treba dali je dovoljan 1,2 litra kvalitetna plastika fabricki zatvoren dole je ulaz gasa na vrhu izlaz ka motoru inace je u njemu bila soda bikerbona i koriscen je u aparatu za dijalizu kao potrosni materijal.na ulazu i izlazu ima kvalitetne filtere vode otporne na kiselinu.
      6.ulaz u motor sa predvideo f 8 dali je to mnogo i dali bi trebao da ga smanjim na f 4 kako bi na leru motor vukao manje gasa iz bablera a kad dam gas da povlaci vise gasa.
      postavio sam mnogo pitanja da ne preterujem javicu se ponovo pozdrav

      Comment

      • danek
        CBC Član
        • 13.09.2011
        • 42
        • zagorje

        Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

        pozdrav

        jesi ga namlatio frend ali pošteno...nemoj se ljutiti ali je tako...pun si dezinformacija
        Pusti ti tog LJubišu i slične "inovatore" i prihvati se ozbiljnog posla...da nije bilo biz.autodijagnostike nikad oni nebi radili dolje cik cak rupe-"izmislili" su oni da ne kažem što...lani je izašla iz mojih ruku ćelija 11 plata 4n konfiguracije i sva mjerenja sam stavio na forum...strašno brz generator i vjeruj mi samo ga idiot može dizat na 10-15A i na to vozit i mlatariti da ima uštedu..svatko od njih možemo javno bilo gdje suočit se da im operem u facu koja konfiguracija i zašto i koliko daje i što im je mana-nije riječ ni o bahatosti nego jednostavno toliko sam ljut na te senzacionaliste i neuke plagijatore da je to strava-4n generator sa 8mm rupom gore i 3mm dolje ne vozi se iznad 6A-neka kažu koji vodik se stvara na 15A i gen hladan...voda se troši i to abnormalno preko 6A-elektrolit se ne ispušta-to oni ispuštaju juhicu od hexavalentnog kroma strašno kancerogenog i štetnog za okoliš-para se javlja i na manjim od 10A jer kad curi struja nema tu da nema pare.kondenzacije i sl.-iz prostog razloga jer je na 4n konfiguraciji napon preko 2.4V po elektrodi a grijanje se obuzdava stvaranjem većeg unutarnjeg otpora između elektroda i tu ima dosta natezanja i ugradnja pwm-a obavezna koliko Hz to sve privat da neće opet ispast kako su nešto izmislili..HHQ...rac gen npr...sorry admin ali morao sam...treba jednom reći istinu ma kakva bila--e da,babler ti ne treba nego je spremnik elektrolita i babler sve u jednom-ovo sa kalij.hidroksidom 10-20% je širok pojam-prvo se vozi NaOH dok se gen u autu ne kondicionira..hehe..divan izraz..kondicioniranje...to ti je postupak u kojem elektroda sa jedne strane navlači katalitički sloj--željezno-oksidni koji povećava električnu vodljivost u odnosu na goli inox prije jer inox ima velik električni otpor-taj sloj nastaje vožnjom na malim amperima-4-6A i zatim zamijeniš elektrolit i u taj izvađeni ubaciš pol kile šećera radi neutralizacije itd...prije izljevanja ili deponiranja među specijalni otpad-nakon toga gen više ne stvara hexavalentni krom..naravno ne dizat ampere..ako gen ne radi posao do 6A nevalja ništa!!!smeće!!!
        --ako si zainteresiran dobiš sutra na pp samo reci kakav auto voziš pa poslije tim papcima pokaži -inače vozim na 4A sad 1.9d motor i te ćelije ne idu u javnost još..baš radi tih inovatora tzv...

        Comment

        • gagula
          CBC Član
          • 31.01.2012
          • 10
          • banja luka

          Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

          slazem se tvojim navodima, ovu temu prati vec nekih dva mjeseca i nacito sam se svakojaki gluposti samo mi nije jasno otkuda im tolika snaga, ali sam i hrpu korisni podataka nasao.Generator sam napravio cim sam vidio prvu konstrukciu ali nisam izabrao pravu , gen. sa tri rupe fi 8 nije bas zadovoljavajuci. Zanima me tvoje misljenje kako bi bilo zatvoriti tu srednju rupu (gen. je 19 paleta) i amperazu ograniciti od 6 do 8 ampera, stim da amperazu kontrolisem sa unosom elektrolita NAOH jer nemam elektroniku za regulaciju amperaze.poz

          Comment

          • gagula
            CBC Član
            • 31.01.2012
            • 10
            • banja luka

            Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?


            sta mislis o ovoj varijanti danek, ims li kakva iskustva?

            Comment

            • danek
              CBC Član
              • 13.09.2011
              • 42
              • zagorje

              Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

              zahvatit ću oba posta da sad sve posebno ne citiram
              u gornjoj varijanti provuci šlaufić kroz srednje rupe da bude fixno uz njih -znači zatvorio si ih i stvar je gotova-dobit ćeš još solidno napajanje vodom prema zadnjim ćelijama sa tom cijevi i samo na 6-8max A vozi i sve ok-moj savjet-ne dizat prvih 1000km preko 6A da vidiš efekt poslije čišćenja motora od karbonskih deponija-ugradi pwm

              -ova dolje ćelija ima jedan problem-treba biti 5n,vidim da je izoliranih rubova i to je ok-ja bih spojio komoru bablera sa ćelijom sa rupicama dolje i prije vrha elektroda-- između elektroda rupice da se poveća ukupna zapremina elektrolita u generatoru i da može cirkulirati elektrolit i tako imat bolje i hlađenje elektrolita...teško je vidjet ovako kako je točno izveden-ali u svakom slučaju cirkulacija je neophodna

              Comment

              • darkoarf
                CBC Član
                • 29.01.2012
                • 44
                • bgd

                Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

                dali je neko ugradio generator od ovog plagijatora ljubise markovica iz zajecara i kakvi su rezultati?ja sam ga zvao telefonom vrlo neprijatan i nekorektan tip kao da je otkrio ameriku.u fazonu sve ima na cd a da neces mozda da ti posaljem na mail kako da ga sam napravis.a ja njemu to bi bilo lepo od tebe bas me zanima kako si ga uradio da ne trosi vodu i da se ne greje.

                Comment

                • Raca962
                  CBC Početnik
                  • 06.12.2011
                  • 9
                  • beograd

                  Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

                  Pozdrav svima!
                  Danek, molim te za savet i eventualno link za dobar PWM, a takođe i za neki dobar babler-rezervoar i osnovne karakteristike.
                  Moj HHO je 11 ploča , 10x10cm, -nnnn+nnnn-, sa tri rupe Fi8, i solidno radi na oko 8A.Sledeći lim sečem sa rupicama u cik cak dole kako više vas savetuje.
                  Takođe me interesuje(pročitao sam i pogledao stotine šema, ali sam mašinac) šema za varanje lambda sonde za Vectru benzinac 2.0 16v, i još da li uopšte smem da ugradim HHO na Alfu 159 1.9 JTDM.Imam turbinu, maf i map senzore i ko zna šta još.Gde se u turbodizelima ubada HHO??
                  Znam da je o svemu ovome bilo reči ranije, ali bih voleo da od iskusnih čujem-pročitam-pogledam slike najnovijih rezultata.
                  P.S. Onaj Zaječarac je samo pecaroš.Lako je sa starim karburatorima, zavrneš malo benzin, namestiš paljenje i vozi......
                  Pozdrav,
                  Raca Bgd

                  Comment

                  • danek
                    CBC Član
                    • 13.09.2011
                    • 42
                    • zagorje

                    Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

                    spremnik ti je super od posude golfa3-ali-onu preljevnicu zatvoriti epoxijem i čep odozdo zalijat epoxijem isto
                    -uvodnicu za dolaz plina iz ćelije malo više od dna staviti,dolaz mora biti viši.
                    -u benzinca male elektrode ali veći broj isto..ne oringom preko 75mm unutarnji i elektroda barem 19 sa 5n-struja ne preko 6A-ako dobro izvedeš netreba ti nikakva varalica
                    -td i tdi motori ubod poslije filtera zraka,prije turbine,prije leptira-znači u dolaznu cijev zraka-0.6lpm,struja 4-6A ovisno o ćeliji
                    znači auto ako počne više trošit stavit manje plina,količina nek vas ne buni..treba ga vrlo malo
                    -pwm je svaki dobar 30A 250-500Hz samo sa ispeglanim pulsem-eto to pišem da vam takvi tudumi ne beru lovu pa baš ako ja ni kune ne zaradio od hho-rupu cik cak približiti sredini i 4mm raditi preko 11 elktroda

                    Comment

                    • darkoarf
                      CBC Član
                      • 29.01.2012
                      • 44
                      • bgd

                      Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

                      danek ima li sanse da mi posaljes kako da uradim generator 100x100 sutra bih krenuo u nabavku materijala.pozdrav darko

                      Comment

                      • darkoarf
                        CBC Član
                        • 29.01.2012
                        • 44
                        • bgd

                        Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

                        cevek u zivotu moze upoznati dosta ljudi ali je vrlina druziti se komunicirati sa pametnim ljudima.sa budalom se zaglupljujes sa pametnim se obrazujes i stices nova znanja.da se vratim na temu hho generator sigurno funkcionise samo je pitanje pravilne konstrukcije.ja sam licno isao kod jednog momka u zeleznik da vidim hho generator rucne izrade i da vidim kako radi i koja su iskustva po tom pitanju.bio sam razocaran sto je taj generator bio toliko jednostavan sto covek sipa obicnu vodu sa cesme (nema nikakav elektrolit) u generator sto nema nikakve elektronike bablera posude za dolivanje tecnosti nepovratnog ventila u generatoru jedna inoks posuda kao termos za kafu izlaz ka motoru do u**** malo crevo 2 do 3 milimetra ka usinoj grani (nastavljano barem 3 do 4 puta bez ijedne selne)u kabini jedan obican prekidac koji pali hho generator povezan direktno na + kontakt brave.otkaci crevo za hho gas i sipa jedan spric vode sa cesme jednom nedeljno .u pitanju je golf 2 1.3 90 godiste karburator sistem.u generatoru 3 cevi centralna - probusena posuda stavljena neka obicna gumica i zasrafljeno na traverznu pored hladnjaka sa strane jedna zica dovod + zakacen na spoljnu cev u sredini neutralna elektroda.razmak neverovatnih 10 do 15 mm izolacija izmedju + neutrala i - tri parceta gumenog creva samo zabodeno na silu da se ne dodiruju elektrode.po gradu trosi 8 litara plina na otvorenom 6 litara ko vozi golfa 2 bolje se razume kolika je usteda ja neznam iskreno samo prenosim pricu.ugradjivo mu je neki majstor u kursumliji rodjak nije ga nista kostalo .covek kaze cela mudrolija mora da generator bude zadihtovan silikonom na poklopcu kad je prvi put stavio bez silikona nije imao nikakvu ustedu druga stvar pere cevi u generatoru svakih 6 meseci od necistoca sipa obicnu vodu sa cesme ukljuci prekudac u kabini zakaci ispravljac na akumulatori ostavi ga 24 casa da se puni posle toga doliva po jedan spric vode i vozi .ja sam licno video da na auspuhu nema garezi i prljavstine radi mirno ima vise snage kad se upali generator.kada sam ga pitao koliko struje vuce neznam ali jako malo nemam ampermetar niti mi je potreban meni radi . moj utisak posle odlaska kod tog decka je bio da se mora praviti generator koji trosi jako malo struje mora da bude dobro kondicioniran i dobro zadihtovan te tri stvari su kljucne za pravljenje dobrog generatora.ako neko neveruje u ovu moju pricu nek se javi vodim ga za vikend kod coveka kuci (sin od mog kolege sa posla)pa da vidi.nelogicno bi bilo da covek svakih 6 meseci pere generator doliva spric vode sa cesme i drzi u kolima bilo kakvu skalameriju da nema ustede plina a da me laze o potrosnji nema razloga.

                        Comment

                        • darkoarf
                          CBC Član
                          • 29.01.2012
                          • 44
                          • bgd

                          Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

                          opaska nebih voleo da se ova moja prica shvati kao predlog da bilo ko pravi ovakav generator jer je totalno po meni nebezbedan i tehnicki jako lose uradjen ali covek kaze radi on zadovoljan.samo sam ga upozorio da prekidac nikako nesme biti na direktnom + da ne bude bum ako zaboravi da ga ugasi.kaze zaboravio par puta da ugasi prekidac desi se da detonira ujutru kad ga upali ali kao nista strasno njemu nesmeta on vozi.

                          Comment

                          • boba83
                            CBC Član
                            • 21.01.2012
                            • 36
                            • Beograd

                            Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

                            U skorije vreme pocinjem sa nabavkom materijala za dry sell koji ugradjujem u opel astru 1.7TD. Kao sto sam napisao u prethodnoj poruci povecanjem debljine elektroda ili smanjenjem povrsine elektroda po amperu povecava se otpor materijala. samim tim se celija greje i neekonomicna je. Primetijo sam kad sam gledao elektrolizer od Ljubise iz Zajecara da su velike rupe na elektrodama i kad ga ukljuci oko rupa prvo krene da se peni to dokazuje veliko curenje sruje.
                            Zanima me ako se stave elekrode 0.5mm (iako mnogi stavljaju 1.5mm da bi duze trajale)od cega stradaju elekrode od amperaze ili od rastvora kausticne sode?

                            Comment

                            • gagula
                              CBC Član
                              • 31.01.2012
                              • 10
                              • banja luka

                              Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

                              Originally posted by danek View Post
                              zahvatit ću oba posta da sad sve posebno ne citiram
                              u gornjoj varijanti provuci šlaufić kroz srednje rupe da bude fixno uz njih -znači zatvorio si ih i stvar je gotova-dobit ćeš još solidno napajanje vodom prema zadnjim ćelijama sa tom cijevi i samo na 6-8max A vozi i sve ok-moj savjet-ne dizat prvih 1000km preko 6A da vidiš efekt poslije čišćenja motora od karbonskih deponija-ugradi pwm

                              -ova dolje ćelija ima jedan problem-treba biti 5n,vidim da je izoliranih rubova i to je ok-ja bih spojio komoru bablera sa ćelijom sa rupicama dolje i prije vrha elektroda-- između elektroda rupice da se poveća ukupna zapremina elektrolita u generatoru i da može cirkulirati elektrolit i tako imat bolje i hlađenje elektrolita...teško je vidjet ovako kako je točno izveden-ali u svakom slučaju cirkulacija je neophodna
                              kolega nije meni problem za napraviti pwm ali koliko bi ta eletronika pospjesila ustedu ,drugim rijecima da li je to drasticna razlika sa i bez pwm. Ja bi volio viditi barem ustedu od 10% jer bi imao postrek da radim dalje na usavrsavanju sistema. Vozim audi 2.4d koji trosi 8l pa bi 10% nesto znacilo, stim u svezi kava bi generator bio odgovarajuci za moj auto. Unapred hvala za odgovor danek.

                              Comment

                              • qwisko
                                CBC Veteran
                                • 10.07.2009
                                • 124
                                • Beograd
                                • 406

                                Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?

                                PWM ti je potreban sada zbog zime. Moras da napravis jacu koncentraciju NaOH da ne bi smrzlo, a to povlaci mnogo ampera, pa treba PWM da bi kontrolisao struju. Kad otopli samo se napravi elektrolit sa malo NaOH, da radi na 5-6A i onda ti ne treba PWM

                                Comment

                                Working...
                                X