Danek ja bih sutra ili prekosutra trebao sloziti generator 16 plata.Zar nebi trebalo dole sprijeda-straga uvodnice za dotok elektrolita gore sprijeda-straga za oslobadjanje gasa?Da napomenem generator mi je mali efektivna povrsina ploce oko 85*100mm.Hocu da vidim kako ce se ponasati u autu pa kasnije da dodam jos jedan takav da se pali na oko 2200 obrtaja.
HHO - znamo li nesto o tome ?
Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
-
ni moj nije nešto veći...gledaj,ja sam dobio sa 6.7A litru
-ugradio pwm i elektrolit je malo dosta pjenio i mjerili smo 8A za litru-forumaši sa biz-a svjedoci..Gec,Žugec
-ja gore imam uvodnice radi potopljenosti ćelije-inače kad plin krene voda se spusti ispod gornje rupe radi pritiska plina i koči dotok i poravnanje po ćelijama ako je uvodnica dolje..druga stvar je kad dolazi odozgo,ne tlači je ništa...dotače se baš koliko treba
-još nešto..jako bitno,smjer kretanja plina je jako bitno,nikakve turbulencije u ćeliji ne želim..sve ima svoj smjer kretanja i savršeno funkcionira
---ti pitaš zar nebi trebalo dolje...za ćeliju koja je probila Faradaya (ili radi red sa njegovim izračunom) ti to pitaš......pa baš ako hoćeš uništi ju...isprobavanjima..
Comment
-
-
Ma nebi ja nista da unistavam.Samo trazim savjete VETERANA. E sad kakve turbulencije? Gdje spajas na posudu za elektrolit creva sa uvodnica?Moje razmisljanje, ako su creva na dno posude oba dva tezina elektrolita u posudi vrsi pritisak na dolazeci plin odozdo.Ispravi me ako gdje gresim.
Comment
-
-
ovako,koristim ekspanzionu golf-passat-gore izlaz plina-dolje izlaz elektrolita-e sad u čemu je fora-malo iznad izlaza elektrolita bušim rupu i ubacujem uvodnicu-to je točno između označenog minimuma na posudi i izlaza elektrolita..znači u 1/4 posude
-pošto je manji tlak vode u posudi u tom dijelu u odnosu na dno,u tu stranu krene cirkulacija i plin se kroz vodu čisti od elektrolita i ulazi u vrh posude...to me naučio Chvale...i samo tako radim posude...naučio me i to sa uvodnicama gore..ja sam samo razradio zašto i kada i na kakvoj konstrukciji ćelije.
-inače ja ti nisam veteran,radim sa HHO od 3. mjeseca ove godine--samo radim intenzivno...jedino što za mene kažu "Danek? ...to je onaj što skoro svaki dan radi novu ćeliju.." ..evo tako me znaju...i po dijeljenju savjeta za ćelije...do jedne granice...
--eto,u par mj potrošio 4kg NaOH...a sad zamisli koliko vode....
--to me malo gurnulo naprijed i na taj način sam malo odskočio da se tako izrazim-a to savjetujem svakome
Comment
-
-
Jos od zimus ja citam razne forume i pregledavam razne snimke.Evo tek prije neki dan sam otiso da kupim matrijal za generator.Sve sto radim,radim tek kad sam 100% siguran u to{LOTO ne igram samo zato sto ne znam koi ce brojevi biti izvuceni}.Po meni veteran je onaj tko ima iskustvo i znanje,svi smo mi okruzeni ljudima koi rade posao 20 god. i poslije svih 20 nemaju pojma o poslu.Last edited by silo; 23.09.2011, 22:04.
Comment
-
-
Gospodo, nije potrebno citirati post, poslednji u nizu, na koji se odgovara. Bespotrebno se ponavlja jedno te isto.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?
Pozdrav svima,
Evo me posle nekog vremena i debelog iskustva na mojim olima sa HHO generatorom. Bogami slatko sam se navozao za mnogo manjr para nego što je trebalo da bude bez HHO generatora. Do sada sam prešao oko 30.000 km i ne žalim se ni najmanje na svojih 2L/min proizvodnje gasa. Naučio sam još jednu stvar a to je da podatak da je potrebno samo oko 0,9L/min HHO i da se postigne efekat uštede goriva stoji 100%. Kod mene nije bilo razlike u potrošnji goriva bila proizvodnja gasa 1L ili 2L/min. Drugo uspeo sam da isprobam efekat vlažnog vazduha u radu motora i rezultat je da je došlo do osetne povećanje snage kao produkt povećane vlage u vazduhu koji ulazi u prostor za sagorevanje.
Pozdrav svima koji ste probali HHO ili će te probati a bogami pozdrav i onima koji su skeptični (i to neko mora da radi).
Comment
-
-
Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?
Svaka cast na postignutim rezultatima!!!EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?
-u slučaju 3mm cik cak rupe dolje konekcije moraju biti gore,16 plata već je nategnuto za konekcije gore dolje,zadnje ćelije ostaju dijelom bez vode-mislim da tu igra ulogu pritisak plina koji se stvara u ćeliji,pa potiskuje dolaznu vodu jer na 16 plata već ide plina ko pljeve...ako je konekcija dolaza gore,voda se odozgo prema dolje cijedi po stjenci plexija,lijepo se vidi-gle frend,ti napravi tako ali na jednoj strani pusti dolje uvodnicu za ispust vode-sa tom uvodnicom možeš probat dolaz odozdo,na jednoj strani-pa preštekaš izlaz plina na suprotnu stranu gore i onda imaš što si me pitao...sve opcije su dostupne,ćelija je izvanrednaLast edited by danek; 28.09.2011, 19:33.
Comment
-
-
Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?
Danek,nisam Te citirao jer nisam video da ima jos jedna stranica,mislio sam da je poslednji post...ali si ukapirao da Tebe pitam,dobro je. Ok,rekao si mi sve sto me zanimalo (da bih bio siguran da ne gresim) a sve zbog toga sto zelim da Ti resim nesto sto ja vidim kao problem: montaza u auto tog generatora kojem su uvodnice na kontra stranama.Resicu Ti jos jedan problem,ali o tome na PP,pa Ti ako budes hteo objavi...ja cu objaviti ali "sve u svoje vreme". Sacekaj da uradim to pa Ti javljam.
Comment
-
-
Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?
za sad ni ja ništa ne objavljujem jer sam dao dosta...cijevni dry cell isto neću dati van jer se radi o strahovitoj proizvodnji na kojoj bi nešto i zaradio ugradnjom,pa ne bih htio konkurenciju na način da sam sebi opalim šamar jer se nikad nezna tko čita i može reći " to sam ja izmislio"...ajd napiši pa da ja tebi napišem neke rezultate koji mi baš nisu jasni do kraja
Comment
-
-
Odg: HHO - znamo li nesto o tome ?
A sto samo vi sto vozite na HHO?EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
Comment