HHO - znamo li nesto o tome ?

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • painter
    Banovan
    • 04.03.2010
    • 738
    • beograd,m.mostanica

    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

    Originally posted by campi
    MOj HHO generator je bio plocastog tiipa ..uzet je prohrom koji nije imao magnetna svojstva jer ..magnetno svojstvo prohromskog lima za ceije znatno smanjuje i lose utice na elektrolizu.
    Malo pregledavam stare postove.
    To o cemu pricas je Dzoova celija,za nju mora bezmagnetni prohrom. Elektroliza je elektro-hemijsko -magnetni proces,i pozeljno je da elektrode budu magnetno orjentisane. U svakom slucaju namagnetisu se vremenom,protokom struje. Ni ja to nisam znao kad sam tek dosao na forum.

    Comment

    • singer
      CBC Član
      • 13.07.2010
      • 29
      • vrsac

      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

      Painteru svaka cast na informacijama! Zanima me dali si razmisljao ili radio nesto u ovom smeru http://www.youtube.com/watch?v=bs-Uk511 ... re=related ?

      Comment

      • singer
        CBC Član
        • 13.07.2010
        • 29
        • vrsac

        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

        Ili mozda?

        KAKO DA Geet PANTONE REAKTORA Dizajn

        Početna strana


        Želite da izgradi motor koji ne zagađuju životnu sredinu i jedva se koristi benzin?
        Ovde je kratak pregled pronalazak Pol Pantone, dopunjeno šeme.
        Ne uradite ništa, ali još uvek možete početi da rade!
        Multi-procesora gorivnen (endothermic reaktor)
        Princip

        Sistem je primenljiv na sve vrste motora sa unutrašnjim sagorevanjem - mašine Travnjaci svetlo poljoprivrednih traktora (4-taktni) benzin i dizel automobila i kamiona, generatore za struju, kotlovi za centralno grejanje i sl mazutno. .. Cilj je da se koristi 25% goriva (benzin, ulje, mašina troši ulje, mazut, itd) + 75% vode (kiša, fleke na vodotok ili reci). U stvari, voda nije veoma važno, a koji sadrži vodonik.
        Kako deluje

        Ova voda-ulje mešavina je zagrevanje ključanja u rezervoar kroz izduvni gas se ispušta u rezervoar kroz gazopodavashtata cevi. Ovo je kao mini-rafinerije kao isti način sirove nafte je destilovana na rafinerije nafte. Pare iz vode-ulje mešavina dobijena kuvanjem prolazi kroz plazma reaktor (Plazma = elektrificirano gasa), koji reprodukuje efekat blica. Postoji termo-hemijske dekompozicije vode-ulja mešavina. Isparavanje ove nove smeše u uvali području motor za stvaranje vodonik, koji meša sa uljem, gorivom daje visoke prinose.
        Prednosti ovog sistema
        99% eliminaciju štetnih otpada proizvodi proizvedeni od automobila i kamiona
        Povećanje autonomije motora do 300%
        Zaštite životne sredine za reciklažu otpadnih proizvoda.
        Život motora se povećava 10 puta
        Uklonite karburator i katalizatora (katalizatori su daleko od toga da kao efikasan kao da nas uveri)
        Značajno smanjiti troškove transporta
        Smanjite na eksploataciju prirodnih resursa
        Smanjenje rizika od zagađenja okeana (ekološke katastrofe nafte tankera)
        Pol Pantone

        Pol Pantone međunarodno registrovanog patenta br US005794601A1 za "multi-goriva procesor Geet". On je sam radio, bez pomoći od pohlepnih industrijalaca i merkantilnog. Za veću pouzdanost, odlučio je da se objavi bez planova za izgradnju i opremanje motora po 20 konjskih snaga, kao što su trava kosilicu. Na ovaj način svako može da proveri efikasnost sistema dizajnirana procesor za manje od 100 evra - cena materijala možete naći u bilo kojoj prodavnici alata i hardverskih proizvoda.
        Zaključak

        Mislim da je veoma pogodan za samostalno rade, svako u svom uglu. Šta da krije, ili pronevere. Rad u timu možemo napredak brže. Mora distribuirati informacije, bez inhibicija, svi smo putnici na brodu. Kada je stanje naše planete roditelja dostigne tačku sa koje nema povratka kada je agoniju počne, niko neće biti pošteđen. Ipak, to nije već počela?

        Još uvek dete, ja sam slušao priče o pronalascima na vodu (vodonika) motora i kako se njihovi pronalazači nestali ili poginuli u "nesrećama". Isto se dogodilo nedavno u SAD Stenli Mejer, koji je umro 1999. u sumnjivim okolnostima. Stenli Majer je izgrađena vozila rade na vodonik iz vode elektrolizom, koji je u pred fazi proizvodnje. Zaključak: ako neko želi da zadrži tajnu za sebe, postao je lak plen za one koji mešaju. Pavle Pantone razumeo ovo i ne žele da rizikuju da dele sudbinu Stenli Majer, mislim da motiviše ga da šire informacije o svom otkriću na Internetu. Mnogo teže da se bave milioni ljudi, a ne jedan. Mislim da je već prekasno za cenzuru, "mašine" je u toku. Možete da nastavite da skladištenje i prenošenje informacija i njena primena u praksi.

        Dodatne informacije:

        Sajt Paul Pantone engleskom
        Sajt TeslaTech Resursnog centra na engleskom jeziku sa istim nastavni plan i tekst, kao što je ovde
        Sajt Žan-Luj Naudin na francuskom i engleskom Žan-Luj Naudin je jedan od onih istraživača altruista koji rade na slobodnom energije. Ona takođe pruža širok pristup njihovim delima za kopiranje i razvijati.
        Kuant'Homme sajt Francuske - sajt posvećen slobodne energije. Planovi, fotografije, video snimke, testove i rezultate, u kombinaciji sa procesorom Pol Pantone.
        Konture Procesor Geet (Global Environmental Energi Technologi) i Paul Pantone
        (Dozvola iz P. i M. Pantone za objavljivanje)

        Pavle i Mollei Pantone, osnivača Geet (Global Environmental Energi Technologi) i Geet Management LLC je nedavno najavio da planira da obezbedi besplatan dizajn procesor za male motore do 20 ks za ličnu upotrebu i za proizvodnju električne i 10 kV.

        Grupa studenata sa malo tehničkog znanja može biti izgrađena i puštena u motor za dva dana koriste ovaj termin.

        Šeme koje su ovde je pojednostavljena verzija Geet procesora i svako može konstruisati za vikend, sa delovima kupio od običnog Željezarija.

        Ćemo koristiti stari bicikl od kosilica za iskustvo, jer je lakše zamišljati.

        Takođe je prikazano i potrebne delove i materijale koji mora biti kupljen od prodavnice ..


        Kliknite na grafikon za uvećanje

        Konfiguracija je generalno prilagodljiv na bilo koji tip motora automobila. Postoji više sofisticirane verzije se koriste tamo gde vazduh-ventili koji kombinuju funkcije tri ventila sa automatskim distribuciju, takođe sa inzhetsionna karburator sistem koji zamenjuje isparivača cevi i gazopodavashtata u .
        Spisak delova za male motora Geet

        Neki Motori Samo (neki motor samo) - ½ "Čelik adapter ploča sa 4 - ¾" Alen Šrafovi (debljine lima meč ½ "Stan 4 zavrtnja šestostrani vijak rupa u glavi) i 12" čeličnim diska - i 12 " čelične disk)
        Gorivo Procesor - procesor gorivo količina veličina objašnjenje
        1 430 mm k 1 / 2 " crne cevi isekli i navojem
        1 304.8 mm k 1 / 2 " crna cev bradavice, naslikao (zavrtanj (navojem)
        konektor)
        1 304.8 mm k 1 / 2 " čelične šipke
        2 1 k ½ k ½ " pocinkovane tetki motori
        2 22mm / 7 / 8 " bakra podloške za karter na automobilu
        1 2 k ½ " pocinkovane cevi bradavice
        1 ½ " pocinkovane gomolja
        1 1 pocinkovane cevi skupština skele (podvozje) sa zavrtnje i navrtke
        3 1 ½ k ½ " pocinkovane cevi bradavice
        1 3 k ½ " pocinkovane cevi bradavice
        3 ½ " kuglasti
        1 ½ " pocinkovane prigušivač
        2 ½ " pocinkovane cevi tetki
        2 ½ k ¼ " pocinkovane cevi rukavima restriktivan
        1 kutija toplote otporna boja za metal na visokim temperaturama
        68 cm ½ " bakarne cevi
        2 ½ "(* 5 / 8") mesing oprema (muškarci (muški nit), ulazak? proširena)
        2 ½ "(* 5 / 8") prošireni mesinga orasi (kvačila)

        Bubbler - Isparivač (rezervoar) količina veličina objašnjenje
        1 430 mm k 1 / 2 " crne cevi isekli i navojem
        1 304.8 mm k 1 / 2 " crna cev bradavice, naslikao (zavrtanj (navojem)
        konektor)
        15 cm ½ " cevi (creva) transparentan vinil rezati na dva
        1 2,7 l Bubanj antifriza
        4 ½ " zagrada da pooštri creva
        2 3 k ¼ " pocinkovane cevi bradavice rezati na dva
        4 9 / 16 " vtulkovi pocinkovane podloške (1 / 8 "debela)
        1 ¼ " pocinkovane lakat
        2 ¾ "k ¼" pocinkovane cevi bradavice
        1 ¼ " pocinkovane gomolja
        1 25.4 cm k ½ " Bakarne cevi za vodu
        1 ½ " bakra kapa (kapsula kabza) za cevi
        2 ½ k ¼ " bakarne cevi adaptera

        Faza 1

        Potreban vam sledeće alate: Ključevi, polumesec (ili?) Francuski (podesivo) tasteri ogavach (sa izvora) cevi, sečenje, alati za savijanje cevi, šestougaoni taster zavarovachen materijala, datoteke, Odvijači.

        Pripremite unapred potrebne delove i alate, kao što je kupovina platiti više pažnje na kvalitet nego cena. Za ovako malo projekta štednje nisu važni.
        Najvažniji deo je unutrašnja guma, koje mogu da imaju problema sa debljinom zida, nepravilnosti, debeo vara, itd
        Faza 2

        Izvadite motora i uklonite rezervoar benzina, izduvni i karburator. Uklonite sečivo i staviti na svoje mesto čelika diska (zamašnjak, inertan točka) prečnika 12 "(30cm) sa istim debljine kao nož za bezbednost.

        Faza 3

        Uzmi T-obliku motora tetki 1 "k1 / 2" k1 / 2 "i da ih instalirate na kratko" cev, zatim okretanje i mlevenje konačni rupa 27/32 "(21mm), tako da unutrašnja guma 1 / 2 "može u slajd.

        Možete da koristite uvežbati ili strug Chuck umesto bušenje 27/32 "ili 7 / 8" na kraju T-oblika, a zatim piće na kraju da glatko grubost.
        Lukovica 1 / 2 i T-cev 1 / 2 ", trebalo bi da ima dobar glatke ivice iseći na dobro pridržavaju bakra podloške nepropuskaemost dobro.
        Stadijum 4

        Pitajte bilo kog vodoinstalatera da smanji unutrašnje reaktora cev 1 / 2 "16 + 7 / 16" i da vam šraf dva kraja. Korišćenja crna cevi, pocinkovane cevi jer kada se vrši zagrevanje emituju otrovne materije. Zaobljene pesak samo jedan kraj unutrašnje čelične šipke 12 "k 1 / 2" (7 + 3 / 8 k 1 / 2 "za samo benzin). Na ovaj način nećete imati problem da se setite kom pravcu se nalazi štap. Motor neće raditi ako je štap se postavlja naglavačke nakon što je Magnetizirana.

        Okupimo delova u istim redosledom kao što je prikazano na slici ispod, koristite podloške bakar 7 / 8 "/ 22mm se obično koristi za zatvaranje nafte ispuštanja u vozila (. I tetki1" k1 / 2 "k1 / 2" pridružili cevi 12 "1", ubacite cev unutar reaktora 16 + 7 / 16 "na 1 / 2", dodaju svakoj strani ploče bakra, a zatim dodajte polovinu spojnice i tetkata)
        Etapa 5

        Montažu i drugi pripadaju slavine, kao što je prikazano na slici ispod. Prilagodljivost čeličnih ploča sa odlazne / dolazne rupe (unos / izduvnih gasova) debljine 1 / 2 "se koristi samo za neke, kao Tecumseh motora ili motora koji su ventile u glavu cilindra i bregaste osovine u cilindar blok (režijski ventila Motori - vidi pogladiti 9). Stavite odgovara mesinga (muški način, produženo) 1 / 2 "NPT / 1 / 2" izlet (unos) od čeličnog lima.

        Neki motori kao Brigs i dr Stratton i drugi. imaju izlaz (izduvni) cevi šraf za 1 / 2 ", ali ulaznih (unos) se nalazi na drugom kraju bicikl, koji imaju različite dužine cevi biti. Za prilagođavanje raznih dužina cevi mogu Ključevi se koriste jedinjenja (slika levo) ili kratka komada guma cevi i zatezanje stega, tako da možemo da stupite u kontakt sa cevi kolektora sa motora iz isparivača.
        (1 / 2 "vazduhosmesitelen dizalice), 1 1 / 2" k 1 / 2 "bradavica, 1 / 2" tetka, 1 1 / 2 "k 1 / 2" bradavica, 1 / 2 "ventil podešavanje, 1 / 2 "do 1 / 4" trabnoogranichitelna kragnom, pola 3 k 1 / 4 "bradavica) i (prigušivača 1 / 2" Kuglasti ventil izvlačenje), 3 "k 1 / 2" bradavica, 1 / 2 "T-oblika , 1 / 2 "do 1 / 4" traboogranichitelna kragnom, pola 3 k 1 / 4 "bradavica, 1 1 / 2" bradavice.)
        Etapa 6

        Okupimo skupština dve faze 4 i 5 na reaktora komori, uverivši zaobljene ivice unutrašnje čelične šipke 12 unutar reaktora je uklonjena iz motora (vidi šemu).

        Sada možemo početi isparavanja.
        Etapa 7

        Uzmi cevi bakarne 10 3 / 4 "k 1 / 2" i zavarena na jednu stranu cevi adaptera bakra 1 / 4 "NPT - 1 / 2" i bakra kapu (kapsula kabza) 1 / 2 "na drugoj strani cevi .

        Bušotina 1 / 16 u poklopac, okrenite 90 ° i više vežba, kao i na drugu kraia.Vzemete adaptera bakra 1 / 4 "NPT - 1 / 2" trima takostennata u delu da bi petlja cevi i peska segmentu dobro fino datoteku. iseći cevi Ova petlja će služiti za stabilizaciju jedne transparentne cevi vinil u rupu na vrhu rezervoara (bubnjevi antifriza).
        Etapa 8

        Uzmi prazan 4-litarski bubanj antifriza i bušenje rupa 1 / 2 "u gornjem delu i jedan na poklopac konzerve, kao što je prikazano na slici kako.. 8 Okupimo delova u sledećem:
        a) transparentne vinil cevi drug 3 k 1 / 4 "bradavica, 1 / 4" cevasti spojnica komad 3 / 4 ", bradavica, prsten, rupa na vrhu bubnja, cevi oraha i pranje;
        b) opcionalno preokrenuti cevi pod pritiskom pola 3 k 1 / 4 "bradavica, 1 / 4" lakat, kratko 3 / 4 ", bradavica, prsten, rupa u poklopac kante, podloške, bakarne cevi sa rupama i vara na dnu.
        Etapa 9

        Upućivanje (ako je potrebno) prilagođavanja kola za dolazne i odlazne otvora (unos / izduvnih gasova) motor - otvori se čiste i lepljenje ih na komad široke trake. Kada smo pre prst nego u odloženim izlaz oduška čađi, trljajte na štap traku da bi dobili tačan utisak otvora (unos / izduvnih gasova). Onda smo se nalepnica, koja će služiti kao naš šablon, nalepite ga na debele čelične ploče 1 / 2 "rupu i odgovaraju otvorima (unos / izduvnih gasova) motor, kao i rupe za zavrtnje da će priložiti i mi šraf česme sa otvorima od 1 / 2 "NPT.
        Etapa 10

        Koristite bakarnih cevi 1 / 2 "do <10 k.s.s (* cev 5 / 8" i proširen sa jednog kraja okov za 10-20 KS), saviti ga ogavacha cev 1 / 2''( sa izvora) i uklonite nadležnosti. Mesto (proširena sa jednog kraja) orasi (rukava) na oba kraja cevi i ubacite (konektor) alat ekstenziju (zaptivanje?) Tako da cev biti izdata otprilike 3 / 16 "proširi svi (. Ako ne možete da naći širi oprema, soba klima uređaja (klima uređaji) su na raspolaganju)
        Etapa 11

        Mont montažu, koja je dodati na motor i cevi skele (podršku (montaža) struktura). Popunite Kante (isparivač), kao na početku četvrtine (kasnije možete da pola puna). Zamolite nekoga da držite na bubnjevima u vreme pokretanja bicikl da ne bude prolivena u cevi. Ako je tečnost prolivena je na traci u reaktor, ona će se zaustaviti i da će morati da se osuši. Onda to može biti pričvršćen za točak kosilica nakon motor je već zaradio. Interni reaktor štap mora da bude orijentisana Severne (zaokružen na jugu deo) na startu motora i neka pokrene oko 20-30 minuta da se "razviju ili." Bar će biti centriran i Magnetizirana se tokom vremena 3 može biti zavarene izdatinki (pupoljci) kako bi joj pomogli pddarzhat u centru unutrašnje cevi reaktora.

        Ostavite potpuno otvoren ventil za crtanje loptu, otvorene pola vazduosmesitelnata i ventili i početi motora, dok je opseg vazduhosmesitelnata ventil.

        Zatim postepeno otvoren do kraja vazduhosmesitelnata ventil, dok podešavanje vazduhosmesitelnata ventil. Sve cevi i spojnice treba da bude oslikana toplotu otporne boje za sprečavanje rđe, osim za bakar, mesing i pocinkovane.
        Etapa 12

        Da biste instalirali procesor Geet generatora mogu da koriste laktove cevi 90 ° sa cevi unutar kutije. Instalirajte procesora u najvećoj mogućoj meri izvan polja generatora manitnoto da nema smetnji između njih. Takođe budite pažljivi da ne biste zatvorili pokretanje motora bankarske kartice ili video kamere i još mnogo toga. slično, jer će biti obrisani.


        Za finalnu

        eksperiment sa:
        inverzna pritiska ventil da zatvoreni krug i isprobate različite mešavine goriva (nafta ne)
        razlchni materijala unutar reaktora cevi i šipke
        različitih dužina unutrašnjeg reaktora šipke sa navojem štap
        lokacija ventila i reaktora na motor
        nedostaje topline bakarne cevi u isparivaču se regulatorne ventil
        veće od 20 litara na doboš tenka
        (Dozvola iz P. i M. Pantone za objavljivanje)

        Comment

        • singer
          CBC Član
          • 13.07.2010
          • 29
          • vrsac

          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

          Comment

          • painter
            Banovan
            • 04.03.2010
            • 738
            • beograd,m.mostanica

            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

            Originally posted by singer
            Painteru svaka cast na informacijama! Zanima me dali si razmisljao ili radio nesto u ovom smeru http://www.youtube.com/watch?v=bs-Uk511 ... re=related ?
            Eksperimentisem na raznim poljima ukljucujuci i to sto pitas. Ali to nije tema,mada je povezano...

            Comment

            • painter
              Banovan
              • 04.03.2010
              • 738
              • beograd,m.mostanica

              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

              Geet reactor je super stvar ali nije u ovoj temi. Mislim da ima ovde tema "vaporizing karburator". Ja sam zapostavio skoro sve ostale eksperimente zbog hho generatora a jedva i to postizem. Kada budem imao dovoljno love i mogao da svaki dan celo radno vreme posvetim istrazivanjima to ce biti pravi napredak! Ja sam i ovako "sputan" za samo pola godine od kako sam prvi put cuo za hho napravio generator koji je trenutno jedan od najboljih a mozda i najbolji na svetu,racunajuci sve sto je ikada napravljeno. Naravno,racunamo samo "brute force",nikako rezonantnu elektrolizu ili radiolizu itd.

              Comment

              • hmisa
                Banovan
                • 02.11.2008
                • 36
                • Beograd,Vrčin

                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                Originally posted by singer
                Pozdrav hmisa! Painter, covek koji se bavi ekologijom hoce da profitira... Hmisa kazi nam jel imas slicne ambicije! Ako ih nemas podeli neka iskustva sa drugima! POZ....
                Pozz i evo me opet. Ma ja hoću da podelim iskustva sa svima koji su zainteresovani ali od paintera ne dolazim do izražaja koliko je aktivan. Naravno ovo vrlo pozitivno za paintera. U osnovi vidim da je dosta toga iskusio i dobrih stvari izneo ja ne bih puno u napred osim ako nekog nešto ne zanima. Da hoću od ovoga da napravim posao je r sam se uverio na svojem Opel Kadett 1.3i iz 1985. da sam uštedeo na potrošnji oko 20%. To prevedeno znači da sam kod vožnje autoput grad sa 6,5-7l/100km smanjio potrošnju na 4,8-5,3l/100km. Inače imam samo jednu ispravku za babler a to je da štiti od povratnog plamena i mora se imati(imam ga i ja) i omogućava da u sistem za sagorevanje uđe gas sa što manje pare i to je to.

                Pozz

                Comment

                • painter
                  Banovan
                  • 04.03.2010
                  • 738
                  • beograd,m.mostanica

                  Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                  Originally posted by painter
                  .... Sa dizelom najvece smanjenje,a procitao sam izvestaj nekog americkog instituta da je sa biodizelom jos vece smanjenje potrosnje. Amerikanci su ozbiljno istrazivali ovo,samo to nije poznato siroj javnosti.
                  Mali dodatak: ovo sa dizelom je cudno,izgleda da vazi samo za stare masine,sto je auto mladji to je manje smanjenje. Ali hajde da to ostavimo za kasnije,kada budem isprobao na vise automobila objavicu. U svakom slucaju veoma lepo radi na dizelasima. Veoma je veliki problem na novim turbo dizelima sa common raill-om! Ali moze da se resi. I NASA je ispitivala ovo,i rezultati su pozitivni,citao sam neki njihov dokument. Tako da je ipak prica o "zaveri" verovatna...

                  Comment

                  • painter
                    Banovan
                    • 04.03.2010
                    • 738
                    • beograd,m.mostanica

                    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                    Originally posted by painter
                    Debljina je proizvoljna,tanji lim znaci manji otpor struji ali se pre potrosi i nije dovolno cvrst...
                    Ovo sam ja napisao ali nemam pojma sta sam mislio! Valjda je i kod lima isto pravilo kao za zicu,sto je veci presek otpor je manji! Neko sa interneta me je zbunio... Znaci bolji je deblji lim (valjda) samo je skuplji,tezi,itd... Ako cita neki elektricar- elektronicar,neka prokomentarise????

                    Comment

                    • halo
                      CBC Član
                      • 31.07.2010
                      • 60
                      • Kruševac

                      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                      Da li da probamo dobijanje vodonika iz mokraće?

                      Jeftina energija iz mokraće?

                      Skraćena veza: http://pedja.supurovic.net/veza/4307

                      Iako na prvi pogled zvuči smešno i gadno u isto vreme, uopšte nije za bacanje ideja da se mokraća upotrebi kao izvor energije.

                      Hidrogen se već dugo gleda kao na pogonsko gorivo nove generacije koje je veoma zahvalno i sa gledišta energije koju sadrži ali i sa gledišta zaštite životne sredine, jer, proizvod sagorevanja vodonika je samo voda.

                      Problem je njegova proizvodnja pa su naučniciusmereen na potrazi što ekonomičnijih načina da se vodonih izdvaja radi daljeg korišćenja.

                      Mokraća je interesantna jer sadrži urin, koji u molekulu ima četiri atoma vodonika (u molekulu vode ih ima dva) a ujedno je i lakše izdvojiti ga elektrolitom jer je za razbijanje ovih molekula potreban skoro tri i po puta manji električni napon nego za elektrolizu vode.

                      Na univerzitetu u Ohaju su se pozabavili ovom idejom i napravili niz ispitivanja koja daju obećavajuće rezultate. Ne samo da se dobija vodonik, već ugljen-dioksid koji se tim procesom takođe izdvaja može odmah da bude pretvoren u kalijum-karbonat koji ima višestruku industrijsku primenu.

                      Ova reakcija oslobađa i azot a u mokraći se nalazi i visok procenat fosfora a ta dva elementa se upotrebljavaju za proizvodnju đubriva.

                      Treba još rada da bi se ova ideja dovela do nivoa primene, ali ne izgleda loša mogućnost da umesto da mokraću „pustimo niz vodu“, iskoristimo iz nje sve što se iskoristiti može.

                      EDIT drži se teme,i koristi odgovarajuće nazive.Ovo je ipak javna komunikacija.

                      Comment

                      • painter
                        Banovan
                        • 04.03.2010
                        • 738
                        • beograd,m.mostanica

                        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                        Haha! Zanimljiva ideja! Ima jedan lik na youtube koji koristi iskljucivo mokracu za elektrolit. Ja sam probao... Ima previse problema,cak i ako se koristi cista UREA mesana sa vodom. Mislim da je to nesto sa cime treba da se pozabave velike naucne institucije pa ako uspeju i ako objave rezultate mozemo da kopiramo po sistemu "uradi sam". Mislim da nije tri puta manji napon za ureu,ne mogu sad ni da se setim ni da trazim po beleskama. Meni je zanimljivo to da elektrolizom moze da se "ocisti" urin,kao i svaka druga otpadna voda. Jos zanimljivija mi je ideja koriscenja urina u vaporizerima ili GEET reaktorima! Moja preporuka je da ne koristite urin u elektrolizerima,mozete se otrovati ili zaraziti i upropastiti elektrolizer.

                        Comment

                        • halo
                          CBC Član
                          • 31.07.2010
                          • 60
                          • Kruševac

                          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                          Dokle ste stigli sa HHO?

                          Nije valjda da ste prestali sa eksperimentima?

                          Comment

                          • painter
                            Banovan
                            • 04.03.2010
                            • 738
                            • beograd,m.mostanica

                            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                            Ja nisam prestao a za ostale ne znam. Manjak vremena je problem. Trenutno imam poruceno vise generatora za raznorazna vozila,pravim biznis! Koristim jedan izuzetan dizajn,veoma efikasan,ali ne najbolji koji sam osmislio. To mi je ujedno test,da vidim moze li se samo sa vecom kolicinom gasa dobiti usteda preko 40%,bez nekih dodataka koje sam smislio.Naime,u duzim testiranjima zakljucio sam da se smanjenje potrosnje zaustavlja na odredjenom procentu,od 20 % pa na gore,a tesko se postize 40%. To zavisi od konkretnog vozila! Ja sam uspeo jos ranije da prebacim 50% ali to je vec druga prica,nisam uspeo jos da to dovedem dalje od eksperimentalne faze. Trenutno ono sto sam siguran jeste da sa ovim mojim sadasnjim uredjajem dobijam dosta gasa na maloj struji,smanjeno odrzavanje i ekoloski je prihvatljiv,nema stetnog sestovalentnog hroma. Ali to "dosta gasa" ne znaci da imam preteranu ustedu,vec da je ona u tom opsegu od 20 do 40% kao i vecina uredjaja po svetu(a to se slaze sa istrazivanjem NASA-e i osalih instituta)vec time postize brze ciscenje deponovanih naslaga garezi u motoru,brze postizanje maximalnog smanjenja potrosnje(obicno se potpuno smanji tek posle nekog vremena koje kod slabijih uredjaja iznosi i preko 2000km a kod mog i krace od 500km,zavisi od snage uredjaja u konkretnom vozilu),motor lakse "upali",lepsi je za voznju,ide "glatkije" i deluje da bolje vuce ali da li zaista poraste KS (KW) jos nisam merio. Voleo bih da znam da li je neko od vas nesto napravio,dao sam vam dosta informacija,mnogo vise nego sto mozete naci na youtube itd??

                            Comment

                            • halo
                              CBC Član
                              • 31.07.2010
                              • 60
                              • Kruševac

                              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                              Originally posted by painter
                              Ja nisam prestao a za ostale ne znam. ........ ......... i ekoloski je prihvatljiv,nema stetnog sestovalentnog hroma. .......... Voleo bih da znam da li je neko od vas nesto napravio,dao sam vam dosta informacija,mnogo vise nego sto mozete naci na youtube itd??
                              Znači, čuvaš to za sebe, i nemaš nameru da ovde okačiš svoje šeme, skice, crteže,.....? Ako imaš nameru napraviti svoj biznis sa HHO, koliko bi koštala ugradnja HHO u novog PUNTA (prešao skoro 15000 km, tj. star jedva godinu dana) pored postojeće gasne instalacije BCR? Da li se to isplati?

                              Drugo, odakle bi u HHO mogao stvoriti šestovalentni hrom?

                              Izgleda da si ti jedini aktivan što se tiče HHO, a ostali su samo posmatrači. Hteo sam pre dve godine napraviti JOE ćeliju, ali sam odustao da ne bih džabe bacao pare za nabavku materijala, kad sam video na drugima uopšte nije ni funkcionisao.

                              Comment

                              • halo
                                CBC Član
                                • 31.07.2010
                                • 60
                                • Kruševac

                                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?



                                Da li si radio takav HHO?

                                painter je napisao:
                                .....Voleo bih da znam da li je neko od vas nesto napravio,dao sam vam dosta informacija,mnogo vise nego sto mozete naci na youtube itd??
                                Zašto ne bi prezentirao YOUTUBE snimak svog HHO? Slika vredi više od 1000 reči.

                                Comment

                                Working...
                                X