HHO - znamo li nesto o tome ?

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

    MAF i MAP nije isto. Utiče tako da na osnovu podatka da je prošlo pola kile vazduha preko njega (MAF) ECU ubrizga pola litre goriva. ECU to zna preko napona ili signala koji šalje MAF, kad se taj signal lažira da je prešlo 0.4 kg vazduha ecu će ubrizgati 0.4 litre goriva a ti dodaš toliko HHO ili šta god a pošto vazduha ima realno više onda je to isto. Kod benzinca bi ova smeša ako je loša pravila velike posledice, dizel svakako radi sa viškom vazduha ali mape je pravio neko ko je ispitao uzbrdo i nizbrdo...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

      Originally posted by Bata Chvale
      Svakako se zaobidje Maf sensor.Sto se dovoda gasa tice.Ali se sensor enhancer obavezno prikaci na Maf.Moze i jedan potenciometar 50k u seriju, i jedan resistor 100k u paralelu i kontrolise se rucno kolicina nafte.Moze i resistor 10k u seriju i 100k u paralelu.Nece ici preko 100km/h ali ce trositi 3l

      Za Xantiju 2000cc hdi mu nece trebati veca celija od 11 plate ali da je odradjena sa tri rupe po vertikali.Ovo je provereno.



      nije to problem sto je rekao da ce ici 100kmh a trositi 3 Litra.jer je to rekao u smislu ako se stavi FIKSNI otpornik,a ne potenciometar.mada se i tu postavlja pitanje ,da li kada se potenciometar namesti za "gradsku" voznju,taj fiksni otpor koji zauzme znaci da je to za "grad" i da ne moze preko 100kmh ?!
      ali mislim da nije bitno.
      ovo sto on radi ,radili smo i svi mi koji smo vozli-vozimo na venturi,a nismo stelovali prema gas analizatoru,i naravno uslov je da nam je automobil neki sa karburatorom naprimer.
      eto..ja sam vozio godinama razne automobile na gas sa karburatorom pa nisam nikada stelovao na gas analizatoru.
      nego ako neko hoce nizu potrosnju na LPGu,a on zavrne na racvi pre karburatora i napravi SIROMASNU smesu.i sad auto ide..ali slabije,, i nesto manje trosi,ali se podize temperatura i smanje vek motoru.. pa sad kome odgovora..eto mu.

      Tako i u ovom slucaju,ovde je efekat jednostavno u osiromasavanju smese benizina ili dizela nebitno,verovatno koa bi neko merio izduvne gasove, videla bi se povecana temperatura, i nesto smanjena emisija jer ipak malo vise sagori gorivo u toj nesrazmerno povecanoj kolicini pre svega KISEONIKA , a sto se tice VODONIKA,mislim da je u ovoj prici nebitan.jer ga ima PREMALO. to su smesne kolicine jednostavno. malo mu osvezi-podigne ler gas kada ukljuci uredjaj i to je sve.
      JA licno neverujem da na smanjenu potrosnju ( u koju ne sumnjam ) ima uticaj HHO uredjaj,ili ako ima to je 5-10%
      a da 90% ustede donosi presiromasna smesa,koja smanjuje snagu motora,smanjuje potrosnju goriva i poveceva temperaturu sagorevanja. do te mere,da samo neko ko je istinski strucan moze da nam kaze do koje mere sme da se poveca temperatura sagorevanja a da to u nekom predvidivom i opravdanom roku ne usnisti ventile ili glavu motora ili makar dihtung glave motora.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Bata Chvale
        Banovan
        • 06.12.2010
        • 61
        • Herceg Novi

        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

        Originally posted by Dora
        Džaba ja tebi pričam kad ti ništa od toga što si napisao ne razumeš. Objasnio si mi kako da prevarim senzor, to znam kao što znam i kako radi i čemu služi taj napon. Ono što nisi objasnio i što ne znam je kako utvdiš koliko treba slagati. Laganjem otpornikom menjaš parametar koliko je prošlo stvarno vazduha i na osnovu toga što mu kažeš da je manje on smanji gorivo, trik star u tuniranju kao Nojeva barka. Bilo koji krštem mehaničar i tjuner će ti reći da je to šarena laža, normalno ovde se radi o sličnom triku gde se menja otpor temperature motora pa se lažira da je manja nego što je stvarna i šalje više goriva.


        Sigurno je da je HHO gorivo kao i dizel il ibenzin. Konkretno pitanej glasi, kako znaš koliko treba slagati da bi bili isti uslovi kako je fabrika predvidela da radi taj motor. merenje temperature izduvnih gasova je jedan od pokazatelja ali nedovoljno preciza,

        još jednom, ne sumnjam da to radi nego ne znam kako radi.
        Pročitaj ovo pa će ti možda biti jasnije pitanje...
        http://www.samarins.com/glossary/airflow_sensor.html
        Pravo da ti kazem, ako sam zadovoljan kako ide, ne trebaju mi strucnjaci veruj mi.Godinama smo stelovali i diesel-e i karbutarore.Sad isto radimo samo sa elektronikom.Ne znam kako kad treba ,ne pise nigde..ono sto znam i sto je vazno..Auto ide isto kao pre, ne greje se..trosi manje i to je to..Nekad mi je plin topio klipove pa nisam kukao.menjao sam nove i vozio ..tako i sad..ako sta bude lose javljam sigurno..za sad sam prezadovoljan.

        Comment

        • Bata Chvale
          Banovan
          • 06.12.2010
          • 61
          • Herceg Novi

          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

          Procitao sam o Maf sensoru, sve sam to znao i ranije.Meni se ne moze paliti check engine jer sam korigovao napon.Da ponovim da nemam HHO ugradjen kao nus produkt,sigurno ne bih dirao Maf sensor.Medjutim sensor enhancer je napravljen da radi u sklopu za HHO ..to mu je osnovna namena.A da li znam..ne znam..ali osecas..Mada moze se ugraditi instrumenat da gledas sve parametre ..ali ne daju mi se pare.I radje bih da gledam gde vozim

          Comment

          • painter
            Banovan
            • 04.03.2010
            • 738
            • beograd,m.mostanica

            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

            Doro,jako je mala kolicina HHO-a u odnosu na kolicinu u****nog vazduha da bi poremetila nesto.Ako imamo motor od dve litre on na 1000rpm sto je skoro ler u****va 2000lpm vazduha (ako sam dobro izracunao)i dodajemo mu 2lpm HHO-a sto je 0,1% a na vecim obrtajima jos je beznacajnije.Smanjenje potrosnje nije zbog kolicine HHO-a koja je "zamenila" deo goriva nego zbog nacina na koji vodonik sagoreva te time pospesuje sagorevanje hidrokarbonatnog goriva(naucno objasnjenje,necu sad o orgonu).Znaci nije ni zbog kiseonika,ZoranBG! A nije ni zbog osiromasenja smese jer onda sistem ne bi radio na karburatoru,dizel pumpi,i venturi lpg koji nisu prestelovani,a radi!
            Mozda stvarno MAF pravi problem ali onda je dovoljno zaobici ga i nema problema?
            Dakle,pitanje je da li MAF zaista pravi problem kao sto mnogi tvrde,kako ga pravi obzirom na ono gore sto sam naveo i da li se zaobilazenjem problem resava???

            Comment

            • Bata Chvale
              Banovan
              • 06.12.2010
              • 61
              • Herceg Novi

              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

              Originally posted by painter
              Bata Chvale,nisi odgovorio SAABotrazitelju a to isto mene zanima: prvo si rekao da trosi 3l ali nece da ide preko 100kmh a posle si rekao da ide odlicno i trosi 3l kad ga "dobro przis" ??? Ako si se pogresno izrazio reci jasno,ili cemo misliti svasta.
              Drugo,ovo sto Dora pita,mislim da se vrednosti odredjuju odprilike a trebalo bi da instalira racunar (OBD) u auto pa prema njemu da odredjuje stelovanje,a i onda je odprilike jer se ne moze svaki cas stelovati nego se koriste dva potenciometra koja nastelujes prema racunaru (OBD) na srednje vrednosti,jedan za gradsku voznju a drugi za otvoren put,i onda moras da prebacujes prekidacem sto nikako nije dobro resenje...mada,negde u mom razmisljanju postoji jos jedna teorija: ako otpornik promeni "informaciju" koja ide u racunar,ta informacija (otpor) ce biti uvek izmenjena za taj fiksni otpor onoliko koliko dodajemo gasa na pedali...male razlike su samo zbog nejednake kolicine HHO gasa u jedinici vremena i njegovog ucinka na razlicitim obrtajima.Takodje se pitam ima li zaista neki problem u tom igranju MAF-om jer je na pezou 1,4HDI kod moje drage iskljucen MAF jer se pokvario,sto je mnogo gore od ovog stelovanja otpora.
              Nego,ja ne vidim kako to uopste MAF ili MAP uticu na dodatak HHO gasa? To nema logike.Po tome ni na karburatorskom napajanju nece se smanjiti potrosnja ako ne prestelujes karburator! Kolicina HHO gasa je premala da bi MAP i MAF reagovali,a kiseonik nije problem kao kod lambda sonde. Zar ne?
              Pozdrav druze..Naveo sam prosti primer kako moze..Ako imas potenciometar od 50k serijski vezan i 100k paralelno..onda stelujes sa potenciometrom..kako ga okreces dobijas razne vrednosti od 0-50k ..ja sam se zadrzao na toj vrednosti koju sam pomenuo..onako bez veze..da navedem i objasnim sta se dogadja na odredjenoj omazi..Auto mozes da stelujes odredis fiksno sta hoces pa ne diras..Moze i da dodajes oduzimas opet kako hoces..Zavisi od terena po kome vozis.Na mom motoru ne treba nikakav racunar dodatni..a mislim da ne treba ni jednom diesel-u.Jer kod benzinca lambda odredjuje smesu..kod nafte nema smese..samo kolicina..A to da ce motor propasti i te price..To cemo da vidimo jos..Naslusao sam se raznih prica ..evo i sam znas koliko dugo vozim na HHO ..pricaju ulje bude kao drnc svasta nesto..Ko zna kakve su sve majstori celije pravili..verovatno su dobijali vise vodene pare nego gasa..Nego da se vratim bitnome..Kad je auto na leru MAF ti pokazuje 090V kad dodas gas ide preko 4V ..Kad smanjis potenciometar..ide do 3V..ne moze vise.Ovo je sve otprilike navedeno.Eto nadam se da sam pojasnio.Pa eto dobro si rekao..ne radi protokomer ..pa se nije desilo nista znacajno..osim sto ces po dzepu da osetis, jer ce trositi mnogo.Vozio sam na plin ranije pa sam dva motora otvarao da menjam klipove, pa nikom nista..islo se dalje..Ne bojim se tih prica.. tipa..precizno ubrizgavanje ovo ono..sednem dodam gas..ne ide..okreni potenciometar..Nekad mi treba za preticanje vise snage..dodam i metak..Ako neko misli drugacije ok. nemam nista protiv..Neka radi svako svoj posao..Ja sam dosao do ustede..Da li su drugi ili samo pricaju..to samo oni znaju..Ja samo pokazujem svojim primerom kako moze..Pa ko voli neka proba ..ko misli da je to lose ..siroko mu more..Sa tobom sam mnogo puta razgovarao..i moram ti reci da si ti kriv sto sam se navukao na ovu pricu,Dosta toga si mi objasnio..Mnogo toga sam i sam skapirao..Evo jednog primera.Ti tvrdis da je dobra celija ona koja radi na 20% Naoh..za mene je dobra celija ona koja radi ako moze samo na destilovanu vodi ili na oo1% Naoh..salim se naravno..moje iskustvo nikako ne preko 5% Naoh jer celija jako brzo zavrsava u smecu.Za KOH 10% maksimum..Ti si spomenuo 28% ako se ne varam..Ali dobro..sve je ovo konstruktivna polemika..daje ljudima alternativu..Evo kad smo vec tu sta ti mislis o stvaranju Azotne kiseline u motoru..predispozicija je tu.. Pozdrav i ne zameri..na izvesnim neslaganjima..

              Comment

              • Bata Chvale
                Banovan
                • 06.12.2010
                • 61
                • Herceg Novi

                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                Originally posted by painter
                Doro,jako je mala kolicina HHO-a u odnosu na kolicinu u****nog vazduha da bi poremetila nesto.Ako imamo motor od dve litre on na 1000rpm sto je skoro ler u****va 2000lpm vazduha (ako sam dobro izracunao)i dodajemo mu 2lpm HHO-a sto je 0,1% a na vecim obrtajima jos je beznacajnije.Smanjenje potrosnje nije zbog kolicine HHO-a koja je "zamenila" deo goriva nego zbog nacina na koji vodonik sagoreva te time pospesuje sagorevanje hidrokarbonatnog goriva(naucno objasnjenje,necu sad o orgonu).Znaci nije ni zbog kiseonika,ZoranBG! A nije ni zbog osiromasenja smese jer onda sistem ne bi radio na karburatoru,dizel pumpi,i venturi lpg koji nisu prestelovani,a radi!
                Mozda stvarno MAF pravi problem ali onda je dovoljno zaobici ga i nema problema?
                Dakle,pitanje je da li MAF zaista pravi problem kao sto mnogi tvrde,kako ga pravi obzirom na ono gore sto sam naveo i da li se zaobilazenjem problem resava???
                Pa cekaj..pustimo samo kolicinu gasa..bitno je sta radi taj gas, kakav efekat ostvaruje..Zasto mislis da bih pisao radi pisanja..Prvo, moj gas ne ulazi u Maf sensor to znas..zaobilazim ga..Nikakvih problema sa Protokomerom nemam..Ako te sta zanima..kad budem krenuo kod stare, mogu svratiti pa probaj..Tako cemo resiti sve dileme..

                Comment

                • Bata Chvale
                  Banovan
                  • 06.12.2010
                  • 61
                  • Herceg Novi

                  Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                  Nisam video ovaj tvoj zadnji komentar..Eto, sve si fino objasnio..ja sam dodao, zaobidjite Maf ili protokomer..i to je to..

                  Comment

                  • painter
                    Banovan
                    • 04.03.2010
                    • 738
                    • beograd,m.mostanica

                    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                    Da dodam,osiromasenje smese pa cak i promena ugla paljenja moze dodatno spustiti potrosnju ali to se radi samo ako se uvede preko 3lpm HHO-a po litri motora,i to sam radio,ali to nema veze sa ovom diskusijom.
                    Da pojasnimo: osiromasenje smese varajuci lambda sondu radi se jer ona "izmeri" "visak" kiseonika pa racunar dodaje goriva misleci da nema dovoljno i to je sve jasno. Varanjem MAP ili MAF senzora postize se isto ali samo na automobilima sa lambda sondom,kao dodatna opcija,i to kazu ljudi koji su osmislili spravicu sa potenciometrima koju je Bata Chvale napravio. Dakle,posto ja nisam strucan nego pokusavam logikom,kazite mi Bata Chvale,Doro i ostali(nadam se nekom ko radi OBD),KAKVE VEZE IMA MAF I NJEGOVO VARANJE SA AUTOMOBILOM KOJI NEMA LAMBDA SONDU????????????????????????????????????????????? ??????? Da li mozda dizel bez lambda sonde a sa MAP senzorom ne moze da smanji potrosnju samo poboljsanim sagorevanjem (iz nekog razloga) ili mozda ta bedna kolicina HHO-a ipak pravi haos u ocitavanju MAF-a??
                    Bata Chvale,shvatio sam,mislio si na promenjive uslove voznje i potenciometara. Ne znam ko siri te price da ulje bude kao "drnc",da se stvara azotna kiselina,da vodena para ne sme da udje u motor itd,to su totalne gluposti za mene. Idealna koncentracija rastvora elektrolita za katalizaciju u elektrolizi je 20% za NaOH i 28% za KOH,kao sto sam X puta rekao i to stoji,to nisam ja izmislio vec je to stara opste poznata stvar u fizickoj hemiji.A to sto ljudi prilagodjavaju koncentraciju trenutnim USLOVIMA I MOGUCNOSTIMA,e,to je druga prica. Svako ko napravi "idealnu" konstrukciju bipolarnog elektrolizera mora staviti bas tu koncentraciju.

                    Comment

                    • Bata Chvale
                      Banovan
                      • 06.12.2010
                      • 61
                      • Herceg Novi

                      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                      Sve mi je jasno,veruj..Ali meni ne treba ekstremni rezultat.Potreban mi je kompromis..da mi celija traje, da se ne greje, da ne proizvodi paru vec gas, da ne vuce mnogo ampera..i naravno da ima efekta na autu.Sve sam to uspeo..sve funkcionise..ova prica sa tri rupe je istinita..amperaza je stabilnija nego sa jednom, ili dve.To radi fantasticno..Verovatno ima curenja struje ali..to je.. u odnosu na ono sto pruza, zanemarljivo.Za sad sipam naftu i destilovanu.i sve sljaka kako treba.Da napomenem, 316ti fantastican materijal..elektrolit, bistar kao suza..Imam tablu 304 izrezanu na 100x 100mm ako kome treba nek se javi.. Zaboravih da napomenem..Ja imam Maf sensor ali nemam lambda sondu..to imaju 5b Passat-i..

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                        Da li mozda dizel bez lambda sonde a sa MAP senzorom ne moze da smanji potrosnju samo poboljsanim sagorevanjem (iz nekog razloga) ili mozda ta bedna kolicina HHO-a ipak pravi haos u ocitavanju MAF-a??
                        Naravno da može, bilo šta što gori ak ose doda umesto čistog vazduha smanjiće procenat nafte koji se ubrizgava. Za isti put da bi prešao stisnućeš pedalu malo manje a time i manje dizela. Prosto ko pasulj na dizelima iz mog doba. Hiljade kamiona rade tako na plin i dizel.
                        Bata a i ti spominjete neku količinu tog gasa, nisam se upuštao koliko je to litara itd... ali niko da odgovori koliko je tu ebenih kw, džula, ili šta vam već padne na pamet. Plin, butan, metan, propan ili šta se već turi motor ima te i te osobine u odnosu na benzin-dizel. Za rad motora da ostvari toliko kilovata treba toliko kila ovog ili onog, koliko kila treba da radi samo na HHO za istu stvar, ako vam je tako lakše.
                        Bata kao ona šarena ptica doći će da se uverim da radi, pa znam da radi, objasni mi lepo kako radi. Šta radi sa savremenim dizelom, sa filterima, katalizatorima itd...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Bata Chvale
                          Banovan
                          • 06.12.2010
                          • 61
                          • Herceg Novi

                          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                          Pa evo Painter je objasnio.Gas radi tako sto sagoreva potpuno naftu ili drugo gorivo....ima to svojstvo da se nafta potpuno sagori..Kad odes na merenje izgivnih gasova potpuno je drugcija slika sa i bez HHO-a..Znaci nema veze kolicina tog gasa, vec njegovo svojstvo- karakteristika da odradi nesto sto samo gorivo ne moze..To je zvanicmo objasnjenje strucnjaka..

                          Comment

                          • Bata Chvale
                            Banovan
                            • 06.12.2010
                            • 61
                            • Herceg Novi

                            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                            Moracu jednom da dodjem do Novog Sada ..pa da razresimo dilemu..Samo ne znam da li da ponesem ribu odavde, ili ces ti nalovirti tamo..Cuo sam da si dobar ribolovac

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                              Ako imamo motor od dve litre on na 1000rpm sto je skoro ler u****va 2000lpm vazduha (ako sam dobro izracunao)i dodajemo mu 2lpm HHO-a sto je 0,1% a na vecim obrtajima jos je beznacajnije.Smanjenje potrosnje nije zbog kolicine HHO-a koja je "zamenila" deo goriva nego zbog nacina na koji vodonik sagoreva te time pospesuje sagorevanje hidrokarbonatnog goriva(naucno objasnjenje,necu sad o orgonu).
                              Pa nije mi objasnio, uputio me je u drugom pravcu. Ako na taj način potpuno sagoreva a smanjite potrošnju za 3 litre to bi značilo da tri litre ide u auspuh ako nema HHO. Drugo, bolje sagorevanje daje više snage, koliko je to.
                              Ovo što vas ja pitam su mala deca šta će vas pitati drugi za par meseci, vežbajte...

                              Umedju vremenu..
                              Nemam ništa protiv da dodješ do NS-a, biće mi drago. Za ribu nažalost nemam vremena da pecam a dinamita ponestalo Dilemu možemo i ovako rešiti samo da počneš čitati šta te pitam
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Bata Chvale
                                Banovan
                                • 06.12.2010
                                • 61
                                • Herceg Novi

                                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                                Zvanicna prica ovih likova iz Amerike koji imaju firmu za HHO je da za diesel motore ne treba elektronika osim ovoga o cemu smo pricali..Jedino sto treba po njima je da se zaobidje Maf sensor..filter nema veze jer iza njega je gas..Katalizatoru jos bolje ako nema naslaga..a mozes ga izvaditi slobodno..kad imas HHO..

                                Comment

                                Working...
                                X