HHO - znamo li nesto o tome ?

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sanda734
    CBC Član
    • 21.07.2009
    • 18
    • lazarevac

    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

    Samo napred, ja u ovo iskreno verujem. Ja kad sam pravio sam briketirku umal da me strpaju u ludnicu. evo je sad radii to bez hidraulike vec je rotaciona masina. ne mozemo znati da li se krecemo pravim putem jer je nesto postavljeno kao prmisa, automobili mogu da idu i na alkolhol pa i na aceton, Rudolf diesel je prve eksperimente vrsio sa uljem od kikirikija ja iskreno vise volim puter ali da je Diesel razmisljao da to nemoze da radi danas nbi orali i sejali na benzin , verovatno je zato i upao u vodu. da ne idem u off ali sve te da kazem novotarije nisu tako nove ima negde ovde na ovom internetu neki pdf sa 1000 strana skoro besplatne energije, a sto se ne primenjuje svima je poznato. Moje skromno misljenje je da ovo sigurno stedi energiju jer ako pogledamo na stvar ovako i elektricni automobili su zagadjivaci i to mozda veci od sus motora. koliko treba da se sagori kisonika i uglja ili nafte za 1kw/h energije. treba te batrije nekako napuiti, a kad crknu treba ih negde baciti. i kad kuvamo kafu ako ubacimo secer voda pre provri, yasto ne bi manje trosio ako se recimo ubaci malo HHO-a.A da li steti motoru. pa sve steti motoru, i prasina i uzbrdice i nizbrdice i auspuhi katalizator pa se pod izgovorom ekoloske svesti ugradjuju u automobile, a dvitaktni motori sem u kosacima su potisnuti , a kakav bi to napredak bio kad bi se kontrolisalo ubrizgavanje goriva i kolicina ulja u dvotaktnom motoru.Napred HHO!motorima najvise steti too sto ih navijaju na 100ks po 1dm3 setite se mercedesa w123 sa motorom 240d koji je imao 68-73 ks i isao 1.000.000km e to vise nema.

    Comment

    • sanda734
      CBC Član
      • 21.07.2009
      • 18
      • lazarevac

      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

      A da verujem ja i u CNG, narocito u tng i koristim ga godinama uspesno, pa sto da ne probam i ovaj HHO, i cng bi nego nemam blizu pumpu Danas sam sipao benzin u auto knock senzor je najzaposleniji u automobilima u Srbiji

      Comment

      • painter
        Banovan
        • 04.03.2010
        • 738
        • beograd,m.mostanica

        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

        Mvujanovicu,ima razlicitih informacija,moraces da probas.I ja planiram al nikako da nadjem vremena...

        Comment

        • shtef85
          CBC Početnik
          • 03.03.2011
          • 1
          • Novi Sad

          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

          Pozdrav svima, potreban mi je odgovor na jedno pitanje koje me vec duze vreme muci, da li se u Srbiji moze kupiti SS316L i gde?!Hvala unapred

          Comment

          • predo
            CBC Početnik
            • 03.03.2011
            • 3
            • nis

            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

            Originally posted by mvujanovic
            Razmišljam ovako: Ako sa 7 ploča i 6 ćelija dry cell određene kvadrature dobijemo 1LPM,kada bi elektrolizer pravili kao akumulator svaku ćeliju odvojeno,dakle za 6 ćelija 12 ploča, znači za 5 ploča više verovatno bi se za toliko proporcionalno i proizvodilo HHO više.Jedino neznam dali i u tom slučaju važi formula za amperažu kao i za dry cell. Ako neko stručniji može da pojasni bilo bi dobro.
            Nov sam član ovog foruma, i ja ću napraviti hho generator, a razlog registracije je moje praktično znanje iz elektrike i elektronike pri konstrukciji i pravljenju el. sklopova, i zbog raznih komentara u ranijim postovima poput -mosfet je ustvari dioda- što dovodi u pitanje elementarno znanje. Nebitno pošto oko svega ovoga i onako ima već dosta svađa. Mvujanoc-u nisi mi baš jasan oko pvezivanja ćelija poput akumulatra- akcenat na amperaži tj.potrošnji struje. Svaka ćelija u akumulatoru je fizički povezana jedna s drugom redno. Ako tako povežeš samostalne hho ćelije sigurno će vući nenormalno veliku struju što isključivo zavisi od koncetracije i vrste elektrolita i pitanje je do koje bi se temp.elektolt zagrejao. Zbog toga je konstrukcija dry cell ćelija :minus prve i zadje ploče hho-a a plus u sredini hho generatora, gde je elektolit fizička veza između ploča hho generatora. Što manja koncetracija elektrolita to manja amperaža i manje zagrevanje i niz drugih faktora koji su ti verovatno poznati.

            Comment

            • mvujanovic
              CBC Veteran
              • 08.06.2010
              • 102
              • beograd

              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

              Pogledajte ovo,Hrvati upalili skuter samo na HHO,i nakon rada pod turažom auspuh ostao skroz hladan !

              Comment

              • [darkside]
                CBC Veteran
                • 19.03.2009
                • 107
                • Beograd

                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                Ljudi, kad ćemo da krenemo sa rezonantnom frekvencijom? Koliko sam čitao do sada, frekvencije (oko 21Khz) bi trebalo da višestruko povećaju proizvodnju gasa pri korišćenju iste količine struje. Treba da se na neki način u sistem postavi generator frekvencija, koji će biti u mogućnosti da se šteluje naravno. Frekvencija kojom će ploče da vibriraju zavisi od dizajna, i njeno podešavanje je veoma fino. Bitno je da se nivo vode održava na konstantnom nivou, što je konstrukcijski rešeno (koliko znam) u Dry Cell dizajnu, jer čim se "promeni geometrija" - (padne nivo vode u klasičnom dizajnu za HHO) frekvencija je drugačija.
                od kad sam se vratio u domovinu shvatio sam da je nostalgija mnogo bolje rešenje.....

                Comment

                • mvujanovic
                  CBC Veteran
                  • 08.06.2010
                  • 102
                  • beograd

                  Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                  Ovako: HHO generator koristim već tri meseca u mom automobilu,dobio sam dosta dobru proizvodnju gasa,probavao sam i sa pwm-om i bez njega,rezulltati su otprilike isti.Ja vozim na TNG pa je moguće da zbog toga nisam dobio nikakvu uštedu,već je povećana potrošnja TNG proporcinalno amperaži i opterećenju motora od strane alternatora.
                  Ponavljam to je verovatno zato što vozim na TNG koji sam po sebi dobro sagoreva.
                  Trenutno pokušavam sa HCS sistemom gde nije potrebna struja već se koristi temperatura auspuha za razbijanje molekula benzina,po nekim podacima potrebna je temperatura od 400 stepeni za razbijanje molekula benzina,koji u svom sastavu ima od 6 do 10 molekula vodonika.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                    i zbog raznih komentara u ranijim postovima poput -mosfet je ustvari dioda- što dovodi u pitanje elementarno znanje. Nebitno pošto oko svega ovoga i onako ima već dosta svađa.
                    Bitno je... Za svaku temu a pogotovo za ovu je bitno da postoji neko ko zna o čemu priča Nema nikog ko zna sve ali svi znaju sve.

                    @Mvujanovic
                    Ako imaš interesa otvori drugu temu za to da ne trujemo ovde, zanima me kako to radi pošto je tačka paljenja benzina manja od 400 stepeni.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • predo
                      CBC Početnik
                      • 03.03.2011
                      • 3
                      • nis

                      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                      Ne znam koliko si čitao i šta imaš od literature, ali primećujem da je malo škakljiv taj pojam rezonatne frekvencije. Ja sam sa neta skino dobar tutorijal gde lepo opisuje cilindrični generator, upravljačku kutiju, senzore nivoa, el.šemu, pumpu, podešavanje frekvencije -fino- u toku rada itd. a pdf se zove: Run_a_Car_on_Water. Link je bio sa nekog foruma sad ne znam kojeg. Što se tiče struje i tu je velika amperaža os.je 25 A, a napon je naizmenični određene frekvencije koji se podešava grubo i fino. Pa baš i nisam siguran da tu osciluju ploče kao kod kvarcnog oscilatora, piezo zvučnika itd. u pitanju je elektroliza.
                      Takođe moj zaključak je da kod konačnog hho gen. bilo koje vrste jeste upravo potrošnja struje. Veća struja = veća količina gasa što povlači za sobom veću cenu generatora (alternator velike amperaže, akum.velike amp. debele žice za napajanje, pwm
                      itd.) da bi se dobio veći procenat u uštedi goriva kod motora. Zato na netu imamo ogroman broj konstrukcija raznih dimenzija zbog ampera, raznih materijala i elektrolita, a cilj je da to sve bude ekonomično zbog uštede pri potrošnji fosilnih goriva ne samo za pogon autom. nego i za kućno grejanje,varenje itd.
                      Zato bih zamolio pametne ljude sa ovog foruma da urade rekapitulaciju za nas smrtnike šta je najekonomičnije ili šta je najbolje napraviti od generatora (poput dry cell ćelije), kojih dimenzija, sa pwm-om ili bez, kojim alternatorom, kojim materijalima, ima toga dosta. Pozdrav svima...

                      Comment

                      • painter
                        Banovan
                        • 04.03.2010
                        • 738
                        • beograd,m.mostanica

                        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                        Prohrom u veleprodaji ima "alkom stahl" na B.Brdu i Luka term u Surcinu a maloprodaja ima u Kaludjerici "kosinox",toliko ja znam.
                        Mvujanovicu,nisi postavio link za skuter? A taj sistem sa temperaturom bi mogao mozda da udje u temu "vaporizing karburator" (ili tako nekako,potrazite) jer se najvise primenjuje sa vaporizerom.Malo mi je nejasno o cemu se radi jer ako je to sa onog linka sto je ovde na forumu od ranije malo je cudno objasnjenje. "Fosil fuel reforming" tehnologija radi na temperaturama od 700 do 1100*C,osim goriva treba ti vodena para i katalizator.Sistem koji se koristi sa vaporizerima radi tako sto se mesavina goriva i vode isparava u bableru i provlaci se kroz cev u auspuhu u kontra smeru od smera izduvnih gasova.Sta se tu tacno desava jos nije potpuno istrazeno ali pominju plazmu itd.A ako samo grejes benzin na 400*C plasim se da neces dobiti vodonik vec samo super ugrejana benzinska isparenja,koja bi trebalo da smanje potrosnju jer dodaju energiju u vidu toplote preuzete od auspuha sto utice na lakse cepanje molekula goriva (a i sama para bolje sagoreva).

                        Comment

                        • Zarko007
                          CBC Član
                          • 28.01.2011
                          • 17
                          • N/A

                          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                          Originally posted by painter
                          ...A ako samo grejes benzin na 400*C plasim se da neces dobiti vodonik vec samo super ugrejana benzinska isparenja,koja bi trebalo da smanje potrosnju jer dodaju energiju u vidu toplote preuzete od auspuha sto utice na lakse cepanje molekula goriva (a i sama para bolje sagoreva).
                          Cak i da je samo tako sasvim dovoljno, zar ne?

                          Comment

                          • mvujanovic
                            CBC Veteran
                            • 08.06.2010
                            • 102
                            • beograd

                            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                            Izvinjavam se svima zbog linka,evo ispravljam grešku:

                            Skuter radi samo na HHO i auspuh hladan!

                            Comment

                            • mvujanovic
                              CBC Veteran
                              • 08.06.2010
                              • 102
                              • beograd

                              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                              Originally posted by Zarko007
                              Originally posted by painter
                              ...A ako samo grejes benzin na 400*C plasim se da neces dobiti vodonik vec samo super ugrejana benzinska isparenja,koja bi trebalo da smanje potrosnju jer dodaju energiju u vidu toplote preuzete od auspuha sto utice na lakse cepanje molekula goriva (a i sama para bolje sagoreva).
                              Cak i da je samo tako sasvim dovoljno, zar ne?
                              HCS pušten u rad ,i zaista poveća ler gas i to mnogo,e sad dali je to zbog samog benzina koji uvlači u sitnim kapljicama ili se tu još nešto drugo dešava neznam,tek predstoji ispitivanje. Ukratko šta sam uradio:Bakarnu cev 6mm omotao sam oko auspuha 4 kruga,u teglu sam sipao benzin,jedan kraj cevi spojio sam na teglu sa benzinom,a drugi na vakum na karburatoru.Tegla ima izvod za uvlačenje vazduha i crevo koje ide na dno, na ulazu sam stavio slavinicu od akvarijuma da mogu podešavati ulaz vazduha.
                              Ako administratori misle da ovo nije vezano za temu ja ću otvoriti novu.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                                Pa već sam rekao da otvoriš novu, ovo nema veze sa HHO.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X