Neznam sta radi software na M3 , pretpostavljam da i sam rezim upravljanja bregastom osovinom ima uslove koji su vezani sa vazdusnom masom koja je na putu u motor.
Odale pokusaj sa AMM-om , no, voziti ga bez ??
Koliko vidim da bez AMMa ima buntovan rad, znachi da greshka nelezi u samom AMMu , jer sistem simulira neke srednje vrednosti .
Da li je iko pokusao da ochita sta se desava sa sagorevanjem i da izmeri na lambda sondama da li rade sinhronizovano?
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Cuj Sale, ako ti je bas frka a i ako nije, mozemo se dogovoriti kad budes mogao, da ga provozamo sa sondom u auspuhu i pod opterecenjem ispratimo stanje smese iz kabine. Rezultat se mora videti u zadatom trenutku kad je mrtav, pa da mozemo imati neke polazne tacke iz toga.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Pa vidi, znacilo bi mi. Ostavio sam caleta da ga voza bez AMM-a par dana, pa cemo da ga zakacimo na komp da vidimo sta ima da kaze, mada pretpostavljam nista spektakularno
Moj tip je lambda ili los VANOS. Kako god, znacilo bi proveriti sta se desava sa smesom, tako da racunaj da tu voznju napravimo sledeci vikend ili ponedeljak, OK? Taman da ti dam Bluetooth dongle i CD
The difference between men and boys is the price of their toys
Postoji dobrih majstora ali tvoj problem je specifican i moze ga otkloniti pouzdano samo neko ko se susretao sa njim.
Takav isti simptom moze biti uzrocen i necim drugim. Najprije treba utvrditi koja generacija VANOS-a je to. Jednostrani ili dvostrani ???
Predpostavljam da taj ima leptir na usisnoj grani.
Taj se problem moze "napasti" na vise nacina.
Moze se mjeriti podtlak usisne grane za vrijeme manifestacije problema i usporediti s normalnom operacijom.
Moze se mjeriti pritisak ulja na samom varijatoru.
Moze se mjeriti operacija elektromagnetnih ventila.
Varijacije u zracnoj masi mogu se pratiti preko MAF sensora.
Moze se pratiti pozicija bregastih preko njihovih sensora.
I sve to podatke moguce je vidjeti osciloskopom simultano, za vrijeme voznje.
Izazov bi bio sistem koji ima promjenjivu geometriju podizanja ventila i nema leptir usisne grane.
Predpostavljam da namerno i bez opterecenja (na leru) ne mozes da isprovociras taj problem te je time kod nas iskljuceno proveravanje dosta tacaka koje je Valent spomenuo. Za neke polazne tacke u jurenje kvara, za pocetak nam lambda podatak u trenutku knedle moze biti veoma pouzdan reper.
Znacemo dal u trenutku ubrzanja ne dostaje vazduha, te da sumnjamo na VANOS i nesto oko usisnog sistema ili jednostavno nema odgovarajuceg DC-a da isprati propisanu smesu te se onda usmerimo na ubrizgavanje sa pratecim elementima i mogucnosti greske koje to prouzrokuju.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
pod pretpostavkom da vanos ne pomice faxu fazu bregaste i ne dodaje vise zraka u potrebnom trenutku, pitaj se sto ce MAF sensor napraviti s ubrizgavanjem i kako ce to utjecati na Lmbdu goriva.
Problemi ove vrste ne rjesavaju se na leru, vec na cesti za vrijeme manifestacije problema.
Mozda nisam u pravu, ali iz mnogih opisa s razlicitih foruma, izgleda da je to upravo ono sto nedostaje, dinamicni problemi rjesavaju se staticnim nacinom.
pod pretpostavkom da vanos ne pomice faxu fazu bregaste i ne dodaje vise zraka u potrebnom trenutku, pitaj se sto ce MAF sensor napraviti s ubrizgavanjem i kako ce to utjecati na Lmbdu goriva.
Po mojoj pretpostavci ne bi trebao da napravi nista ne ocekivano sem sto ce teziti da isprati ubrizgavanje za toliko slabiji MAF. VANOS nema el. spregu te ovaj nema mogucnost prepoznavanja mehanickog stanja motora. Ili ?
Originally posted by Valent Vudriga
Problemi ove vrste ne rjesavaju se na leru, vec na cesti za vrijeme manifestacije problema.
Tako sam i planirao.
Nista posebno, Lambda BOX sa diodnim uvidom
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Uze mi rec iz usta, dakle dupli VANOS. Jedan leptir na usisu ne postoji, vec ih ima 6 komada, za svaki cilindar po jedan
Inace, auto sa iskopcanim protokomerom se ponasa jos gore, naravno, a kako bi drugacije? Trza i od malih obrtaja, ima jos jacu knedlu, ali ovaj put i na 2500, a i ler je malo eratican i dosta nizi. Ne znam da li to eliminise AMM kao uzrok problema, ali eto, vozicemo jos par dana tako pa da vidimo.
The difference between men and boys is the price of their toys
A ovo o postavci testera jer pitanje ili sugestija?
Pitanje?
Jedan leptir na usisu ne postoji, vec ih ima 6 komada, za svaki cilindar po jedan
Ovo mi nije jasno. Nisam radio BMW-e s Vanos-om. Dali taj sistem samo pomjera fazu bregastih ili pomjera i otvor ventila. Ili se sest leptira odnosi na varijabilnu usisnu granu. Moji podaci nisu toliko detaljni.
Pa kako kad. Imam 2 box-a na raspolaganju i kad su mi sumnjivi podaci sa postojece lambde, cesto prilkljucim oba pa pratim desavanja, s tim sto je to uvek bilo u mestu. Sad, dal bi bas mogao da izvedem to u pokretu u ovom slucaju ne znam. Voleo bih da ga vidim u obe varijante i sa postavkom na obe postojece, al ako je ne izvodljivo sta je tu je, ici ce pozadi.
Originally posted by Valent Vudriga
Ovo mi nije jasno. Nisam radio BMW-e s Vanos-om. Dali taj sistem samo pomjera fazu bregastih ili pomjera i otvor ventila. Ili se sest leptira odnosi na varijabilnu usisnu granu. Moji podaci nisu toliko detaljni.
Leptiri se ne odnose na varijabilnu usisnu. To su klasicni kako ih mi nazivamo trubice sa airbox-om. Sistem pomera samo faze preko zupcanika.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Da li je jednosturki ili 2 struki vanos na Saletovom modelu?
2 struki ima elektromotor sa aktuatotom i zaduzen je za dizanje cele bregaste ili spustanje iste.
Deo na zupcanicima je pogonjen sa Vanos pumpe direktno mehanicki , samo sto koliko se secam da ima redukcioni ventil za pritisak ulja tu??
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment