potreban savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    Pa nije to moje, da je moje znao bi sta i kako,

    Drugar ima radionicu i alata samo da pozelis, sve ostale radionice u valjevu da saberes nemaju toliko alata!

    Problem je sto njega to slabo interesuje (jeb mlad `84god)

    Nego sta i kako se ovo koristi?
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      Eto ti gore, na slici što je tvoj kum postovao..

      Comment

      • Type_R
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2007
        • 900
        • Valjevo

        "kum"????

        Ok za manometar, a sta sa vakum pumpom?
        3SG(T)E EXPERT

        MAN service

        Comment

        • Dzejms
          CBC Početnik
          • 10.01.2008
          • 8
          • bgd

          Pozdrav clanovima ovog foruma, odlicna tema uzivao sam citajuci je. Ali nije mi jasno sta je epilog ovog slucaja? Da li je moguce da je problem bio filter vazduha i plinska instalacija ?

          Kume (salim se malo) six76 mozes li uslikati i propratni tekst iz te knjige bilo bi jako intetresantno, posto vidim pisu i referentne vrednosti, a sve na srpskom, pardon BHS : ).

          Comment

          • sixs76
            CBC Član
            • 10.11.2007
            • 16
            • garaza.yugo1.3

            reso je skinut i probano je tako i rezultat je isti kao i sa resoom nema ama bas nikakve razlike.probano je i bez filtera vazduha i nema promena.ostalo je sutra da probam da mu zacepim onaj vakum sto je rekao TECA pa da probamo i sa bogatijom smesom.sve u svemu bolje je od promene filtera vazduha.sto se tice teksta u vezi vakuma bice sutra kad uslikam knjigu

            Comment

            • ASB
              CBC Početnik
              • 30.12.2007
              • 2
              • novi sad

              Pozdrav clanovima foruma. Puno sam naucin prateci forum. Resavanje postavljenog problema trebalo bi da tece tako da pitalac daje konkretne odgovore. Pola vremena izgubili smo da utvrdimo kakva je kompresija. Sve ovo mi lici na gledanje u pasulj.
              Ako benzinski motor ima: 1-ispravnu kompresiju
              2-punjenje cilindra smesom(stehiometriskom)
              3-paljenje sabijene smese goriva i vazduha u pravo vreme kvalitetnom iskrom. Vozilo mora da funkcionise bez problema
              Ako su ovi uslovi ispunjeni nema problema . Svi problebi nastaju kao variacija na predhodne tri predspostavke.
              Niko nije posumnjao o tacki paljenja , dali centrifugalni regulator predpaljenja radi ispravno . Stroboskop lampa je za to neizbezna.

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                Da li si siguran da nisi neki od faktora zaboravio?

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  ASB:
                  Niko nije posumnjao o tacki paljenja , dali centrifugalni regulator predpaljenja radi ispravno .
                  VV:CITAT S PRVE STRANICE.
                  Za sada se sumnja na podesenost zubcastog remena, omjer goriva i zraka, kut paljenja iskre i kompresiju.
                  ASB
                  Resavanje postavljenog problema trebalo bi da tece tako da pitalac daje konkretne odgovore.
                  Pitaoc bi bio onaj koji postavlja pitanja, pitani bi bio onaj od kojeg se ocekuje odgovor. U nasem slucaju, pitani nije imao potreban alat i nije mogao dati odgovore, ili mozda nije znao kako napraviti test.
                  Nakon ovog tvog konstruktivnog predloga,
                  Niko nije posumnjao o tacki paljenja , dali centrifugalni regulator predpaljenja radi ispravno . Stroboskop lampa je za to neizbezna.
                  moguce je da cemo dobiti i taj odgovor.

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    Originally posted by ASB
                    Ako benzinski motor ima: 1-ispravnu kompresiju
                    2-punjenje cilindra smesom(stehiometriskom)
                    3-paljenje sabijene smese goriva i vazduha u pravo vreme kvalitetnom iskrom. Vozilo mora da funkcionise bez problema
                    Ako su ovi uslovi ispunjeni nema problema . Svi problemi nastaju kao variacija na predhodne tri predspostavke.
                    Pošto se tema razvila kao "varijacije na temu", ponovo pitam da li su ova tri faktora dovoljna, da li sa ovim vozilo MORA da funkcioniše? Šta nedostaje?

                    Comment

                    • gorky
                      CBC Senator XXL
                      • 08.06.2007
                      • 860
                      • Vojvodina,Kikinda

                      malo ste pobrkali,VV je samo uzeo temu kao primer,nije to bilo konkretno rešavanje problema jer vlasnik nije mogao da nas prati potrebnim podacima.VV je samo bacio udicu i upecao tri šarana ,on je samo iskoristio primer da nam ukaže na neke greške i da nam pomogne u kvalitetnijem dijagnosticiranju budućih problema,ovde se nije očekivalo da se kaže problem je to i to ,pa da se vlasnik javi i kaže promenjeno rešeno,već je tema bila edukativna i bila je uglavnom za ljude iz struke,bar sam je ja tako shvatio

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        Upravo tako... , a šta je sa tvojim "mini kvizom"?

                        Comment

                        • ASB
                          CBC Početnik
                          • 30.12.2007
                          • 2
                          • novi sad

                          Mali lapsus ,smatrao sam da je covek na prvoj strani prvi post postavio PITANJE te je on za mene pitalac.
                          Sto se tice ona tri faktora za normalan rad stojim iza toga . Ali uvek postoji nesto sto nama majstorima pomrsi racune. Motor u sustini nije bas tako jednostavna stvar , paljenje smese u cilindru je citava nauka o kojoj bi se moglo pisati danima. Dali ste imali prilike da vidite providan motor gde se mogu videti kako sagoreva smesa u cilindru? U svojoj dugoj karijeri 30 godina nagledo sam se puno cega. Dijagnoza u mnogome zavisi od alata ali verujte u mnogo puta od iskustva . Nekad zavisi i od srece nekad nabodes iz prvag nekad iz petog. Bitno je ne zuriti ali obim posla u servisu diktira svoj tempo. Ovaj forum postoji da se pomogne ljudima ali od njih sa ocekuje da aktivno saradjuj a ne da im neko resava domace zadatke. Moj predlog je hajde kolegi da raspravljamo o temama koje nas muce .Kako vi dijagnostikujete slabu kompresiju,lose karike il ili losi ventili ili nesro trece? Dali imate endoskop? Kako ispitujete ispravnost grejaca kod dizala i jos mnogo kako? Time cemo unaprediti svoju struku.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            http://www.youtube.com/watch?v=0EMeQxIm ... ed&search=
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Boki Ar
                              CBC Senator XXL
                              • 11.11.2004
                              • 2827
                              • Aranđelovac
                              • Vektra

                              Originally posted by ASB
                              Sto se tice ona tri faktora za normalan rad stojim iza toga.
                              U redu je ali nešto nedostaje..Šta? Džaba od ova tri faktora ako to nemamo...
                              Upravo u ovoj temi ima "bogato" objašnjeno o testiranju kompresije i testiranju (ne)propusnosti cilindra, a sve pažljivo vodjeno "dirigentskom palicom" našeg profesora Valenta.

                              @ M-power, odličan video, lepo uradjeno.

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                malo ste pobrkali,VV je samo uzeo temu kao primer,nije to bilo konkretno rešavanje problema jer vlasnik nije mogao da nas prati potrebnim podacima.VV je samo bacio udicu i upecao tri šarana ,on je samo iskoristio primer da nam ukaže na neke greške i da nam pomogne u kvalitetnijem dijagnosticiranju budućih problema,ovde se nije očekivalo da se kaže problem je to i to ,pa da se vlasnik javi i kaže promenjeno rešeno,već je tema bila edukativna i bila je uglavnom za ljude iz struke,bar sam je ja tako shvatio

                                Comment

                                Working...
                                X