potreban savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    VV,samo jos jedno,sta je donja granica vakuma mereno u barima jer mi one brojke na bocinom manometru nisu jasne?Ili za koliko% u odnosu na nov motor?

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      gorki,iz mojih merenja vidis koliko se pad vakuma,za 0.10 odrazava na stanje motora.Ovaj EFI nema ni 60%snage od potrebne.Mislim da nam VV hoce reci da mozda ovaj test ukazuje na pravo stanje zaptivanja ventila i karika tj na nepouzdanost merenja samo kompresije

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        Decki, kad se oduzme gorivo, iskra i ostali mehanizmi na motoru, on je nista drugo nego obicna pumpa koja u****va i ispuhuje zrak. Probajte pomjeriti zubcasti remen napred ili nazad i pogledajte sto se desava s podtlakom. Takodjer probajte zacepiti ispusnu cijev, nekih 50% recimo, i pogledajte manometar.

        Comment

        • Type_R
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2007
          • 900
          • Valjevo

          Takodjer probajte zacepiti ispusnu cijev, nekih 50% recimo, i pogledajte manometar.
          Jel moze za nas koji nemamo manometar i uslova za probu objasnjenje STA SE DESAVA.
          3SG(T)E EXPERT

          MAN service

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            A jesi li ti mehanicar?

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              Nisam.

              Interesuje me jer mislim da bi tako mogao da eliminisem problem sa backpressure a ne da pokusavam napamet.
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                Kako ces eliminirati bilo sto ako nemas manometar?

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  skroz ste u pravu.evo slučaja od danas,sutra kačim slike.skoda felicija,motor VW AEE 1,6,došao čovek kaže crkao mu neki modul,majstori ne znaju koji,pa ga poslali da proverim.mislim zamislite majstore,bivši perač iz jednog sarvisa proglasio sam sebe za majstora i stručnjaka za skodu.auto evidentno radi na 3,vidim razvodna kapa u očajnom stanju,promenim je isto.poskidam svećice vizuelno dobre,premerim kompresiju 1.i 4.- 10;2.i 3.- 9.loše ali morao bi da radi na sve.prikačim mu vakummetar a kazaljka ide gore dole konstantno,na većim obrtajima takođe igra.epilog, skinem glavu prespojio zaptivač glave između 2.i3.cilindra.sutra čupam motor napolje radi se generalna

                  Comment

                  • Type_R
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2007
                    • 900
                    • Valjevo

                    Originally posted by Valent Vudriga
                    Kako ces eliminirati bilo sto ako nemas manometar?
                    Pa evo TECA mi je jako blizu (40km) a koliko sam shvatio ima manometar....

                    Za pocetak me samo interesuje kako se ponasa VAKUM u odnosu na backpressure, zainteresovalo me ono sto si napisao da probaju vakum manometrom sa 50% zatvorenim izduvom.
                    3SG(T)E EXPERT

                    MAN service

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      Ti i TECA izmjerite na ispravnom autu. Zatim napravite restriktor na ispusnoj cijevi i izmjerite na leru i 2500 obrtaja, napravite obradu podataka pa izvjestite.

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        gorky:
                        Skroz ste u pravu.
                        Na petoj stranici sam te pitao u koju svrhu koristis manometar. Sad znas i zasto.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          jedan od testova zaptivenosti izduva, bez ikakvog instrumenta je da zapusis rukom (i krpom da se ne opeces) izduvnu cev.

                          za oko 10 sekundi motor treba i mora da se ugasi sam od sebe.

                          ako se ne ugasi, negde je busan sto motor sto izduvni sistem.
                          vrlo pouzdan metod testa zaptivenosti, nepogresivo pokazuje gde produvava makar i malcice. (cuje se po zvuku gde je to mesto gde ne zaptiva dobro).

                          sto rece VV, klipni motor je obicna pumpa, ko za gume npr.
                          doduse malo skuplje izradjena i ima jos nekih delova usput koji nas sada ne zanimaju po pitanju pritiska.

                          u stvari i taj vakuum koji merimo je (pozitivni) pritisak, tacnije vrednost apsolutnog pritiska izmedju 0-1 bar.

                          bitno je da instrument, skala njegova, ima brzi odziv pa da se moze "videti" kretanje vazdusnog stuba tokom procesa u****vanja/ pumpanja od strane klipova.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            bitno je da instrument, skala njegova, ima brzi odziv pa da se moze "videti" kretanje vazdusnog stuba tokom procesa u****vanja/ pumpanja od strane klipova.
                            Obican manometar podpritiska je sasvim dovoljan, vazno je znati koristiti podatke.

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              Tek sada sam uvideo mogucnosti vakummetra u cilju lakseg resavanja nekih ,da kazem,svakodnevnih problema .
                              Valent,veliko HVALA!!!
                              Boco i tebi hvala za sliku manometra,sad znam sta da "jurim"!
                              Pozdrav svim ucesnicima!

                              Comment

                              • gorky
                                CBC Senator XXL
                                • 08.06.2007
                                • 860
                                • Vojvodina,Kikinda

                                pade mi naum legendarni bata stojković i balkanski špijun:
                                "ja sam svoje odležao,jesam i nije mi žao..."
                                ili za VV profesora:
                                "...a mene ako se sete za dan bezbednosti ,dobro,ako se ne sete,opet dobro..."

                                Comment

                                Working...
                                X