potreban savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    Nije mi jasno koliko je "spustena" glava kada mora da se "fazira" bregasta???

    Skidaju i ostali glave i obradjuju (ne u svrhe tuninga nego cisto mehanicke) ali nisam video da iko "fazira" bregaste.
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      Mnogi noviji motori uopce nemaju kajle ili pinove na bregastim osovinama.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        Licno ne verujem da je fazi moze da bude probem. Svi frizirani imamo slicnu situaciju i izmedju zuba imamo samo situaciju da bolje poteze u niskim ili visokim obrtajima. Krajnji rezultat je uglavnom slican. Ja sada npr.na mom teram fazu za nize obrtaje posto mi je mali karburator i preuska je grla, a kada legne veci karburator da moze da isprati vise obrtaja fazu cu prilagoditi za vise.

        Njemu barem nije problem da proba auto sa jednom i sa drugom fazom. Nema potrebe da se igra sa stelujucim remenicama.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          u potpunosti se slažem sa drugom M ,pola zuba gotovo ništa ne znači,mislim ne može da ima toliko loše performanse
          VV ja imam naravno,i vrlo često koristim
          izvinite na off-u ali posle 2 boce karlovačkog bermeta više mi prijaju tamburaši nego teme o jugu,gde je moj kolega ABARTH kad smo već kod tamburaša?

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            gorky:
            VV ja imam naravno,i vrlo često koristim
            S kojim ciljem koristis mjerach vakuma?

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              Imamo merače vakuuma, "vakuum-metre"..više komada. Koristili smo ih za podešavanje ("uglazbljenje") 4 karburatora, a onaj jedan, veći, sa "bojama" i drugačijim baždarenjem za razne druge probe. Može sa tim da se vidi što-šta...

              E sad, ne delim mišljenja mojih prethodnika, naveo sam da je idealno zupčenje za pomenutu bregastu 12/52...Kontrolni zazor za proveru faze je 0.6mm. Razmislite koliko odstupamo od ovih uglova sa tih pola zuba?

              VV: Mnogi noviji motori uopce nemaju kajle ili pinove na bregastim osovinama.
              Nema ni stari Golf 2...i ovo je za nas lakše, konus je zakon...

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                A,dal da ponovo procitamo prvi post?Meni se cini da se u njemu krije pravi odgovor.Secate li se momci da je bas taj tip yuga svojevremeno bio na losem glasu i tesko se prodavao na pijacu.I ja sam ga u to vreme vozio i bio prezadovoljan,kako snagom tako i potrosnjom.
                Izgleda da su "majstori"zaboravili da sve vrate na svoje mesto

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  Jos ako ima problema sa gusenjem i ogromnom potrosnjom na malo duzim relacijama po ovakvom vremenu...

                  Comment

                  • sixs76
                    CBC Član
                    • 10.11.2007
                    • 16
                    • garaza.yugo1.3

                    manometar za vakum nemamo,a verovatno ni jedan majstor u nasem mestu,sto se tice potrosnje ostala je na starom nije se ni povecala a ni smanjila.remenica imamo tako da ostaje da se napravi jedna.koliko sam shvatio trebalo bi da izvadim sredinu i pomerim je za tih pola zuba vratim i zavarim.sve mi je to jasno samo me jedna svar buni a to je koliko moze da utice tih pola zuba kada znamo da je reper na obicnom limu a o preciznosti da nepricam koliko zavisi iz kog ugla gledas taj reper.pokusacemo sa remenicom pa ce mo videti

                    Comment

                    • gorky
                      CBC Senator XXL
                      • 08.06.2007
                      • 860
                      • Vojvodina,Kikinda

                      teca me je ponukao da ponovo pročitam prvi post,i mislim da smo se previše udaljili od suštine.moja je greška što ga nisam malo pažljivije pročitao na početku.dakle problemi su počeli kada je crkao zaptivač glave,pa tako 3-4 puta.znači sigurno pregrejan motor.potom urađene nove hilzne po starim klipovima.prva sumnja:klipovi sami znamo kakvi su kada se pregreju po njima su honovani cilindri,zazor verovatno 4 stote,nove karike verovatno nemaju odgovarajući montažni zazor treba da se ušlicuju,veliki broj čak i majstora napravi ovakav previd.druga sumnja je i dalje glava i ja ostajem pri tome

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        Gorky,procitaj jos jednom,pre ubacivanja 1.3 to je bio yugo60!!!Jesi li kad imao problema sa njegovim karburatorom???

                        Comment

                        • gorky
                          CBC Senator XXL
                          • 08.06.2007
                          • 860
                          • Vojvodina,Kikinda

                          koliko me sećanje služi yugo 60 to je 1116ccm sa dvogrlim karburatorom IPM kopijom vebera,sećam se da je tu bilo problema sa sauhom i sa nalivanjem i još kojekakvih sitnica sa vakumima,ne znam na kakve si probleme u konkretnom slučaju mislio?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            Garantujem da faza nema veze sa ovim i da ce dzaba traciti vreme igrati se oko toga. Naravno ima veze ako je skroz promasio fazu.
                            I sta znaci slabo ide..koliko sada ide? Koje mu je ubrzanje? Da malo ne preterujes, da ga nisi izgustirao?

                            I ja se sad vratih na prvi post.
                            On je vozio isti takav motor i bio odusevljen. Posle je doslo do kuvanja vise puta i onda je glava obradjivana i cackana. Da li je to jedna ista glava? Koliko puta je lizana? Sta li je taj majstor radio..da nije maznuo bregastu
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              Gorki,nije to kopija IPM,to je pravi Veber!Svi noviji 1.3,pa i Floride nose takav karb.Ti "vakumi" jos kako prave problema ako nisu iznutra kalibrisani.Mnogi majstori za to neznaju,vec kad propadnu ta crevca oni ih pobacaju i stave "obicna".Takav auto ima slab odziv na gas,katastrofa!Jos u kombinaciji sa sajlom gasa koja riba i jos nije bas od yuga 60 i ne otvara do kraja drugo grlo jedva ce ici do 130...

                              Comment

                              • Boki Ar
                                CBC Senator XXL
                                • 11.11.2004
                                • 2827
                                • Aranđelovac
                                • Vektra

                                Originally posted by sixs76
                                akoliko sam shvatio trebalo bi da izvadim sredinu i pomerim je za tih pola zuba vratim i zavarim
                                Ne, ne radi se tako...Remenica se pravi sa "šlicevima" i zavrtnjima, tako da ti omogući pomeranje, tri zavrtnja m6 i samokočeće navrtke, ništa varenje...

                                Ako smatraš da ti ovo pomeranje ne treba, onda ti je najlakše-najbrže bušenje nove rupe. To uradiš negde nasuprot postojeće.

                                Da li voziš karb od Yuga 60 ili si menjao?

                                Comment

                                Working...
                                X