Vrlo je jednostavno ... kad auto ima FAP (ili kako god to proizvodjaci zvali), kad senzori registruju zaprljanost filtera, auto ukljuci usijavanje filtera da izgori sva sra*a koja su se natalozila ... pa iz auspuha izdimi ekoloska katastrofa (beo dim u znatnim kolicinama) ... to seobicno desava na auto-putu i potrebno je ~20 min za ceo proces. Ukoliko automobil dodje na serivs sa neodradjenim auto-ciscenjem, serviser preko OBD-a (i odgovarajucem uredjaja) izazove samociscenje FAP-a. I onda se vlasnik vozila iznenadi sta sve izadje iz njegovog automobila (pod uslovom da nije zabijena ona cevuljaga na auspuh).
FAP = onaj filter za skupljanje finih cestica cadji.
Pri samociscenju tog filtera obicno dolazi do zagrevanja konzole izmedju vozaca i suvozaca jer se tu, negde, nalazi i taj filter.
Padali su komentari: Dolazi mi neki cudan miris izmedju sedista, a nisam jeo pasulj ... e, to odgara zastita limarije kad se usija taj filter.
FAP = onaj filter za skupljanje finih cestica cadji.
Pri samociscenju tog filtera obicno dolazi do zagrevanja konzole izmedju vozaca i suvozaca jer se tu, negde, nalazi i taj filter.
Padali su komentari: Dolazi mi neki cudan miris izmedju sedista, a nisam jeo pasulj ... e, to odgara zastita limarije kad se usija taj filter.
Comment