inace, ne postoji dijagnostika koja pokazuje da li je sonda ispravna ili nije dok je ona ugradjena na autu. tj sonda bi morala da se izvadi pa da se namontira na posebni simulator izduvne smese koji se upravlja kompjuterom kojim se vrsi dijagnostika sonde, pa tek onda na osnovIskren da budem,cesto dijagnostika bude u pravu i prijavi neisp.sondu,ali ponekada ume da nas zavara i napravimo si bespotrebni trosak.u dobijenih podataka VAN vozila proceniti da li je sonda ispravna.
sam uredjaj nece utvrditi ispravnost lambda sonde, ono sto obicno pominju pod "dijagnostika".
to sto radi dijagosticki uredjaj prikacen na vozilo nije provera ispravnosti sonde nego provera ispravnosti podataka sa sonde.
podaci su po pravilu POSLEDICA neispravnog ili ispravnog rada motora a ne sonde.
na to ukazuje i da posle brisanja pogresnih podataka ne pali se lampica, tj da sonda sasvim ispravno obavlja svoj posao.
problem je verovatno negde drugde, a ne u sondi.
problem je verovatno negde drugde, a ne u sondi.
da bi se to potpuno i bez dileme utvrdilo najlaske je ocitati sastav izduvnih gasova na izlazu iz auspuha a to moze da ti uradi svaki tehnicki pregled ili opremljen servis.
sa tim izmerenim podacima zna se tacno ima li osnova na sumnju u ispravnost same sonde.
TECA:Iskren da budem,cesto dijagnostika bude u pravu i prijavi neisp.sondu,ali ponekada ume da nas zavara i napravimo si bespotrebni trosak.
Comment