lambda sonda 1000001 put

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #76
    dranix: Znaci, nije cetvrtka, nije testerasti i naravno nije ni sinusoida jer nije naizmenicni
    Signal klasicne lambda sonde na lokaciji prije katalizatora jeste sinusoidalnog oblika, no isti oblik predstavlja promjenjivi istosmjerni napon, karakteristicno u opsegu od 200-800 mV.
    Ne otkazuje to tek tako naglo i totalno.
    Na zalost, otkaze vrlo lako. Sonda se ugrije vrlo brzo pomocu grijaca. U kaatalizatoru se moze naci odredjena kolicina hladne vode. Da bi sprecili kvarove tog tipa proizvodjaci su poceli s grijanjem zadnjih sondi nekoliko minuta nakon paljenja motora.

    Elwood, digitalni voltmetar se moze koristiti. Napon zadnje sonde ce, nakon grijanja katalizatora, biti stabilan, no ne i totalno zakucan na nekoj vrijednosti.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #77
      nemanya:Greska je direktno 02 Sensor 2, Circuit no activity detected i to je greska koja se ponavlja vec drugi put.
      Prvi put sam samo obavio reset i nisam nista dirao,motor je radio bolje,ali se osecao manjak snage... kompjuter je tu gresku nakon par desetina kilometara izbacio opet.

      Napon sa prve sonde je meren dijagnostikom,i kretao se u granicama od 0,3 do 0,7 V na ler gasu,s tim da je 0,7 V dostizano veoma retko,tako da su maximalne vrednosti ponekad bile i nize u jedinici vremena.

      Do zakljucka da daje negativan napon sam dosao posmatrajuci grafikon promene napona, medjutim, posle dranix-ovog objasnjenja uvideh da sam bio u zabludi oko toga.
      Sto se desava kad se motor digne na 2000 obrtaja? Koji napon je ocitan na zadnjoj sondi? Koji napon je ocitan u voznji?

      Comment

      • nemanya
        CBC Veteran
        • 29.03.2008
        • 199
        • Beograd

        #78
        Testirao sam ga samo na leru,znaci bez dodavanja gasa.

        U voznji nisam testirao,jer nemam uslova za to...komp sa kojim radim dijagnostiku je desktop,pa nije moguce raditi dijagnostiku u voznji (bar za sad)


        Nazalost,napon druge sonde nisam zabelezio (nisam se setio da zabelezim) da bih vam mogao tacno reci kolika je vrednost..

        Odradicu jos jedan test,pa cu izneti podatke.
        "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

        Comment

        • nemanya
          CBC Veteran
          • 29.03.2008
          • 199
          • Beograd

          #79
          Resena stvar.

          Promenio obe sonde (prvu sondu ostavio u rezervi,posto je jos ispravna,a cale kupio obe,pa obe i stavljenje..kad je bal nek' je maskenbal )

          Sad i druga sonda ima promene napona,i vidi se da je aktivna.
          Pri 2000 o/min promene napona na prvoj sondi se krecu u granicama 0,1 - 0,9 V

          Kompjuter se ne buni,a auto vuce fantasticno


          Zadovoljstvo BOSCH sondi je kostalo oko 100 eur.

          Inace,kroz proreze druge sonde se vide naslage koje su se nakupile u njoj...ima izgled kamenca.
          Ne znam da li to moze da se spali,a da se ne istopi spoljasnji limeni oklop.
          "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

          Comment

          • don
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2005
            • 483
            • Beograd

            #80
            Jedno pitanjce, nesto ne mogu da dobijem podatak za stanje sonde, nego, ako se automobil zagreje na radnu temp. i ako se skine kabal od sonde, i ako nema nikakve razlike u voznji, jel to moze biti podatak da je sonda u kvaru
            Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
            Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
            Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #81
              Može biti a nemora da znači, jer je metod testiranja toliko nepouzdan, da je sigurnije posetiti neku gataru da pogleda u karte. Najobičniji unimer je daleko jednostavnije resenje, a da nepominjemo čitanje kodova i osciloskop.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • don
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 483
                • Beograd

                #82
                Pa sto je najbolje, isao sam da mi pogledaju sondu, ali sipak, nisu nista mogli da preciziraju, te ovo te ono, te nece da im da ocitavanje, ma nemam pojma, ima li neko odavde da to radi, da mi kaze to je to???
                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #83
                  Ti na autu imaš montiran gas sa lambda kontrolom? Pogledaj kojom brzinom se smenjuju lampice sa gornje strane Loveco kutije, na leru i na 2500-3000rpm. To će pomoći da se preciznije proceni stanje sonde.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • don
                    CBC Senator XXL
                    • 13.04.2005
                    • 483
                    • Beograd

                    #84
                    Da, pogledacu
                    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                    Comment

                    • don
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2005
                      • 483
                      • Beograd

                      #85
                      Originally posted by *IvanT*
                      Ti na autu imaš montiran gas sa lambda kontrolom? Pogledaj kojom brzinom se smenjuju lampice sa gornje strane Loveco kutije, na leru i na 2500-3000rpm. To će pomoći da se preciznije proceni stanje sonde.
                      Na leru skakucu lampice,levo desno, ali polako, dok na 2500 i 3000, one idu levo desno malo brze. E sad jel taj podatak znaci, citam odgovor.
                      Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                      Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                      Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #86
                        Znači da je sonda ispravna. Bilo bi dobro osciloskopom proveriti tačnu učestalost promena napona, ali i ovo govori da sonda radi.
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • Probisvet
                          CBC Senator XXL
                          • 07.06.2005
                          • 423
                          • FRANCUSKA

                          #87
                          Interesuje me nesto, bio sam u OPEL servisu da mi urade dijagnostiku i kad sam dobio fakturu na njoj je pisalo da je defekt na sondi i da treba menjati katalizator. Sta u stvari, kad prodjes dijagnostiku treba da dobijes: Fakturu gde ujedno sa cenom usluge pise i problem koji je otkriven, u ovom slucaju su napisali lambda sonda i katalizator, ili izvestaj ili kopiju izvestaja dijagnostike motora koja je obavljena na autu koja je odstampana od strane kompjutera na stampacu. Mislio sam da obicno kad se vrsi dijagnostika obicno se uz fakturu dobija i izvestaj gresaka.

                          Auto sam ostavio pre podne a podigao ga po podne sto znaci da nisam prisustvoao testiranju.

                          Comment

                          • nemanya
                            CBC Veteran
                            • 29.03.2008
                            • 199
                            • Beograd

                            #88
                            Cenim da što je više dokaza,to bolje..i za validnost računa,a i za kredibilitet servisa.

                            E sad kako to ide u ovlašćenim servisima..
                            Verovatno bi trebali da daju neki dokaz o potrebi da se baš uradi takav zahvat koji je odrađen.
                            "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                            Comment

                            • Probisvet
                              CBC Senator XXL
                              • 07.06.2005
                              • 423
                              • FRANCUSKA

                              #89
                              Ne znam zasto ne daju recimo parce papira na kojem se vidi da je to i to defektno i da uz to odes kod majstora (naravno koji ne dere) pa lepo zamenis to i to, vrlo jednostavno. Recimo u Opelu trazim predracun za zamenu sonde i katalizatora i tip izracuna za sondu 80 evra a ta katalizator 1100 evra
                              Juce sam dobio katalizator narucen preko interneta iz fabrike u Italiji sa porezom napromet i cenom transporta me kostalo tacno 136 evra
                              Sonda me kosta 52,40 evra sto znaci ukupno oko 190 evra. Sa moje tacke gledista ustedeo sam preko 100 evra zato sto taj isti katalizator je kostao pre nedelju dana 204 evra bez taksi a pre tri dana je pao na cenu od 98 evra.

                              Comment

                              • Probisvet
                                CBC Senator XXL
                                • 07.06.2005
                                • 423
                                • FRANCUSKA

                                #90
                                Znate sta me je zaintrigriralo kod pitanja sonde, kad sam merio potrosnju goriva, ima vec treci put punim rezervoar do vrha, i merenjem potrosnja se krece negde oko 12 litara/100km. Ugradskoj voznji po tehnickim karakteristikama motora je to normalna potrosnja, sto znaci da sonda radi normalno. Ali sam procitao upustvo za postavljanje katalizatora gde je preporucljivo da se zameni sonda sa novom, u vecini slucajeva je zbog same garancije na katalizator. Kako god okrenes mora se menjati jedno zbog drugog i obrnuto.

                                Comment

                                Working...
                                X