lambda sonda 1000001 put

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #46
    TECA:Regeneracija kod dizla,da,kod benzinca nisam cuo
    TECA je odmah uhvatio razliku.

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #47
      VV,kao sto sam rekao ,ja nisam cuo i neznam kako se to radi na benzincu-"rucno "

      Comment

      • maniac
        CBC Član
        • 07.04.2006
        • 91
        • NBG

        #48
        Auto je presao 73K, kat. nije menjan.
        Da li je moguce da je signal u prekidu?
        Fizicki sve je na svom mesto,izolacija zica obe sonde ja netaknuta,mozda konektor?
        Provericu ima li promene ujutru kad pocne "traktorisanje" sa pomeranjem kablica i konektora,mozda uspe da ga stabilizuje,mada dok ne uradim dijagnostiku u momentu problema mislim da nista od resenja.
        Poz.
        http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #49
          Sa 73K (pravih) kat bi trebao da skoro k'o nov... na benzincu. Uostalom, on kad pravi problem - uvek pravi problem, a samo na trenutke.
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • maniac
            CBC Član
            • 07.04.2006
            • 91
            • NBG

            #50


            Kodovi gresaka:

            P0139
            P0136
            P0300
            P0301

            frejmovi su u razmaku od 1sec.
            Ignition advance ide dosta u -,da li je to normalno i da li se iz ovoga moze videti sta dalje?
            Hvala.
            http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #51
              Izmeri kompresiju i posebno obrati pažnju na 1. cilindar. Česta greška kod tog modela su podizači ventila, koji su "fabrički" loši i nezadovoljavajućeg kvaliteta.
              Sonda po ovome deluje ispravno i nevidim da je problem u njoj. Liči na čist mehanički kvar.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #52
                Signal zadnje L. sonde je izvan normalnog okvira i treba je mijenjati. Trokiranje pri hladnom startu je vjerojatno uzroceno necim drugim. Paljenje iskre bi trebalo provjeriti stroboskopskom lampom, prema ECU parametrima pali oko GMT, a trebao bi biti mozda 10 ili vise stupnjeva prije GMT. Ako je podatak vjerodostojan, trebalo bi se najprije usmjeriti na to. P0300 upucuje na nemiran rad svih cilindara. P0301 je trokiranje prvog.
                Detaljna analiza situacije je neophodna. Dali imamo historiju odrzavanja?
                Dali je nedavno vrsen neki servis? Zupcasti remen?
                Kakav sistem koristi Peugeot, razvodnik paljenja, DIS, ili COP?
                Dali prvi cilindar trokira i vruc, ili samo hladan? Dali je poznato kad ECU kodira P0301, hladan ili vruc?

                Comment

                • maniac
                  CBC Član
                  • 07.04.2006
                  • 91
                  • NBG

                  #53
                  Kompresiju merim u naredna dva dana.
                  Da,auto ima istoriju odrzavanja,osim rucice migavaca i redovnih servisa
                  nista nije menjano,zupcasti dolazi na red na oko 80-90K. u okviru velikog
                  servisa..
                  Na ovom motoru ne postoji razvodnik paljenja,vec direktno na svecice se "ubadaju" bobine ili coil pack-ovi,tj,ovo:


                  Nisam dovoljno upucen da li je DIS ili COP
                  Prvi cil. trokira samo kada je hladan motor,kada se zagreje,radi sve kao sat
                  Petpostavljam da je moguc razlog coil pack,mada iz mog iskustva kada je
                  motor na radnoj temp. onda se ispoljava los isti.

                  Hvala obojici na pomoci !
                  http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #54
                    Ako je procjenjivati po slici, to ce biti DIS sistem. Jedna bobina opskrbljuje dva cilindra. Pitanje je dali unutar kazete postoje jos dva kabla. Ako se kazeta moze rastaviti, nebi bilo lose otvoriti i pogledati. Ili mozes podici kasetu, staviti svjecice i primaknuti ih do mase te zakrenuti motor na hladno. Jeste primitivna metoda, no mozda ces dobiti neke informacije o iskri pri hladnom startu.

                    Comment

                    • maniac
                      CBC Član
                      • 07.04.2006
                      • 91
                      • NBG

                      #55
                      U svakom slucaju,cu to uraditi kada se bude merila kompresija.
                      Imam mogucnost da probam novu bobinu bez kupovine
                      http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

                      Comment

                      • maniac
                        CBC Član
                        • 07.04.2006
                        • 91
                        • NBG

                        #56
                        Izmerena kompresija je izmedju 14 i 14.2 na svim cilindrima.

                        Stavljena nova bobina,nista se nije promenilo.

                        Promenjen senzor temp.motora,nije dalo efekta. Potom senzor brzine motora,opet nista.

                        Danas je uradjena dijagnostika,na kojoj su oba O2 senzora bila veoma "zivahna" i u zadatim vrednostima, i dok je motor bio na radnoj temp u toku ocitavanja pojavila se greska P0300,ali se MIL nije oglasio,znaci motor je vruc i prijavljuje gresku.
                        http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

                        Comment

                        • gorky
                          CBC Senator XXL
                          • 08.06.2007
                          • 860
                          • Vojvodina,Kikinda

                          #57
                          u kakvom stanju su dizne,skoro sam imao sličan problem,auto se identično ponašao,znači trokiranje na jednom cilindru,samo kad je hladan,čim se malo ugreje radi kao sat,nakon čišćenja dizni problem je nestao

                          Comment

                          • maniac
                            CBC Član
                            • 07.04.2006
                            • 91
                            • NBG

                            #58
                            Ciscene vins hemijom skoro sat vremena,ali nije pokazalo efekat poboljsanja,jedino da ih skinem pa u ultrzvucnu kadicu,pa na test.
                            http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

                            Comment


                            • #59
                              to bi bio korak u dobrom pravcu.

                              Comment

                              • SAAB PoWeR
                                CBC Senator XXL
                                • 26.04.2005
                                • 1394
                                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                                #60
                                maniac ti to sam popravljas ili kod nekog specijaliste , ti kao da si na pijaci pa se cenkas , to popravljanje , ajd da probam ovo ajd da probam ono , kosta previse , zato postoi DIAGNOSTIKA
                                a to da si stavio novi deo nemora znaciti da taj novi deo radi kako bi trebao ...
                                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                                Comment

                                Working...
                                X