TECA:Regeneracija kod dizla,da,kod benzinca nisam cuo
lambda sonda 1000001 put
Collapse
X
-
Auto je presao 73K, kat. nije menjan.
Da li je moguce da je signal u prekidu?
Fizicki sve je na svom mesto,izolacija zica obe sonde ja netaknuta,mozda konektor?
Provericu ima li promene ujutru kad pocne "traktorisanje" sa pomeranjem kablica i konektora,mozda uspe da ga stabilizuje,mada dok ne uradim dijagnostiku u momentu problema mislim da nista od resenja.
Poz.
Comment
-
-
Comment
-
-
Izmeri kompresiju i posebno obrati pažnju na 1. cilindar. Česta greška kod tog modela su podizači ventila, koji su "fabrički" loši i nezadovoljavajućeg kvaliteta.
Sonda po ovome deluje ispravno i nevidim da je problem u njoj. Liči na čist mehanički kvar.
Comment
-
-
Signal zadnje L. sonde je izvan normalnog okvira i treba je mijenjati. Trokiranje pri hladnom startu je vjerojatno uzroceno necim drugim. Paljenje iskre bi trebalo provjeriti stroboskopskom lampom, prema ECU parametrima pali oko GMT, a trebao bi biti mozda 10 ili vise stupnjeva prije GMT. Ako je podatak vjerodostojan, trebalo bi se najprije usmjeriti na to. P0300 upucuje na nemiran rad svih cilindara. P0301 je trokiranje prvog.
Detaljna analiza situacije je neophodna. Dali imamo historiju odrzavanja?
Dali je nedavno vrsen neki servis? Zupcasti remen?
Kakav sistem koristi Peugeot, razvodnik paljenja, DIS, ili COP?
Dali prvi cilindar trokira i vruc, ili samo hladan? Dali je poznato kad ECU kodira P0301, hladan ili vruc?
Comment
-
-
Kompresiju merim u naredna dva dana.
Da,auto ima istoriju odrzavanja,osim rucice migavaca i redovnih servisa
nista nije menjano,zupcasti dolazi na red na oko 80-90K. u okviru velikog
servisa..
Na ovom motoru ne postoji razvodnik paljenja,vec direktno na svecice se "ubadaju" bobine ili coil pack-ovi,tj,ovo:
Nisam dovoljno upucen da li je DIS ili COP
Prvi cil. trokira samo kada je hladan motor,kada se zagreje,radi sve kao sat
Petpostavljam da je moguc razlog coil pack,mada iz mog iskustva kada je
motor na radnoj temp. onda se ispoljava los isti.
Hvala obojici na pomoci !
Comment
-
-
Ako je procjenjivati po slici, to ce biti DIS sistem. Jedna bobina opskrbljuje dva cilindra. Pitanje je dali unutar kazete postoje jos dva kabla. Ako se kazeta moze rastaviti, nebi bilo lose otvoriti i pogledati. Ili mozes podici kasetu, staviti svjecice i primaknuti ih do mase te zakrenuti motor na hladno. Jeste primitivna metoda, no mozda ces dobiti neke informacije o iskri pri hladnom startu.
Comment
-
-
U svakom slucaju,cu to uraditi kada se bude merila kompresija.
Imam mogucnost da probam novu bobinu bez kupovine
Comment
-
-
Izmerena kompresija je izmedju 14 i 14.2 na svim cilindrima.
Stavljena nova bobina,nista se nije promenilo.
Promenjen senzor temp.motora,nije dalo efekta. Potom senzor brzine motora,opet nista.
Danas je uradjena dijagnostika,na kojoj su oba O2 senzora bila veoma "zivahna" i u zadatim vrednostima, i dok je motor bio na radnoj temp u toku ocitavanja pojavila se greska P0300,ali se MIL nije oglasio,znaci motor je vruc i prijavljuje gresku.
Comment
-
-
Ciscene vins hemijom skoro sat vremena,ali nije pokazalo efekat poboljsanja,jedino da ih skinem pa u ultrzvucnu kadicu,pa na test.
Comment
-
Comment