lambda sonda 1000001 put

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maniac
    CBC Član
    • 07.04.2006
    • 91
    • NBG

    #61
    Ne secam se da sam rekao da mi bilo sta kosta previse. Istu bobinu bih uredno platio da je do nje problem,a to sto imam mogucnost da je probam bez prethodne kupovine svakako vredi jednog smajlija,zar ne?
    Da, sam popravljam auto,i uz pomoc strucnih osoba ovog foruma , jer ovlasceni servis za moje vozilo izgleda i nije bas neki "specijalista".Posle njihove DIAGNOSTIKE dobio sam odgovor "Moze biti puno toga,krenucemo jedno po jedno pa dok ne nadjemo" Tako mogu i sam..
    Ne znam sto mislis da sam na pijaci,oba senzora direktno uticu ,kako na prvo paljenje,tako i na moment ubrizgavanja i paljenja smese,a takodje ne moraju biti u kratkom spoju ( i kao takvi ocitani na diagnostici ) da bi davali netacan signal ECU,i eto odmah misfire !
    Naravno da postoji mogucnost i da nov deo ne radi kako bi trebalo,mada mislim da je mala,jako mala sansa.
    Poz.
    http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

    Comment

    • cvrgavi
      CBC Član
      • 18.01.2008
      • 67
      • beograd

      #62
      Pomno sam pratio tvoj problem tu treba zameniti karike i obadve sonde da ti sad neobjasnjavam zasto.pozdrav

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #63
        A sto nebi objasnio???

        Comment

        • cvrgavi
          CBC Član
          • 18.01.2008
          • 67
          • beograd

          #64
          zanima me jos nesto jeli taj motor ima plin ako ima prvo ga treba odstraniti pa sve to izvesti iz pocetka cela dijagnostika i ispitivanje.Jel ko zna kako je izvedena struja za plin i odakle je sve uzeta.

          Comment

          • gorky
            CBC Senator XXL
            • 08.06.2007
            • 860
            • Vojvodina,Kikinda

            #65
            ovaj forum ima prvenstveno edukativni karakter,veliki broj stručjaka i majstora iz različitih branši se svojski trude da i laicima pruže pomoć pri rešavanju problema,zato bih molio da se ne lupeta kao što radi "cvrgavi",jer ove postove čitaju majstori koji imaju mnogo više godina staža nego što on verovatno ima godina.oprostite na malo oštrijim rečima,ali bilo je jače od mene...

            Comment

            • cvrgavi
              CBC Član
              • 18.01.2008
              • 67
              • beograd

              #66
              ja se onda izvinjavam

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #67
                Nemoj se izvinjavati, bolit ce te ledja. Prihvatamo i isprike. I nemoj se obeshrabriti sti se tice ucesca na forumu.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #68
                  Takodje tekstovi koji nemaju tehnicku podrsku vec su zasnovani na licnim ubedjenjima a ne na naucnim dokazivanjima procesa a ocenjena kao netacna i dezinformacionog su karaktera, bice obrisani sa foruma u cilju sprecavanja sirenja dezinformacija jer se kose sa osnovnim naceljima edukativnosti ovog foruma.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • nemanya
                    CBC Veteran
                    • 29.03.2008
                    • 199
                    • Beograd

                    #69
                    Prvo,da pozdravim sve na forumu...pre nego sto sam se uclanio,dosta dugo sam citao tekstove o dijagnostici kojih ima ovde,i mogu reci da svasta nesto ovde moze da se nauci


                    Elem,
                    imam problem sa lambda sondom,pa cisto da pitam za neko vase misljenje.
                    Auto mi je EURO3, i ima (logicno) 2 sonde.
                    Na dijagnostici kompjuter je izbacio gresku za nepostojanje signala sa druge sonde (one iza katalizatora).

                    Nakon ocitavanja greske,testirao sam pri radu motora.
                    Signal prve sonde (ispred katalizatora) ne prelazi 0,8 volti,pa prema ovom sto sam ovde citao sumnjam da je sonda malo (vise) zaprljana.

                    Ali druga sonda (iza katalizatora) uopste nema nikakvu promenu napona. Njen signal stoji bukvalno "zakucan".
                    Prema gresci koju je kompjuter izbacio,ja verujem da je ona crkla.

                    Zanima ne da li i druga sonda treba da ima iste promene napona (sa 0,1 na 0,9 volti),i sta uzorkuje u radu motora kada sonda iza katalizotora nije u funkciji?
                    "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                    Comment


                    • #70
                      Nemanja dobrodosao na forum.Imas temu za predstavljanje novih clanova,to je obavezno.
                      Zanima ne da li i druga sonda treba da ima iste promene napona (sa 0,1 na 0,9 volti),i sta uzorkuje u radu motora kada sonda iza katalizatora nije u funkciji?
                      Ne.Poklapanje oblika signala napona lambda senzora pre i posle katalizatora ukazuje na neispravnost katalizatora.
                      Kataliticki konverter (katalizator) je samo naizgled jednostavan deo,ali hemijski procesi koji se dogadjaju unutra i efikasnost su za svaki respekt."3 way cat" na benzinskom motoru znaci da postoje 3 hemijske reakcije:
                      -redukcija NOx
                      -oksidacija CO
                      -oksidacija HC
                      rasporedjene fizicki unutra u 2 bloka,redukcioni i oksidacioni.Takodje postoji skladistenje neke zapremine O2 u slucajevima kada je to potrebno da se iskoristi.Sve ukupno nije ni malo naivno.Signal napona sa lambda senzora iza konvertera ne treba da stoji zakucan na nekoj vrednosti napona,on se takodje menja,ali na taj nacin da oslikava ukupan rezultat nakon tretmana izduvnih gasova unutar konvertera.Ako znamo kakav rezultat treba da ocekujemo dovoljan je pogled na oblik signala senzora pre i nakon konvertera na dijagnostickom uredjaju.U tvom slucaju ako je napon na tom senzoru konstantno nizak to ukazuje da je senzor neispravan,ali se mora pregledati i izduvni sistem i konvertor za eventualne rupe ili pukotine.
                      Signal prve sonde (ispred katalizatora) ne prelazi 0,8 volti,pa prema ovom sto sam ovde citao sumnjam da je sonda malo (vise) zaprljana.
                      Mozda,opet trebalo bi pogledati oblik signala napona na dijagnstickom uredjaju da se to proceni.Povezivanje multimetra moze da osteti lambda senzor.

                      Comment

                      • nemanya
                        CBC Veteran
                        • 29.03.2008
                        • 199
                        • Beograd

                        #71
                        Naravno,multimetrom ne prilazim.
                        Eventulano ako bude trebalo osciloskopom.

                        Oblik napona druge sonde na dijagnostickom uredjaju je ravna linija,pa mislim da je neispravna.


                        Medjutim,zbunio me je oblik napona prve sonde.
                        Napon je testerastog oblika,i kada se graficki prati - napon "seta" iz pozitivnog dela u negativan deo grafikona

                        Pa me buni kako sonda daje negativan napon,ako je ona namenjena da generise iskljucivo pozitivan napon.
                        "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #72
                          Ne daje negativan napon niti je to sto ti vidis negativan napon nego je iseckan pozitivan i oblik nije tipican ni za jedan standardni oblik napona.
                          Znaci, nije cetvrtka, nije testerasti i naravno nije ni sinusoida jer nije naizmenicni.
                          Napon sonde, tj. njegovu promenu ECU ne moze u takvom obliku da koristi vec prvo mora da prodje kroz neku vrstu uoblicivaca ciju funkciju obicno vrsi jedno specijalizovano integrisano kolo.
                          Jako je cudno u celoj prici sto druga sonda ne daje bas nista. Ne otkazuje to tek tako naglo i totalno.

                          Comment

                          • nemanya
                            CBC Veteran
                            • 29.03.2008
                            • 199
                            • Beograd

                            #73
                            OK
                            Situacija je onda jasna,ako se taj napon uoblicuje preko IC-a.
                            E sad,da li je oblik napona ispravan,to bi vec morao da imam neki grafik kako napon u sustini treba da izgleda da bi se sonda okarakterisala kao ispravna i u funkciji.


                            Druga sonda zaista ne daje nista. Znaci,linija je ravna.
                            Sad,da li otkazuje naglo ili ne..to ne znam. Nameravam da proverim malo ozicenje,da nesto nije u prekidu.

                            Ali generalno sto se mene tice,elektronske komponente ni nove ne moraju znaciti ispravnost.

                            Kada sam kupio auto,posle par stotina kilometara crkla mi je sonda pre katalizatora,pa je menjana.
                            "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #74
                              nemanya: Na dijagnostici kompjuter je izbacio gresku za nepostojanje signala sa druge sonde (one iza katalizatora).
                              U komunikaciji o problemima na autima vazno je dati originalne podatke umjesto vlastitih interpretacija. U ovom slucaju, koji kod (greska) je ocitan na skeneru? Takodjer, koji napon je ocitan na sondi i kako si dosao do zakljucka da daje negativan napon? Dali je napon ocitavan skenerom ili voltmetrom? Mozes slobodno koristiti voltmetar. Pokusaj izmjeriti napon nekih 2-3 minute nakon hladnog starta.

                              Comment

                              • nemanya
                                CBC Veteran
                                • 29.03.2008
                                • 199
                                • Beograd

                                #75
                                Greska je direktno 02 Sensor 2, Circuit no activity detected i to je greska koja se ponavlja vec drugi put.
                                Prvi put sam samo obavio reset i nisam nista dirao,motor je radio bolje,ali se osecao manjak snage... kompjuter je tu gresku nakon par desetina kilometara izbacio opet.

                                Napon sa prve sonde je meren dijagnostikom,i kretao se u granicama od 0,3 do 0,7 V na ler gasu,s tim da je 0,7 V dostizano veoma retko,tako da su maximalne vrednosti ponekad bile i nize u jedinici vremena.

                                Do zakljucka da daje negativan napon sam dosao posmatrajuci grafikon promene napona, medjutim, posle dranix-ovog objasnjenja uvideh da sam bio u zabludi oko toga.
                                "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                                Comment

                                Working...
                                X