lambda sonda 1000001 put

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    Bio sam na kompletnom sredjivanju sistema za napajanje, i kontrolom je utvrdjeno da sonda ne daje prava ocitavanja, smesa je jaca. (a i oseti se onako jaci miris iz auspuha).

    Hocu da zamnim sondu, e ali sada ide razna pitanjca,
    kada hocu da skinem (zamenim) sondu, dal treba da skinem klemu sa akum, cisto da se ecu resetuje radi novih ocitavanja, i dali je jos nesto potrebno da se odradi na samom ecu, dal on sam prepoznaje sondu ili mu treba citati Oce nas?
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

    Comment


    • Skini (-) klemu sa akumulatora,kada ugradis novi senzor i povežes njegov konektor vrati klemu i to je sve što je potrebno.ECU će u vožnji vrlo brzo adaptirati parametre ubrizgavanja.Da bi se sve izvelo po propisu postoje još dve stvari o kojima treba voditi računabrtni moment kojim se senzor zavrne u izduvni kolektor i tretman navoja na senzoru pre ugradnje (anti-seize).GM performance koristi Loctite C5-A anti-seize za lambda senzor.

      Comment

      • don
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2005
        • 483
        • Beograd

        Ova sonda sto sam je uzeo, iima na sebi neko cudo premazano, ali nije problem ni staviti loctite. Ok hvala.
        Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
        Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
        Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

        Comment

        • mance
          CBC Veteran
          • 24.07.2006
          • 185
          • Beograd

          Kod mene se napon sonde na leru krece od 0.05 do 0.8v, i to nekad luduje a nekad se menja od prilike na jednu sekundu. Otpor grejaca sonde je 5.1oma, a kada verglam do grejaca sonde dolazi samo 8.5v umesto napona akumilatora koji je 12.5v kada je ugasen auto a 14.5v kad je upaljen. Trosi 14l, a trosio je oko 9l pre dve godine kada sam ga uzeo. I obrtaji malo variraju na leru. Merio sam unimerom. Takodje sam merio i TP i ECT i oni su ok (po autodati). MAP, bobina, svecice i kablovi su novi. U pitanju je peugeot 306 1.6 72kw. Jel potrosnja velika zbog sonde ili je nesto drugo u pitanju?

          Comment

          Working...
          X