Dijagnostika greske?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duxducis
    CBC Senator
    • 19.10.2004
    • 207
    • Beograd

    #91
    Jer zna mozda neko gde se moze nabaviti Bosch KTS 300 tester(popularno nazvan Hammer) za auto i koliko para?
    Res non verba!

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #92
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • itza
        CBC Senator XXL
        • 28.12.2004
        • 658
        • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
        • -

        #93
        auspuh
        crni dim > loshe sagorevanje
        plavi dim > ulje ....
        beli dim ??? nadam se samo da nije voda sa uljem (u prevodu pukla glava)
        "Brano sine , vozi POLAKO..."

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #94
          To jeste boja vodene pare i to je normalno, ali kao je na Fići on ima kratak auspuh tako da teško dolazi do kondenzacije pa mislim da ti nije dobro, to jest autu...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #95
            Ili dihtung glave...


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • itza
              CBC Senator XXL
              • 28.12.2004
              • 658
              • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
              • -

              #96
              izvinjavam se .. zaboravih da pomenem ...
              ujutro nema dima ...
              dim se pojavljauje samo kada se auto zagreje .. extremno .. preko 95 stepeni ....
              "Brano sine , vozi POLAKO..."

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #97
                Nestaje li mu voda?

                Ili je glava napukla mada moguce da i dihtung glave nije bas naj
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • itza
                  CBC Senator XXL
                  • 28.12.2004
                  • 658
                  • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                  • -

                  #98
                  voda nestaje ali zato shto nema prelivne posude pa onda ono shto bi trebalo da prelije u stvari iscuri .. i tako malo po malo ..
                  i ja se plashim da je napukla glava ..
                  da li to mozhe zbog pregrejavanja da se desi ? konstantna vozhnaj na visokoj temperaturi ... ?
                  "Brano sine , vozi POLAKO..."

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #99
                    ako nije ostajao bez vode kad je vozen na vrelo, neverujem da je pukotina ali da je glava malo kriva je moguce.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • itza
                      CBC Senator XXL
                      • 28.12.2004
                      • 658
                      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                      • -

                      evo sad sam doshao na posao ... pre nego shto sam krenuo dolio sam jedno 200 ml .. vode ... koliko je falilo ...
                      ako je glava kriva to znachi da bi on negde pomeshao vodu i ulje .. shto znachi da u hladnjaku mora to da se vidi ?
                      takvih simptoma nema sva sretja ..
                      plashio sam se da otvorim hladnjak ali kada sam dolivao vodu jeste prljava ali nema ulja ono kao u supi
                      sad dok sam dolazio nije se toliko zagrejao i nije bilo dima ... a kada sam se parkirao ispred firme temp je bila oko 95 stepeni .. ?
                      misterija
                      "Brano sine , vozi POLAKO..."

                      Comment

                      • itza
                        CBC Senator XXL
                        • 28.12.2004
                        • 658
                        • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                        • -

                        josh kada sam radio generalnu .. dundjer nije menjao bolcne (onaj deo koji spaja pesnicu sa klipnjachom ... i chuje se neko lukanje u motoru josh od tada ...
                        da li je mogutje da se to vremenom istroshilo pa da se pesnica prilikom rada malo da kazhem uvije a malo stoji normalno ? pa da to rezultuje iznenadnim dizanjem temperature ? i da karika onda ostavi malo ulja tamo gde ne treba ? ili ... shta vetj ... pa da to mozhe da bude uzrok ??
                        btw .. lupkanje je vremenom promenilo zvuk ... ili sam ja na njega navikao ?
                        koliko se setjam radna temperatura ovih motora je oko 95 stepeni po knjigama ?? ili ja greshim .. chisto da znam da li moj motor radi na vetjoj temperaturi a ja bio u zabludi da je to OK ...
                        "Brano sine , vozi POLAKO..."

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          ako je glava kriva to znachi da bi on negde pomeshao vodu i ulje
                          ne znaci bas tako jednostrano, ali mogu da se dese takve posledice krivljenja glave. a i ne moraju.
                          moze glava da se iskrivi i da nema mesanja ulja i vode.
                          glava se krivi uglavnom na velikim, citati dugackim motorima tamo gde je jedna glava za recimo 6 cilindara u redu pa je velike duzine.
                          na malim motorima, glava se retko moze iskriviti sve i da je pregrevana do nivoa kljucanja vode/antifriza ako j eiole korektno/kvalitetno izradjena.

                          najcesce probija dihtung glave i tada se mesa ulje, voda, vazduh i stvaraju razni dimovi i zvuci.

                          kod tebe je verovatno neka sitnica posto nisi osetio drastican gubitak snage sto je prvi znak da je glava "otisla" van normativa.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • itza
                            CBC Senator XXL
                            • 28.12.2004
                            • 658
                            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                            • -

                            gumice ventila ??
                            btw .. dim je promenio boju u plavichasto .. shto bi znachilo ulje ...
                            ali i dalje dimi samo kada se zagreje ...
                            "Brano sine , vozi POLAKO..."

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              gumice ventila- provera vozis u cetvrtoj sa prilicno otovrenim leptirom (jakim gasom), i prebacis u trecu sa otpustenom pedalom gasa da bi stvorio jaki vakuum i pojavice se oblacic plavog dima.
                              ili, ostavis auto (agrejan motor) posle voznje jedno 5 minuta i upalis ga na leru bez diranja pedale gasa. ako odmah po startovanju izbaci oblacic plavog dima i posle dodavanja gasa prestane da dimi, vrlo su verovatne gumice ventila.


                              sa druge strane, ako pri zagrejanom motoru i pri opterecenju / preko pedale gasa motor u kontinuitetu izbacuje plavicasti dim neispravan je sklop klip, karike, cilindar (ili dihtung glave). pri tome sto jace opterecenje motora to jaci plavicasti dim.

                              tada je jedino resenje potpuna generalna motora i dovodjenje svih radnih zazora motora u fabricko stanje masinskom obradom.

                              plavi dim na benzincu je uvek poreklom od motornog ulja, a beli dima od vode/antifriza odnosno zimi kondenzacije vode u izduvu.


                              gumice ventila su relativno jednostavan kvari prilicno jeftin a klipovi sve suprotno od toga.

                              najvaznije je znati da se sve to samo od sebe nece tokom vremena poboljsavati ili popraviti vec moze da bude samo gore, i da je protokom vremena istrosenje sve vece a trosak popravke sve veci.

                              uopsteno, to su 2 osnovna problema sa dimom od ulja.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • tenzo RS
                                CBC Senator XXL
                                • 01.11.2004
                                • 309
                                • Krusevac
                                • Saab 9-3 TiD

                                Originally posted by brick
                                gumice ventila- provera vozis u cetvrtoj sa prilicno otovrenim leptirom (jakim gasom), i prebacis u trecu sa otpustenom pedalom gasa da bi stvorio jaki vakuum i pojavice se oblacic plavog dima.
                                ili, ostavis auto (agrejan motor) posle voznje jedno 5 minuta i upalis ga na leru bez diranja pedale gasa. ako odmah po startovanju izbaci oblacic plavog dima i posle dodavanja gasa prestane da dimi, vrlo su verovatne gumice ventila.
                                ...a ako su gumice na izduvnim ventilima???...hmmm... ...tad hoce stalno da dimi...

                                ...ne bi bilo lose pogledati koliko taj auto duva na iberu...tu se najbolje vide promene u cilindrima...
                                ...inace ne mora da znaci da ako je beli dim da nije ulje... ...
                                8 i 300...u firungu !!!

                                trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                                Comment

                                Working...
                                X