Jer zna mozda neko gde se moze nabaviti Bosch KTS 300 tester(popularno nazvan Hammer) za auto i koliko para?
Dijagnostika greske?
Collapse
X
-
To jeste boja vodene pare i to je normalno, ali kao je na Fići on ima kratak auspuh tako da teško dolazi do kondenzacije pa mislim da ti nije dobro, to jest autu...
Comment
-
-
voda nestaje ali zato shto nema prelivne posude pa onda ono shto bi trebalo da prelije u stvari iscuri .. i tako malo po malo ..
i ja se plashim da je napukla glava ..
da li to mozhe zbog pregrejavanja da se desi ? konstantna vozhnaj na visokoj temperaturi ... ?"Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
ako nije ostajao bez vode kad je vozen na vrelo, neverujem da je pukotina ali da je glava malo kriva je moguce.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
evo sad sam doshao na posao ... pre nego shto sam krenuo dolio sam jedno 200 ml .. vode ... koliko je falilo ...
ako je glava kriva to znachi da bi on negde pomeshao vodu i ulje .. shto znachi da u hladnjaku mora to da se vidi ?
takvih simptoma nemasva sretja ..
plashio sam se da otvorim hladnjakali kada sam dolivao vodu jeste prljava ali nema ulja ono kao u supi
sad dok sam dolazio nije se toliko zagrejao i nije bilo dima ... a kada sam se parkirao ispred firme temp je bila oko 95 stepeni .. ?
misterija"Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
josh kada sam radio generalnu .. dundjer nije menjao bolcne (onaj deo koji spaja pesnicu sa klipnjachom ... i chuje se neko lukanje u motoru josh od tada ...
da li je mogutje da se to vremenom istroshilo pa da se pesnica prilikom rada malo da kazhem uvije a malo stoji normalno ? pa da to rezultuje iznenadnim dizanjem temperature ? i da karika onda ostavi malo ulja tamo gde ne treba ? ili ... shta vetj ... pa da to mozhe da bude uzrok ??
btw .. lupkanje je vremenom promenilo zvuk ... ili sam ja na njega navikao ?
koliko se setjam radna temperatura ovih motora je oko 95 stepeni po knjigama ?? ili ja greshim .. chisto da znam da li moj motor radi na vetjoj temperaturi a ja bio u zabludi da je to OK ..."Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
ako je glava kriva to znachi da bi on negde pomeshao vodu i ulje
moze glava da se iskrivi i da nema mesanja ulja i vode.
glava se krivi uglavnom na velikim, citati dugackim motorima tamo gde je jedna glava za recimo 6 cilindara u redu pa je velike duzine.
na malim motorima, glava se retko moze iskriviti sve i da je pregrevana do nivoa kljucanja vode/antifriza ako j eiole korektno/kvalitetno izradjena.
najcesce probija dihtung glave i tada se mesa ulje, voda, vazduh i stvaraju razni dimovi i zvuci.
kod tebe je verovatno neka sitnica posto nisi osetio drastican gubitak snage sto je prvi znak da je glava "otisla" van normativa.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
gumice ventila- provera vozis u cetvrtoj sa prilicno otovrenim leptirom (jakim gasom), i prebacis u trecu sa otpustenom pedalom gasa da bi stvorio jaki vakuum i pojavice se oblacic plavog dima.
ili, ostavis auto (agrejan motor) posle voznje jedno 5 minuta i upalis ga na leru bez diranja pedale gasa. ako odmah po startovanju izbaci oblacic plavog dima i posle dodavanja gasa prestane da dimi, vrlo su verovatne gumice ventila.
sa druge strane, ako pri zagrejanom motoru i pri opterecenju / preko pedale gasa motor u kontinuitetu izbacuje plavicasti dim neispravan je sklop klip, karike, cilindar (ili dihtung glave). pri tome sto jace opterecenje motora to jaci plavicasti dim.
tada je jedino resenje potpuna generalna motora i dovodjenje svih radnih zazora motora u fabricko stanje masinskom obradom.
plavi dim na benzincu je uvek poreklom od motornog ulja, a beli dima od vode/antifriza odnosno zimi kondenzacije vode u izduvu.
gumice ventila su relativno jednostavan kvari prilicno jeftin a klipovi sve suprotno od toga.
najvaznije je znati da se sve to samo od sebe nece tokom vremena poboljsavati ili popraviti vec moze da bude samo gore, i da je protokom vremena istrosenje sve vece a trosak popravke sve veci.
uopsteno, to su 2 osnovna problema sa dimom od ulja.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by brickgumice ventila- provera vozis u cetvrtoj sa prilicno otovrenim leptirom (jakim gasom), i prebacis u trecu sa otpustenom pedalom gasa da bi stvorio jaki vakuum i pojavice se oblacic plavog dima.
ili, ostavis auto (agrejan motor) posle voznje jedno 5 minuta i upalis ga na leru bez diranja pedale gasa. ako odmah po startovanju izbaci oblacic plavog dima i posle dodavanja gasa prestane da dimi, vrlo su verovatne gumice ventila....tad hoce stalno da dimi...
...ne bi bilo lose pogledati koliko taj auto duva na iberu...tu se najbolje vide promene u cilindrima...
...inace ne mora da znaci da ako je beli dim da nije ulje......
Comment
-
Comment