izabrao sam majstora, nadam se dobro, videcemo.
a hteo sam malo vise da se informisem o plinskom uredjaju, da dobijem preporuku koji da ugradim i kako se on slaze sa pomenutom astrom.
npr. ima li, i kakva je razlika izmedju tomaseto ACR2 OBD CAN i "obicnog" sekvencijalnog i koji je bolji za astru?
da li je potreban FLASHLUBE?
izabrao sam majstora, nadam se dobro, videcemo.
a hteo sam malo vise da se informisem o plinskom uredjaju, da dobijem preporuku koji da ugradim i kako se on slaze sa pomenutom astrom.
npr. ima li, i kakva je razlika izmedju tomaseto ACR2 OBD CAN i "obicnog" sekvencijalnog i koji je bolji za astru?
da li je potreban FLASHLUBE?
Cisto sumnjam da ces na ovom forumu dobiti strucan savet,sve se svodi na to da u Srbiji postoje samo dva servisa za ugradnju plina,a sve drugo je "RIZIK".Pogledaj malo po forumu i videces.
Nece niko od njih konkretno da ti odgovori za odredjeni auto dali je bolje "ovo ili ono".Eventualno mozes ocekivati odgovor od nekog ko zna manje od tebe,a voli da deli savete bez ikakve strucne potpore.
Pre ugradnje treba razmisliti o ekonomicnosti,koliko kosta ugradnja,odrzavanje sistema (cesca zamena svecica,filtera,dizni,pumpe za gorivo...)
posto sam od skora postao vlasnik citroena c5 2.0 16v 100kw motor, pa me iteresuje koji je najpodesniji najkvalitetniji uredjaj ili kombinaciju ugraditi za ovaj motor, i kako se krecu cene , i da li ima neku skrivenu (majstorsku) caku i da li treba obratiti paznju prilikom ugradnje. unapred zahvalan
rani pašče da te ujede...
"stavi LC,mada ce dobar majstor namestiti da radi bilo koji"
Kud ćeš stručniji odgovor...
Nego, Honda Jazz, je l može, ne može, jel ima komplikacija 1.4 i-dsi, sa dve svećice/cilindru (japanski 1.3 i-DSI )..
Neznam odakle se ti nadje prozvanim da dajes komentar i ujedas.
Hajduk je postavio konkretno pitanje,ocekuje odgovor od nekog ko je STRUCAN da mu odgovori.
Na forumu ima malo strucnih koji se bave i zive od automobila.
Mozes da das savet ako imas iskustvo sa takvim autom,a ne nesto si cuo i na osnovu toga savetujes.
Ugradnja gasa u starije i jeftinije automobile ima smisla,ali kod novijih ne.
Posle ugradnje gasa taj auto vise nikad nece biti isti.
Pa vecina majstora kada vide plin nemaju volju i nece da ti ista rade na autu.
Ma to je samo izreka, nisam tebi lično rekao da si pašče, već da slikovito objasnim da si našao pogrešan pristup.
Možda ti se sviđa ona druga sa cigančetom i prstom ali na isto izađe
Nađem se prozvanim jer pratim ovaj forum očigledno duže od tebe i krivo mi je kad vidim da se tuđ trud ne poštuje ni malo nego laje kako ko stigne, a falabogu svako ima slobodu da se registruje.
Došao si ovde da potražiš pomoć i prvo što si nekulturno pisao velikim slovima pa posle još i prozivao kako ovde ne može da se dobije stručan savet, a samo ti znaš razloge takvog nastupa.
Ne mora neko da bude serviser sa godinama iskustva da odgovori korektno jer je na sva ta pitanja manje-više već dat odgovor, samo nema ko da ga potraži.
Neznam odakle se ti nadje prozvanim da dajes komentar i ujedas.
Hajduk je postavio konkretno pitanje,ocekuje odgovor od nekog ko je STRUCAN da mu odgovori.
Na forumu ima malo strucnih koji se bave i zive od automobila.
Mozes da das savet ako imas iskustvo sa takvim autom,a ne nesto si cuo i na osnovu toga savetujes.
Ugradnja gasa u starije i jeftinije automobile ima smisla,ali kod novijih ne.
Posle ugradnje gasa taj auto vise nikad nece biti isti.
Pa vecina majstora kada vide plin nemaju volju i nece da ti ista rade na autu.
Bolje on da se našao prozvanim nego ja, lakše je... Zbog takvih kao ti, sve manje majstora ima volju da odgovara jer se uvek nadje neki pametnjaković da zna sve ali eto tako je to i ne može ništa promeniti. I plus lupeta "stručno" u koje automobile vredi staviti gas u koje ne....Pošto je paznik nerada neću ovo diskutovati...
posto sam od skora postao vlasnik citroena c5 2.0 16v 100kw motor, pa me iteresuje koji je najpodesniji najkvalitetniji uredjaj ili kombinaciju ugraditi za ovaj motor, i kako se krecu cene , i da li ima neku skrivenu (majstorsku) caku i da li treba obratiti paznju prilikom ugradnje. unapred zahvalan
Kao i za sve motore novije generacije, tako je i za tvoj obavezna ugradnja sekvencijalnog sistema. Nema nikakvih "skrivenih" problema.
@zokiii
Kada nemaš ništa pametno da napišeš, onda nemoj da trošiš svoje i tuđe vreme na svakakve komentare...
izabrao sam majstora, nadam se dobro, videcemo.
a hteo sam malo vise da se informisem o plinskom uredjaju, da dobijem preporuku koji da ugradim i kako se on slaze sa pomenutom astrom.
npr. ima li, i kakva je razlika izmedju tomaseto ACR2 OBD CAN i "obicnog" sekvencijalnog i koji je bolji za astru?
da li je potreban FLASHLUBE?
Opel-ova preporuka je Landi, taj uredjaj stavljaju svi ovl. dileri. Ne Landi Renzo, vec Landi i to sekvent. Ne treba Flash Lube.
Iako su svi uredjaji "isti i rade isto", preporuka Opel-a je takva i pokazalo se da taj uredjaj bolje legne na Opel motor po iskustvu ovl. dilera i servisera.
Ne verujem da je to preporuka Opel-a kao proizvodjaca vec ovlascenog uvoznika i dilera.... Isto tako mislim da su za Landi dobili najpovoljnije uslove ili sta vec.... Cisto sumnjam da su oni testirali vise uredjaja, pa zakljucili da je taj najbolji...
Sasvim tačno, u opticaju su razni interesi i svako svoga "konja" hvali. To što šavani gledaju parcijalni i trenutni interes i povode se za sitnom zaradom ( u odnosu na ukupan imidž) i poveravaju još šabanskijim sercisima da ugradjuju baš te uredjaje je njihov problem ali svakako nije najbolje za mušterije. Svakodnevno se srećem sa baš tim ovlašćenim i najboljim uredjajima koji su uradjeni kako kad ali manje više kao nogom a o podešavanj uda ne pričam a plus kasnija podrška nula, inače ne bi dolazili do mene.
Zato je ova teme bespremetna jer je davno rečeno treba izabrati servis a ne uredjaj, ali narod je hoće pa neka bude.
Zašto je neki uredjaj malo bolji ili gori nema svrhe da objašnjavam jer ovde oni koji znaju nema zašto da im objašnjavam a za vozače to nije uopšte bitno.
Ovo je samo reakcija na temu ovlašćenog uredjaja a to ej kvarljiva roba, ponudom malo boljih uslova sa neek druge strane, odjednom će baš taj uredjaj biti najovlašćeniji a onaj prethodni težak promašaj...
Veniš je sveke godine ili dvaput godišnje sve belji, analogno tome pre tri godine je beo veš izlazio iz mašine crn.... Svaki proizvod za mršavljenje skida 3 do 5 kilograma nedeljno, za 15-tak nedelja nestajete trajno....
http://www.opelautogas.de/ recimo ... Koga interesuje nek' ih pita direktno
Preneo sam iskustva ovlascenih servisera, onako kako je i njima receno. Meni ni iz dzepa ni u dzep, Nit' vozim Opel, nit' se vozim na LPG, nit' imam veze s tim... http://www.opel.de/service/opelservices ... ontent.act i sl.
Necije uredjaje stavljaju ... ne prave ih sami ...
- LRAU0002/001 - La vettura retropassa a benzina per pressione bassa
- LRAU0003/001 - La vettura non retropassa a benzina all’esaurirsi del gas nel serbatoio
- LRAU0004/001 - Spegnimenti in rientro al minimo e/o strappi in accelerazione
- LRAU0005/001 - Perdita liquido refrigerante
- LRAU0006/001 - L’indicatore livello gas fornisce un’indicazione errata
- MIL: Corrente di pompaggio sonda lambda A banco 1
- P0172 Miscela troppo ricca banco 1
Ultimo aggiornamento: 31/10/2008 12:36
Deo problema koji se javljao na raznim opel modelima, a uzrok je loš softver za Omegas PLUS ili ti Landi BLUE. Sa starim uređajem nije bilo problema, a zbog ovog i sličnih problema sa AUdi, seat, VW, Nissan, Renault i Škoda modelima, Landi je samo na područiju Italije imao ogromne probleme. Samo deo tih problema je trenutno rešen. Ne bih dalje da vam objašnjavam trenutne mane i zaostatke softvera baziranih na AEB mapama...
Comment