2. ...
Od Novembra prošle godine taj uređaj radi bez problema(od verzije 3.5.1). Ako neko ima ovaj uređaj na vozilu a ne radi kako treba, neka ode do prvog servisa da mu se to sredi.
Nisam baš uspeo da vas ispratim do kraja, na koji uređaj se ovo odnosi?
U fazi sam kupovine Alfe 156, od 1.6 do 2,0 naravno sve su TS, interesuje me koliko bi kostala ugradnja i pretpostavljam da obican(venturi) je nemoguca misija, hvala
U fazi sam kupovine Alfe 156, od 1.6 do 2,0 naravno sve su TS, interesuje me koliko bi kostala ugradnja i pretpostavljam da obican(venturi) je nemoguca misija, hvala
Naravno,samo sekvencijalni uređaj. Imaš odličan servis u Smederevu.
Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Uh, tek sad sam nasao ovu temu
Skoda Fabia 1.2 htp 2008 godiste, da li se gubi garancija pri ugradnji u neovlascenom servisu i ako neko zna koliko bi kostala ugradnja u ovlascenom, ako vec tamo mora?
Pozdrav!
Interesuje me koji gasni uredjaj se dobro pokazao na ovom automobilu,i kliko bi kostala njegova ugradnja?Inace motor je TU1JP,injection ,1124 cm3, 44 kw.
nije taj auto nista specijalno pa da zahteva neznam kakav uredjaj.. bilo sta od sekventa kod krstenog majstora i eto... cena reda velicine 600 eur, ali najbolje okreni pa proveri stanje na terenu...
Imam azdaju 2 decenije staru i znam da moze da se ugradi gas ali me interesuje koja je varijanta najbolja (da bih ima max snagu i sto manju potrosnju)? Vakumska, sekvencijalna i sta je sve bitno od parametara (nisam bas strucan).
Audi 100 (ne cc) 2.0l, 5 cilindara (valjda 20 ventila), k-glava.
Sekvent ne dolazi u obzir pošto je K glava tako da ti ostaje samo venturi a i to mora biti dobro uradjeno na dobrom motoru inače ćeš imati problema sa plinom a i sa benzinom. Potraži malo K glava i plin - gas pa ćeš naći nešto...
Ford Mondeo 2.0, ne znam oznaku motora, auto je 2002 godina, radi se o motoru sa (navodno) 146KS... Sa/bez Flash lube-a ? Da li kod Mondea cinjenica da je automatik moze smetati npr. elektronici ubrizgavanja plina ? Znam da je ovo malo "nategnuto", ali ne bih volio imati problema, posebno ne s Fordom...
Ovo je moj prvi post na forumu. Pažljivo sam pregledao forum i mislim da pitanje koje imam neće biti "reprizno" odnosno da se ne ponavlja po ko zna koji put.
Konkretno pitanje: Pre 2 nedelje kupili smo Astru Classic karavan, 1.4 twinport. Metalik - siva. Krstareći po netu naišao sam na raznorazne oprečne informacije u vezi ugradnje plina u ovaj motor. Nije sporno da se može ugraditi i da se podrazumeva sekvencijalni uređaj, međutim postoje mišljenja da twinport motori zbog specifične konstrukcije teško trpe plin, odnosno da imaju značajne probleme u radu. E sad, ugavnom sam nailazio na dikusije ljudi koji su bili posredno informisani o twinport motorima i plinu i iznosili svoje mišljenje, međutim naišao sam na svega 2-3 posta ljudi koji su plin i ugrađivali i koji su uglavnom bili mišljenja da im automobili problematično rade nakon toga, i da je ušteda gotovo nikakva. Postoje i dileme oko proizvođača koji se preporučuje. Znam da LandiRenzo ide u nove Opele ako se želi sačuvati garancija, ali da li su neki drugi uređaji možda bolji, npr. Tomasetto, Lovato ili BRC... Ima li nekoga sa neposrednim-direktnim iskustvom ko bi mi dao savet, ne želim da nov auto "urnišem" ako ne moram???
Ja nisam vozio takav auto sem na probi ali sam ugradio nekoliko ili prepravio. Ništa nije specifično sem postavljanja uvodnika na usisnoj grani. Ako se ne obrati pažnja neće raditi dobro, ako se postavi kak otreba radi dobro.
Specifičnost je u tome da ima 4 leptira u usisnoj grani pa je zato bitan položaj uvodnika plina. Ima verovatno neko na forumu ko ima takav auto.
Comment