vozim gas u dva 2.0 turbo Subaru motora i nije problem nista kad je sve ispravno
Majstori ne preporucuju iz razloga sto nema puno mesta pa nece da rade
SUBARU Forester XT, Legacy SUBARU Forester Sturbo TOYOTA Celica 4WDTurbo, Celica STi http://www.bud3.net/2011/08/white-lily-toyota-celica-awd-turbo/
Sa današnjim diznama i mesto je manji problem. Problem su uvek bili bokser motori. Osetljivi su i treba dobro podešavanje. Ukoliko nešto podje loše u smislu ne radi kako treba, pre će stradati nego neki drugi motor. Tad nastaje kokoška ili jaje, ko je prvi kriv, majstor ili mušterija.
Jedno pitanje za "cika" Doru i ostalu ekipu koja poznaje materiju...
Mini Cooper 2002. godiste sa "Bmw" motorom, presao 206.000km, kupljen od poznanika, full odrzavan, motor suv, ne dimi, ne baca ulje, ne trosi ulje, komplet odlican, nedavno zamenjena bobina, kablovi, svecice, vodena pumpa, hladnjak, bez greske na "kompjuteru"...
Da li ugraditi plin zbog ovih predjenih 206.000 km???
Ukoliko je odgovor potvrdan da li ici na neku varijantu "lovato ego" uredjaja,"staga" ili "lpg techa",da li staviti "kapalicu"?
Mozda moje pitanje zvuci malo naivno, ali ipak bih zeleo da cujem savet iskusnih ljudi cije znanje cenim.
Pozdrav sa severa
Comment