Baš sam zvao u GM, kažu mora auto na proveru u neki "ovlašćeni servis" pa posle tek na reatest u Kobru, razumeo sam da neko tu dolazi da proveri i potpiše/pečatira reatest. Gledam je l mi manje smaranje da to obavim tamo nego da čekam 20 dana na red u CMV-u, dobiti ih na telefon je ko da zovem šalter u pošti.
Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem
Collapse
X
-
Originally posted by speedplus View Postkako nisu u pravu??? u celom svetu se poštuje rok važenja boce.Tako mora i u tvom slučaju.Ako joj je istekao rok,onda se mora zameniti.S obzirom da si u Gornjem Milanovcu,skokni do filijale AMSS-a u Čačku(to ti je 20km+-) i tamo ćeš dobiti detaljna uputstva,vezana za tvoje vozilo
Comment
-
-
-
Koliko je zdrava??? to može da se vidi na magnetnoj rezonancisve ostalo je, kao što rekoste, "izgleda zdrava".
Pre, više od decenije,sam radio na održavanju pogona u Faber-u(jedan od lidera,u svetu,po kvalitetu izrade metanskih boca).Svaka boca,je posle izrade išla na rengen i detaljno pregledavana,pre ispitivanja,na visokom pritisku i neretko se dešavalo,da ima poroznosti u metalu,ako je komad dugo stajao(više od 6 meseci).E sad,razmislite,koja je verovatnoća,da rezervoar iz 70-tih godina,bude potpuno zdrav.
A što reče Chobo,kvalitet nekad i sad,nemogu se porediti,jer je sad sve pitanje osvajanja tržišta niskom cenom,na uštrb kvaliteta.
Drugaru,pre neki dan,dve nove boce puštaju na varovima.Pitam se samo,ko je i dali je,to kontrolisao,pod pritiskom.A sve me navodi na to da kontrole više nema,jer se ne uklapa u zaradu.
Comment
-
-
Cure "nove boce" koje su uvezene kao jeftine, i meni je jedna uvaljena ali ih više ne uzimam i neću nikad više pa makar bile svaka predamnom napravljena.Boce za metan imaju desetine puta veći pritisak od boca za butan. Takodje sam siguran da nijedna fabrika na svetu ne pregleda baš svaku bocu ako nije ekstremni pritisak ali se kontrolišu nasumično sa trake. Slično kao i bojleri...
GZVM je lider kod nas a imao sam dve loše boce, takodje puštale na varovima. Na količinu to je minoran uzorak, nije vredan pomena a dok novokomponovane boce dorkakstan ili kako se već zovu imaju procenar svaka treća... od 5 ugradjenih jedna je puštala, kraj priče što se mene tiče...
Comment
-
-
Originally posted by Dora View Post.Boce za metan imaju desetine puta veći pritisak od boca za butan. ...
Originally posted by Dora View PostTakodje sam siguran da nijedna fabrika na svetu ne pregleda baš svaku bocu ...
Comment
-
-
ih bree,izbaksuziraste ove boce,danas naleteh na novu a suplju.dosad koliko radim sa gasom,a to je skoro 10god,nijedna se nije zadesila da pusta.ova danas pusta na varu i to na dva mesta...pored svega,bacismo i 12l plina....
Comment
-
-
"Dorkmasan" boce, koliko sam čuo od kolega, cure otprilike svaka peta ili 20%, što je katastrofa i nedopustivo. Curile su svojevremeno i "Irene" torusne boce, i to ne na varu nego na zidu boce. Jedno vreme (2007-2008) curile su "Lifam" boce na varu flanšne i tela i to je bila neka minorna količina i samo kod boce 600x200, što se nikad više posle toga nije desilo. Za "SAKA" i "Atiker" nisam do sada čuo da je bilo curenja, kao što nisam čuo ni doživeo da mi procuri "GZWM", "KMBF" ili "STAKO"...Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Meni su Lifam curile na varovima i to f300 30 litara,a da ne pričamo što im je spadala farba posle godinu dana.U početku bile dobre,a posle sam nailazio i na lastino gnezdo u boci,bez jajaA ove Dormaksan, isto izgleda valjale samo u početku,sva sreća pa sam ih ugrađivao samo tad
Comment
-
-
Dešava se svima ali je bitan procenat... Imao sam jednu GZWM cilindričnu i torusnu još onomad na curenju ali u razmaku od godinu dve i više nikad. Takodje farba na njima je sramotno i katastrofalno otpadala pa ako je bila samo malo u "rosi" izgledala je kao da je sa Aljaske peške pobegla. Pošle su popravili farbu po ugledu na Stako...
Od ovih dorkmakstana (izem im ime) mi je peta procurila pa je tako potvrdjen skor od 20 posto
Interesantno je da sam je pregledao dobro, varovi su mašinski, saliveni, farba je dobra i sve ostalo ali negde mašina ne doradi do kraja ili je elektroda loša pa ima više šljake...
Bilo gde bi od sada pa nadalje a i ubuduće takvim bocama bio zabranjen ulazak u zemlju...
Comment
-
-
Evo da se javim ipak sam morao da uradim atest za metan,sve skupa 27000din treba da platim.Nego imam sad drugi problem sve papire vezano za atest sam trebao da dobijem jos u cetvrtak,medjutim u agenciji za bezbednost saobracaja ih jos nisu zavrsili,a mesec dana od isteka registacije se navrsava u ponedeljak,pa sad pitam da li cu i pored sve ove muke sa atestom morati da vratim tablice i platim ponovno izdavanje tablica i saobracajne,ili mogu da zakasnim jos jedan dan pa da auto registrujem u utorak?Last edited by IlijaGM; 14.09.2013, 16:55.Originally posted by zoranbgnemci i nemacki automobili postadose ko Čak Noris... sve su oni..
Comment
-
Comment