Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tomamega
    CBC Senator XXL
    • 19.03.2009
    • 715
    • Beograd / Crna burma, prim. prev.
    • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

    Ne bih rekao. Da se to želi, onda bi tehničke preglede stavili pod nadležnost Agencije. Ovako, samo prepravljena vozila su pod njenim udarom.

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      tehnicki pregledi su vec trebali da budu drugaciji, slicna prica kao sa auto skolama samo sto je neko u poslednjem trenutku odgodio primenu...
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • ragazzoni
        CBC Senator XXL
        • 24.02.2009
        • 774
        • Obrenovac i okolina
        • Opel Omega 2.0i-16v

        Originally posted by tomamega View Post
        Čim se ugradi plin ,na scenu stupa Agencija. Pošto agencija nema direktnu nadležnost nad tehničkim pregledima, tu prolazi sve i svašta, čega smo iskreno svedoci. Kada se ugradi plin, Agencija pokušava da 'ispravlja' sve propuste tehničkih pregleda, pa gleda i pojaseve, karburatore itd. Mislim da se šalje indirektna poruka - ne ugrađujte plin i rešite se starijih vozila.
        Ovde je plin IZGRAĐEN! Ni Lade Nive 2011. godine nemaju naslone za glavu na zadnjim sedištima i imaju dva pojasa nazad.
        UŽAS! OVDE JE VOZILO VRAĆENO NA FABRIČKO STANJE. Da li to znači da ako ova ne može da prođe nazovi ATEST, sve ostale Nive koje su registrovane u Srbiji više nikada ne mogu biti niti atestirane niti registrovane????
        Ista ta agencija nadgleda i uvoz ovakvih, a one su i danas nepromenjene, kao i one od pre xx godina.
        Što se tiče atestnih kuća, mnogo one nemaju pojma niočemu, maznu 3000din, i sve prebace na Agenciju. Ništa neznaju, ali znaju da je Agencija za sve kriva i pravi problem. Zašto korektno nekažu da ne mogu do kraja da dovedu to zašta uzmu pare i tačka.
        Na žalost svi su i niko nije u pravu, niko nema pojma i svi sve znaju! Svi bi da se pitaju, ali kad treba da odgovaraju nikog nema.
        Last edited by ragazzoni; 08.01.2014, 15:04.
        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

        Comment

        • tomamega
          CBC Senator XXL
          • 19.03.2009
          • 715
          • Beograd / Crna burma, prim. prev.
          • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

          Originally posted by ragazzoni View Post
          Što se tiče atestnih kuća, mnogo one nemaju pojma niočemu, maznu 3000din, i sve prebace na Agenciju. Ništa neznaju, ali znaju da je Agencija za sve kriva i pravi problem.
          Ovo je tačno. Atestirci su se pretvorili u izvođače radova. Dok ne dobiju mig od Agencije, ništa ne mogu da urade.

          Plin jeste "izgrađen", ali i to je prepravka vozila, baš kao i ugradnja plina, te stoga podleže famoznoj Agenciji. Da se razumemo, u nekoj uređenoj zemlji, poput Nemačke, rad Agencije bi bio nagrađen, čak i pohvaljen jer oni se zaista drže slova zakona. Problem je kada u ovako neuređenoj, haotičnoj zemlji neka Agencija počne da sprovodi striktno zakone, i onda nastaju ovakvi problemi. Ne može Agencija preko noći da ispravi decenijski haos, u konkretnom slučaju, sa tehničkim pregledima i atestima vozila. I onda dolazimo do apsurdnih situacija.

          A povrh svega, nadležnosti se preklapaju. Jer ako Agencija odlučuje o prepravkama koje su bitne za bezbednost saobraćaja, pa zašto nema nadležnost nad tehničkim pregledima? Vrlo jednostavno. Što indirektno reče Chubbs, zato što bi 50% vozila u Srbiji odmah bila sklonjena sa ulica, tj. ne bi prošlo tehnički pregled. A ni to nije rešenje. Šta je, to ni sam Bog ne zna

          Tebi Ragazzoni ne preostaje ništa drugo nego da nekako "izmoliš" neku izjavu, deklaraciju od proizvođača / ovlašćenog uzvoznika, da u fabričkoj ugradnji Lada ima toliko pojaseva, toliko sedišta itd. U suprotnom, samo možeš da nastaviš da gubiš živce

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            Ma nije ovde problem sa prepravkom vozila nego sa fabrickim stanjem vozila. Nije niko izgradio naslone za glavu ni iz lade ni iz bmwa ili fiata 2002 god. Ako nekoga interesuje model napisacu i to ali ta vozila nemaju naslone za glavu i imaju pojaseve i sta sad, nece moci da se registruju? Nece moci niko da se vozi pozadi? U evropi se ta vozila najnormalnije koriste i niko ne pravi problem.
            Ovi nasi strucnjaci ocigledno znaju bolje...
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              A ni to nije rešenje. Šta je...
              resenje je da se uvede red ali na svim nivoima. Za sada je ovo uvodjenje reda po ledjima krajnjeg korisnika, koji u ovom konkretnom slucaju nije kriv. Ovo nije jedina lada koja je uvezena i prodata, iz koje je izvadjen plin i koja je stigla agenciji na istinu. u nekom belom svetu gde se to radi kako treba, sad bi se vlasnici niva udruzili, tuzili uvoznika a ovaj opet carinu/drzavu/ko vec treba da ide u zatvor i tu bi bio kraj, vise se ne bi desavale takve gluposti.
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • ragazzoni
                CBC Senator XXL
                • 24.02.2009
                • 774
                • Obrenovac i okolina
                • Opel Omega 2.0i-16v

                Rešenje problema se nazire. LADA IMPEX IB, zastupnik, će izdati uverenje da ni jedna Lada Niva na ovim područjima nije po fabričkoj deklaraciji za 5 putnika, što se može videti i na nekim sajtovima gde se opisuju ove Lade. Zašto se i zašto su registrovane za 5 putnika i dan dani, to tek niko nezna.
                Ali kad sve bude gotovo, javljam.
                ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                Comment

                • djurdjija
                  CBC Senator XXL
                  • 07.02.2006
                  • 365
                  • Prokuplje

                  Pa zar famozna agencija to ne bi trebala da zna?Zar ako joj nešto nije jasno ne treba ona sama da pita uvoznika?

                  Comment

                  • ragazzoni
                    CBC Senator XXL
                    • 24.02.2009
                    • 774
                    • Obrenovac i okolina
                    • Opel Omega 2.0i-16v

                    Logićno. Jedno jedino uverenje koje bi obuhvatilo ova vozila od tog do tog datuma, od broja šasije do broja šasije. Ali oni imaju drugu logiku, što bi kad njima ne treba. I opet po meni, ovo je trebala da uradi ATESTNA kuća, ona ispituje, njoj se predaju dokumenta, ona pravi SLUČAJ, od nje uzimate uverenje. Ja nigde ne vidim AGENCIJU niti imam dodira sa njom.
                    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                    Comment

                    • RANK
                      CBC Senator XXL
                      • 28.02.2007
                      • 1635
                      • Beograd
                      • FIAT MAREA WEEKEND 1

                      Isplativije je svesno ugraditi plin tako da se prikljucak za punjenje ne vidi, ostalo se resi na tehnickom. Uostalom, kao i za sve drugo u ovoj zemlji, ko postuje propise, zakon, obaveze, na kraju ispadne magarac.
                      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                      Comment

                      • nesa
                        CBC Član
                        • 01.03.2013
                        • 15
                        • nis
                        • audi

                        U Nišu u ams najnovije je bilo da na tregerima za bocu moraju šnale na obe strane ,ee sad od nove godine nema više ni duple ventilacije ,ostaje rupa na šasiji a punjač se izmesta ispod branika da bi se lakše iskidao .To važi i za prepravke i nove ugradnje.
                        Na mašinskom fakultetu može i stara creva za vodu i dupla ventilacija i plinski ventil na isparivaču ,što u ams ne može .

                        Comment

                        • ragazzoni
                          CBC Senator XXL
                          • 24.02.2009
                          • 774
                          • Obrenovac i okolina
                          • Opel Omega 2.0i-16v

                          Prostor koji nije tačno definisan i nedvosmisleno preciziran, najčešće se pretvara u zonu sumraka!
                          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            Originally posted by nesa View Post
                            U Nišu u ams najnovije je bilo da na tregerima za bocu moraju šnale na obe strane ,ee sad od nove godine nema više ni duple ventilacije ,ostaje rupa na šasiji a punjač se izmesta ispod branika da bi se lakše iskidao .To važi i za prepravke i nove ugradnje.
                            Na mašinskom fakultetu može i stara creva za vodu i dupla ventilacija i plinski ventil na isparivaču ,što u ams ne može .
                            to za trake je logično,da se ne smeju bušiti(ali to i dalje mnogi pregledači ne gledaju,kad je u pitanju nova ugradnja ili zamena boce).Gde je ventilacija uredno urađena(po propisu),ja ne vidim problem,a nikako mi nije jasno,kako ga vidi AMSS

                            Originally posted by ragazzoni View Post
                            Prostor koji nije tačno definisan i nedvosmisleno preciziran, najčešće se pretvara u zonu sumraka!
                            Neke stvari su veoma jasno definisane,pa se i pored toga,neki i dalje prave pametni.To njihovo pametovanje nas je i dovelo do ove situacije.Pitam se samo,dali će ikad nadležni,prestati da slušaju savete takvih pametnjakovića.Mada,sumnjam da će do toga doći,jer su neke, od tih(po mojim saznanjima) čak i zaposlili u ABS-u
                            Last edited by speedplus; 21.01.2014, 17:44.

                            Comment

                            • Hermes
                              CBC Senator XXL
                              • 14.02.2006
                              • 1306
                              • https://t.me/pump_upp
                              • bemve

                              Ja sam izvrsio reatest, a kada sam dosao da registrujem kola, ispostavilo se da mi je opet promenjena tezina automobila i to za citavih 135kg ( a menjao sam bocu, napred nista),mora onda da se menja saobracajna.
                              Nova saobracajna oko 1300 dinara, super.
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • speedplus
                                RIP Bio nam je drug!
                                • 15.01.2007
                                • 2419
                                • LAZAREVAC

                                Neko je tu nešto pogrešio,ili sad ili ranije

                                Comment

                                Working...
                                X