Ne bih rekao. Da se to želi, onda bi tehničke preglede stavili pod nadležnost Agencije. Ovako, samo prepravljena vozila su pod njenim udarom.
Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem
Collapse
X
-
tehnicki pregledi su vec trebali da budu drugaciji, slicna prica kao sa auto skolama samo sto je neko u poslednjem trenutku odgodio primenu...You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Originally posted by tomamega View PostČim se ugradi plin ,na scenu stupa Agencija. Pošto agencija nema direktnu nadležnost nad tehničkim pregledima, tu prolazi sve i svašta, čega smo iskreno svedoci. Kada se ugradi plin, Agencija pokušava da 'ispravlja' sve propuste tehničkih pregleda, pa gleda i pojaseve, karburatore itd. Mislim da se šalje indirektna poruka - ne ugrađujte plin i rešite se starijih vozila.
UŽAS! OVDE JE VOZILO VRAĆENO NA FABRIČKO STANJE. Da li to znači da ako ova ne može da prođe nazovi ATEST, sve ostale Nive koje su registrovane u Srbiji više nikada ne mogu biti niti atestirane niti registrovane????
Ista ta agencija nadgleda i uvoz ovakvih, a one su i danas nepromenjene, kao i one od pre xx godina.
Što se tiče atestnih kuća, mnogo one nemaju pojma niočemu, maznu 3000din, i sve prebace na Agenciju. Ništa neznaju, ali znaju da je Agencija za sve kriva i pravi problem. Zašto korektno nekažu da ne mogu do kraja da dovedu to zašta uzmu pare i tačka.
Na žalost svi su i niko nije u pravu, niko nema pojma i svi sve znaju! Svi bi da se pitaju, ali kad treba da odgovaraju nikog nema.Last edited by ragazzoni; 08.01.2014, 15:04.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Originally posted by ragazzoni View PostŠto se tiče atestnih kuća, mnogo one nemaju pojma niočemu, maznu 3000din, i sve prebace na Agenciju. Ništa neznaju, ali znaju da je Agencija za sve kriva i pravi problem.
Plin jeste "izgrađen", ali i to je prepravka vozila, baš kao i ugradnja plina, te stoga podleže famoznoj Agenciji. Da se razumemo, u nekoj uređenoj zemlji, poput Nemačke, rad Agencije bi bio nagrađen, čak i pohvaljen jer oni se zaista drže slova zakona. Problem je kada u ovako neuređenoj, haotičnoj zemlji neka Agencija počne da sprovodi striktno zakone, i onda nastaju ovakvi problemi. Ne može Agencija preko noći da ispravi decenijski haos, u konkretnom slučaju, sa tehničkim pregledima i atestima vozila. I onda dolazimo do apsurdnih situacija.
A povrh svega, nadležnosti se preklapaju. Jer ako Agencija odlučuje o prepravkama koje su bitne za bezbednost saobraćaja, pa zašto nema nadležnost nad tehničkim pregledima? Vrlo jednostavno. Što indirektno reče Chubbs, zato što bi 50% vozila u Srbiji odmah bila sklonjena sa ulica, tj. ne bi prošlo tehnički pregled. A ni to nije rešenje. Šta je, to ni sam Bog ne zna
Tebi Ragazzoni ne preostaje ništa drugo nego da nekako "izmoliš" neku izjavu, deklaraciju od proizvođača / ovlašćenog uzvoznika, da u fabričkoj ugradnji Lada ima toliko pojaseva, toliko sedišta itd. U suprotnom, samo možeš da nastaviš da gubiš živce
Comment
-
-
Ma nije ovde problem sa prepravkom vozila nego sa fabrickim stanjem vozila. Nije niko izgradio naslone za glavu ni iz lade ni iz bmwa ili fiata 2002 god. Ako nekoga interesuje model napisacu i to ali ta vozila nemaju naslone za glavu i imaju pojaseve i sta sad, nece moci da se registruju? Nece moci niko da se vozi pozadi? U evropi se ta vozila najnormalnije koriste i niko ne pravi problem.
Ovi nasi strucnjaci ocigledno znaju bolje...UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
A ni to nije rešenje. Šta je...You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Rešenje problema se nazire. LADA IMPEX IB, zastupnik, će izdati uverenje da ni jedna Lada Niva na ovim područjima nije po fabričkoj deklaraciji za 5 putnika, što se može videti i na nekim sajtovima gde se opisuju ove Lade. Zašto se i zašto su registrovane za 5 putnika i dan dani, to tek niko nezna.
Ali kad sve bude gotovo, javljam.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Logićno. Jedno jedino uverenje koje bi obuhvatilo ova vozila od tog do tog datuma, od broja šasije do broja šasije. Ali oni imaju drugu logiku, što bi kad njima ne treba. I opet po meni, ovo je trebala da uradi ATESTNA kuća, ona ispituje, njoj se predaju dokumenta, ona pravi SLUČAJ, od nje uzimate uverenje. Ja nigde ne vidim AGENCIJU niti imam dodira sa njom.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Isplativije je svesno ugraditi plin tako da se prikljucak za punjenje ne vidi, ostalo se resi na tehnickom. Uostalom, kao i za sve drugo u ovoj zemlji, ko postuje propise, zakon, obaveze, na kraju ispadne magarac."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
U Nišu u ams najnovije je bilo da na tregerima za bocu moraju šnale na obe strane ,ee sad od nove godine nema više ni duple ventilacije ,ostaje rupa na šasiji a punjač se izmesta ispod branika da bi se lakše iskidao .To važi i za prepravke i nove ugradnje.
Na mašinskom fakultetu može i stara creva za vodu i dupla ventilacija i plinski ventil na isparivaču ,što u ams ne može .
Comment
-
-
Originally posted by nesa View PostU Nišu u ams najnovije je bilo da na tregerima za bocu moraju šnale na obe strane ,ee sad od nove godine nema više ni duple ventilacije ,ostaje rupa na šasiji a punjač se izmesta ispod branika da bi se lakše iskidao .To važi i za prepravke i nove ugradnje.
Na mašinskom fakultetu može i stara creva za vodu i dupla ventilacija i plinski ventil na isparivaču ,što u ams ne može .
Originally posted by ragazzoni View PostProstor koji nije tačno definisan i nedvosmisleno preciziran, najčešće se pretvara u zonu sumraka!Last edited by speedplus; 21.01.2014, 17:44.
Comment
-
-
Ja sam izvrsio reatest, a kada sam dosao da registrujem kola, ispostavilo se da mi je opet promenjena tezina automobila i to za citavih 135kg ( a menjao sam bocu, napred nista),mora onda da se menja saobracajna.
Nova saobracajna oko 1300 dinara, super.
Comment
-
Comment