Cao svima,
Zovem sa Steva i imam Fiat Bravo 1.6 16v 1998. Auto sam kupio prosle godine sa Italijanskim tablicama (uvoz) i sa ugradjenim LANDI plinskim uredjajem. Uradio sam sve redovne servise (ulje, filteri, kaisevi, spaneri, itd.) i jedno vreme je sve bilo u redu. Onda je auto poceo da mi trosi plin kao sasav (18-20 litara). Posto stanujem u Beogradu, a o plinu nisam znao nista, otisao sam u najblizi servis (200 metara od kuce). "Majstor" mi je pregledao auto i rekao da je sve u redu, zavrnuo dotok plina i rekao vozi. Poslusao sam ga i ustanovio da auto ide neuporedivo LOSIJE, ali bar trosi ISTO. Preko drugara sam saznao za Doru i stupio sa njim u kontakt. Dora mi je rekao sta i gde da kupim za remont uredjaja i nakon toga sam proveo jedan prijatan dan u Novom Sadu. Od MAJSTORA Dore sam dosta naucio o gasu, jer covek hoce da objasni i ima dosta strpljenja za zapitkivanje. Nakon toga je sve bilo savrseno, ali kratko vreme. Auto je poceo da brlja i da se gasi na leru. Gas je primao odlicno, ali ler... Posto Dora nije imao software za Landi, otisao sam kod "OVLASCENIH" uvoznika i servisera za Landi (kod pumpe na Zmaju). Ljudi, kakvi su to dunsteri, da ne verujete. Zaboravio sam da kazem, posto auto nije mogao da se vozi (zbog lera), ortak i ja smo ga nekako nacackali da se ne gasi. Isao je lose, ali je bar mogao da se vozi. Elem, u Landiju su mi rekli da NEMAJU software za moj uredjaj, jer je STAR. Imaju za novije verzije, ali za moj ne. Pitam "OVLASCENOG" servisera sta da radim, a on sleze ramenima u fazonu - Decko, imas problem. Zakazuje mi za nedelju dana, jer ima previse posla... Odustao sam od "OVLASCENOG" servisa, moja noga tamo NIKAD vise nece krociti. Posto sam i dalje imao problem, a Novi Sad mi nije bas blizu, drugar mi je predlozio da kontaktiram servis RASIC, tacnije IvanaT. Ivana smo upoznali na ovom forumu i u Pancevu. Zvali smo ga telefonom, obrazlozili problem i covek nas je pozvao da dodjemo kod njega u servis. U servisu RASIC su nas docekali kao rodbinu. Propisno su se namucili oko isparivaca (on je bio problem) jer su zaribale neke polugice za stelovanje. Dva puta su ga skidali, propisno se namucili (oko 4 sata), uradili kompletnu kompjutersku dijagnostiku kola i konacno sredili problem. Auto radi kao sat. Treba da napomenem da servis RASIC ne radi Landi, vec Lovato!! Ivan je zaista madjionicar.
Dakle da rezimiramo. Imam samo reci hvale za Doru i IvanaT, za razliku od "OVLASCENOG" servisa Landi. Ovaj post nije nikakva provokacija ostalim servisima i serviserima, vec samo POHVALA iz licnog iskustva. Nadam se da ce ovo bar nekome pomoci pri odluci KO da mu ugradi ili servisira plinski uredjaj. Ja sam Steva i mozete me kontaktirati preko PP-a. Stojim iza svakog slova koje je ovde napisano. Ko hoce moze da proveri. Eto od mene toliko. Hvala sto ste imali strpljenja da sve ovo procitate. Pozdrav
Zovem sa Steva i imam Fiat Bravo 1.6 16v 1998. Auto sam kupio prosle godine sa Italijanskim tablicama (uvoz) i sa ugradjenim LANDI plinskim uredjajem. Uradio sam sve redovne servise (ulje, filteri, kaisevi, spaneri, itd.) i jedno vreme je sve bilo u redu. Onda je auto poceo da mi trosi plin kao sasav (18-20 litara). Posto stanujem u Beogradu, a o plinu nisam znao nista, otisao sam u najblizi servis (200 metara od kuce). "Majstor" mi je pregledao auto i rekao da je sve u redu, zavrnuo dotok plina i rekao vozi. Poslusao sam ga i ustanovio da auto ide neuporedivo LOSIJE, ali bar trosi ISTO. Preko drugara sam saznao za Doru i stupio sa njim u kontakt. Dora mi je rekao sta i gde da kupim za remont uredjaja i nakon toga sam proveo jedan prijatan dan u Novom Sadu. Od MAJSTORA Dore sam dosta naucio o gasu, jer covek hoce da objasni i ima dosta strpljenja za zapitkivanje. Nakon toga je sve bilo savrseno, ali kratko vreme. Auto je poceo da brlja i da se gasi na leru. Gas je primao odlicno, ali ler... Posto Dora nije imao software za Landi, otisao sam kod "OVLASCENIH" uvoznika i servisera za Landi (kod pumpe na Zmaju). Ljudi, kakvi su to dunsteri, da ne verujete. Zaboravio sam da kazem, posto auto nije mogao da se vozi (zbog lera), ortak i ja smo ga nekako nacackali da se ne gasi. Isao je lose, ali je bar mogao da se vozi. Elem, u Landiju su mi rekli da NEMAJU software za moj uredjaj, jer je STAR. Imaju za novije verzije, ali za moj ne. Pitam "OVLASCENOG" servisera sta da radim, a on sleze ramenima u fazonu - Decko, imas problem. Zakazuje mi za nedelju dana, jer ima previse posla... Odustao sam od "OVLASCENOG" servisa, moja noga tamo NIKAD vise nece krociti. Posto sam i dalje imao problem, a Novi Sad mi nije bas blizu, drugar mi je predlozio da kontaktiram servis RASIC, tacnije IvanaT. Ivana smo upoznali na ovom forumu i u Pancevu. Zvali smo ga telefonom, obrazlozili problem i covek nas je pozvao da dodjemo kod njega u servis. U servisu RASIC su nas docekali kao rodbinu. Propisno su se namucili oko isparivaca (on je bio problem) jer su zaribale neke polugice za stelovanje. Dva puta su ga skidali, propisno se namucili (oko 4 sata), uradili kompletnu kompjutersku dijagnostiku kola i konacno sredili problem. Auto radi kao sat. Treba da napomenem da servis RASIC ne radi Landi, vec Lovato!! Ivan je zaista madjionicar.
Dakle da rezimiramo. Imam samo reci hvale za Doru i IvanaT, za razliku od "OVLASCENOG" servisa Landi. Ovaj post nije nikakva provokacija ostalim servisima i serviserima, vec samo POHVALA iz licnog iskustva. Nadam se da ce ovo bar nekome pomoci pri odluci KO da mu ugradi ili servisira plinski uredjaj. Ja sam Steva i mozete me kontaktirati preko PP-a. Stojim iza svakog slova koje je ovde napisano. Ko hoce moze da proveri. Eto od mene toliko. Hvala sto ste imali strpljenja da sve ovo procitate. Pozdrav

Comment