Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ssteva2206
    R.I.P. CBC Drug XXL
    • 22.04.2005
    • 106
    • Beograd

    Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

    Cao svima,
    Zovem sa Steva i imam Fiat Bravo 1.6 16v 1998. Auto sam kupio prosle godine sa Italijanskim tablicama (uvoz) i sa ugradjenim LANDI plinskim uredjajem. Uradio sam sve redovne servise (ulje, filteri, kaisevi, spaneri, itd.) i jedno vreme je sve bilo u redu. Onda je auto poceo da mi trosi plin kao sasav (18-20 litara). Posto stanujem u Beogradu, a o plinu nisam znao nista, otisao sam u najblizi servis (200 metara od kuce). "Majstor" mi je pregledao auto i rekao da je sve u redu, zavrnuo dotok plina i rekao vozi. Poslusao sam ga i ustanovio da auto ide neuporedivo LOSIJE, ali bar trosi ISTO. Preko drugara sam saznao za Doru i stupio sa njim u kontakt. Dora mi je rekao sta i gde da kupim za remont uredjaja i nakon toga sam proveo jedan prijatan dan u Novom Sadu. Od MAJSTORA Dore sam dosta naucio o gasu, jer covek hoce da objasni i ima dosta strpljenja za zapitkivanje. Nakon toga je sve bilo savrseno, ali kratko vreme. Auto je poceo da brlja i da se gasi na leru. Gas je primao odlicno, ali ler... Posto Dora nije imao software za Landi, otisao sam kod "OVLASCENIH" uvoznika i servisera za Landi (kod pumpe na Zmaju). Ljudi, kakvi su to dunsteri, da ne verujete. Zaboravio sam da kazem, posto auto nije mogao da se vozi (zbog lera), ortak i ja smo ga nekako nacackali da se ne gasi. Isao je lose, ali je bar mogao da se vozi. Elem, u Landiju su mi rekli da NEMAJU software za moj uredjaj, jer je STAR. Imaju za novije verzije, ali za moj ne. Pitam "OVLASCENOG" servisera sta da radim, a on sleze ramenima u fazonu - Decko, imas problem. Zakazuje mi za nedelju dana, jer ima previse posla... Odustao sam od "OVLASCENOG" servisa, moja noga tamo NIKAD vise nece krociti. Posto sam i dalje imao problem, a Novi Sad mi nije bas blizu, drugar mi je predlozio da kontaktiram servis RASIC, tacnije IvanaT. Ivana smo upoznali na ovom forumu i u Pancevu. Zvali smo ga telefonom, obrazlozili problem i covek nas je pozvao da dodjemo kod njega u servis. U servisu RASIC su nas docekali kao rodbinu. Propisno su se namucili oko isparivaca (on je bio problem) jer su zaribale neke polugice za stelovanje. Dva puta su ga skidali, propisno se namucili (oko 4 sata), uradili kompletnu kompjutersku dijagnostiku kola i konacno sredili problem. Auto radi kao sat. Treba da napomenem da servis RASIC ne radi Landi, vec Lovato!! Ivan je zaista madjionicar.
    Dakle da rezimiramo. Imam samo reci hvale za Doru i IvanaT, za razliku od "OVLASCENOG" servisa Landi. Ovaj post nije nikakva provokacija ostalim servisima i serviserima, vec samo POHVALA iz licnog iskustva. Nadam se da ce ovo bar nekome pomoci pri odluci KO da mu ugradi ili servisira plinski uredjaj. Ja sam Steva i mozete me kontaktirati preko PP-a. Stojim iza svakog slova koje je ovde napisano. Ko hoce moze da proveri. Eto od mene toliko. Hvala sto ste imali strpljenja da sve ovo procitate. Pozdrav
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Moje iskustvo sa plinom

    Originally posted by killaz
    Originally posted by Honda
    Originally posted by ssteva2206
    Imam samo reci hvale za Doru i IvanaT, za razliku od "OVLASCENOG" servisa Landi.
    Znali smo mi to,ali dobroje cuti opet
    @Honda: Koliko sam upoznat, ti si takodje ishao kod Dore? Mozhesh li molim te, izneti svoje utiske posle servisiranja svog uredjaja kod Dore?

    Takodje, interesuje me procedura servisiranja od pochetka do kraja, kao i rezultati, iskustvo vezano za isto?

    Thx.
    Zamoljavam sve učesnike da se uzdrže ovakvih komentara, znam da vam Spaki ide na živce ali on ili ne zna ili namerno provocira.

    Ako je prvo, treba da nauči i pročita neka uputsva na forumu. Ako je drugo, ima leka, ignorisanje je najbolje.

    Ova tema je imala drugačiji naslov ali sam ja prepravio da bi ovde moglo da se napiše ko je imao kakava iskustva sa autogas servisima, loša ili dobra.

    Nemojte polemisati, svako ima pravo na svoje JEDNO mišljenje. Ako se neko en slaže sa tim ima pravo na isto tako JEDNO mišljenje a ostali čitaoci će odlučiti sami šta im valja činiti.

    Spaki, pošto vidim da ne vredi dalje lepo pričati. Imaš prvu opomenu.

    Ovde nije bilo brisanja poruka ni pomeranja tema a ni nekog velikog šuma, sve u gtranicama tolerancije. Tvojim pisanjem je to prestalo da važi. Ili prouči bonton foruma i ponašanja na njemu ili ćeš dobiti i drugu opomenu. Mislim da to nije nikom u interesu.

    Privatne poruke piši privatno, ovde ne moraš ostavljati poruke o tome
    kome si pisao.

    Da ova poruka ne bi izgledala blesavo, moram da pojasnim.... Sve prethodne poruke koje su dovele da bi se napisala ova poruka su izbrisane. Sve sledeće poruke koje nemaju veze sa temom ili vode u prepucavanje će biti izbrisane.

    OVO JE TEMA KOJA POMAŽE LJUDIMA DA ODLUČE KOJI SERVIS JE DOBAR ILI NIJE. IZNESITE SVOJE MIŠLJENJE U JEDNOM PRIMERKU.
    Hvala unapred.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • -Vedran-
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 3255
      • Beograd

      #3
      @ Killaz

      Pisao sam ja to na mnogim temama.

      Doro izvini ali ja moram da pohvalim tebe i Ivana kao jedne od najboljih!
      To ste mi i dokazali obojica!

      Posle Dore auto mi ide skoro kao i na benzin...a da ne pricam o tome sto me je sacekao za pare malo duzi period...

      Ivan mi je isto pomogao kad mi je bilo gusto...dosao sam na sajam automobila...a pre toga mi je spalo neko crevo za gas i auto nece da ide na plin uopste!Ja nemem predstavu o cemu se radi

      Odem do Lovatovog standa...nadjem Doru i Ivana koji je odmah posao sa mnom do kola i namestio mi.Bilo je u pitanju neko crevo...a neko drugi je mogao da mi slozi pricu kako je ovo ili ono u pitanju!

      Ako se nekome ne svidja moj text ne mora da obraca paznju na njega!
      A svaka poruka koja ne bude bila na svom mestu ce biti obrisana!
      Power of dreams !!!

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #4
        Mišljenje o gas servisima...

        Evo mog skromnog mišljenja.
        Momci iz servisa "Rašić" su me oduševili.!
        Naime,situacije je bila ovakva: Iz Arandjelovca trebalo je da dodjem u Bg na atest TNG uredjaja,ugradjenog u tom servisu ,a u auto koji posedujem.
        Oni su mi zakazali pregled,pozvali me putem telefona,ja došao,a tamo mi kažu da me očekuju,da su iz servisa "Rašić" zvali dva puta.Ja oduševljen.Dodje majstor,pregleda , slika....
        Ugradnja može,veli,da posluži kao etalon kako to treba uraditi!
        Od ugla pod kojim se boca montira,do svega ostalog,sve idealno!

        Ovo nemojte smatrati reklamom,već kao moje mišljenje,a koje bi da je situacija bila drugojačija,takodje bilo drugojačije-bezrezervno...
        Elem,ima još PRAVIH ljudi!Svaka čast Ivane!
        Srećne Uskršnje praznike , svim članovima foruma i ljudima dobre volje želi
        Boki
        ***********

        Comment

        • ada
          CBC Senator XXL
          • 04.06.2005
          • 2375
          • Novi Sad
          • Svasta nesto

          #5
          Radi se o sledecem!
          Pre dve godine sam ugradjivao plin to jest uredjaj za voznju na gas u Petrovaradinu ako se nevaram Livadska ulica gas servis "VELICKOVIC" IZBEGAVAJ TE GA U VELIKOM LUKU!!!!
          Vlasnik inace radi u drzavnoj firmi samo mu je ovo sporedno i normalno da bi ustedeo koji euro ))
          Odem kod njega da mi ugradi uredjaj na audiu 90 2.3e sa K glavom !!!

          I NA**B!!!

          Covek mi sjeba i glavu i neke plasticne cevcice koje sam morao da porucujem iz svabije i napravi mi opsti haos od auta!!!
          Sva sreca pa sam ga prodao ))
          Na zalost((
          Bio je fest autic!!!!
          I zato ga izbegavajte u velikom luku jer nije samo meni zeznuo auto!!! Koliko se ja secam jos par nas ( Fiat - Palio ; Vektra 2.0 ; Leganza 2.0 ; itd....)

          Elem sada vozim daewo nubiru 1.6 16w i odem do dore na ugradnju plinskog uredjaja (ALI IPAK JE NAJSKUPLJI U GRADU) )) proverite i zasto!
          Bio sam do ovlascenog servisa da mi nesto nameste na kolim oni me pitaju gde su mi ugradjivali gas jeli preko grane!!!
          Samo sam se nasmejao!!!
          Ljudi ono je odradjeno u brucu!
          Nije ni cudo zasto je i najskuplji!!! Vredi svaki dinar!!!!
          A sto je najlepse povrh svega auto radi odlicno!!!

          Nije da vas lozim ali iskreno nezalite pare prilikom ugradnje

          I kako kaze nas narod"CICIJA UVEK DVA PUTA PLACA""""

          DORO - HVALA TI NA ODLICNO OBAVLJENOM POSLU!!!! NAJZAD DA SAM PLATIO NESTO DA VALJA ))

          TOLIKO OD MENE!!!

          I DA JOS NESTO! SERVIS U TEMERINSKOJ ULICI KOJI JE NAVODNO UVOZNIK BRC-

          A NIJE ))) ISTO RADE KAO OVAJ U PETROVARADINU!!!

          NEDAJTE DA VAS VARAJU!!!!
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

          Comment

          • Alexandar
            CBC Član
            • 14.06.2005
            • 68
            • Futog, Vojvodina

            #6
            Jedna priča:

            Svratih neki dan kod jednog novosadskog majstora za gas sa službenom Ladom Nivom 1.7i, i onako usput pitam za Doru, kad krene salva optužbi. Te on je preskup, niko mu ni ne dolazi u servis,nema pojma, opljuva čoveka najstrašnije.

            Ja ga zamolim da pogleda malo gasni sistem u Ladi, on gleda, i ne može čudom da se načudi kako je dobro urađen, kako je boca pričvršćena, kako je sve lepo upakovano u motorni prostor, itd..

            Čekam ga na penal, i naravno on pita "a gde je ovo urađeno?", na to sa osmehom na licu odgovaram - pa kod "Dore" Da ste samo videli izraz na njegovom licu, kao kod đaka u osnovnoj školi kad ne nauče pesmicu, a učiteljica ga prozove

            Stvarno sa Ladom nikakvih problema, odlično ide na gas, prešla je nekih 20000km od kako je gasni sistem ugrađen. Troši negde oko 13-14l gasa po gradu sa umerenom nogom na gasu, a zna i da potroši 15l kad se stisne.

            Još jedna preporuka za Doru.
            Panonski Mornar
            ALMERA 1.5S Tekna

            Comment

            • don
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 483
              • Beograd

              #7
              Mene nije mrzelo iz Bg-a da dodjem u N.S. i ceo dan da skacem po gradu dok Dora radi svoj posao, al da je uradio, uradio je, ko god pogleda kako je radjeno svi zadivljeni, i samo prepisuju broj sa boce
              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

              Comment

              • SreckoBG
                CBC Član
                • 23.02.2005
                • 79
                • Novi Beograd

                #8
                Mis'im, sta reci? Mogu da napisem isto sto i don, ali necu da ponavljam. Dora je Pravi

                Comment

                • Sloba
                  CBC Član
                  • 11.07.2005
                  • 25
                  • Novi Sad
                  • Opel Ascona 1.8i

                  #9
                  Znači ovako...ja ne znam da l' sam ja lud, il' je lud Dora što mi je ovako ludački namestio autogas, il' je možda lud onaj lik što mi je prodao ovako dobar auto il' je lud - Narančić -Narancic - što dozvoljava da mu iz garaže izađe auto sa ofrlje ugrađenim i naštelovanim autogasom...uglavnom, jednom rečju PROGLEDAO SAM. Ne samo ja, već i moj autić.
                  LM...Imao sam Asconu 1.8i i pre skoro 3 godine ugradio kod Narančića autogas (našao flajer na brisaču, malo se raspitao tamo ovamo - nije mi samo jasno kako tada nisam čuo za Doru, i otišao na ugradnju). NIsam znao tada kako sve to ide pa sam naravno slepo verovao i za sve što bi me bunilo sam imao odgovor samom sebi tipa "pa valjda to tako ide...znaju oni valjda"...i relativno sam bio zadovoljan (samo zbog isplativosti vožnje na gas). Bilo je problema i problemčića ali sam to rešavao usput. Naravno, čoveku se sve čini dobro dok ne sazna za bolje...
                  A bolje je Dora...šta reći...Kod Dore sam uradio prebacivanje cele autogas instalacije iz starog auta u novi (ista Ascona, isti motor, isto godište, samo sa mnooooogo boljom limarijom - samo da napomenem da je motor kod stare Ascone i dalje radio odlično)...mnogo pedantnije i kvalitetnije odrađeno sve, mnogo manja (skoro neprimetna) razlika u snazi motora kada radi na benzin i kada radi na plin, nema problema sa ler-gasom, potrošnja mnogo bliža potrošnji kada radi na benzin nego pre, zamenjene sve cevi i creva, filter, kao i svi neoriginalni delovi (stavljen Lovato automatski prekidač, Narančić je bio ugradio Longas, a tek sada vidim razliku, jer Lovato pametnije radi, jer kada motor postigne potreban broj obrtaja za prebacivanje na gas, ne prebaci odmah pri tom punom gasu i velikim obrtajima kao Longas pa da onako auto "cimne", već sačeka da obrtaji padnu pa onda prebaci na gas, recimo da je to najčešće trenutak kada se menja brzina pa se ni ne oseti)...
                  Malo se raspisah ali pun sam dobrih utisaka...
                  Ovo pišem posle mesec dana vožnje sa Dorinom ugradnjom, hteo sam baš dobro da istestiram sve i da pređem dobru kilometražu i da se sam uverim u pravo stanje stvari.
                  Šta da kažem...ako vam 20-30? više ne predstavlja problem, obavezno odaberite dobar servis (sada mogu da potpišem da je Dora dobar) jer VREDI. Taj novac će se ionako isplatiti za 500-600 km vožnje na gas.
                  I ovde je kao i u svakom drugom poslu jako bitno da se čovek razume u to što radi i da radi kvalitetno (Dora radi uglavnom 1 auto - 1 dan, a Narančić uradi auto za nepunih 2-3 sata i teraj), da drži do sebe, da mu nije najbitnije da zaradi što više novca za što kraće vreme a da uvali jeftiniju i lošiju robu kako bi imao veću zaradu...Ja se bavim računarima 11 godina, to mi je struka i verujte da sam se svog tog neprofesionalizma i rada bez obraza nagledao i u ovoj branši...
                  Znači, zaobiđite jeftine autogas uređaje, jer vas to samo može još koštati kasnije. Što reče jedan moj drug, "nisam dovoljno bogat da bih kupovao jeftino".
                  Pozdrav!
                  - Znate li vi ko je Abarth? Šta je to frizirani motor? Šta su to polirani kanali u glavi? Bregasta u glavi? Prednji diskovi...svećice sa platinskim elektrodama...magnezijumske felne?
                  - Priznajem da sam zbunjen...

                  Comment

                  • skymobile
                    CBC Član
                    • 13.08.2005
                    • 97
                    • Sibir u Srbiji
                    • C5 2.0HDi i Ibiza 1.9TDi

                    #10
                    Resio sam jos davno da ugradim plinu auto ali me ljudi isprepadase, tako da sam sve to gledao s nekom dozom nesigurnosti. Citajuci vase postove skontao sam da je glavni problem u kvazi majstorima, koji se izdaju kao strucnjaci iliti experti. Dao sam se u potragu za kolima u koja je ugradjen plin, ali toga u mom gradu ima jako malo, jer svi zude za golfom jos ako je tdi, ihaaa, jack pot! Sasvim slucajno sam naleteo na na lika koga znam poslednjih par godina i on mi rece da ima plin, uradjen pre dve godine. Podjem do njega da vidim kako je odradjeno i svidi mi se na prvi pogled! Skockano, uredno, nema kablova da vise, nema creva da smetaju, tako da i ja odlucim da uradim kod istog lika. Cova je iz Cacka, zove se Lazar i radi izuzetno pazljivo i pedantno. Prvo sam cekao nedelju dana da dodjem na red, i mislio sam da me zavlaci, ali dok sam ja cekao da mi ugradi uredjaj zvalo je nekih 15-ak ljudi i od tih 15-ak 12 zakazalo ugradnju. Ispostovali su sve moje zahteve, cak sta vise mi je ovaj lik sto je postavljao bocu brisao krpicom prtljaznik i jos masu nekih sitnica koje su meni odgovarale su bez ikakvih problema uradili iako su jedan golf 3, jugo i mondeo cekali na ugradnju. Dakle samo reci hvale, nista drugo.
                    Auto ide ko zmaj, potrosnja mnogo manja od ocekivane, radi stabilno i tiho. Sta reci za sada sam prezadovoljan, videcemo kako ce ici dalje.
                    When things look bad, I just remember that I've got a real big dick and things seem much better...

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Primetno odsustvo discipline pri ugradnji pokazuje definitivno na vozne karakteristike auta po ugradnji gasa.

                      Shvatam da samo pedantni rade korektno i da istovremeno ostavljeno vreme mora da se plati.

                      No, kako god, bolje platiti na mostu nego na cupriji

                      Reche tamo neko

                      Istovremeno se da primetiti da Cannon povlachi odziv kvaliteta i da su ovde prisutne radionice te koje imaju nesto sto se zove na zapadu "odeljenje za negu musterija" kroz ovaj forum.

                      Biti orijentisan na te principe nemoze da prodje bez obostranog zadovoljstva, kako musterija tako i firmi.

                      Samo napred!
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Ladislav
                        CBC Senator
                        • 14.12.2004
                        • 223
                        • Kragujevac
                        • Lada Niva 1.7i

                        #12
                        Da pomenem "Lovato-Autogas" u Ilicevu, Kragujevac.

                        Ugradnju su odradili solidno (mada, u pitanju je karburator, dakle nista komplikovano), ali kasnije su postali "Indijanci". Na prvom servisu jedan uzeo da mi, bez ikakve potrebe, steluje dovod plina na ona dva srafa i naravno, zajebao je stvar (potrosnja otisla preko 10 na otvorenom, plus losije je vukao). Ja reklamiram, neki drugi opet uvati da vrti srafove ("na uvce") i nista ne postigne. Ja se iznerviram i nastelujem sam - potrosnja pala za 2 litra (8+ na otvorenom).

                        Rekli mi bili da dodjem na 10.000Km da se ocisti filter, ja dodjem a oni kazu "Ma ko ti je to rekao, taj tera i 30.000 bez ciscenja".

                        Skorije malo udarim drvo zadnjim branikom, pa se boca pomeri. Ja odem da je utegnu, neki novi "Indijanac" kaze "Ma nije to nista, nece ona nigde".

                        Na 25.000 odem opet da mi ociste filter (sta znam, ide zima, bolje nek je cist), a oni kazu "Ne mozemo danas nista da radimo - IMAMO UBRIZGAVANJE"

                        ( Jednom u ne znam koliko dana im izgleda natrci i musterija sa EFI motorom i onda svi radnici rade samo na njemu, ostale musterije vracaju )

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Preuzeto sa jednog slovenačkog foruma...

                          .................................................. ....
                          Bojan je napisal/a:
                          Po nasvetu grcherokeeja s tega foruma sem se tudi jaz odločil montirati plin pri v Srbiji. Ampak to je bila ena večjih napak v mojem življenju.

                          CENA je bila tista, ki me je pritegnila. Ja, dati v Sloevniji 250.000 SIT (kot mi je dejal pooblaščen serviser v Ljubljani) ali v Srbiji 100.000 SIT manj je razlika. Pa sem se odpeljal v Novi Sad. Bil je petek in navsezgodaj (beri ob 2:30) sem se odpravil iz Trbovelj proti Novemu Sadu. Cena, ki mi jo je povedal monter je bila za mojega Accorda ni bila 590 Evrov, kot piše grcherokee ampak 72.800 Dinarjev, kar je okrog 220.000 SIT!!!!!!

                          Ko sem ga vprašal, kako je lahko po telefonu rekel okrog 500 Evrov se je začel izgovarjati, da je to brez rezervoarja, pa brez davka,... No končna je bila torej 220.000 SIT!!!!!

                          K sreči sem se tam pogovarjal tudi z delavci in jih spraševal kako je lahko v jeepa 4.0 zmontiral za 590 Evrov - so se nasmejali in odgovorili - "Šefe zna, ko če da mu napravi dobru reklamu".

                          Svinjarija, sem pomislil. Vozim se preko 500 km, da zvem, da je bila objava na forumu le reklama in ne pomoč!!

                          Ob 17.uri je bila zadeva končana in začudo je celo motor deloval. Račun seveda ni mil 72.800 Dinarjev ampak 81.340 (ali preko 250.000 SIT), ker je bilo zraven še čuda raznega potrošnega materiala (na primer objemke za 1500SIT!!!!!)

                          Morate me razumeti, kako sem se počutil, ko sem se vozil proti domu pošteno nategnjen!

                          Sreča v nesreči je bilo, da sem še pred srbsko - hrvaško mejo ugotovil, da je avto začel cukati. Pa sem se odločil, da v Bački Palanki na črpalki dolijem kak liter plina in pogledam, ali je kaj narobe s svečkami - teh res nisem menjal že nekaj časa.

                          A glej hudiča - v rezervoar so mi nalili skoraj 60 litrov plina (Na razdalji 50 kilometrov!!!).Ko sem trdil, da ni mogoče in da sem avto danes montiral pri Zoranu Doroslovcu - autogas Dora, so se samo nasmehnili in rekli "malo para - malo muzike". K sreči so mojstri na črpalki ugotovili, da je bilo nekaj cevi slabo zategnjenih in da sem imel srečo, da me ni odneslo v orbito.

                          Za razliko od Novosadskega plinskega mojstra Doroslovca mi črpalkarji niso računali niti dinarja!

                          Ves besen sem se odpravil nazaj v Novi sad, kjer sem se znašel pred zaprto garažo (ki izgleda bolj kot drvarnica).

                          Ko sem še enkrat tankal v Bački Palanki, je bila poraba dokaj normalna in odpravil sem se v Slovenijo.

                          Ko sem telefoniral, kaj vse potrebujem za homologacijo, sem sklenil, da se bom raje vozil "na črno" - brez homologacije, saj bi moral napravo ocariniti in plačati davek, tako, da bi me vse skupaj prišlo krepko preko 300.000 SIT.

                          V nedeljo dopoldan, ko že nisem več vedel, kako in kaj, sem si pa zavrtel film Ko to tamo peva in sklenil, da bom naslednjič temeljito premislil, kako privarčevati 100.000 SIT!
                          .....................................

                          Ko ima problem sa jezikom, ukratko... Čovek tvrdi da je bio kod mene i da nisam ispoštovao dogovor oko cene i ostatak je traljavo uradjen. Cena koju navodi je za Fast ili tu negde. Po opisu servisa rekao bih da je čovek malo zalutao dve ulice niže ali nisam siguran.
                          Za dobrim konjem prašina se nadaleko diže


                          Za Fantastika...
                          Gde si video da je majstor oduzeo od cene rad a ostavio isti materijal???
                          Neki dan sam isterao čoveka iz radionice jer je u istoj rečenici stavio ime Doroslovac i Narandžić. To je psovka.
                          On je sramota za ovu profesiju. mislim ima mnogo gorih od njega i mnogo ih je više ali je on najeksponiraniji u smislu kao dobar je i nije
                          skup.
                          IvanT radi 3+ automobila na dan, Pera iz Tavankuta radi 3+ automobila na dan ali iz tih radionica neće izaći auto koji nije dobro uradjen. Ovi na Temerinskoj rade 3+ auta nadan, Narandžić isto svaka dva sata jedan ispadne sa trake. Još nisam video NIJEDAN auto iz te dve radionoce koji može proći normalan atest. Video sam ih jako puno... I opet ima njih dosta ali su ovi najpoznatiji.
                          Onaj iz Ledinačke se krije jer oće da ga biju, očekivao sam to mnogo ranije koliko je automobila upropastio...
                          Znam da ovo nije dobro što pišem ali bole me uvo... Ja sam majstor, sutra kad budem pravio čačkalice i one će biti dobre.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Aladin
                            CBC Senator
                            • 17.08.2005
                            • 223
                            • Beograd

                            #14
                            Evo mene opet posle onog nesrecnog posta gde sam izneo jedno iskustvo a koji je izazvao lavinu rasprava. Na zalost....
                            Posto je ovo mesto za isnosenje licnih iskustava to i cinim. Ovaj put pisem o sasvim pozitivnom iskustvu.
                            U petak sam isao za Novi Sad nekim svojim poslom pa sam svratio do Dore. Pre toga sam mu se najavio i rekao da sam ja onaj ciji je post obrisao u celoj onoj ujudurmi. Covek je rekao, dodji, sredicemo. Bez ljutnje, shvatio je da mi namera nije bila losa. I drago mi je da je tako, ne zbog toga sto mi je radio auto vec zato sto mislim da se vecina sukoba desava ne zbog zle namere vec zbog sujete ili nesporazuma. Dora je prvo pokazao kakav je covek. A boga mi, i majstor...

                            Sacekao me je uz pruzenu ruku i sa osmehom, objasnio mi koji je razlog problema sa autom i zasto se gasi, popricao sa mnom, nastelovao mi plin... Nije hteo nista da naplati a ja sam bio malo u guzvi pa nisam stigao taj dan da se vratim i bar donesem pice. Ispravicemo! Auto mi se preporodio, nikada nije isao bolje na plin!
                            I ono sto me je iznenadilo, covek ne radi u ogromnom, sjajnom servisu ali su oni ocigledno sjajni!
                            Toliko od mene. Dora, pravi si!
                            Ko prvi devojci - sam u nju upada!

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #15
                              Dakle, proshlog chetvrtka sam i ja "poklekao" pod navalom poshasti zvane LPG (TNG, plin, gas, kako ce je vec ko nazvati...) koja sve vishe "napada" i kojoj se sve tezhe mozhe odupreti...

                              Ja sam se "herojski branio" do proshle nedelje, ali sam konachno ustuknuo i posustao pred eskadronom iz AC Rasic kojim je komandovao "ozloglasheni" IvanT...

                              Nego, da predjem na zbilju... Pre nego shto sve lepo naslikam i "okachim" na odvojenoj temi na forumu, hocu samo da napishem par redova o tome kako sam ja, iz moje perspektive, stekao mishljenje o goreimenovanom auto centru i njegovom osoblju.

                              Dakle, ako mislite da cu ovde da napishem da su moja iskustva i opshte mishljenje o svemu dobri - grdno ste se prevarili!

                              Naime, moje iskustvo i mishljenje proisteklo iz istog o AC Rasic i Ivanu su FENOMENALNI i ODLICHNI!!!

                              Od samog pochetka, tj. "zakazivanja" cele stvari (shto je sve pochelo preko PP, kasnije telefonom), preko prijema u servis, poshtovanja zakazanih rokova, preko same ugradnje i rezultata iste - moja iskustva sa goreimenovanom gospodom su fenomenalna, i imam za njih samo rechi hvale! Osoblje iz Rasica se nije dalo smoriti tako lako, mada sam ja kao potpuni laik imao jedno "dve 'iljade" pitanja za njih - uvek sam dobijao objashnjenje i instrukciju kako i shta da radim i kako to sve radi...

                              Ivan mi je objasnio sve shto sam pitao ili trebao da znam, a na kraju smo "okrenuli" krug tek da "provalim" kako to sve radi... Toliko sam "slushao" motor, "blejao" u onaj prekidach i zhmirkao na one diode da se chovek prosto smorio mojom vozhnjom...

                              Povrh svega, josh sam dobio i popust kao "kolega" sa CBF! Mislim: shta reci... =]

                              Javio mi se jedan jedini problem u celoj prichi, a za koji sam jedino i iskljuchivo JA kriv i odgovoran. Na tezhi nachin sam (i praktichno) nauchio da pored svih dobrobiti i ekonomske isplativosti konverzije postoji i obaveza da (izmedju ostalog) "strujne instalacije" u autu moraju da budu bez zamerki kako bi cela stvar funkcionisala besprekorono...

                              U vezi s' tim, ovde bih uputio javno izvinjenje i zahvalio se Ivanu, kojeg sam u petak veche, "debelo" posle radnog vremena smorio o mom "problemu", ali je on ipak nashao za shodno da se pojavi na licu mesta i reshi problem!

                              Dakle, neshto shto se ne srece tako chesto danas... Za svaku pohvalu i respect!

                              O samom uredjaju i ugradnji, prvih utisaka iz vozhnje, potroshnji (preshao sam vec nekih 500-ak km) bice vishe u odvojenom postu, chim napravim par slika... Samo da napomenem da se radi u LovEco Pro uredjaju sa toro bocom.

                              Cena... ...nije ni bitna, ne zhalim "ni dinara" za onako uradjen posao!

                              Dakle, za AC Rasic i Ivana:



                              BTW. Nakon ukazane chasti da se provozam u jednoj "kameleon" Kappi, za koju mi rekoshe "da radi" na sekvencijalni Lovato, mogu da kazhem sledece:

                              Ko kazhe da Ivan vozi brz auto?!? Vozi jedan maaaalko sporiji avion...

                              Pozz =]

                              PS. Post sa slikama i utiscima je premeshten OVDE.
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              Working...
                              X